Dah Kena Bebel Pun Masih Tak Jalan? Gunakan Trick Mudah Ni Untuk Didik Anak

Popular

01:00:37

[Video] Apa motif Mahathir & Guan Eng buat pinjaman Bon Samurai sedangkan ekonomi negara disahkan kukuh?

Menteri kewangan Tengku Zafrul buat kenyataan bahawa kerajaan tak...

Kos pengeluaran arang batu turun, tarif elektrik dijangka lebih rendah

Tenaga Nasional Bhd (TNB) menjangkakan kemungkinan berlakunya penurunan kecil...

PROTON terus catat jualan memberangsangkan

Proton Holdings Bhd (PROTON) menjual sebanyak 11,378 unit kenderaan...

Covid-19: Masa sesuai kaji semula dasar pelaburan negara

Ini merupakan masa yang sesuai untuk Malaysia membuat pertimbangan...

China akan beli 1.7 juta tan minyak sawit Malaysia sehingga 2023

China menyatakan komitmennya untuk membeli 1.7 juta tan minyak...

Terkini

Kemarin, tersangka preman di Jakarta Utara dan Jakarta Barat ditangkap

Jakarta (ANTARA) - Sejumlah berita seputar kriminalitas Jakarta terkait...

KISAH ANTI-VAKSIN, ISU PERDANA MENTERI BARU DAN HARAPAN KEPADA YDP AGONG

1. Anti vaksin jadi kambing hitam. Itulah yang mula...

Kim Jong Un label K-Pop sebagai ‘barah mudarat’

PYONGYANG: Pemimpin Korea Utara Kim Jong Un menuduh K-Pop...

限行令延长警方继续设路障·韩沙:接受14日到期通行信

内政部长拿督斯里韩沙再努丁指出,由于政府已延长限行令3.0两周,警方会继续接受将于14日届满的关键领域通行信函,直至28日。

Healthcare Assistant In The UK Steals Dead Patient’s Bank Card To Buy Snacks

A healthcare assistant, Ayesha Basharat was caught stealing an...

Masalah anak degil mungkin nampak remeh pada sesetengah orang, namun jika dibiarkan berterusan anak tersebut mungkin akan menjadi besar kepala dan menyebabkan ibu bapa tertekan di kemudian hari.

Tidak tahan dengan masalah anak yang sukar mendengar kata, seorang ibu cuba melembutkan hati anaknya dengan kaedah unik ni.

Memang mengamit memori betullah, hidangkan minuman kegemaran anak untuk mengambil hati. Korang boleh tengok kisah penuh di SINI.

Apa yang menjadikan air minuman lebih enak?

Mungkin korang tertanya ada apa pada sirap bandung sampai magic sangat anak dia boleh berubah. Rahsianya terletak daripada air minuman yang digunakan.

Korang tau tak, di Malaysia kini hampir setiap rumah mempunyai mesin penulen air, ia bukan sahaja membantu menulenkan air malah menjadinya lebih bersih dan selamat untuk di minum.

Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD teman terbaik ibu di rumah

Bagi ibu yang sibuk bekerja atau suri rumah sepenuh masa, Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD  wajib dimiliki di rumah bagi memudahkan urusan seharian anda.

Tidak hanya didatangkan dengan rekaan yang moden tetapi Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD LG PuriCare™ turut dilengkapi dengan pelbagai fungsi dengan teknologi terkini.

Bagi yang mempunyai anak kecil yang masih bayi Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD mempunyai 3 laras suhu berbeza yang membantu memudahkan urusan. Lara suhu 40°C sesuai digunakan untuk membuat susu bayi, kalau nak minum kopi atau teh pula korang boleh laraskan kepada suhu yang lebih tinggi sama ada 75°C atau 85°C.

Selain suhu korang juga boleh tetapkan sukatan air yang ingin dituang sama ada 120ml, 500ml atau 1000ml.

Nak laraskan suhu atau sukatan air ni pula, korang hanya perlu tap ke atas atau ke bawah sahaja mengikut pilihan korang. Mudah kan?

Bukan itu saja, muncung air ini juga boleh dilaraskan mengikut kawasan yang korang tetapkan. Nak laras ke kiri, kanan atau tengah? Takde problem pun.

Paling menarik semestinya ia mempunyai auto laras yang dapat mengisi air mengikut sukatan bekas yang korang gunakan. Tak perlu lagi nak lap air yang terpercik atau tumpah sebab korang terleka.

LG PuriCare™ tawar promosi hebat

Amacam korang menarik kan Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD LG PuriCare™ ni? Sekarang korang pun boleh memiliki produk ni tau. Kali ni mudah saja, sebab LG PuriCare™ sedang mengadakan promosi paling best abad ini

Mulai 17 April sehingga 31 MEI 2021, Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD menawarkan sewa PERCUMA *7 bulan sewa tau yang bernilai sehingga *RM980.

Menarik kan tawaran ni? So, cepat dapatkan Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD korang sekarang dengan klik pada pautan ini https://bit.ly/3gXKMKS.

 

BACA juga:

Leave a Reply