Home / :: BLOG :: / Anwar dikejarkan ke hospital 

Anwar dikejarkan ke hospital 

ANWAR Ibrahim dikejarkan ke hospital untuk menerima rawatan kerana sukar bergerak selepas pulang dari Turki.

Anak kepada ketua umum PKR itu, Nurul Izzah Anwar mengesahkan beliau dikejarkan ke hospital berdekatan.

“Ya serius,” katanya hari ini.

Menurut sumber, Anwar sukar bergerak berikutan masalah tulang belakangnya.

Beliau tiba dari Turki sekitar jam 5 petang hari ini. – 23 Jun, 2018

(Visited 37 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

60 comments

  1. Mat

    lupe minum air kosong x? sblum nie bnyk ckp kosong jeww???

  2. Mat Doling

    Penangan dari madey dulu kena penjara madey sumbat kena belasah mcm2 lg hingga sekarang tnggl kesan

  3. Shahrizat Abd Hamid

    Apa ko bikin kat turki tu sampai tak boleh bergerak. Banyak jalan tengok masjid ye..ehemmmm

  4. Kembara Membara

    Tak payah la kejar dia.dah la susah nak bergerak.moga cpt sembuh dan jadi jurucakap rakyat dlm kerajaan yg kelangkabut tu.

  5. Mohd Hazuwan

    Tuhan bg peringatan…jgn sibuk mengejar dunia…

  6. Kay Maria

    Lepas ni keluar le statement yg DSAI x boleh jdi PM atas sebab kesihatan..kempunan le nuar utk jdi pm ke8..

  7. Buyung Tembaga

    Serius sahaja… Tak ada yang tak serius. Demam pun kata serius.

  8. Dian Sofea

    Betol ke sakit? Dulu2 pura2 sakit.. so skarang ni nk percaye ke tak die sakit? Adoi…

  9. Aqballuddin Haji Ishak

    Kita sama2 doakan agar segera sembuh dan dipermudahkan urusan nya

  10. Yatt Ibrahim

    Allah suruh ingat apa dosa bila terjadi mcm ni

  11. Rem Has

    Pkr pun Dap punya.jadi tikus la tgk besi

  12. Fairouz Hamdan

    selama ni ‘acah-acah’ aje ke..? kaaahhhhhh!!! ?

  13. Surumin Supari Surumin

    Semoga Tuhan permudahkan kan kesembuhan nya. Amin.

  14. Safiah S Ckfiah

    DSN…Xde kene mengene ngan anwar…tnya ngan madeey tuuu..

  15. Adah Rani

    Apa lh ph ni …sakit pn salah Najib…dh x blih fokus sbb lain ke…x habis2 nk cari dosa …dh lh masa kempin pru ..pnuh ngan fitnh…..mnang pn krana rkyt suka nengo fitnh

  16. Rohana Ariffin

    Duk penjara x pulak sakit. Duduk luar sakit pulak. Tapi iyala bukan banyak dlm penjara tapi banyak kt sepital

  17. Romzi Musa

    Bila dah tua ni mcm sakit mai.
    Skit hati
    Skit hiri hati
    Skit tengok BN naik
    Suka hati BN jatuh
    (‘ALLAH)

  18. SahrilGatot Pasean Sahril

    Ya allah mudah2han jepat sembuh dari penyakitnya.Amin

  19. Ho Min Fo

    lebih baik cpt amik jawatan PM..

  20. Yazit Darus

    Akibat doa budak budak tahfiz, rasakan azab Allah

  21. Yazit Darus

    Dsai layak ke, dia standard budak suruhan sahaja

  22. Yazit Darus

    Dia macam pergi masjid kg ulu melaka, kalau cakap bohong terimalah akibat nya

  23. Yazit Darus

    Sekarang Allah tunjuk sakit hati kat dia

  24. Bonnybridge Bridge

    Alor alor sian nya
    Balik turki ya
    Alahai sian2
    Gi turki ya

  25. Mohamad Chely

    Salina Ibrahim ada yg tk paham lagi tuu…menyampah!!!

  26. Salina Ibrahim

    Mohamad Chely faham sj je…. org lain makan nangka org lain kena getah

  27. Shadi Dino

    Darah naik tu…pikiaq byk sgt…nak auta rakyat lagi….nak langgar madey lagi…..jgn tkut tuan….langgar madey dulu….pastu baru pikiaq yg lain….step by step kata org…..rakyat takut xsempat merasa tuan jd PM8…cepat lah sikit ye…tanda2 dh ada tu…org suruhan madey dh letak dedak dlm minuman tu….mcm dlm penjara dulu org suruhan najib letak racun arsenik ke apa ntah nama nya…

  28. Sya Fik

    Adakah Anwar nampak sokongan Pemimpin2 pakatan sudah kendur kepada beliau dan utk meningkatkan kembali sokongan kepada beliau adakah berpura2 sakit akan mengembalikan sokongan pemimpin pakatan? Adakah beliau benar2 sakit atau strategi?

  29. Adidah Apandi

    Semoga Allah petmudahkan kesihatan DSAI n cepat sembuh

  30. Mona Majid

    Itulah sebab dulu selalu kata sakit sekrg dpatlah

  31. Azwira Wira

    biasa la nuar nk tarik perhatian….asyik2 madir je dpt liputan x aci la

  32. Muhammad Ikramah

    Mgkin kesan arsenic, hiv masa zaman pm ke 4 dh mula menujukkn hasil masa zaman pm ke 7 ??

  33. Wan Loloq

    Nk percaya ker… Sbb dh byk kali berlakon2 sakit.. Lantak ler yob..

  34. Gir Rizalo

    Habis gaji timbalan menteri utk jaga laki ke jaga negara..

  35. Maya Achah

    Buatlah fitnah bnyk2 ye..busung perut tu nnti smpai berbuih mulut. Tnggu je laa balasan Allah swt

  36. Shadi Dino

    Yeke fitnah Maya Achah ….. Tp kisah nya pernah jadi tau…bukan acah2 je tau

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.