Darah daging sendiri bercakap mengenai skandal sex songsang Azmin Ali

Catatan Facebook Umi Hafilda Ali, adik kepada Azmin Ali:
Kamu buang mak mcm sampah selama 6 tahun..jutaan airmata nya gugur.. kamu fitnah adik kamu tahap paling tragis n keji puluh tahun.. demi menutup kemungkaran kamu yg paling meloyakan, menjijikan.. hingga jutaan penyokong bebal kamu maki hamun aku puluhan tahun dgn persepsi yg paling keji..today kamu mendapat..

- Advertisement -

Allah jawab doa aku min.. Allah humban kamu sehina hina nya dek kekasih songsang kamu sendiri.. sepanjang Ramadan tiap solat aku mengangkat tangan datang lah kebenaran siapa kah 2 durjana ni yg tidak layak memimpin negara.. haram kan anwar n azmin dari menjadi pemimpin kami..

Sesungguh nya ALLAH KAU MAHA MENGETAHUI YA ALLAH.. SAMADA YG DI LANGIT MAUPUN DI BUMI.. selamat kan ya allah bumi bertuah msia ini dari kehancuran n kerakusan pemimpin durjana n munafik.. hanya selepas seminggu syawal Allah jawab doa aku min..jumaat lepas aku ke kubur mak n abah.. selepas bacaan al quran aku meraung sepuas nya di kubur mak n abah..mengadu segalanya seolah olah mereka masih ada di atas segala semua perkara keji kamu.. bukan saja moral.. tapi busuk nya hati kamu tak bagi aku pijak rumah mak selepas kematian nya..sedang kan aku lah anak yg menjaga mak hingga ke akhir hayat di kala kau membuang nya seperti sampah selama 6 tahun.. seperti syaitan akhlak kamu.. walaupun di pandangan umum kamu seolah malaikat yg suci.. al konon catatan ramai pencacai upahan bakal pm ke 8..puii..

MIN INGAT LAH..APA KATA ARWAH ABAH..TIADA HIJAB.DI ANTARA LANGIT N BUMI DOA ORG YG TERANIAYA.. AKHIRNYA ALLAH JAWAB DOA AKU MIN.. ALLAH DEDAH KAN AIB KAMU DEK PASANGAN SONGSANG GAY KAMU SENDIRI DI PERMUKAAN BUMI DGN SEHINA HINA NYA.. hari ini bibit bibit kejatuhan n kehinaan kamu bermula setelah kamu hina kan aku di mata dunia.berpuluh tahun derita itu min.. itu belum lagi kes kes skandal kau yg lain.. belum lagi bab kamu mencuri ratusan juta sepanjang jadi secretary to al juburin dulu n ketika kamu jadi Mb Selangor.. berapa banyak yg kamu sakau.. dgn jutaan penyokong bebal n jahil kamu yg tiada iman n hidayah boleh lah kau tipu..

TAPI ALLAH YG SATU KAMU TAK LEH TIPU MIN.. LAKNATULLAH..

Wahai latifah koya kalau benar kamu ketua baru yg berintegriti bongkar semua salahlaku azmin.n isteri syamsidar n anwar..ratusan juta di sakau.. saya boleh bagi kerjasama.. masih banyak lagi bukti yg aku simpan min dlm gengaman.. selama ni aku diam.. kenang kan kau abang..masih ada ihsan.. tapi kini tidak lagi..kau mencemar nama keluarga ke tahap yg paling keji n hina.. sedang kan arwah abah ustaz n ajar mengaji quran.. kau sudah melampau.. amat melampau.. nabi tak ngaku umat lah setan.. kau dah tua min.. dah 55.. masa persediaan untuk ke kubur.. main bontot apa lagi.. kau lupa ke pesan arwah mak mintak kau taubat nasuha.. kau tipu mak kata kau dah bertaubat di mekah.. tapi kau ulang lagi.. sampai laa ni..disgusting..hari ni dunia tau kau sapa..dunia hina aku.. kifarah derhaka pd ibu n fitnah dajal adik.. aku ada lah adik yg teraniaya min.. i am the victim of the situation bak kata igp yg baru..dato hamid bador.. tepat kata kata nya pd aku bagi mengambar kan segalanya yg telah berlaku.. dgn begitu keji seawal tahun 90 an hingga kini antara kau. anwar n syamsidar..

ALLAH IS GREAT..ALLAH ANSWERED MY DOA..AMIN..SYUKUR ALHAMDULILAH… HARAP TUN M..TEGAS DLM ISU RASUAH AZMIN N KES HUBUNGAN SONGSANG AZMIN N HAZIQ… NABI NOH JUGA SANGGUP BIAR KAN ANAK NYA MATI KARAM DI DEPAN MATA NYA SENDIRI KERANA KEMUNGKARAN…. wahai tun tegak kan keadilan kamu dlm mengkota kan janji bahawa kerajaan ph tidak akan berkompromi isu rasuah n moral… anakanda menanti dgn sabar tindakan ayahanda DEMI AGAMA.. UMMAH N NEGARA

Umi Hafilda
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2403202203334240&id=100009334528763

Berita Berkaitan

Komen

......
Advertisment

Instagram

Terkini

Covid-19: Pesakit terakhir dibenarkan pulang hari ini, tutup terus pusat kuarantin

TERDAHULU, seperti yang dilaporkan media tempatan, Pusat Kuarantin dan Rawatan Covid-19 Berisiko Rendah di Taman Ekspo Pertanian Malaysia Serdang (MAEPS) dijadikan kawasan pusat kuarantin...

Covid-19: Pesakit terakhir dibenarkan pulang hari ini, tutup terus pusat kuarantin

TERDAHULU, seperti yang dilaporkan media tempatan, Pusat Kuarantin dan Rawatan Covid-19 Berisiko Rendah di Taman Ekspo Pertanian Malaysia Serdang (MAEPS) dijadikan kawasan pusat kuarantin...

Kes bunuh Kevin Morais, pakar patalogi dan lima lelaki dihukum mati

Mahkamah Tinggi di sini hari ini menjatuhkan hukuman mati terhadap pakar patologi Kolonel Dr R. Kunaseegaran dan lima lelaki selepas didapati bersalah membunuh Timbalan...

Undersea Tunnel Project: Lim Guan Eng To Give Statement To MACC

Members of the press have been camped out since early morning at the Malaysian Anti-Corruption Commission’s (MACC) state headquarters amid speculation that a former...

35,000 pemandu bas sekolah diberi bantuan khas RM600 setiap orang – Wee Ka Siong

Seramai 35,000 pemandu bas sekolah di seluruh negara akan menerima bantuan khas berjumlah RM600 setiap seorang, demikian diumumkan Menteri Pengangkutan, Wee Ka Siong hari...

Najib Saran UMNO Ambil Balik Parlimen Mersing Dari Abdul Latiff

Datuk Dr Abdul Latiff Ahmad tiada keperluan untuk membuat kenyataan bahawa UMNO Sabah sudah tidak laku biarpun sudah melompat parti, kata Datuk Seri Najib...

Sering Dibaca

[Video] Apa motif Mahathir & Guan Eng buat pinjaman Bon Samurai sedangkan ekonomi negara disahkan kukuh?

Menteri kewangan Tengku Zafrul buat kenyataan bahawa kerajaan tak perlu buat pinjaman luar negara kerana kedudukan kewangan negara masih kukuh. Menjadi persoalan kenapa kerajaan terlucut...

[Video] Apa motif Mahathir & Guan Eng buat pinjaman Bon Samurai sedangkan ekonomi negara disahkan kukuh?

Menteri kewangan Tengku Zafrul buat kenyataan bahawa kerajaan tak perlu buat pinjaman luar negara kerana kedudukan kewangan negara masih kukuh. Menjadi persoalan kenapa kerajaan terlucut...

Covid-19: Masa sesuai kaji semula dasar pelaburan negara

Ini merupakan masa yang sesuai untuk Malaysia membuat pertimbangan yang mendalam berhubung insentif dan proses pelaburannya yang akan menjadikan negara ini menonjol daripada yang...

[Video] Covid-19: Hutang Negara jauh lebih tinggi semasa PH tetapi tiada pakej perihatin rakyat

Jan-Apr 2019 (tak ada krisis Covid): - Pinjaman baru: RM54.8b (termasuk bon samurai RM7.8b) - Bayaran balik hutang: RM17.7b - Hutang negara tambah RM37.1b. Jan-Apr 2020 (krisis Covid) -...

Bimbang rusuhan di AS, harga minyak jatuh

NEW YORK – Harga minyak jatuh disebabkan rusuhan di bandar-bandar besar Amerika Syarikat (AS) ketika dagangan meningkat kerana pasaran optimistik Pertubuhan Negara-Negara Pengeksport Minyak...

Dr Mahathir letak jawatan?

Antara yang disebut dalam printscreen itu adalah “Tun nak resign sebagai Perdana Menteri esok hari” ia dipercayai berkait dengan perubahan senarai Exco Johor seperti yang disebut dalam ayat sama dalam WhatsApp berkenaan.