Mahathir Percaya Kepada Sihir Dan Membuat Fitnah

https://youtu.be/yYRgHTCm6Eo

Luangkan masa anda seketika untuk TONTON VIDEO INI.

1. Yang bertanya soalan itu seorang muslimah yang bertudung labuh menepati ciri2 yg dituntut islam. Walaupun tudung labuh, belum terjamin hatinya suci dan imannya teguh. Kerana mulutnya dikuasai syaitan menimbulkan persepsi dan fitnah. Dalam masa yang sama menduakan Allah dengan mempercayai perkara2 syirik.

2. Yang menjawab soalan pula seorang doktor perubatan. Doktor pun mempercayai bomoh ke ? Dulu pernah memperli Almarhum Dato Dr Haron Din kononnya menjual ari jampi. Sedangkan itu air bacaan ayat2 Quran. Sekarang dia pula percayakan bomoh.

Begitulah besarnya pengaruh satu benda yang bernama FITNAH dalam masyarakat kita hari ini, hinggakan seorang muslimah sejati percayakan perkara2 yg menyekutukan Allah. Dan seorang doktor perubatan pula telah mempercayai bomoh.

Opssss, kalau ada bomoh telah lama BN menang 222 kerusi parlimen dan semua negeri. Dan telah lama kita akan bomohkan terlebih dahulu Dr M, Wan Azizah, Lim Guan Eng, Rafizi dan ramai lagi. Apa ke jadahnya bomohkan suami, tetapi membiarkan musuh2 suami bermarajalela dan parti yg diketuai suami kalah. – RBF

5 Replies to “Mahathir Percaya Kepada Sihir Dan Membuat Fitnah

  1. Datuk harudin tu cuma mitak dan mohon pada allah yg sembuh kan allah dulu masa abang saya sakit napak nta amin lah dengan izin allah baru lah abang saya boleh makan masa balik daripada berubat air nya saya buat sapu seruruh badan dia mulut saya tak berinti asik baca apa bila nak sapu aduh penat allah saja yg tahu amin aekarang dah gemuk kemain abang din adik mu tidak mengukit pun jaga dengan ikhlas bang bomoh cakap betul juga ni masa nya sayang kat keruga sangup berkorban

Leave a Reply