26.4 C
Kuala Lumpur
Monday, January 25, 2021

Apa Kata Mantan PM DS Najib Mengenai Kes Altantuya

Selama ini bermacam fitnah saya hadapi. Tapi semua itu tidak melemahkan semangat saya, termasuk mereka yang menuduh saya mengarahkan Altantuya dibunuh.

Bila saya cabar mereka bawa pulang Sirul ke Malaysia untuk pendakwaan. mereka kata sudah mohon kepada Australia.

Hari ini Australia menafikan penipuan Dr Mahathir bahawa kerajaan Malaysia pernah memohon untuk ekstradisi seperti yang disahkan Dr Mahathir.

Mereka boleh tipu rakyat. Tapi mereka tidak boleh menipu kebenaran.

Datuk Seri Najib Razak

……………
https://pakdin.my/tag/altantuya

Berita Berkaitan

Komen

  1. X logik pulak, kenapa najib x arahkan sirul di bawa balik sedang najib x terlibat jd sirul harus pulang utk jalani hukuman mati disini dan saat ini bersama rakan setugasnya hukuman misti berjalan sbb itu perintah mahkamah yg telah hakim putuskan….sah2 dia penjenayah atau pembunuh.

  2. Saya berharap sangat agar UMNO berusha membawa saudara Sirul pulang keMalaysia, untok membuktikan siapa sabenarnya tok dalang yang mengarahkan pembunohan ini berlaku, biar dunia tahu, selama ini DSNR difitnahkan dengan segala macam rupa.

  3. Weeeii macai tua rakyat dah tak layan cerita perempuan Mongol tu kita tengah bergumbira meraikan kemenangan calon PH sg Kandis dan beberapa hari lagi rakyat nak sambut merdeka dan kau kena ingat cai kemerdekaan kali ne cukup bermakna buat rakyat sebab kita sudah bebas dri cengkaman sinajib perompak penipu tu,negara ini kita punya.

  4. Tak payah buat lawak la lepas dengar austolia tak lepas sirul bukan men lagi sembang tapi kes baru buka satu album bapak altantoya bagi kat tun pic najib dgn altantoya diserata donia yg najib kata dia tak kenal altantoya kahkahkahak

  5. Tak payah buat lawak la lepas dengar austolia tak lepas sirul bukan men lagi sembang tapi kes baru buka satu album bapak altantoya bagi kat tun pic najib dgn altantoya diserata donia yg najib kata dia tak kenal altantoya kahkahkahak

  6. Siapa yg ada kepentingan sekiranya Altantuya dibunuh? Siapa yg cemburu sekiranya benar memang perhubungan 2 hala itu wujud? Siapa yg arahkan padam data kemasukan Altantuya ke dlm negara ini? Siapa yg lulus pengambilan keluar C4 dari depo bahan letupan KEMENTAH? Semuanya ini akan terungkai sekiranya semua yg terlibat disoalsiasat semula. MOTIF pembunuhan?

  7. Siapa yg ada kepentingan sekiranya Altantuya dibunuh? Siapa yg cemburu sekiranya benar memang perhubungan 2 hala itu wujud? Siapa yg arahkan padam data kemasukan Altantuya ke dlm negara ini? Siapa yg lulus pengambilan keluar C4 dari depo bahan letupan KEMENTAH? Semuanya ini akan terungkai sekiranya semua yg terlibat disoalsiasat semula. MOTIF pembunuhan?

  8. Memang la ko kata Najib x terlibat,ok la tapi rakyaat nk tahu siapa yg suruh ko lakukan,x kan tak tahu itu je,klu dah tahu senang ceta tutup kes capat,ni ko dah lah lari, bila org nk kan jawapan dari ko,ko plak pusing2 aduhhhh sirul ko ni.

  9. Memang la ko kata Najib x terlibat,ok la tapi rakyaat nk tahu siapa yg suruh ko lakukan,x kan tak tahu itu je,klu dah tahu senang ceta tutup kes capat,ni ko dah lah lari, bila org nk kan jawapan dari ko,ko plak pusing2 aduhhhh sirul ko ni.

  10. Memang la ko kata Najib x terlibat,ok la tapi rakyaat nk tahu siapa yg suruh ko lakukan,x kan tak tahu itu je,klu dah tahu senang ceta tutup kes capat,ni ko dah lah lari, bila org nk kan jawapan dari ko,ko plak pusing2 aduhhhh sirul ko ni.

  11. Memang la ko kata Najib x terlibat,ok la tapi rakyaat nk tahu siapa yg suruh ko lakukan,x kan tak tahu itu je,klu dah tahu senang ceta tutup kes capat,ni ko dah lah lari, bila org nk kan jawapan dari ko,ko plak pusing2 aduhhhh sirul ko ni.

  12. Memang la ko kata Najib x terlibat,ok la tapi rakyaat nk tahu siapa yg suruh ko lakukan,x kan tak tahu itu je,klu dah tahu senang ceta tutup kes capat,ni ko dah lah lari, bila org nk kan jawapan dari ko,ko plak pusing2 aduhhhh sirul ko ni.

  13. Memang la ko kata Najib x terlibat,ok la tapi rakyaat nk tahu siapa yg suruh ko lakukan,x kan tak tahu itu je,klu dah tahu senang ceta tutup kes capat,ni ko dah lah lari, bila org nk kan jawapan dari ko,ko plak pusing2 aduhhhh sirul ko ni.

  14. Mmg dah tahu medey tu nak berkuaso d sobabkan membalas dondam pado Dsnr tusal mcm2 putarbolit yg d buek .samo mcm kes dsai dulu sampai tilam bahan bukti pon d bawak ko hulu ko hilir.! Hahahahahaha.! tak kan sahabat2 tak inget.laen lah klau mato buto hati dah hitam.!

  15. Mmg dah tahu medey tu nak berkuaso d sobabkan membalas dondam pado Dsnr tusal mcm2 putarbolit yg d buek .samo mcm kes dsai dulu sampai tilam bahan bukti pon d bawak ko hulu ko hilir.! Hahahahahaha.! tak kan sahabat2 tak inget.laen lah klau mato buto hati dah hitam.!

MENINGGALKAN SUATU JAWAPAN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.