Najib Terpaksa Tanggung ‘Kesakitan Lama’ Mewarisi Kerosakan Peninggalan Mahathir – Nik Abduh

Masalah pembaziran wang negara, ke­giatan rasuah dan politik wang me­rupakan ‘kesakitan lama’ yang terpaksa ditanggung oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang diwarisi dari zaman pentadbiran Tun Dr. Mahathir Mohamad.

Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz (Pas-Pasir Mas) mendakwa, masalah berkenaan mula berlaku sewaktu zaman pentadbiran Dr. Mahathir ketika negara menikmati zaman kemewahan.

Menurutnya, ada era 90-an, negara dikurniakan kemewahan, namun kenikmatan itu tidak disyukuri, sebaliknya segala ke­giatan tidak bermoral itu tumbuh begitu cepat.

Beliau berkata, masalah-masalah tersebut terus ‘membengkak’ selepas peralihan pentadbiran kepada Tun Abdullah Ahmad Bada­wi dan ‘kesakitan lama’ itu kini perlu ditanggung oleh Najib.

“Pada zaman kita mewah dahulu kita lari daripada tuntutan supaya bersyukur nikmat Allah tersebut. Apa yang berlaku, pembaziran serta rasuah mula tumbuh begitu cepat, politik wang begitu berleluasa dan akhirnya merosakkan negara.

“Kita mewah di zaman Dr. Mahathir dan kita bermasalah di zaman Pak Lah (Abdullah) dan hari ini kita terus bermasalah di zaman Yang Berhormat Pekan (Najib). Kita terpaksa menanggung kesakitan lama, maka janganlah semasa kita berdepan tempoh yang susah ini, kita ambil jalan penyelesaian yang Allah tidak mahukan,” katanya.

Beliau berkata demikian ketika membahaskan usul menjunjung kasih titah Yang di-Pertuan Agong XV, Sultan Muhammad V dalam sidang Dewan Rakyat hari ini.

Sebelum ini penga­nalisis politik, Raja Sara Petra membangkitkan perkara sama apabila mendakwa asas ‘kerosakan’ dasar yang berlaku hari ini tidak terjadi dalam tempoh sehari.

Katanya, perkara itu telah dirangka sejak 30 tahun lalu dan Najib baru memegang jawatan Perdana Menteri selama lapan tahun dan disebabkan itu Perdana Menteri perlu mewarisi kerosakan yang ditinggalkan Dr. Mahathir.

328 Responses

  1. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  2. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  3. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  4. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  5. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  6. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  7. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  8. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  9. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  10. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  11. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  12. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  13. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  14. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  15. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  16. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  17. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  18. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  19. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  20. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  21. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  22. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  23. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  24. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  25. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  26. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  27. Konon pandai sangat politik tapi politik kebencian. Bercakap tanpa bukti sahih. Tak ingat dosa pahala.

  28. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  29. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  30. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  31. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  32. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  33. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  34. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  35. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  36. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  37. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  38. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  39. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  40. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  41. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  42. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  43. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  44. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  45. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  46. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  47. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  48. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  49. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  50. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  51. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  52. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  53. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  54. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  55. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  56. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  57. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  58. Kalau sokong kerajaan pendedak.
    Kalau maki hamun dan fitnah kerajaan serta pemimpin, dipanggil bijak pandai. Walaupun tanpa fakta dan bukti sahih dan menjurus kepada api neraka.

  59. Dedak dap buat macai mabok bodoh .tun dah kaya macai apa ada .

  60. Shafie Ali Shafie Ali says:

    bodoh tahap giler ni..x tau politik x yah nak komen apa2 la…imdb ..2.6b..sewa jet..dn seangkatan dgn nya berlaku 30 tahun dulu k…jilake punya komen

  61. Shafie Ali Shafie Ali says:

    bodoh tahap giler ni..x tau politik x yah nak komen apa2 la…imdb ..2.6b..sewa jet..dn seangkatan dgn nya berlaku 30 tahun dulu k…jilake punya komen

  62. Shafie Ali Shafie Ali says:

    bodoh tahap giler ni..x tau politik x yah nak komen apa2 la…imdb ..2.6b..sewa jet..dn seangkatan dgn nya berlaku 30 tahun dulu k…jilake punya komen

  63. Shafie Ali Shafie Ali says:

    bodoh tahap giler ni..x tau politik x yah nak komen apa2 la…imdb ..2.6b..sewa jet..dn seangkatan dgn nya berlaku 30 tahun dulu k…jilake punya komen

  64. Shafie Ali Shafie Ali says:

    bodoh tahap giler ni..x tau politik x yah nak komen apa2 la…imdb ..2.6b..sewa jet..dn seangkatan dgn nya berlaku 30 tahun dulu k…jilake punya komen

  65. Shafie Ali Shafie Ali says:

    bodoh tahap giler ni..x tau politik x yah nak komen apa2 la…imdb ..2.6b..sewa jet..dn seangkatan dgn nya berlaku 30 tahun dulu k…jilake punya komen

  66. Shafie Ali Shafie Ali says:

    bodoh tahap giler ni..x tau politik x yah nak komen apa2 la…imdb ..2.6b..sewa jet..dn seangkatan dgn nya berlaku 30 tahun dulu k…jilake punya komen

  67. Shafie Ali Shafie Ali says:

    bodoh tahap giler ni..x tau politik x yah nak komen apa2 la…imdb ..2.6b..sewa jet..dn seangkatan dgn nya berlaku 30 tahun dulu k…jilake punya komen

  68. Shafie Ali Shafie Ali says:

    bodoh tahap giler ni..x tau politik x yah nak komen apa2 la…imdb ..2.6b..sewa jet..dn seangkatan dgn nya berlaku 30 tahun dulu k…jilake punya komen

  69. Shafie Ali Shafie Ali says:

    bodoh tahap giler ni..x tau politik x yah nak komen apa2 la…imdb ..2.6b..sewa jet..dn seangkatan dgn nya berlaku 30 tahun dulu k…jilake punya komen

  70. Shafie Ali Shafie Ali says:

    bodoh tahap giler ni..x tau politik x yah nak komen apa2 la…imdb ..2.6b..sewa jet..dn seangkatan dgn nya berlaku 30 tahun dulu k…jilake punya komen

  71. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  72. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  73. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  74. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  75. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  76. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  77. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  78. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  79. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  80. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  81. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  82. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  83. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  84. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  85. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  86. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  87. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  88. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  89. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  90. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  91. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  92. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  93. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  94. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  95. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  96. Kita akn sokong umngok 100% kalau najisrosemak brambus dn hrta rompakn di kmbalikn pd ngra utk mngktkn smula currancy kita justeru mnghapuskn toll dn gst permenantly!

  97. Merah Saga Merah Saga says:

    Teruskan berfikiran waras Nik Abduh, rugi islam jika orang bijak agama mcm saudara ini mengabdikan diri pada P.H.

  98. Merah Saga Merah Saga says:

    Teruskan berfikiran waras Nik Abduh, rugi islam jika orang bijak agama mcm saudara ini mengabdikan diri pada P.H.

  99. Merah Saga Merah Saga says:

    Teruskan berfikiran waras Nik Abduh, rugi islam jika orang bijak agama mcm saudara ini mengabdikan diri pada P.H.

  100. Merah Saga Merah Saga says:

    Teruskan berfikiran waras Nik Abduh, rugi islam jika orang bijak agama mcm saudara ini mengabdikan diri pada P.H.

  101. Merah Saga Merah Saga says:

    Teruskan berfikiran waras Nik Abduh, rugi islam jika orang bijak agama mcm saudara ini mengabdikan diri pada P.H.

  102. Merah Saga Merah Saga says:

    Teruskan berfikiran waras Nik Abduh, rugi islam jika orang bijak agama mcm saudara ini mengabdikan diri pada P.H.

  103. Merah Saga Merah Saga says:

    Teruskan berfikiran waras Nik Abduh, rugi islam jika orang bijak agama mcm saudara ini mengabdikan diri pada P.H.

  104. Merah Saga Merah Saga says:

    Teruskan berfikiran waras Nik Abduh, rugi islam jika orang bijak agama mcm saudara ini mengabdikan diri pada P.H.

  105. Merah Saga Merah Saga says:

    Teruskan berfikiran waras Nik Abduh, rugi islam jika orang bijak agama mcm saudara ini mengabdikan diri pada P.H.

  106. Merah Saga Merah Saga says:

    Teruskan berfikiran waras Nik Abduh, rugi islam jika orang bijak agama mcm saudara ini mengabdikan diri pada P.H.

  107. Merah Saga Merah Saga says:

    Teruskan berfikiran waras Nik Abduh, rugi islam jika orang bijak agama mcm saudara ini mengabdikan diri pada P.H.

  108. Merah Saga Merah Saga says:

    Teruskan berfikiran waras Nik Abduh, rugi islam jika orang bijak agama mcm saudara ini mengabdikan diri pada P.H.

  109. Ahmad Leman Ahmad Leman says:

    Batak mu Bedoh bodooooo . Tak kan mu tak tahu cerita hal Najib

  110. Eriy Ranjer Eriy Ranjer says:

    Lau zaman tun madey senang.dia suk .njib letak je jawatan..kta guna kepla otak tun..sbb masa tun jaga rykt senang..rykt dia nk senang.dn aman je.dia sokong.lau mcm skrg ..terlalu byk sgt cukai..

  111. Eriy Ranjer Eriy Ranjer says:

    Lau zaman tun madey senang.dia suk .njib letak je jawatan..kta guna kepla otak tun..sbb masa tun jaga rykt senang..rykt dia nk senang.dn aman je.dia sokong.lau mcm skrg ..terlalu byk sgt cukai..

  112. Eriy Ranjer Eriy Ranjer says:

    Lau zaman tun madey senang.dia suk .njib letak je jawatan..kta guna kepla otak tun..sbb masa tun jaga rykt senang..rykt dia nk senang.dn aman je.dia sokong.lau mcm skrg ..terlalu byk sgt cukai..

  113. Eriy Ranjer Eriy Ranjer says:

    Lau zaman tun madey senang.dia suk .njib letak je jawatan..kta guna kepla otak tun..sbb masa tun jaga rykt senang..rykt dia nk senang.dn aman je.dia sokong.lau mcm skrg ..terlalu byk sgt cukai..

  114. Eriy Ranjer Eriy Ranjer says:

    Lau zaman tun madey senang.dia suk .njib letak je jawatan..kta guna kepla otak tun..sbb masa tun jaga rykt senang..rykt dia nk senang.dn aman je.dia sokong.lau mcm skrg ..terlalu byk sgt cukai..

  115. Eriy Ranjer Eriy Ranjer says:

    Lau zaman tun madey senang.dia suk .njib letak je jawatan..kta guna kepla otak tun..sbb masa tun jaga rykt senang..rykt dia nk senang.dn aman je.dia sokong.lau mcm skrg ..terlalu byk sgt cukai..

  116. Eriy Ranjer Eriy Ranjer says:

    Lau zaman tun madey senang.dia suk .njib letak je jawatan..kta guna kepla otak tun..sbb masa tun jaga rykt senang..rykt dia nk senang.dn aman je.dia sokong.lau mcm skrg ..terlalu byk sgt cukai..

  117. Eriy Ranjer Eriy Ranjer says:

    Lau zaman tun madey senang.dia suk .njib letak je jawatan..kta guna kepla otak tun..sbb masa tun jaga rykt senang..rykt dia nk senang.dn aman je.dia sokong.lau mcm skrg ..terlalu byk sgt cukai..

  118. Eriy Ranjer Eriy Ranjer says:

    Lau zaman tun madey senang.dia suk .njib letak je jawatan..kta guna kepla otak tun..sbb masa tun jaga rykt senang..rykt dia nk senang.dn aman je.dia sokong.lau mcm skrg ..terlalu byk sgt cukai..

  119. Eriy Ranjer Eriy Ranjer says:

    Lau zaman tun madey senang.dia suk .njib letak je jawatan..kta guna kepla otak tun..sbb masa tun jaga rykt senang..rykt dia nk senang.dn aman je.dia sokong.lau mcm skrg ..terlalu byk sgt cukai..

  120. Eriy Ranjer Eriy Ranjer says:

    Lau zaman tun madey senang.dia suk .njib letak je jawatan..kta guna kepla otak tun..sbb masa tun jaga rykt senang..rykt dia nk senang.dn aman je.dia sokong.lau mcm skrg ..terlalu byk sgt cukai..

  121. Kalau masa Tun dulu kita mewah dan masa najib ni kita hidup susah spt kata Abduh maka lebih baik lah kita kembali kan semula Run dlm pentadbiran negara agar kemewahan tu kembali berulang. ..apa punya statement lah dia ni

  122. Kalau masa Tun dulu kita mewah dan masa najib ni kita hidup susah spt kata Abduh maka lebih baik lah kita kembali kan semula Run dlm pentadbiran negara agar kemewahan tu kembali berulang. ..apa punya statement lah dia ni

  123. Kalau masa Tun dulu kita mewah dan masa najib ni kita hidup susah spt kata Abduh maka lebih baik lah kita kembali kan semula Run dlm pentadbiran negara agar kemewahan tu kembali berulang. ..apa punya statement lah dia ni

  124. Kalau masa Tun dulu kita mewah dan masa najib ni kita hidup susah spt kata Abduh maka lebih baik lah kita kembali kan semula Run dlm pentadbiran negara agar kemewahan tu kembali berulang. ..apa punya statement lah dia ni

  125. Kalau masa Tun dulu kita mewah dan masa najib ni kita hidup susah spt kata Abduh maka lebih baik lah kita kembali kan semula Run dlm pentadbiran negara agar kemewahan tu kembali berulang. ..apa punya statement lah dia ni

  126. Kalau masa Tun dulu kita mewah dan masa najib ni kita hidup susah spt kata Abduh maka lebih baik lah kita kembali kan semula Run dlm pentadbiran negara agar kemewahan tu kembali berulang. ..apa punya statement lah dia ni

  127. Kalau masa Tun dulu kita mewah dan masa najib ni kita hidup susah spt kata Abduh maka lebih baik lah kita kembali kan semula Run dlm pentadbiran negara agar kemewahan tu kembali berulang. ..apa punya statement lah dia ni

  128. Kalau masa Tun dulu kita mewah dan masa najib ni kita hidup susah spt kata Abduh maka lebih baik lah kita kembali kan semula Run dlm pentadbiran negara agar kemewahan tu kembali berulang. ..apa punya statement lah dia ni

  129. Kalau masa Tun dulu kita mewah dan masa najib ni kita hidup susah spt kata Abduh maka lebih baik lah kita kembali kan semula Run dlm pentadbiran negara agar kemewahan tu kembali berulang. ..apa punya statement lah dia ni

  130. Kalau masa Tun dulu kita mewah dan masa najib ni kita hidup susah spt kata Abduh maka lebih baik lah kita kembali kan semula Run dlm pentadbiran negara agar kemewahan tu kembali berulang. ..apa punya statement lah dia ni

  131. Kalau masa Tun dulu kita mewah dan masa najib ni kita hidup susah spt kata Abduh maka lebih baik lah kita kembali kan semula Run dlm pentadbiran negara agar kemewahan tu kembali berulang. ..apa punya statement lah dia ni

  132. Kalau masa Tun dulu kita mewah dan masa najib ni kita hidup susah spt kata Abduh maka lebih baik lah kita kembali kan semula Run dlm pentadbiran negara agar kemewahan tu kembali berulang. ..apa punya statement lah dia ni

  133. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  134. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  135. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  136. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  137. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  138. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  139. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  140. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  141. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  142. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  143. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  144. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  145. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  146. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  147. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  148. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  149. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  150. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  151. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  152. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  153. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  154. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  155. Tak payah la nak bodohkan org lain Kalaupun ko bodoh bebal sueff sampan. Org boleh bezakan zaman Tun dgn zaman jibby ni.yg duk tanya nik abduh tu pasal apa,bab agama pun bebal lg apalagi bab ekonomi.

  156. Arman Man Arman Man says:

    Nik bodoh pendedak buta kayu dn sejarah serta fakta. MP paling bangang utk menilai pembangunan yg ada skrg ini peninggalan siapa bodoh?!?!

  157. Ajis Pakej Ajis Pakej says:

    Admin ngn nik abodoh sama ja..bodoh bersama sama..abodoh tu mkn gaji buta ja kt parlimen tu…skrg ni kerja penyelia di kilang dedak plk..sungguh babi..

  158. Ajis Pakej Ajis Pakej says:

    Admin ngn nik abodoh sama ja..bodoh bersama sama..abodoh tu mkn gaji buta ja kt parlimen tu…skrg ni kerja penyelia di kilang dedak plk..sungguh babi..

  159. Ajis Pakej Ajis Pakej says:

    Admin ngn nik abodoh sama ja..bodoh bersama sama..abodoh tu mkn gaji buta ja kt parlimen tu…skrg ni kerja penyelia di kilang dedak plk..sungguh babi..

  160. Ajis Pakej Ajis Pakej says:

    Admin ngn nik abodoh sama ja..bodoh bersama sama..abodoh tu mkn gaji buta ja kt parlimen tu…skrg ni kerja penyelia di kilang dedak plk..sungguh babi..

  161. Ajis Pakej Ajis Pakej says:

    Admin ngn nik abodoh sama ja..bodoh bersama sama..abodoh tu mkn gaji buta ja kt parlimen tu…skrg ni kerja penyelia di kilang dedak plk..sungguh babi..

  162. Ajis Pakej Ajis Pakej says:

    Admin ngn nik abodoh sama ja..bodoh bersama sama..abodoh tu mkn gaji buta ja kt parlimen tu…skrg ni kerja penyelia di kilang dedak plk..sungguh babi..

  163. Ajis Pakej Ajis Pakej says:

    Admin ngn nik abodoh sama ja..bodoh bersama sama..abodoh tu mkn gaji buta ja kt parlimen tu…skrg ni kerja penyelia di kilang dedak plk..sungguh babi..

  164. Ajis Pakej Ajis Pakej says:

    Admin ngn nik abodoh sama ja..bodoh bersama sama..abodoh tu mkn gaji buta ja kt parlimen tu…skrg ni kerja penyelia di kilang dedak plk..sungguh babi..

  165. Ajis Pakej Ajis Pakej says:

    Admin ngn nik abodoh sama ja..bodoh bersama sama..abodoh tu mkn gaji buta ja kt parlimen tu…skrg ni kerja penyelia di kilang dedak plk..sungguh babi..

  166. Ajis Pakej Ajis Pakej says:

    Admin ngn nik abodoh sama ja..bodoh bersama sama..abodoh tu mkn gaji buta ja kt parlimen tu…skrg ni kerja penyelia di kilang dedak plk..sungguh babi..

  167. Ajis Pakej Ajis Pakej says:

    Admin ngn nik abodoh sama ja..bodoh bersama sama..abodoh tu mkn gaji buta ja kt parlimen tu…skrg ni kerja penyelia di kilang dedak plk..sungguh babi..

  168. Ajis Pakej Ajis Pakej says:

    Admin ngn nik abodoh sama ja..bodoh bersama sama..abodoh tu mkn gaji buta ja kt parlimen tu…skrg ni kerja penyelia di kilang dedak plk..sungguh babi..

  169. Ajis Pakej Ajis Pakej says:

    Admin ngn nik abodoh sama ja..bodoh bersama sama..abodoh tu mkn gaji buta ja kt parlimen tu…skrg ni kerja penyelia di kilang dedak plk..sungguh babi..

  170. Ajis Pakej Ajis Pakej says:

    Admin ngn nik abodoh sama ja..bodoh bersama sama..abodoh tu mkn gaji buta ja kt parlimen tu…skrg ni kerja penyelia di kilang dedak plk..sungguh babi..

  171. Ajis Pakej Ajis Pakej says:

    Admin ngn nik abodoh sama ja..bodoh bersama sama..abodoh tu mkn gaji buta ja kt parlimen tu…skrg ni kerja penyelia di kilang dedak plk..sungguh babi..

  172. Ajis Pakej Ajis Pakej says:

    Admin ngn nik abodoh sama ja..bodoh bersama sama..abodoh tu mkn gaji buta ja kt parlimen tu…skrg ni kerja penyelia di kilang dedak plk..sungguh babi..

  173. Ajis Pakej Ajis Pakej says:

    Admin ngn nik abodoh sama ja..bodoh bersama sama..abodoh tu mkn gaji buta ja kt parlimen tu…skrg ni kerja penyelia di kilang dedak plk..sungguh babi..

  174. Ajis Pakej Ajis Pakej says:

    Admin ngn nik abodoh sama ja..bodoh bersama sama..abodoh tu mkn gaji buta ja kt parlimen tu…skrg ni kerja penyelia di kilang dedak plk..sungguh babi..

  175. Ahpeng Quek Ahpeng Quek says:

    Lu aaa, apa olang kata hutang nagala pun lu tak tau faham. Di sana-sini olang sutah tulis tentang hutang nagala lu tak baca ka?? Jangan tulis mcm bulung tiong, ulang-ulang tapi tak faham apa pun.

  176. Ahpeng Quek Ahpeng Quek says:

    Lu aaa, apa olang kata hutang nagala pun lu tak tau faham. Di sana-sini olang sutah tulis tentang hutang nagala lu tak baca ka?? Jangan tulis mcm bulung tiong, ulang-ulang tapi tak faham apa pun.

  177. Ahpeng Quek Ahpeng Quek says:

    Lu aaa, apa olang kata hutang nagala pun lu tak tau faham. Di sana-sini olang sutah tulis tentang hutang nagala lu tak baca ka?? Jangan tulis mcm bulung tiong, ulang-ulang tapi tak faham apa pun.

  178. Ahpeng Quek Ahpeng Quek says:

    Lu aaa, apa olang kata hutang nagala pun lu tak tau faham. Di sana-sini olang sutah tulis tentang hutang nagala lu tak baca ka?? Jangan tulis mcm bulung tiong, ulang-ulang tapi tak faham apa pun.

  179. Ahpeng Quek Ahpeng Quek says:

    Lu aaa, apa olang kata hutang nagala pun lu tak tau faham. Di sana-sini olang sutah tulis tentang hutang nagala lu tak baca ka?? Jangan tulis mcm bulung tiong, ulang-ulang tapi tak faham apa pun.

  180. Ahpeng Quek Ahpeng Quek says:

    Lu aaa, apa olang kata hutang nagala pun lu tak tau faham. Di sana-sini olang sutah tulis tentang hutang nagala lu tak baca ka?? Jangan tulis mcm bulung tiong, ulang-ulang tapi tak faham apa pun.

  181. Ahpeng Quek Ahpeng Quek says:

    Lu aaa, apa olang kata hutang nagala pun lu tak tau faham. Di sana-sini olang sutah tulis tentang hutang nagala lu tak baca ka?? Jangan tulis mcm bulung tiong, ulang-ulang tapi tak faham apa pun.

  182. Ahpeng Quek Ahpeng Quek says:

    Lu aaa, apa olang kata hutang nagala pun lu tak tau faham. Di sana-sini olang sutah tulis tentang hutang nagala lu tak baca ka?? Jangan tulis mcm bulung tiong, ulang-ulang tapi tak faham apa pun.

  183. Ahpeng Quek Ahpeng Quek says:

    Lu aaa, apa olang kata hutang nagala pun lu tak tau faham. Di sana-sini olang sutah tulis tentang hutang nagala lu tak baca ka?? Jangan tulis mcm bulung tiong, ulang-ulang tapi tak faham apa pun.

  184. Ahpeng Quek Ahpeng Quek says:

    Lu aaa, apa olang kata hutang nagala pun lu tak tau faham. Di sana-sini olang sutah tulis tentang hutang nagala lu tak baca ka?? Jangan tulis mcm bulung tiong, ulang-ulang tapi tak faham apa pun.

  185. Ahpeng Quek Ahpeng Quek says:

    Lu aaa, apa olang kata hutang nagala pun lu tak tau faham. Di sana-sini olang sutah tulis tentang hutang nagala lu tak baca ka?? Jangan tulis mcm bulung tiong, ulang-ulang tapi tak faham apa pun.

  186. Ahpeng Quek Ahpeng Quek says:

    Lu aaa, apa olang kata hutang nagala pun lu tak tau faham. Di sana-sini olang sutah tulis tentang hutang nagala lu tak baca ka?? Jangan tulis mcm bulung tiong, ulang-ulang tapi tak faham apa pun.

  187. Ahpeng Quek Ahpeng Quek says:

    Lu aaa, apa olang kata hutang nagala pun lu tak tau faham. Di sana-sini olang sutah tulis tentang hutang nagala lu tak baca ka?? Jangan tulis mcm bulung tiong, ulang-ulang tapi tak faham apa pun.

  188. Ahpeng Quek Ahpeng Quek says:

    Lu aaa, apa olang kata hutang nagala pun lu tak tau faham. Di sana-sini olang sutah tulis tentang hutang nagala lu tak baca ka?? Jangan tulis mcm bulung tiong, ulang-ulang tapi tak faham apa pun.

  189. Ahpeng Quek Ahpeng Quek says:

    Lu aaa, apa olang kata hutang nagala pun lu tak tau faham. Di sana-sini olang sutah tulis tentang hutang nagala lu tak baca ka?? Jangan tulis mcm bulung tiong, ulang-ulang tapi tak faham apa pun.

  190. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  191. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  192. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  193. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  194. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  195. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  196. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  197. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  198. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  199. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  200. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  201. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  202. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  203. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  204. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  205. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  206. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  207. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  208. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  209. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  210. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  211. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  212. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  213. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  214. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  215. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  216. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  217. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  218. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  219. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  220. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  221. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  222. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  223. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  224. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  225. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  226. Hutang banding lah dengan GDP. Zaman Maxey hutang lebih 100% berbanding GDP. Bermewah buat projek mega yang tidak menguntungkan rakyat secara langsung. Asal masuk kepada kroni buat, tak fikir rakyat.
    Hutang dengan Jepun dalam bentuk Yen jumla meningkat lebih 100% akibat kenaikan Yen siapa yang kena tanggung?

  227. Dah la suefff hang buka la mata hutang kita ada berapa yo masa dulu dan skrg ada berapa suefffff x do baca ko

  228. Dah la suefff hang buka la mata hutang kita ada berapa yo masa dulu dan skrg ada berapa suefffff x do baca ko

  229. Dah la suefff hang buka la mata hutang kita ada berapa yo masa dulu dan skrg ada berapa suefffff x do baca ko

  230. Dah la suefff hang buka la mata hutang kita ada berapa yo masa dulu dan skrg ada berapa suefffff x do baca ko

  231. Dah la suefff hang buka la mata hutang kita ada berapa yo masa dulu dan skrg ada berapa suefffff x do baca ko

  232. Dah la suefff hang buka la mata hutang kita ada berapa yo masa dulu dan skrg ada berapa suefffff x do baca ko

  233. Dah la suefff hang buka la mata hutang kita ada berapa yo masa dulu dan skrg ada berapa suefffff x do baca ko

  234. Dah la suefff hang buka la mata hutang kita ada berapa yo masa dulu dan skrg ada berapa suefffff x do baca ko

Leave a Reply