Bendera Malaysia Dijadikan Seluar Dalam Di F1 Sepang

20161003120161003-bendera-malaysia-seluar-dalam

ADAKAH litar F1 kini dijadikan medan untuk mempersenda dan menghina negara kita? Siapa dalang disebalik tindakan keji ini?

Semalam bendera Malaysia dijadikan seluar dalam dan di pakai oleh beberapa anak muda di litar F1 Sepang.

Kita tidak dapat memastikan samada mereka rakyat Malaysia atau bukan. Cuma kita pasti mereka ini tidak layak digelar rakyat Malaysia.

Sejak kebelakangan ini pembangkang dan penyokong mereka sering mengeluarkan kenyataan dan mengambil tindakan yang memalukan agama Islam, bangsa Melayu dan negara.

Oleh itu kami mendesak agar pihak berkuasa mengambil tindakan tegas terhadap mereka yang tidak beradab dan tidak bermaruah ini. Mereka tidak layak tinggal di bumi bertuah ini.

Menurut sumber terkini, kesemua mereka telah ditahan namun kami tidak dapat memastikan bentuk hukuman ke atas mereka yang tidak beradab ini.

34
Leave a Reply

Please Login to comment
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Khairul Anwar Daeng Marewa
Guest

Khairul Anwar Daeng Marewa liked this on Facebook.

Faizal Tapoo
Guest
Faizal Tapoo

kan aku ckp buang duit jee buat litar sepang niee….perabiskan berbilion duit rakyat…….rakyat bukannya mengadap bondoo niee pun..

Nixam Ghani
Guest
Nixam Ghani

Kalau di negara mereka; mereka berani buat tak???

Zull Ghany
Guest
Zull Ghany

Susah klu pikirkan undang2 ni kalau dibelasah kita pulak yg kedalam. Akhirnya berputih Mata je lar. Klu menteri dipukul pun kita tengok je lar, silap2… Read more »

Md Noor
Guest

Md Noor liked this on Facebook.

Zull Ghany
Guest
Zull Ghany

Tolong siasat siapa dajalnya

Zull Ghany
Guest
Zull Ghany

Ada barua dia org Kuat litar suruh gampang2 tu hina bendera Malaysia kita…..sialan…….?

Araz Caliph
Guest

Araz Caliph liked this on Facebook.

Mohd Azmi
Guest

Mohd Azmi liked this on Facebook.

Azmi Bakar
Guest
Azmi Bakar

Stupid raffle crafted..