Singapura pun pening dengan kenyataan berbelit-belit daripada Perdana Menteri dan menteri-menteri Malaysia berkenaan projek HSR

[Video] Singapura pun pening dengan kenyataan berbelit-belit daripada Perdana Menteri dan menteri-menteri Malaysia berkenaan projek HSR

Dah la berbelit, Menteri Hal Ehwal Ekonomi Azmin Ali pulak kantoi menipu tentang perjumpaan dengan pegawai Singapore berkenaan projek tersebut.

BACA: HSR: Singapura nafi Pegawai kanan rasmi berjumpa Azmin Ali (edisi kantoi) http://pakdin.my/hsr-singapura-nafi-pegawai-kanan-rasmi-berjumpa-azmin-ali-edisi-kantoi/

Ada jugak yang sentap tengok video ni, kononnya memburukkan negara kita.

Silap, Singapore tak memburukkan Malaysia, mereka hanya tunjuk pemimpin Malaysia yang cakap berbelit dan suka menipu.

Sabarlah jiran di selatan. Kami rakyat pun pening dengan Kerajaan baru ni. Hari hari kena kencing. Maklumlah kami ni uneducated.

Kah kah kah.


Video: https://youtu.be/N6KyHGJ-im0

…….
http://pakdin.my/tag/hsr

http://pakdin.my/tag/singapura

http://pakdin.my/tag/azmin-ali

http://pakdin.my/kenyataan-rasmi-singapura-memalukan-kerajaan-malaysia-zahid-hamidi/

123
Leave a Reply

Please Login to comment
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Putraa Tpu
Guest

Cap ayam

Adnan Dawi
Guest

Tengok larr siapa boss dia….pakar belit kann..

Abd Wahab Ahmad
Guest

Hang pn pening tok din oii.
.

Boris Nath Omar
Guest

Biar lah. Ni tanah melayu maa. Apa diaorang sebok.

Noraini Osman
Guest
Gee Honey
Guest

X yah pening ..dia kasi tau tu sbb lebih masuk poket dia dulu ..lepas.tu baru cerita pasal.project…itu.ja.penyokong x pening sbb depa dh dpt apa.depa nk..tapi… Read more »

Nasri Nasir
Guest

Kalau negara singapura di tipu rakyat malaysia kena ken cing tiap2 hari

Nasri Nasir
Guest

Kalau negara singapura di tipu rakyat malaysia kena ken cing tiap2 hari

Nasri Nasir
Guest

Janji dsn jatuh sekarang ni puak2 ph nak jatuh nak tersungkur dah

Nasri Nasir
Guest

Janji dsn jatuh sekarang ni puak2 ph nak jatuh nak tersungkur dah