Home / :: BLOG :: / 100 Hari Pakatan Harapan

100 Hari Pakatan Harapan

#ManifesTomato #MalaysiaBaharu
? ? ? ?

  1. LGBT dapat makin mendapat tempat
  2. Syiah makin mendapat suara
  3. MyBrain15 Tangguh
  4. ECRL batal, teruskan (lepas Vincent Tan beli saham), batal semula (lepas Vincent Tan kantoi beli saham)
  5. Malaysia tanggung beban urus Kapal Layar Equanimity berjumlah 3 juta sebulan.
  6. Kasut Hitam di sekolah
  7. LGBT boleh pakai tandas OKU
  8. Projek MRT dikecilkan
  9. Projek LRT dikecilkan
  10. Pegawai Lim Guan Eng salah bubuh titik.
  11. Tol tak dihapuskan
  12. PTPTN tak dimansuhkan
  13. Tak bayar PTPTN akan dibangkrapkan
  14. Caj Hospital Kerajaan diganti dengan sistem insuran kesihatan.
  15. Harga kereta Proton meningkat.
  16. Tax SST 16% (GST 6%)
  17. Manifesto bukan bible.
  18. Tiada kenaikan gaji kakitangan awam.
  19. Tiada penambahan kuota Haji.
  20. Tidak berlaku penghapusan hutang penerona Felda
  21. Ringgit semakin jatuh.
  22. Tarif elektrik meningkat.
  23. Harga Tomato murah.
  24. Menteri suruh kira ikan di laut.
  25. AG angkat sumpah waktu malam.
  26. Dato Jamal ditahan hanya kerana kes pecahkan arak dan serbu rumah perjudian.
  27. Akaun cucu bekas PM dibekukan tanpa alasan munasabah.
  28. AG gagal berikan dokumen pertuduhan penuh pada pasukan pembelaan.
  29. Menteri Agama suruh hormati hak-hak LGBT.
  30. Moptee Perli membisu seribu bahasa.
  31. Marina Mahathir buat aduan pada BPA (Biro Pengaduan Awam) ke atas doktor yang tulis surat terbuka kepadanya berhubung isu LGBT.
  32. King Salman Centre for International Peace ditutup tanpa perbincangan dengan Kerajaan Arab Saudi.
  33. 1,100 Jemaah Haji tajaan Yayasan 1MDB dibatalkan pemergian mereka.
  34. Harga barang semakin meningkat.
  35. Tiada pendidikan percuma.

Yang dah laksana

  1. Senarai Hitam Imigresen PTPTN dibatalkan.
  2. Kes-kes besar dibuka semula.
  3. KWSP untuk suri rumah (Isteri pertama sahaja)

List continue…

Namun, janganlah kita menjatuhkan pemerintah. Sebab pemerintah yang naik hari ini lahir dari kualiti rakyatnya pada hari ini.

……..
http://pakdin.my/tag/manifesto

(Visited 22 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

Terkini

Loading...

Tan Sri Muhyiddin Masih Bermimpi?

Dari Facebook Najib Razak

29 comments

  1. Jaafar Bakar Apai

    gagal 100 hari madey boleh d singkirkan kerana megguna kepala keretapi yg hampir rosak

  2. Muhamad Syafiq Noh

    100 hari bacul tua menyalak jilat tahik jibby

  3. Muhamad Syafiq Noh

    100 hari bacul tua menyalak jilat tahik jibby

  4. Siti Nazira

    100 hari menghabiskan duit jer……tu kapal yg logo 1 malaysia x cmpur lg….admin

  5. Nazri Zainal

    Di kigho botul sotiap hari yo din….hahaha

  6. Nazri Zainal

    Di kigho botul sotiap hari yo din….hahaha

  7. Saadon Sam

    Hemmm tak de harapan lah… ltak jawatan la atok oooi.

  8. Saadon Sam

    Hemmm tak de harapan lah… ltak jawatan la atok oooi.

  9. Syafa Syafika

    Manifesto dh jadi arwah dh tu. Expired dah…

  10. Syafa Syafika

    Manifesto dh jadi arwah dh tu. Expired dah…

  11. Ayie Riee

    Penipu xde ape nmpak pon.. Myk turun lah 1.50.. Jahat

  12. Khalid Halimm

    Teruknyaaaa … awat jadi lagu nii .. hok bertahun berbelas tahun Tak ditunai hang x mau pulak kata tomato ?.. mcm nak haram

  13. Mohd Yusoff Selamat

    Domestik gagal. Antarabangsa pun gagal. Hubungan diplomatik dgn Cina, Singapura n Arab Saudi suram. Jepun pun mcm tak layan. Pelabur luar tolak Malaysia.

  14. Mohd Yusoff Selamat

    Domestik gagal. Antarabangsa pun gagal. Hubungan diplomatik dgn Cina, Singapura n Arab Saudi suram. Jepun pun mcm tak layan. Pelabur luar tolak Malaysia.

  15. Anuar Aziz

    Sudah berkuasa ikut suka hati ler nak buat apa pun ….

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Loading...