26.1 C
Kuala Lumpur
Monday, September 21, 2020

BEERSIH 2.0 – Soal politik lebih penting daripada tuntutan Ambiga melalui IFC

Lihat Facebook disini dan disini

Ada diantara komen taksub parti yang mengaku parti isle tetapi dah buang semua menjadi parti kebajikan mengatakan Ambiga cuma digunakan sementara waktu. Setelah selesai perhimpuna tidak lagi. Adakah mereka tidak nanti rasa terhutang budi atau Ambiga tuntut dibalas budi? Bagaimana dengan dana dan sokongan dari luar negara? Adakah budi dan jasa mereka membuat Pakatan Pembangkang terpaksa mengikut telunjuk mereka?

Memang mudah kalau berkata-kata dan berjanji seban berjanjilah bulan dan bintang, cuma bermodalkan air liur. Ketika hendak menunaikan janji dan tanggunjawab nanti bermacam dalih yang akan diberi dan yang dah tentu jari akan dituding kepada UMNO/BN sebagai penyebab tidak dapat menunai janji.


    • Kamaluddin IdrusDisebabkan korang dah tak boleh nak tag kawan2 kerana dah maksimum. Aku
      ulangsiar.

      16 hours ago·

      Abdul Hamid Silamudinbiar nyu nak ngato apo apo.payah payah niang kasi cucai danbersih.semoga kita tak tertipu dgn permainan nya
      15 hours ago
      ·


    • Kamaluddin IdrusBagi washing machine, sabun dan klorox kat diorang tu.

      15 hours ago·

    • Abdul Hamid Silamudinitu

      yang pernah aku cakapkan pada datok zul subang tempoh hari.kasi cuci sama clorox siap polish dan wax tepas itu kasi taruk di dalam cermin untok display.tunjuk apa anak cucu kita ini lah orang nya yang hendak menghapuskan undang2 Islam di M’sia.

      14 hours ago·

    • Bayti Ngah Mat Daudpak din~ nak share ye..

      14 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusSilakan..

      14 hours ago·

    • Zaida Ramlimembara

      jer baca semua nih…tapi ada gak melayu tak sedar diri…

      13 hours ago·

    • Bayti Ngah Mat Daudkes

      lama diungkit kembali….tapi ramai yg tak sedar pasal IFC nie..

      13 hours ago·

    • Siti Fairuzno.8 tu kan kerajaan ada sediakan bantuan untuk pembaikpulih premis agama dorang. Nak ape lagi? Yang no.10 tu memang peruntukan takkan benarkan lorh…senagl betul Ambiga ni

      9 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusDiorang nak sama banyak.

      9 hours ago·

    • Siti Fairuzsekarang sape sebenarnya buat “pembersihan kaum” ni? bahaya…bahaya!

      9 hours ago·

    • Nora Hj MadIda, bukan ada gak.. ramai sgt yg tak sedar diri.. dgn tak malunya siap bg komen & ampu kat FB ni.. ntahlah

      9 hours ago·

    • Siti Justicekah3….hasutan
      kamu semua tak menjadi…..cuba lagi…..kami tetap konsisten umno is not relevan anymore…!!!

      8 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusKenapa mesti Ambiga yang menjadi dalang perhimpunan BERSIH?

      8 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusUntul Siti Justice tengok link inihttp://www.parlimen.gov.my/pages.php?view=76&uweb=drdan tolong bagitau berapa kerusi melayu/islam dalam pakatan pembangkan berbanding UMNO/BN. Dalam PKR berapa ramai MP Islam?

      Siapa akan kena telan dengan siapa dalam Pakatan Pembangkang.
      Sebab itu lah PAS terpaksa melupakan slogan Negara Islam kerana terikut telunjuk DAP dan PKR. Ada berani langkah mayat Karpal Singh?

      7 hours ago·

    • Siti Justicekalau org yang pandai matematik…kamu senang2 akan diketawakan…Kerusi melayu yang ada pada UMNO(BN) adalah sebanyak 78….apa kata jika separuh kerusi melayu ini berpindah kepada wakil2 melayu yang berada didalam PAS dan PKR ??? Maka,keruSee More

      7 hours ago·

    • Erwin Tu’ipolotuAwak kenal mcm adik beradik awak ker melayu2 yang dalam PKR dan PAS tuh…???aper rekod cemerlang yang sudah diorg lakukan sehingga terbelanya kemajuan org melayu islam di malaysia ni??memecah belah melayu ke..menyuruh rakyat buat masjid seSee More 

      7 hours ago·

       

       

       

       


    • Akmal AdananSiti seorang yang sangat mengetahui …jadi kita tak perlu utk membidas fatwa-fatwa beliau …heh heh hehh

      6 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusBukan ada pegangan pun. Nak nampak hebat kena anti establishment.. Tak kisah lah benda apa pun disokong asal tak selari dengan kerajaan yang dipilih majoriti rakyat..

      6 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusSiti Justice.. berpindah tu macam pindah rumah sahaja ke? Main bagi2 begitu sahaja ke.. Kalau Kami kata 1/4 sahaja kerusi melayu PKR/PAS tu berpindah ke UMNO macamana? Yang 1/2 akan berpindah tu kerusi UMNO Parlimen mana?

      6 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusCerita kalau ni sapai bila2 tak habis.. hahahahahaha

      6 hours ago·

    • Nora Hj Madntahnya, org suruh baca benda atas tu & fikirkan yg terbaik terutamanya diri kita sendiri then buat keputusan yg terbaik juga.. nak jugak menyokong yg dah rebah tu..

      6 hours ago·

    • Akmal AdananSiti mungkin sedang marah kerana tidak cukup makan, susah mencari rezeki, dan kesempitan hidup ….semuanya pastilah oleh kerana
      perbuatan UMNO. Jadi harap kita tidak menyalahkan sepenuhnya kepada beliau. Saya harap sangat …tolong pls

      6 hours ago·

    • Siti Justicehehe…cari lah isu2 lain yang kuat sikit…..isu kat atas tu rak mengancam lah….

      6 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusTak
      pe lah kalau tak mengancam pada Siti. Tetapi terlalu besar bagi marhain dibawah ni. Sesekali tengoklah rumput dibumi. Berpijak dibumi nyata.

      6 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusKalau Siti nak bersetuju dgn Ambiga pun tak apa lah.. Tapi kami tidak.

      6 hours ago·

    • Siti JusticeApa yang nyata …tapi ditutup dan disembunyikan terus ??? apakah rakyat begitu senang skrg ni??? apakah rakyat kaya raya skrg ni ???? a[akah rakyat mengikut alquran dan hadis skrg ni ??? siapa
      yang menipu sebenarnya ??/ siapa yang berfatwa dengan amalan jahiliah ??? siapa yang rakus merompak kekayaan negara dan wang negara ??? siapa ??? siapa ??? siapa ???
      Inilah kenyataan yang harus kita terima…!!!

      6 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusApakah
      rakyat begitu susah sekarang? apakah Rakyat di negeri pakatan lebih senang? Apakah perbandingan yang boleh diambil didunia ini bagi mengambarkan Malaysia ini terlalu teruk sampai rakyat menderita?

      6 hours ago·

    • Akmal AdananWah wahh ….seronok nya mendakwa kesalahan org itu dan ini …hadis mana kamu gunakan utk ini pula siti ..

      6 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusPAS pun dah buang hudud dan buang negara islam kerana nak menjaga hati DAP dan segelintir non muslim dalam PKR. Golongan ulamak dalam PAS pun dah dipinggirkan. So siapa lagi nak perjuangkan islam PKR? DAP?

      6 hours ago·

    • Nora Hj Madmenderitaputus cinta sbb haram kawin dgn orag UMNO.. hehehe

      6 hours ago·

    • Akmal AdananKamaluddin ..pastilah DAP akan meneruskannya … kita doa sama k ..

      6 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusNak tanya Siti mana negara dalam dunia ini yang umat islamnya kurang dari 52% ada Enakmen keluarga islam dan enakmen jenayah syariah?

      6 hours ago·

    • Siti Justicehehe,,…pada saya UMNO yang layak perjuangkan islam…tapi islam palsu boleh
      la….asalkan ada nama islam….yang penting perlaksanaan dan tindakan perli mengikut budaya yahudi…

      6 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusMana negara dalam dunia ini yang umat islamnya kurang dari 52% ada rakyat buat tuntutan macam yang Ambiga buat tu?

      6 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusPalsu macamana plk tu. Lebih palsu bila menggugurkan perjuangan islam tanpa berbincang dengan ahlinya. Suka hati presiden sahaja.

      6 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusLebih teruk dari palsu.

      6 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusSiapa yang mengamalkan budaya yahudi tu? terlalu mudah menghukum . Soalan saya pasal enakmen keluarga islam dan enakmen jenayah syariah tak berjawab lagi.

      6 hours ago·


    • Kamaluddin Idrus
      Nak
      cerita pasal perompakhttps://archive.pakdin.my/arkib/?p=4359
      https://archive.pakdin.my/arkib/?p=4356ini perompak sebenarnya.

      4 hours ago·

    • Siti Justicejangan salahkan tuntutan itu….salahkan undan2 negara yang dibuat oleh orang2 kaya umno…kalau undang2 negara jelas menyatakan tentang hak2 islam dan rakyat ….tak mungkin tuntutan 2 itu keluar….maknanya …kesilapan dan kelemahan kera…See

      4 hours ago·

    • Erwin Tu’ipolotuSiti dah dpt baper inggit dr ambiga punyer akaun yg beratus ribu tuh…dr tadi cakap tade fakta pun…ker awak dh guna duit untuk beli parang?siap guna taktik komunis…saya nasihat siti pergi tngok “Bukit Kepong” la…ntah pernah tngok ke tidak…

      4 hours ago·

    • Akmal AdananSiti …semuanya salah UMNO. Malaysia maju skrg pun salah UMNO. Yang betul tak lain dan tak bukan DAP. Dapat je pemerintahan aku harap DAP akan naikkan syiar Islam ….

      4 hours ago·

    • Siti Justicehehe…fakta ??? kamu memang tak sekolah….antara fakta dan hiburan tak boleh dibezakan…

      4 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusOrang cerdik mmg mcm tu. Mudah mengata orang lain yg x sealiran sebagai tak sekolah.

      4 hours ago·

    • Siti JusticeMalaysia maju ???rab pun maju, india pun maju,perancis pun maju,singapore pun maju…tapi yang maju ??? ingin diingatkan pembangunan itu adalah pembangunan rohani dan jasmani….kalau pembangunan
      jasmani maju….bagaiimana pembangunan rohani dan insaniah ????

      4 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusPergi tengok Perlembagaan Persekutuan. Boleh tak tuntutan tu dibuat tampa 2/3 sokongan parlimen atau peperangan?

      4 hours ago·

    • Siti Justicekalau pembangunan maju sekali pun ….rakyat masih ramai yang menderita ….akibat kekejaman umno…memeras harta rakyat…yang kaya hanyalah golongan saudagar2 dan kerabat umno
      sajer….fakta ini tak boleh dinafikan…

      4 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusMaka boleh lah difikirkan semula apa niat sebenar BERSIH.

      4 hours ago·

    • Siti Justicehehe….tak perlu menegak benang yang basah….salah tetap salah,silap tetap silap,tukar tetap tukar…..BN dilihat tak relevan untuk memerintah lagi….anak2 muda semuanya dah sedar akan hakikat
      umno sebagai persuah,pemeras,perompak ,pencuri dan saudagar agama…..sekian.

      4 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusBukan benang basah.. bagi fakta bernas dari oran berpendidikan. Bukan persepsi.

      4 hours ago·

    • Akmal AdananRakyat yang menderita tu adakah termasuk kamu Siti? Saya tengok fast food, restaurants, hotels, semua penuh dengan orang2 kita makan …Kereta rakyat Malaysia pula average 2 biji sekeluarga …. Mungkin Siti perlu membandingkan tax kereta2…See

      4 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusKalau saya cakap anak muda sekarang terutama Gen Y sudah kembali menyokong kerajaan macamana. Fakta tak payah tau.. hahahaha

      4 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusDalam kes Ambiga, kenapa beliau yg mesti mengetuai BERSIH. Apa agendanya. Mengapa tidak Mat Sabu. Jangan redha dengan orang macam Ambiga tu.

      4 hours ago·

    • Siti Justicehaha….saya hanya dapat tersenyum dan ketawa tentang statement2 yang boleh dibawa ke parlimen untuk direalisasikan….mungkin ini lah juga
      yang membuatkan umno berjaya mengekalkan kuasa…syabas !! tahniah diucapkan kepada pemikir2 yang sealiran dengan fahaman jahiliah…

      4 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusAopa
      nak heran kan kami ni tak sekolah. Yang sekolah tinggi pun tak nampak berfakta.

      4 hours ago·

    • Akmal AdananEn. Kamaluddin …tak sangka selama ini kita jahilliah … sedihnya aku malam nie

      4 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusJgn heran ramai Gen Y yang sedang membaca sekarang ini pun tersenyum lebar.. hahahahahaha

      4 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusBiasalah jauhari mengenal manikam…

      4 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusFakta terbaik yang kita dapat dari dia malam ni.. Persepsi lebih dipercayai dari fakta.

      4 hours ago· 1
      person

    • Siti Justicekah3….baru tahu ke bahawa umno selama ni mengamalkan dan mempertahan kan sistem jahiliah???

      3 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusSo PAS tu nak kembali kepada Jahiliyah lah ye?. Cakap main persepsi budak2 pun pandai.

      3 hours ago·

    • Siti Justicecuba lah tanya….apa tu sistem jahiliah yang menjadi amalan dan pegangan ahli2 umno??? saya akan jawab dengan senang hati brpandukan fakta2….bukan dari saya…tpi dari alquran dan hadis2 yang sahih….

      3 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusOrang
      macam Ambiga tu lebih mu,lia dari yang seagma dan sebangsa kan?

      3 hours ago·

    • Pemuda Umno Wakaf BharuDAN SISTEM INI YG AKAN DIWARISI JIKA PAKATAN MEMERINTAH… JGN HANYA PANDAI TUDING JARI SEDANGKAN BYK KEBURUKAN ATAS DIRI SENDIRI… KALU BERPANDUKAN ALQURAN DAN HADIS, AMBO NK TANYASiti Justice, AYAT MANA YG MENYURUH SITI MENTAG GAMBAR BABI 7 EKOR PADA WALL PUWB??

      3 hours ago·

    • Siti Justicehehe…mengapa kita fokus pada ambiga…mengapa kita tak fokus keda pemerintahn
      negara …bukankah itu yang lebih utama…

      3 hours ago·

    • Siti Justicemeh…kita fokus pada pemerintahan najib,rosmah dan kerabat2 umno yang lain…termasuk cheah doi lek dan kafir2 yang lain…

      3 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusSiapa
      yang tidak mengamalkan Jahiliyah di Malaysia ni? Adakah Siti tak boleh nak laksanakan amalan islam?

      3 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusSekarang kita sedang bercakap pasal ambiga dan Isu asalnya disini adalah Ambiga. adakah Siti bersetuju berketuakan Ambiga dalam sesuatu
      hal seperti BERSIH ini?

      3 hours ago·

    • Pemuda Umno Wakaf BharuKENA FOKUS AMBIGA JIKA BENAR2 KITA ISLAM SEJATI… BERSIH ADALAH SATU NAMA BAWAAN MANUSIA YG MANA IANYA TIADA JASAD ATAU NALURI… SAMA SPT KERAJAAN ATAU PARTI… JADI FOKUS KITA SIAPA PENDOKONG UTAMA BERSIH? KITA KENA FOKUS PENGERUSINYA SBB IA TIADA JASAD…
      PEMBAWA, PENDOKONG, PENGERUSINYA ADALAH AMBIGA LAKNATULLAH… FOKUS TAJUK DIATAS

      3 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusJangan pusing keliling.. hahahahaha

      3 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusNak cerita lai Siti boleh buka topik lain plk. 🙂

      3 hours ago·

    • Siti Justicehehe…malulah saya nak kata kat sini…cuma yang saya tahu umno ni pakai topeng melayu,pakai topeng islam…tapi perlaksanaan dan natijahnya adalah menuju wawasan yahudi…

      3 hours ago·

    • Siti Justiceambiga tu sekejap je…habis BERSIh…selesai lah nama ambiga tu….tapi nam najib,rosmah dan umno terus2an diperkatakan dan diikuti corak pemerintahannya….kah3….cari lah isu lain yang boleh mempengaruhi saya…..anda gagal…

      3 hours ago·

    • Siti JusticePemuda Umno Wakaf Bharu…kamu dah tagged namaSiti Justicedisini…tapi kamu buat komen satu jah…kah3….

      3 hours ago·

    • Siti JusticeKamu niPemuda Umno Wakaf Bharu…memang buat jenaka yahudi…kah3…

      3 hours ago·

    • Siti JusticeAduyai…..nama ambiga ni terus  dioerkatakan……isu nama najib.rosmah,altantuya…hilang
      dari lagenda budak setan….kah3…

      3 hours ago·

    • Siti Justiceokay…cari isu lain yang lebih hits okay….yang lebih menyengat….kah3…asssalamualaikum….

      3 hours ago·


    • Kamaluddin Idrus
      Sebab itu saya tanya pasal enakmen keluarga islam, enakmen jenayah syariah, perlembagaaan negara. Sebab related dgn tuntutan Ambiga. Dan Mungkin ada maksud tersembunyi didalam agenda bersih.

      3 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusKalau
      Malaysia mengamalkan undang2 jahiliyah maka tidak ada apa keperluan bagi Ambiga membuat tuntutan seperti diatas.

      3 hours ago·

    • Khairuman Hasim

      Betul tu Siti. Knp perlu fokus kepada Ambiga? Mari kita
      sama2 fokus kpd pemerintahan negara yg terpaksa membuat keputusan utk masa depan negara. Membuat keputusan yg kadang kala tidak popular tetapi perlu dibuat demi menjadikan Malaysia sebSee
      More
      3 hours ago·· 1
      person

    • Kamaluddin IdrusJangan mudah membuat tuduhan orang sebagai jahiliyah atau gelaran yang buruk. Ditakuti nanti balik kepada diri sendiri. Nauzubilah….

      3 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusKH boleh buka topik lain tak?

      3 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusSoal perlembagaan dan enakmen2 dah sebut awal lagi kat atas tu. Dan ianya ada hubungkait dengan tuntutan Ambiga. ISRAQ KH

      3 hours ago·

    • Siti Justice

      Saya suka nak bagi contoh tentang nagara dan
      isi2nya….nagara ni ibarat kapal…yang di kemudi oleh
      seorang kapten….kalau kapal tu rosak disebabkan oleh
      kapten yang dah rosak,membawa segala isi2 kapal tu ke haluan yang tak betul,disampinSee
      More
      4 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusSekarang
      saya nak taya Siti setuju tak dengan Ambiga ni? Setuju tak dia menerajui Bersih? Stuju tak dengan tuntutan yang dibuatnya? dan setuju dia tu WAJIB ditentang?

      4 hours ago·

    • Kamaluddin IdrusNik Aziz juga kemudi sebuah negeri. Belum tentu dia tu betul untuk dipertahankan. Sekarang ni kita sedang mempertikaikan tuntutan Ambiga.

      4 hours ago·· 1
      person

Berita Berkaitan

PROTON terus catat jualan memberangsangkan

Proton Holdings Bhd (PROTON) menjual sebanyak 11,378 unit kenderaan pada Ogos 2020, meningkat 24.7 peratus dari segi jumlah berbanding bulan yang sama tahun lalu,...

Kos pengeluaran arang batu turun, tarif elektrik dijangka lebih rendah

Tenaga Nasional Bhd (TNB) menjangkakan kemungkinan berlakunya penurunan kecil kadar tarif elektrik bagi tahun depan berikutan penyusutan kos pengeluaran arang batu dan dan gas...

Media Prima dijangka catat untung

KUMPULAN media bersepadu, Media Prima Berhad (Media Prima) dijangka kembali mencatat keuntungan pada tahun kewangan 2021 dan 2022, demikian mengikut CGS-CIMB Securities International Pte...

Gading gajah di rumah Tun M jadi perhatian

Tun Dr Mahathir pada Ahad lalu memuat naik foto sedang menonton siaran langsung persidangan Parlimen Digital di Facebook melalui komputer riba. Namun menjadi tanda tanya...

Terowong Dasar Laut: Lim Guan Eng bakal didakwa?

Kertas siasatan projek pembinaan terowong dasar laut Pulau Pinang bernilai RM6.3 bilion kini berada di fasa akhir siasatan dan dijangka akan diserahkan kepada Pejabat...

Azmin Ali di ‘pulau’ di perasmian Rumah Generasi Ke 2 Felda di Felda Palong

Yang hadir hanyalah wartawan, polis pengiring serta beberapa orang urusetia yg mengikuti rombongan tak diundang itu..

Eksport getah asli negara meningkat

Eksport getah asli Malaysia meningkat 17.6 peratus pada Julai 2020 kepada 45,386 tan berbanding 38,587 tan pada Jun 2020, demikian menurut Jabatan Perangkaan Malaysia...

[Video] Penyamun bersenjata parang samun lapan sekeluarga

Siasatan awal mendapati terdapat enam penjenayah dengan menaiki sebuah kenderaan telah berhenti di luar rumah mangsa. 

Kes bebaskan 15 pendatang tanpa izin, enam anggota polis Hulu Selangor ditahan SPRM

“Kesemua anggota itu ditahan pada Rabu lepas bagi membantu siasatan berkaitan pembebasan 15 pendatang tanpa izin,” katanya ketika dihubungi di sini, semalam.

Rasuah bebaskan PATI: Hakim Mahkamah Sesyen pula ditahan SPRM

Tangkapan ini berkaitan dengan kes tangkapan sebelum ini melibatkan seorang peguam dan timbalan pendakwaraya dan beberapa anggota polis baru-baru ini.

Komen

..

Penghinaan terhadap pasukan keselamatan tidak dapat dimaafkan

Kenyataan berbentuk penghinaan seorang ahli politik yang mendakwa insiden pencerobohan Lahad Datu, pada 2013, sebagai sandiwara negara adalah suatu penghinaan. Menteri Pertahanan, Datuk Seri Ismail...
00:02:39

[Video] #PRNSabah: WARISAN dakwa penularan Covid-19 di Sabah Sandiwara. Fitnah terhadap ‘front-liners’

Selepas menggelakkan tragedi Lahad Datu tahun 2013 sebagai sandiwara, Warisan Plus juga sifatkan Covid-19 sebagai satu lagi sandiwara. Lihat sini: https://pakdin.my/prnsabah-mohamaddin-ketapi-dakwa-askar-berperang-dengan-ayam-dan-anjing-di-tanduo-video/ Mereka kata orang Melayu tak...

Jangan kompromi isu keselamatan: Bung

TAWAU: Pengerusi Barisan Nasional Negeri Sabah, Datuk Seri Bung Moktar Radin mahu pasukan keselamatan tidak berkompromi terhadap isu keselamatan terutamanya menjelang hari pembuangan undi...
00:02:32

#PRNSabah: Mohamaddin Ketapi dakwa askar berperang dengan ayam dan anjing di Tanduo? [Video]

Bekas Menteri Pelancongan, Seni dan Budaya semasa era Pakatan Harapan, Mohamaddin Ketapi mendakwa peperang menentang penceroboh di Tanduo, Lahad Datu, Sabah ada lah pembohongan...

#PRNSabah: Ahli MT UMNO dilapor postif COVID-19 selepas berkempen di Sipitang

Seorang pemimpin UMNO dilaporkan positif COVID-19 selepas berkempen di kawasan Parlimen Sipitang. Memetik laporan sebuah portal tempatan, Ahli Majlis Tertinggi UMNO itu kini sedang menjalani...

Arkib / Carian

994PeminatSuka
4,100PengikutMengikut
3,345PengikutMengikut
11,000PelangganLanggan

#PRNSabah: Rakyat Sabah tidak perlu bantuan walau ekonomi teruk dan pekerjaan tiada dibawah Warisan

Shafie, mari sini duduk sebelah saya. Saya jelaskan satu-satu report card kamu. 1. Tahun lepas saja hampir 120,000 rakyat Sabah tiada kerja. Ini gred F! 2. Kadar...