#BebasAnwar: Mahathir perlu bersihkan hukuman kesalahan keatas Anwar Ibrahim

1. Orang yang diampunkan memang bersalah dan menyedari kesalahannya dan menyesalinya.

Mana ada orang mengampunkan orang yang tidak bersalah.

2. Untuk membersihkan diri bawa balik kemahkamah buktikan kekhilafan hukuman.

Mahkamah sudah dikuasai rejim baru yang mungkin keputusan akan memihak kepada mereka kan? seperti persepsi mereka terhadap sistem kehakiman ketika mereka masih pembangkang.

3. Untuk tujuan pembebasan awal adalah berdasarkan dia menyesali perbuatannya dan menunjukkan kelakuan baik ketika menjalani hukuman.

4. Maka aku menyeru kepada Mahathir segera #BebasAnwar dari penjara dan dari hukuman kesalahan yang telah dijatuhkan.

Rujukan:
https://pakdin.my/tag/anwar-ibrahim
https://pakdin.my/tag/kes-liwat

32
Leave a Reply

Please Login to comment
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Kosno Slamat Kosno
Guest

Sebab mahafiraun Anwar kena penjara

A Aziz SZ
Guest

Pengampunan diraja… samada ‘pesalah’ mengaku salah atw ‘penuduh’ mengaku memfitnah seta mohon pengampunan… sudah tentu tdk akn dilakukan oleh kedua2 mereka…

Aini Karim
Guest

Najib org baik…. Xde apa nak citer pasal dia.. Dia selesa je berihat kat umh…. Yg huru hara.. PH… Tolol

Aini Karim
Guest

Yg nmpk mahadir on dah ikut dasar najib…. Kerja sama dgn china diteruskan…. Apa tu…..

Bro Cangkul
Guest

admin, kau nampak ke masa dsai sondol si saiful tu? rata rata rasa hakin dah kena dedak, report polis dan bukti pon x consisten.

Azizah Orkid Rimba
Guest

Yg luar biasa saja……yg biasa x bolih

Mohd Fadhil
Guest

Sewel da balci umnok skrg ni.mhahahhahaha..dah xde cite pasal pokjib ke wehhh

Hokage Chai Rasenggan
Guest

Terimalah hakikat kekalahan… Pembongkaran skandal2 sudah pun bermula…

Zaman Rahman
Guest

camportangan politik dlm sistem kehakiman ke ni?.. baru 4 hari

Aminordn Taharim
Guest

Drama dah mula jom tepuk amai amai….ha33xxx