Pembekuan akaun yang dikaitkan dengan keluarga Najib menjejaskan anak perempuannya, Puteri Noorlisa yang menghidapi kanser

#RuleOfLawRimba #KerajaanTomato #DosaDosaMahathir #PakatanHipokrit #AGTakTahuBahasaMelayu #DakwaDuluBuktiKemudian #PendakwaanPersepsi

Akaun cucu DS Najib umur 10 bulan yang ada hanya RM100 pun dibekukan. Kerajaan tomato Mahathir semakin gila.

Pembekuan akaun bank milik anggota keluarga terdekat dan keluarga Dato ‘Seri Najib Tun Razak telah menyebabkan kesedihan yang amat sangat kepada anak perempuannya, Puteri Noorlisa binti Najib.

Akibat pembekuan, Noorlisa menghadapi kesukaran untuk mengendalikan bil bagi rawatan beliau yang didiagnosis menghidap kanser tahap-empat.

Untuk melaksanakan pembekuan, Dato ‘Seri Mohd Shukri Abdull akan mengemukakan laporan kepada Tommy Thomas dengan menyatakan dengan terma yang tidak dipastikan SPRM mengesyaki bahawa dia menerima dana dari 1MDB.

Bagi pihak Tommy, perlu mengkaji laporan terlebih dahulu sebelum mengarahkan Bank Negara membekukan akaunnya.

Persoalannya, adakah Tommy membaca laporan DoJ Amerika Syarikat – yang, secara kebetulan, apa yang disiasat oleh SPRM keatas 1MDB hanya berdasarkan dokumen DoJ – dan lihat adakah nama Noorlisa disebut di mana-mana di dalamnya?

 


297
Leave a Reply

Please Login to comment
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Rhye Al Ilah
Guest

Perbuatan orang tidak berakal

Lahdillah Delaila Lah
Guest

Tak payah kecoh la wey,klu korang rase najib betul..npe pru14 hari tu tak undi dia???
Pelik bin ajaib

Amizah Amizah
Guest

Jahat betul kerajaan ph ni bawah pimpinan madey

Orion Mark
Guest

Semoga tabah

Afisya Areana
Guest

ala ko kering duit dato najib beku kn akaun ko ke

Hamid Man
Guest

Masalah ada pemimpin yg x berhati perut. Kesian mereka x berhati perut ingat la kuasa sementara apa pn bdoa lah kerana senjata yg terakhir umat… Read more »

Che'Rinnah Che'MeHashim
Guest

Ya allah.. engkau beri kan lh pembalasan di dunia ini pada org2 yg zalim…

Liza Asri
Guest

Semuga segala urusan di pemudahkan Aamiin Yaa Allah, ada berita mengatakan madey sekarang dah jatuh sakit dari fb IWANHalim tolak pekatan harapan,Tulah pembalasan Allah Taalah… Read more »

ShoPie Opy
Guest

Hahaha.. Bertengkar la hangpa.. Xdpat pa pon. 😂😂😂

Rizal Ayriez
Guest

aku dok perati ja page yg menyokong DSN nie, mkin lama makin byk like.. page penjilat kutty,mkin lama makin xdak like.. mungkin mahcai² kutty nie… Read more »