Home / :: BLOG :: / #BebasAnwar: Mahathir perlu bersihkan hukuman kesalahan keatas Anwar Ibrahim

#BebasAnwar: Mahathir perlu bersihkan hukuman kesalahan keatas Anwar Ibrahim

1. Orang yang diampunkan memang bersalah dan menyedari kesalahannya dan menyesalinya.

Mana ada orang mengampunkan orang yang tidak bersalah.

2. Untuk membersihkan diri bawa balik kemahkamah buktikan kekhilafan hukuman.

Mahkamah sudah dikuasai rejim baru yang mungkin keputusan akan memihak kepada mereka kan? seperti persepsi mereka terhadap sistem kehakiman ketika mereka masih pembangkang.

3. Untuk tujuan pembebasan awal adalah berdasarkan dia menyesali perbuatannya dan menunjukkan kelakuan baik ketika menjalani hukuman.

4. Maka aku menyeru kepada Mahathir segera #BebasAnwar dari penjara dan dari hukuman kesalahan yang telah dijatuhkan.

Rujukan:
http://pakdin.my/tag/anwar-ibrahim
http://pakdin.my/tag/kes-liwat

(Visited 8 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

32 comments

  1. Raihana Nadira

    rakyat kena take note, yg kena hukum, bole merayu sesuka hati utk lepas dr penjara…

  2. Aliff Haikal

    Jgn sebut anwar anwar anwar boleh tak. Pakatan menang kerana Tun. Kau lupa ke sebelum ni. Menang suam2 kuku je.

  3. Azhar M Norizan

    MatSabu berlatih kawad nk bertempur pecah dara..hahaha

  4. Azhar M Norizan

    Tu mana pengundi ingat..Madey petualang UMNO!!

  5. Shah Naz

    Jgn peduli sgt la kisah anwar free, sengaja PH alih tumpuan rakyat dgn melambat2kan minyak turun 1.50, harga barang turun, tutup tol,…drama PH nih

  6. Steven Raj

    Rakyat kalau Kenal atau rapt
    pm sekarang anda boleh buat…. Apa apa jenayah Dan Minta ampun lepas masuk penjara Dan boleh keluar Senang jer

  7. Katak Hijau

    Anti Dap katanya..kahhhh sembang nak pecah belah org Melayu sekarang ni..

  8. Michael Lee Boon Kiat

    Akhir kata kepada semua rakyat Malaysia “let forget the pass , let Tun M and DSAI begin new chapter of the page story just like this” hello nice to meet you “said Tun M. ” hello nice to meet you too” said DSAI. THEN BOTH SHAKE HAND AND BOTH OF THEM ASK TOGETHET ” WHAT YOU NAME”.

  9. Aminordn Taharim

    Drama dah mula jom tepuk amai amai….ha33xxx

  10. Al Shahrul

    Ontah la.. 100 hari bos.. bersabar la kita.. dlm masa sama menunggu bila najib nk kno tangkap.. serbu bnyk kali dah. Tangkap x juga.

  11. Puan Ida

    sabo byk taik najib nk kena setel ..htg lg .. 100hari kn

  12. Abd Rahman

    mat sabu tengah giat berjogging nak kempis kan perut haha..

  13. Shah Naz

    Puan Ida…PH sudah tahu situasi ekonomi sblm pru lg dan dah tentu ada planning komprehensif utk segerakan janji mrk…jika masih melayan isu najib, bermakna PH tidak bersedia utk melaksanakan janji mrk dgn segera…
    Ini era PH dah, sepatutnya dah mula berjalan janji2 utama tp baru mau meeting…apa hal?? Hmmm…ke masih mau kutip gst hasil peninggalan najib, mau jana byk duit lg hasil apungan harga minyak mingguan najib, masih mahu duit masuk byk2 hasil tol…Hahaha

  14. Zaman Rahman

    camportangan politik dlm sistem kehakiman ke ni?.. baru 4 hari

  15. Norman Ahmad

    Kan gst, myk mahal tu tahi Najib, jd apa tunggu lg. Klu tol tu mmg taik Tun, sendiri kasi bersih lah. Takut rugi ker kalau cuci tahi Najib.

  16. Shah Naz

    Norman Ahmad PH tiada alasan dah…kena tunaikan segera…sengaja melengah2kan..mau sedut duit gst lg tuh nmpknya

  17. Zailan Amir

    Tengah order kueh bom untuk tingkatkan senjata ATM Malaysia

  18. Hokage Chai Rasenggan

    Terimalah hakikat kekalahan… Pembongkaran skandal2 sudah pun bermula…

  19. Gir Rizalo

    Tk dpt bayangkan mat sabu pakai baju atm..mcm pakcik rela jaga paking

  20. Mohd Fadhil

    Sewel da balci umnok skrg ni.mhahahhahaha..dah xde cite pasal pokjib ke wehhh

  21. Azizah Orkid Rimba

    Yg luar biasa saja……yg biasa x bolih

  22. Lina Ismail

    Tumpang tanya… minyak dah turun ke?

  23. Izhar Ali

    Dulu marah baling mikrofon bila dah jadi menteri pertahanan marah baling bom pulak kah kah kah

  24. Bro Cangkul

    admin, kau nampak ke masa dsai sondol si saiful tu? rata rata rasa hakin dah kena dedak, report polis dan bukti pon x consisten.

  25. Aini Karim

    Yg nmpk mahadir on dah ikut dasar najib…. Kerja sama dgn china diteruskan…. Apa tu…..

  26. Aini Karim

    Najib org baik…. Xde apa nak citer pasal dia.. Dia selesa je berihat kat umh…. Yg huru hara.. PH… Tolol

  27. A Aziz SZ

    Pengampunan diraja… samada ‘pesalah’ mengaku salah atw ‘penuduh’ mengaku memfitnah seta mohon pengampunan… sudah tentu tdk akn dilakukan oleh kedua2 mereka…

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.