Cina tidak kisah soal rasuah – DAP

Orang Cina tidak kisah Rasuah kata Wong Tack, DAP. – 28 Feb 2018

“Orang Cina mempunyai peribahasa: ‘Jika airnya terlalu jernih, tidak ada ikan yang dapat bertahan untuk hidup.’

Orang Cina boleh menerima rasuah selagi semua orang hidup makmur bersama dan orang yang berkuasa tidak mencuri semuanya, “kata Wong Tack.

Wong … anda menimbulkan rasa malu kepada semua orang Cina .. Jangan menyamakan DAP dengan semua orang Cina. Adakah radiasi telah memasuki otak anda?

Adakah ini sebabnya mengapa Tokong enggan meletak jawatan sebagai Ketua Menteri walaupun dikenakan dua pertuduhan rasuah hampir dua tahun lalu?

Kerana DAP tidak kisah kepada korupsi selagi Tokong tidak mengambil semuanya?

Dia meninggalkan juga sedikit untuk orang DAP yang lain? Jadi serupa macam dia.

Ini lah antara oenyumbang kejatuhan Malaysia dalam Indeks Persepsi Rasuah dunia.

LSS.


Rujukan:
http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2018/02/28/dr-m-making-waves-in-bentong-says-dap-man/

(Visited 5 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

61 Replies to “Cina tidak kisah soal rasuah – DAP

  1. Hahhahh.. seronok jadi kau jam. Ambik cerita dan berita dari page2 mcm ni.. xperasan ke baik media cetak mahupun media elektronik langsung xda cerita kes kapal jow low tu. Nmpk x betapa berita penting mcm tu pun x d tunjuk..

  2. Camne lak rejim peyamon kuat telan rasuah.. Makanan yg paling sodap d malaysia oleh puak peyamon.. Tu yg la bangsa laen pandang hina sgt.. Tunjuk duit abis.. Kt singapore ok jer cina sane ..pemimpin x mcm kt cini.. Camne lak tu cai.. ???

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.