15
Leave a Reply

Please Login to comment
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Tinta Fikrah Timur
Guest

Habisla klu harapan menang… Kristian agama rasmi…

Rozali Rahim
Guest

Apalah yg hg kalut…biar aje rakyat pilih…kalo x elok 5 tahun aje…pasal selangor, penang & kelantan tu elok ler depa dpt lebih 5 tahun

Amir Hussein San
Guest

Kahkahkah Sibuk kat rumah tangga org pasai apa..dia nk logo apa pun.buat apa pun adalah hak PH.. Mcm nilah admin.. Sebagai contoh admin jaga anak… Read more »

Shahrudin Hashim
Guest

Admin kecut perut

Mohd Shaheri
Guest

X daftar ngn ROS lg pun logo ni…pru14 xde pun logo bodoh ni…mesti semua pakai logo parti masing2…tgu dan lihat jer

Bahtiar Mean
Guest

he.. he.. he.. jangan gelabah… dah mula takut…

Rrd Pencen
Guest

Otak bongok sebab tu tak habis belajar

Warr Anuar
Guest

PAKATAN Mahathir ….. itu realitinya

رازق بيلمس
Guest

Xde idea? Makan lg dedak byk2.

Atam Puchong Atam Puchong
Guest

Jom like ramai2 anjing dapig ni.. dpt 50 like jd la.. kesian tgk admin bongok ni

Zul FL
Guest

hahaha sibuk pasai logo la pulakkk….