27 C
Kuala Lumpur
Monday, January 25, 2021

Gerakan meminta Ahmad Zahid Hamidi berundur adalah untuk memenuhi agenda Mahathir

Dr Mahathir mahu Zahid dikeluarkan dari jawatan Presiden. Mahathir sedar hubungan baik Zahid dengan Anwar Ibrahim akan menjejaskan agenda beliau untuk kekal berkuasa selepas dua tahun.

Pasukan Mahathir akan terus berusaha melemahkan UMNO selagi Zahid kekal Presiden.

Namun tiada jaminan jika Ahmad Zahid berundur UMNO tidak akan diganggu oleh Tun Mahathir atau ahli parlimen yang keluar akan kembali ke dalam UMNO.

Ahli UMNO patut bersabar dan bersantai sahaja. Biarkan Mahathir dan Anwar bergaduh.

Manusia tidak akan mampu bertongkat langit. Sabar sajalah.

Oleh Ab Jalil Backer

https://pakdin.my/tag/lompat-parti

Berita Berkaitan

Komen

  1. Jgn lupa Dap jugak… Dap tahu melayu PH kayu… senang diperkotak katikkan.. Melayu umno yg mereka geruni…. Jd agenda pati cina dan majority cina adalah sama…. Melemahkan kuasa melayu dan mengusai pemerintahan Negara.. Madey tu hanya boneka… Dia ja perasan konon dia menguasai PH… pd hal… dia digunakan Pati cina unt memecah belahkan bangsa melayu yg sampai la ni… tak faham2, dungu mcm lembu..

  2. Kebodohan
    BUKAN cari jalan atau formula untuk memertababkan parti tetapi melemahkan dg pemikiran yg kolot
    Cari dan kenali sikap AMANAH dan jati diri SESEORANG pemimpin dg akar umbi bukan guna nafsu percaya pada tomahan luar maka jadi katak dan kuda tunggangan pihak musuh
    Berpolitik mesti mengikut Al Quran bukan. mengikut SYAITAN
    Kenal diri dan kenal ibadah Itu lah jihat yg sebenar
    Didalam Al Quran
    DI beri 2 angkatan ia Itu perniagaan dan perang, tetapi ramai memilih perniagaan tampa memilih perang sedangkan perang Itu lebih baik untuk kamu.
    Tanya diri sendiri takkala aku kembali mengadap apakah jaminan yg aku bawa untuk di lepaskan azab.
    Sedadar mengingatkan dan x berdosa pun aku kalau mereka ingkar dan tahulah Allah mengajar nya.

MENINGGALKAN SUATU JAWAPAN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.