[Video] Iftar pelajar Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah di kediaman Najib Razak

Pelajar Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah hadir ke rumah Dato’ Sri Najib Razak..

Lihat video:
https://youtu.be/_Jig6IyQcVg
Ya Allah sayu je rasa..

Semoga Allah rahmati adik adik ni semua.. ??

#Pray4DSNR

18
Leave a Reply

Please Login to comment
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Harm Ka
Guest

✊Allahhu Akhbar..hidup Najib..Allah bersama orang2 yang benar..Allahhu Akhbar✊

Tun Teja Liza
Guest

Ramainya budak budak tahfiz datang kerumah DSN…. semuga Allah rahmati adik adik ni semua….mana pemuda UMNO knp tak ikut sekali…berilah semangat sikit kat DSN kita…

Mariani Embran
Guest

Najib tetap tenang walaupon dah kalah….tiada pnyokong disisi……sy teringat 1 kisah …seorng pemimpin yg pernah dijatuhkan oleh pm yg dulu….pemimpin tersebut dkelilingi pnyokong2 yg mnyokong… Read more »

Aji Firdaus
Guest

ok la tu. tp satu je masalah. bila la isteri najib nak tutup rambut. bukan apa panggil orang tahfiz mari ok dapat pahala puasa. tetiba… Read more »

Anti-DAP Club
Guest

Isteri mahathir yg dh nk mereput tu bila nk pakai tudung?

Anti-DAP Club
Guest

Rosmah buat maksiat apa? Ko faham ke tak apa mksud maksiat? Main hembus aje ko ni

Aji Firdaus
Guest

Lel. Dah mung tunjuk gambar bawak tahfiz kat rumah najib aku cakap la. Cuba ko tunjuk pulak gambar mahathir bawak tahfiz ke rumah die. Aku… Read more »

Aji Firdaus
Guest

Sry tu say buka aurat adalah satu jalan untuk menuju ke zina. Dan benda yang menuju ke zina ni dipanggil maksiat. Ke mung x rasa… Read more »

Muhammad Alif Arsyad
Guest

Anti-DAP Club kaw kuat sngt jilat…org suruh tutup aurat ja…kaw melntig p kt org lain knpe..npk sgt hti bsuk nya…terima lah dgan baik…

Kay Maria
Guest

Semuga Allah sentiasa memberkati DSN sekeluarga.Aminnn.

Buyung Tembaga
Guest

Tahfiz ni memang selalu dijemput datang berbuka puasa dirumah DS Najib.

Aminordn Taharim
Guest

Semoga Allah swt berkati DSN…semoga bacaan Yassin serta doa diterima oleh NYA…Aamiin.

Amer Husin
Guest

Aaminn dibulan yg mulia semoga Allah memberi rahmat pd Adik Adik, semoga Allah melindungi bekas PM kita dr dianiaya org yg benci pd nya

Mohd Fadhil
Guest

Kahkahkahkahkah usah2 la la dok putaq..hahaha

Nam Nam
Guest

Putaq apa pulak mohd Fadhil ooii

Johari Darus
Guest

Satgi cek putaq kepala hang baru hang tau

Brolie Mauludin
Guest

Kesian ada juga orng bebal dlm ni ye???kesian2 buln posa pun ada orng busuk ati juga???

Jija Aziz
Guest

ni attention seeker nih..dia gigih mencari kasih sayang walaupun dlm bulan posa..