Terowong Pulau Pinang: P Ramasamy hadir ke pejabat SPRM

Oh.. . Itu macam ka? Di luar membuat kenyataan sampah kepada akhbar untuk mempertahankan penipuan Terowong Pulau Pinang.

Kemudian apabila dipanggil oleh SPRM untuk soalsiasat, Ramasamy mengatakan bahawa dia tidak terlibat secara langsung dalam projek Terowong.

Tiba-tiba semua tak tahu.

Apa punya lawak lah?

https://www.bharian.com.my/berita/kes/2018/02/388499/p-ramasamy-hadir-ke-pejabat-sprm


Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang, P Ramasamy, hadir ke Pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di Jalan Sultan Ahmad Shah, di sini, hari ini.

Beliau yang ditemani peguamnya, Datuk Aljit Singh Jessy, dilihat memasuki pejabat SPRM pada jam 8.45 pagi tadi.

Ramasamy yang ditemui sebelum itu berkata, beliau diarah hadir ke pejabat SPRM pada jam 9 pagi bagi memberi keterangan berhubung kontroversi projek terowong dasar laut dianggar bernilai RM3.6 bilion.

* “Saya tidak terbabit secara langsung dalam projek terowong ini kerana ia bukan bawah portfolio saya. *

“Namun, saya dipanggil mungkin disebabkan penulisan saya berhubung isu ini,” katanya kepada pemberita sambil menambah akan memberi kerjasama penuh kepada SPRM.

 

 

26
Leave a Reply

Please Login to comment
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Arif Mohd
Guest

Bangsa x tau malu punya ph

Roslan Jaafar
Guest

Deii aya yenna deii mutektelomna pigi yinggei po yinggie? a da da da da

Zulkifli Ahmad
Guest

Kerajaan Pusat pun salah juga..dah separuh jalan baru nak suruh siasat itu ini..kenapa masa KM P.Pinang mula2 nak buat terowong kerajaan pusat x halang..

Zahari Ishak
Guest

masa mula2 xkan nak siasat terus. mana nampak salah bro.

Zulkifli Ahmad
Guest

Kata x boleh la..jambatan dah ada dua dah…jambatan kedua pun x banyak org x pakai..

Roslan Jaafar
Guest

Xtau ke DAP sengaja mnyakitkan kerajaan BN

Noorazizi Hatt
Guest

Bkn ke JKR dah bgi tau semuanya pd krjaan PP….

Sukaini Nani
Guest

India kalu itu lidah adaaa 10 cabang.Ayoo biawak komodo pun tara itu lidah.

Zaman Rahman
Guest

kecut telo thambi ni dah…

Jamal Azam Ismail
Guest

Sikit pusing aja

Shah Naz
Guest

Pariah kuat belit punya….Hahaha

Baharudin Kader Gani
Guest

Admin..waktu sign penjajian bukan najib ada sekali ka…awt lah afmin bodoh sangat….lepas tu buat cerita gempaq…mcm paria geng bn ni

Hussain Bakar
Guest

Dey lu cakap apa kutty.Ada arti ka ini hal…..

Baharudin Kader Gani
Guest

Puki lu punya mak sembang gila… u sembang mcm anak haram….u bmyk makan dedak babi..sebab tu bodoh….barua seyeiuiiiii…puki makk anng

Rozaidin Yazid
Guest

Penjilat

Harm Ka
Guest

Baharudin Kader Gani adik beradik ramasamy

Mohamed Zuhri Amir
Guest

Puok² pH tahunya maki hamun itu lh Cara mereka berpolitik…esk dpt memerintah hbs smue rakyat d makinya😂😂

Zamrie T-men
Guest

Baharudin Kader Gani sekarang aku panggil ko babi…kalo ko jawab memang ko babi…suka sangat sebut babi kan?

EricMicheal Yoong
Guest

Dia ni melayu munafik. Bukan islam pun tapi kafir. Perangai anjing ph mmg mcm tu.

Hussain Bakar
Guest

Siapa paria.Kaulah Baharudin Kader Gani keturunan Paria datang sini.Paria bangsat macam inilah bahasanya.

Mizan Syed
Guest

Sebarang aje ckp najib setuju mk ko peguam ke

Araz Caliph
Guest

Keling memang cam tu…. ally utae!

Che Noran Mohd Jelas
Guest

Sifat sama se tongkang…