Selama ini bermacam fitnah saya hadapi. Tapi semua itu tidak melemahkan semangat saya, termasuk mereka yang menuduh saya mengarahkan Altantuya dibunuh.

Bila saya cabar mereka bawa pulang Sirul ke Malaysia untuk pendakwaan. mereka kata sudah mohon kepada Australia.

Hari ini Australia menafikan penipuan Dr Mahathir bahawa kerajaan Malaysia pernah memohon untuk ekstradisi seperti yang disahkan Dr Mahathir.

Mereka boleh tipu rakyat. Tapi mereka tidak boleh menipu kebenaran.

Datuk Seri Najib Razak

……………
http://pakdin.my/tag/altantuya

149 KOMEN

  1. Berita 2016 … ini tak boleh dipakai… sumpah org fasikpon tak boleh diterima dalam islam. Bils masa pula reporter Malaysia dibenarkan utk menemu ramah di lokap Australia??? Nampak no bohong!!

  2. Berita 2016 … ini tak boleh dipakai… sumpah org fasikpon tak boleh diterima dalam islam. Bils masa pula reporter Malaysia dibenarkan utk menemu ramah di lokap Australia??? Nampak no bohong!!

  3. apa sebab kau bunuh dia sirul? cinta tak berbalas? saja suka2? ATAU ada orang suruh? sumpah tak boleh pakai, jika sumpah boleh pakai jibby orang paling SUCI

  4. Hanya Allah yang dapat menunjukkan kpd kita siapa Madey sebenarnya dan apa yg telah dia lakukan.Dengan rakyat di putarbelitkqn nya jer.
    Sampai ada yg taksub dan terima jer apa yg Tun kata.

  5. X logik pulak, kenapa najib x arahkan sirul di bawa balik sedang najib x terlibat jd sirul harus pulang utk jalani hukuman mati disini dan saat ini bersama rakan setugasnya hukuman misti berjalan sbb itu perintah mahkamah yg telah hakim putuskan….sah2 dia penjenayah atau pembunuh.

  6. Saya berharap sangat agar UMNO berusha membawa saudara Sirul pulang keMalaysia, untok membuktikan siapa sabenarnya tok dalang yang mengarahkan pembunohan ini berlaku, biar dunia tahu, selama ini DSNR difitnahkan dengan segala macam rupa.

  7. Soalan sekarang: mengapa Mahathir tidak merancang membawanya balik, dan isu MH370 dibincangkan??. Anih kan?? Mari kita cabar kerajaan utk membawa sharibu kembali ke Malaysia demi kebenaran.

  8. Soalan sekarang: mengapa Mahathir tidak merancang membawanya balik, dan isu MH370 dibincangkan??. Anih kan?? Mari kita cabar kerajaan utk membawa sharibu kembali ke Malaysia demi kebenaran.

  9. Soalan sekarang: mengapa Mahathir tidak merancang membawanya balik, dan isu MH370 dibincangkan??. Anih kan?? Mari kita cabar kerajaan utk membawa sharibu kembali ke Malaysia demi kebenaran.

  10. Kerajaan PH bab fitnah. Tokok tambah. Hina org. Cari kesalahan org no 1..tu lah kerja diorang bkn nak jaga rakyat.. Yg janji2 kpd rakyat no 1000,000.xtau bila nk tunaikan.. Laknat lah kau org

  11. Puak puak musyrikin tetap menyatakan DSN terlibat, terlibat tanpa bukti yg nyata, mahkamah puak musyrik pun x dapat nak buktikan DSN terlibat….

  12. Weeeii macai tua rakyat dah tak layan cerita perempuan Mongol tu kita tengah bergumbira meraikan kemenangan calon PH sg Kandis dan beberapa hari lagi rakyat nak sambut merdeka dan kau kena ingat cai kemerdekaan kali ne cukup bermakna buat rakyat sebab kita sudah bebas dri cengkaman sinajib perompak penipu tu,negara ini kita punya.

  13. Tak payah buat lawak la lepas dengar austolia tak lepas sirul bukan men lagi sembang tapi kes baru buka satu album bapak altantoya bagi kat tun pic najib dgn altantoya diserata donia yg najib kata dia tak kenal altantoya kahkahkahak

  14. Tak payah buat lawak la lepas dengar austolia tak lepas sirul bukan men lagi sembang tapi kes baru buka satu album bapak altantoya bagi kat tun pic najib dgn altantoya diserata donia yg najib kata dia tak kenal altantoya kahkahkahak

  15. Siapa yg ada kepentingan sekiranya Altantuya dibunuh? Siapa yg cemburu sekiranya benar memang perhubungan 2 hala itu wujud? Siapa yg arahkan padam data kemasukan Altantuya ke dlm negara ini? Siapa yg lulus pengambilan keluar C4 dari depo bahan letupan KEMENTAH? Semuanya ini akan terungkai sekiranya semua yg terlibat disoalsiasat semula. MOTIF pembunuhan?

  16. Siapa yg ada kepentingan sekiranya Altantuya dibunuh? Siapa yg cemburu sekiranya benar memang perhubungan 2 hala itu wujud? Siapa yg arahkan padam data kemasukan Altantuya ke dlm negara ini? Siapa yg lulus pengambilan keluar C4 dari depo bahan letupan KEMENTAH? Semuanya ini akan terungkai sekiranya semua yg terlibat disoalsiasat semula. MOTIF pembunuhan?

  17. Memang la ko kata Najib x terlibat,ok la tapi rakyaat nk tahu siapa yg suruh ko lakukan,x kan tak tahu itu je,klu dah tahu senang ceta tutup kes capat,ni ko dah lah lari, bila org nk kan jawapan dari ko,ko plak pusing2 aduhhhh sirul ko ni.

  18. Memang la ko kata Najib x terlibat,ok la tapi rakyaat nk tahu siapa yg suruh ko lakukan,x kan tak tahu itu je,klu dah tahu senang ceta tutup kes capat,ni ko dah lah lari, bila org nk kan jawapan dari ko,ko plak pusing2 aduhhhh sirul ko ni.

  19. Memang la ko kata Najib x terlibat,ok la tapi rakyaat nk tahu siapa yg suruh ko lakukan,x kan tak tahu itu je,klu dah tahu senang ceta tutup kes capat,ni ko dah lah lari, bila org nk kan jawapan dari ko,ko plak pusing2 aduhhhh sirul ko ni.

  20. Memang la ko kata Najib x terlibat,ok la tapi rakyaat nk tahu siapa yg suruh ko lakukan,x kan tak tahu itu je,klu dah tahu senang ceta tutup kes capat,ni ko dah lah lari, bila org nk kan jawapan dari ko,ko plak pusing2 aduhhhh sirul ko ni.

  21. Memang la ko kata Najib x terlibat,ok la tapi rakyaat nk tahu siapa yg suruh ko lakukan,x kan tak tahu itu je,klu dah tahu senang ceta tutup kes capat,ni ko dah lah lari, bila org nk kan jawapan dari ko,ko plak pusing2 aduhhhh sirul ko ni.

  22. Memang la ko kata Najib x terlibat,ok la tapi rakyaat nk tahu siapa yg suruh ko lakukan,x kan tak tahu itu je,klu dah tahu senang ceta tutup kes capat,ni ko dah lah lari, bila org nk kan jawapan dari ko,ko plak pusing2 aduhhhh sirul ko ni.

  23. Saya sedih melihat bangsaku…tak henti2 buat fitnah…dan saya juga kesian kpd ds najib dan keluarga…apabila difitnah .. .hingga sekarang belum terbukti kesalahanya…

  24. Mmg dah tahu medey tu nak berkuaso d sobabkan membalas dondam pado Dsnr tusal mcm2 putarbolit yg d buek .samo mcm kes dsai dulu sampai tilam bahan bukti pon d bawak ko hulu ko hilir.! Hahahahahaha.! tak kan sahabat2 tak inget.laen lah klau mato buto hati dah hitam.!

  25. Mmg dah tahu medey tu nak berkuaso d sobabkan membalas dondam pado Dsnr tusal mcm2 putarbolit yg d buek .samo mcm kes dsai dulu sampai tilam bahan bukti pon d bawak ko hulu ko hilir.! Hahahahahaha.! tak kan sahabat2 tak inget.laen lah klau mato buto hati dah hitam.!


TINGGALKAN KOMENTAR

Masukkan komentar anda
Sila masukkan nama anda