Video: Najib Pemuas Nafsu Mahathir – @AzminAli Jilat Ludah Sendiri

Jom kita tengok video ni. Dulu bukan main MB kesayangan rakyat Selangor kata Najib adalah PEMUAS NAFSU SERAKAH kepada Mahathir. Sekarang siapa JILAT BALIK ludah yang dia sudah ludahkan.

Jilat Azmin jilat. Bukan aku tak tahu kau kan suka kena JILAT dulu dalam tandas.

Mana pergi RM7.65 billion? Rakyat Semenyih dah mengamuk pasal air tak ada ni. Cepatlah minta tolong kat Mahathir pasal dia ada SIMPANAN banyak dalam bank tu.

Jilat Tun cepat ye Azmin MB kesayangan semua rakyat Selangor.

Akan tetapi Azmin ni lupa kot dulu dia juga merayu nak minta Najib membantu dia atasi masalah air di Selangor. Yang dia kutuk dan hina tu juga akhirnya dia merayu minta TOLONG. Tak malu ke?

Dah le mengata Najib sebagai PEMUAS NAFSU TUN yang sekarang dia sendiri jadi penjilatnya tapi dia juga tak tahu malu nak minta bantuan dariada orang yang dia kutuk dan hina dahulu.

Inilah dia PEMIMPIN BESAR SELANGOR MB AZMIN ALI.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1221115154575359&id=100000306576607

mahathir-bukan-mahu-berdamai-anwar.jpg

29 Replies to “Video: Najib Pemuas Nafsu Mahathir – @AzminAli Jilat Ludah Sendiri

Leave a Reply