Home / :: BLOG :: / Apa Kata Mantan PM DS Najib Mengenai Kes Altantuya

Apa Kata Mantan PM DS Najib Mengenai Kes Altantuya

Selama ini bermacam fitnah saya hadapi. Tapi semua itu tidak melemahkan semangat saya, termasuk mereka yang menuduh saya mengarahkan Altantuya dibunuh.

Bila saya cabar mereka bawa pulang Sirul ke Malaysia untuk pendakwaan. mereka kata sudah mohon kepada Australia.

Hari ini Australia menafikan penipuan Dr Mahathir bahawa kerajaan Malaysia pernah memohon untuk ekstradisi seperti yang disahkan Dr Mahathir.

Mereka boleh tipu rakyat. Tapi mereka tidak boleh menipu kebenaran.

Datuk Seri Najib Razak

Loading...

……………
http://pakdin.my/tag/altantuya

(Visited 51 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

149 comments

  1. Shah Iriwan Salleh

    Heran… Mcm ne la… Si sirul ni boley terlepas kluar dri ngara… Masa tu kes masih lagi berjln….

  2. Rusli Mansur

    Walaupun terlepas diduniia. diakhirat
    X,terlepas tunggu..

  3. Raziah Zol

    Madey kutty mahafiraun memamg jahat bila lah nak taubat

  4. Raziah Zol

    Madey kutty mahafiraun memamg jahat bila lah nak taubat

  5. Raziah Zol

    Madey kutty mahafiraun memamg jahat bila lah nak taubat

  6. Azmisamad Azmisamad

    Tak pa hanya Allah sahaja yang tahu segala perbuatannya itu insyallah….aminnn..

  7. Syariwani Araz

    Berita 2016 … ini tak boleh dipakai… sumpah org fasikpon tak boleh diterima dalam islam. Bils masa pula reporter Malaysia dibenarkan utk menemu ramah di lokap Australia??? Nampak no bohong!!

  8. Syariwani Araz

    Berita 2016 … ini tak boleh dipakai… sumpah org fasikpon tak boleh diterima dalam islam. Bils masa pula reporter Malaysia dibenarkan utk menemu ramah di lokap Australia??? Nampak no bohong!!

  9. Amirul Ashraf Radzuan

    Der.. setakat berita edit2 camni, xpayah sembang larr..

  10. Johari Abu Bakar

    Baliklah mesia…jangan bercakap d australia…macam rpk juga sembang beso d england…

  11. Johari Abu Bakar

    Baliklah mesia…jangan bercakap d australia…macam rpk juga sembang beso d england…

  12. Kamal Bin Md Zan

    Terbukti.. ……..fitnah…. Pembangkang…..Melayu ……..ph…….terbusuk

  13. Zaizul Affandi

    apa sebab kau bunuh dia sirul? cinta tak berbalas? saja suka2? ATAU ada orang suruh? sumpah tak boleh pakai, jika sumpah boleh pakai jibby orang paling SUCI

  14. Abdul Wahab

    Kuat bohong depa tu puak hancing , berani kerana benar DSNR

  15. Khairi Abu Udzhom

    dah jd kerajaan pun masih nak fitnah….dah ada kuasa tu..bawa sirul balik Malaysia…takkan tu tak blh buat?

  16. Khairi Abu Udzhom

    dah jd kerajaan pun masih nak fitnah….dah ada kuasa tu..bawa sirul balik Malaysia…takkan tu tak blh buat?

  17. Rohana Bt Othman

    Ha bawak jer la balik dah penat nk dgr org ni tuduh org tu cepat tamatkan

  18. Rohana Bt Othman

    Ha bawak jer la balik dah penat nk dgr org ni tuduh org tu cepat tamatkan

  19. Rohana Bt Othman

    Ha bawak jer la balik dah penat nk dgr org ni tuduh org tu cepat tamatkan

  20. Hamidi Mohamed Arifin

    Bole saya tau siapa yg bunuh mcm menarik cerita ni mcm ada konspirasi lak ……yahudi+ kerajaan sekrg

  21. Kamarudin Noriah

    Siapa yg mengarahkan bunuh altantunya dn siapa sebenarnya yg bunuh altantunya dn apa motif ini jd tandatanya

  22. Md Amin

    Moga kebenaran terserlah jua akhirnya…

  23. Kim Wong Bauer

    Baik cakap wallahi siapa yg terlibat. Baru settle isu

  24. Zandra Amanda

    Cer tanya anak ddy medey sape buat haha..ddy takut ke nak suruh sirul balik??

  25. Zandra Amanda

    Cer tanya anak ddy medey sape buat haha..ddy takut ke nak suruh sirul balik??

  26. Zandra Amanda

    Cer tanya anak ddy medey sape buat haha..ddy takut ke nak suruh sirul balik??

  27. Nurul Nurin Nurain Dzulfadli

    Sirul masuk Malaysia nanti kita tahu siapa. bersalah

  28. Wahidah Zakaria

    Hanya Allah yang dapat menunjukkan kpd kita siapa Madey sebenarnya dan apa yg telah dia lakukan.Dengan rakyat di putarbelitkqn nya jer.
    Sampai ada yg taksub dan terima jer apa yg Tun kata.

  29. Tun Teja Liza

    Allah bersama dgn orang orang yang benar…. kalau didunia orang yg memfitnah terlepas di akhirat nanti akan terima pembalasan….

  30. Mazlan Ahmad

    X logik pulak, kenapa najib x arahkan sirul di bawa balik sedang najib x terlibat jd sirul harus pulang utk jalani hukuman mati disini dan saat ini bersama rakan setugasnya hukuman misti berjalan sbb itu perintah mahkamah yg telah hakim putuskan….sah2 dia penjenayah atau pembunuh.

  31. Remmy Rahim

    DrM hari ini terpaksa hidup dengan penipuan..satu pun cakap nya tak boleh pakai…

  32. Selamat Jupri

    Saya berharap sangat agar UMNO berusha membawa saudara Sirul pulang keMalaysia, untok membuktikan siapa sabenarnya tok dalang yang mengarahkan pembunohan ini berlaku, biar dunia tahu, selama ini DSNR difitnahkan dengan segala macam rupa.

  33. Fazree Milonario

    asyik ulang benda yg sama jer..boring plak baca

  34. Z Zul Zaha

    Sirul x blh bwk blik slagi hukuman mati ke ats dia tdk d tukar… Australia haram hukuman mati…??????

  35. Pulut Seri Kaya

    Tunggu balasan di akhirat je la.. ??

  36. Md Ahir Hashim

    Atukk pun dah mengaku….tahniah tukang jaja fitnah

  37. Bail Out

    Soalan sekarang: mengapa Mahathir tidak merancang membawanya balik, dan isu MH370 dibincangkan??. Anih kan?? Mari kita cabar kerajaan utk membawa sharibu kembali ke Malaysia demi kebenaran.

  38. Bail Out

    Soalan sekarang: mengapa Mahathir tidak merancang membawanya balik, dan isu MH370 dibincangkan??. Anih kan?? Mari kita cabar kerajaan utk membawa sharibu kembali ke Malaysia demi kebenaran.

  39. Bail Out

    Soalan sekarang: mengapa Mahathir tidak merancang membawanya balik, dan isu MH370 dibincangkan??. Anih kan?? Mari kita cabar kerajaan utk membawa sharibu kembali ke Malaysia demi kebenaran.

  40. Ayie Riee

    Kerajaan PH bab fitnah. Tokok tambah. Hina org. Cari kesalahan org no 1..tu lah kerja diorang bkn nak jaga rakyat.. Yg janji2 kpd rakyat no 1000,000.xtau bila nk tunaikan.. Laknat lah kau org

  41. Weskarni Weskarni

    Kalau bukan sapa yg suruh kamu bunuh, sdngkan kamu tidak ada apa2 perhubungan dgn Altantuya.

  42. Nayan Man

    Puak puak musyrikin tetap menyatakan DSN terlibat, terlibat tanpa bukti yg nyata, mahkamah puak musyrik pun x dapat nak buktikan DSN terlibat….

  43. Hamidi Mohamed Arifin

    Apa pulak kata mantan ….tapi apa pulak kata kerajaan PH…MANA MANA PH@PENAKUT HABIS…..

  44. Emanan Nan

    Weeeii macai tua rakyat dah tak layan cerita perempuan Mongol tu kita tengah bergumbira meraikan kemenangan calon PH sg Kandis dan beberapa hari lagi rakyat nak sambut merdeka dan kau kena ingat cai kemerdekaan kali ne cukup bermakna buat rakyat sebab kita sudah bebas dri cengkaman sinajib perompak penipu tu,negara ini kita punya.

  45. Khairuddin Omar

    Sebab tu lah tun tak berani bawa sirul balik

  46. Jamal Mak

    Kita kena pasti kan dari pemimpin lawan…
    Tak rasa besalah ke?

  47. Bashir Ibarahim

    Ceritanya senang sja..Sirul cuma perlu bgi tau sapa suruh dia..kan selesai..sirul nie pun satu bangang la..!! Dok itu..ini..!!

  48. Ibnu Abdul

    Tak payah buat lawak la lepas dengar austolia tak lepas sirul bukan men lagi sembang tapi kes baru buka satu album bapak altantoya bagi kat tun pic najib dgn altantoya diserata donia yg najib kata dia tak kenal altantoya kahkahkahak

  49. Ibnu Abdul

    Tak payah buat lawak la lepas dengar austolia tak lepas sirul bukan men lagi sembang tapi kes baru buka satu album bapak altantoya bagi kat tun pic najib dgn altantoya diserata donia yg najib kata dia tak kenal altantoya kahkahkahak

  50. Ben

    Siapa yg ada kepentingan sekiranya Altantuya dibunuh? Siapa yg cemburu sekiranya benar memang perhubungan 2 hala itu wujud? Siapa yg arahkan padam data kemasukan Altantuya ke dlm negara ini? Siapa yg lulus pengambilan keluar C4 dari depo bahan letupan KEMENTAH? Semuanya ini akan terungkai sekiranya semua yg terlibat disoalsiasat semula. MOTIF pembunuhan?

  51. Ben

    Siapa yg ada kepentingan sekiranya Altantuya dibunuh? Siapa yg cemburu sekiranya benar memang perhubungan 2 hala itu wujud? Siapa yg arahkan padam data kemasukan Altantuya ke dlm negara ini? Siapa yg lulus pengambilan keluar C4 dari depo bahan letupan KEMENTAH? Semuanya ini akan terungkai sekiranya semua yg terlibat disoalsiasat semula. MOTIF pembunuhan?

  52. Fadhil Bin Bakar

    Aku pun nak tau juga siapa yg arah Sirul pergi bunuh Altantuya ni…SIAPA YANG ARAH?

  53. Ramli Bakar

    najib punya cakap langit bolih runtuh wehh…tapi habuk pun tarak…

  54. Arhi Ismail

    Apa sebabnya Altantuya dibunuh takkan sengaja nak bunuh hanya Sirul saja yg tahu

  55. Nur Ayda Salman

    Lah…. tunggu je la nanti klau dia keluar dia dedahkan semuanya, sirul sdh janji nanti dia dedahkan siapa yg ara dia bunuh altantuya….

  56. Sadiera Diera

    klu benar elok bawk sirul.kemalysia dn bagi dia buat pngumuman sape yag sebenar pembunuh bia rakyat tau sebb orag yag fitnah tkkn selamt

  57. Sadiera Diera

    klu benar elok bawk sirul.kemalysia dn bagi dia buat pngumuman sape yag sebenar pembunuh bia rakyat tau sebb orag yag fitnah tkkn selamt

  58. Murad Mustafa

    Fitnah tetap fitnah
    Jika tidak tetap tidak
    amacam TUN DOL n kerajaan baru

  59. Mdzza Zaman

    Bawak balik Sirul.
    Tgk apa kisah yg sebenarnya.
    Simple.

  60. Mdzza Zaman

    Bawak balik Sirul.
    Tgk apa kisah yg sebenarnya.
    Simple.

  61. Norhayati Nordin

    Siapa yg nak percaya kata mantan perdana menteri najib tuuhh???

  62. Norhayati Nordin

    Siapa yg nak percaya kata mantan perdana menteri najib tuuhh???

  63. Hamid Ishak

    Memang la ko kata Najib x terlibat,ok la tapi rakyaat nk tahu siapa yg suruh ko lakukan,x kan tak tahu itu je,klu dah tahu senang ceta tutup kes capat,ni ko dah lah lari, bila org nk kan jawapan dari ko,ko plak pusing2 aduhhhh sirul ko ni.

  64. Hamid Ishak

    Memang la ko kata Najib x terlibat,ok la tapi rakyaat nk tahu siapa yg suruh ko lakukan,x kan tak tahu itu je,klu dah tahu senang ceta tutup kes capat,ni ko dah lah lari, bila org nk kan jawapan dari ko,ko plak pusing2 aduhhhh sirul ko ni.

  65. Hamid Ishak

    Memang la ko kata Najib x terlibat,ok la tapi rakyaat nk tahu siapa yg suruh ko lakukan,x kan tak tahu itu je,klu dah tahu senang ceta tutup kes capat,ni ko dah lah lari, bila org nk kan jawapan dari ko,ko plak pusing2 aduhhhh sirul ko ni.

  66. Hamid Ishak

    Memang la ko kata Najib x terlibat,ok la tapi rakyaat nk tahu siapa yg suruh ko lakukan,x kan tak tahu itu je,klu dah tahu senang ceta tutup kes capat,ni ko dah lah lari, bila org nk kan jawapan dari ko,ko plak pusing2 aduhhhh sirul ko ni.

  67. Hamid Ishak

    Memang la ko kata Najib x terlibat,ok la tapi rakyaat nk tahu siapa yg suruh ko lakukan,x kan tak tahu itu je,klu dah tahu senang ceta tutup kes capat,ni ko dah lah lari, bila org nk kan jawapan dari ko,ko plak pusing2 aduhhhh sirul ko ni.

  68. Hamid Ishak

    Memang la ko kata Najib x terlibat,ok la tapi rakyaat nk tahu siapa yg suruh ko lakukan,x kan tak tahu itu je,klu dah tahu senang ceta tutup kes capat,ni ko dah lah lari, bila org nk kan jawapan dari ko,ko plak pusing2 aduhhhh sirul ko ni.

  69. Ahmad Fauzi Halid

    Dah jatuh hukum gantung kena lari le. Tungu buat apa

  70. Ahmad Fauzi Halid

    Dah jatuh hukum gantung kena lari le. Tungu buat apa

  71. Haji Ismail

    SAYA YAKIN NAJIB MENGARAHKAN SIRUL KELUAR NEGERI SUPAYA KESNYA TIDAK TERBONGKAR DAN NAJIB MEMBEKALKAN BANYAK DUIT KAT SIRUL…

  72. Haji Ismail

    SAYA YAKIN NAJIB MENGARAHKAN SIRUL KELUAR NEGERI SUPAYA KESNYA TIDAK TERBONGKAR DAN NAJIB MEMBEKALKAN BANYAK DUIT KAT SIRUL…

  73. Roslimohamad Pok Lie

    Apa yg sebenarnya ni…sirul dah bersumpah tuu

  74. Roslimohamad Pok Lie

    Apa yg sebenarnya ni…sirul dah bersumpah tuu

  75. Ali Warno

    Ikut lorong tikus macham tongkol ka?

  76. Mohd Noh Mahani

    Orang salah tu dihukum.kalau bebas maknanya tak salah..masih dituduh tu fitnah..tak apa ..Dsn banyak pahala..kesiah yg mati bawah dosa fitnah..

  77. Amizul Ahmad

    Marry you with the woman you love

  78. Amizul Ahmad

    Marry you with the woman you love

  79. Ibrahim Mohamad Ali

    Mati besok entah jd apa sy pun ta tahu, lbh dashat dr pembohong.

  80. Ibrahim Mohamad Ali

    Mati besok entah jd apa sy pun ta tahu, lbh dashat dr pembohong.

  81. Abdul Hadi Gani

    #awaspesakitmental najib pon dah mental problem.

  82. Abdul Hadi Gani

    #awaspesakitmental najib pon dah mental problem.

  83. Jeff Mat

    Saya sedih melihat bangsaku…tak henti2 buat fitnah…dan saya juga kesian kpd ds najib dan keluarga…apabila difitnah .. .hingga sekarang belum terbukti kesalahanya…

  84. Jamal Mak

    Hanya allah yg tahu…buat masa ini…..
    Kebenaran pasti tahu…antara najib dan kurtty…..

  85. Afizan Amer

    Kenapa perlu Sirul kan Chief Inspektor Azila ada kat Malaysia tak cukup ke

  86. Afizan Amer

    Kenapa perlu Sirul kan Chief Inspektor Azila ada kat Malaysia tak cukup ke

  87. Noor Hiakmah

    yg fitnah viralkan dan mengutuk semoga diberi balasan.

  88. Mohd Nor Abd Talip

    Kita serah kan segalanya pd Allah yg maha esa utk menentukan nya. Insyallah akan terjawap nanti segalanya.

  89. Mohd Yusof

    Jangan banyak andaian cerita belum tamat …

  90. Rosli Abu MT

    Mmg dah tahu medey tu nak berkuaso d sobabkan membalas dondam pado Dsnr tusal mcm2 putarbolit yg d buek .samo mcm kes dsai dulu sampai tilam bahan bukti pon d bawak ko hulu ko hilir.! Hahahahahaha.! tak kan sahabat2 tak inget.laen lah klau mato buto hati dah hitam.!

  91. Rosli Abu MT

    Mmg dah tahu medey tu nak berkuaso d sobabkan membalas dondam pado Dsnr tusal mcm2 putarbolit yg d buek .samo mcm kes dsai dulu sampai tilam bahan bukti pon d bawak ko hulu ko hilir.! Hahahahahaha.! tak kan sahabat2 tak inget.laen lah klau mato buto hati dah hitam.!

  92. Mohd Yusoff Kak Zah

    Kebenaran akan terbukti nanti.Allahhuakbar.

  93. Azmanyes Yesyes

    Senjata yg paling merbahaya didunia ini adalah dari org yg sabar ( bantuan Allah )

  94. Azmanyes Yesyes

    Senjata yg paling merbahaya didunia ini adalah dari org yg sabar ( bantuan Allah )

  95. Azmanyes Yesyes

    Senjata yg paling merbahaya didunia ini adalah dari org yg sabar ( bantuan Allah )

  96. Azmanyes Yesyes

    Senjata yg paling merbahaya didunia ini adalah dari org yg sabar ( bantuan Allah )

  97. Azmanyes Yesyes

    Senjata yg paling merbahaya didunia ini adalah dari org yg sabar ( bantuan Allah )

  98. Nurul Ain

    berdosa..tau cakap mcm tu..dh pakai name2 allah jgn la smpi cakap die penipu..ingt hidup berputar jgn smpi jd kt anak keturunan kte

  99. Abd Wahab Ahmad

    Tengoklh tarikh berita tu…..dh berapa kali Din Bangang ni buat fitnah……sejak belum pru 14 lagi…

  100. Abd Wahab Ahmad

    Tengoklh tarikh berita tu…..dh berapa kali Din Bangang ni buat fitnah……sejak belum pru 14 lagi…

  101. Abd Wahab Ahmad

    Tengoklh tarikh berita tu…..dh berapa kali Din Bangang ni buat fitnah……sejak belum pru 14 lagi…

  102. Abd Wahab Ahmad

    Tengoklh tarikh berita tu…..dh berapa kali Din Bangang ni buat fitnah……sejak belum pru 14 lagi…

  103. Abd Wahab Ahmad

    Tengoklh tarikh berita tu…..dh berapa kali Din Bangang ni buat fitnah……sejak belum pru 14 lagi…

  104. Abd Wahab Ahmad

    Tengoklh tarikh berita tu…..dh berapa kali Din Bangang ni buat fitnah……sejak belum pru 14 lagi…

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Loading...