Home / :: BLOG :: / Forum Sinar Harian Bersama Mahathir

Forum Sinar Harian Bersama Mahathir

Pada satu bahagian Tun berkata, “UMNO sudah tiada. Umno tidak lagi memperjuangkan agama Islam, bangsa dan negara.”

Bahagian lain dia cakap macam ini pula:

“Saya sedar idea saya terpaksa disesuaikan dengan fikiran mereka (parti dalam PH)… ada mirip pemikiran sosialisme… ada liberalisme.

“Jadi saya terpaksa terjemahkan sesuatu perkara ini untuk disesuaikan dengan pelbagai aliran pemikiran yang ada”

Jadi siapa yang menjual agama, bangsa dan negara? 😂

…………

Mahathir: “Kita tidak ada duit curi untuk bagi bantuan BR1M dan Nelayan.”

Duit BR1M dan bantuan nelayan, JKM dan lain-lain datang dari dana kerajaan. Kalau wang tersebut dicuri buat apa masuk dalam akaun kerajaan?

Ini pun ramai mahacai kata jawapan Tun hebat dan mantap😂 Kasihan PM asyik kena tipu dengan Lim Guan Eng.

(Visited 9 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

16 comments

  1. Kamal Zaman

    Jubur lembu..bunga dgn umno mane byk kerusi…bunga duk dlm krjaan pun kern pkr…puihhh

  2. Ajoe Zulkifli

    Cerita ler parti bersatu awak tu. Kan Malaysia baru.

  3. Hamidah Aziz

    LIAT BETUL UMUR DIA. MAKIN MENJELIKN…X JUGAK INSAF2

  4. Pak Andak Sahak

    umno yg tidak memperjuangkan islam atau pakatan hancing yg tidak memperjuangkan islam.cuba jgn buat fitnah awak tu dah tua.rumah kata berambus kubur kata lai lai.cuba lah bawa bertaubat awak xsedar diri ke…

  5. Oyah Aisy

    Si tua kutuk madey kutty mengalami sindrom kecelaruan fikiran sb dlu masa pm ke4 dia lwn lks skg pm ke 7 dia cium mulut lks plk

  6. Jama

    Allah swt pajngkan umur TM bukan suruh buat jahat pd rakyat klu dah nyanyok letak saja jawatan

  7. Azizah Ibrahim

    Dia yg mengajar org supaya biadap…tgk apa dia ckp tak pernah elok..mengejek, mengutuk, menghina..

  8. Aija Wahab

    Napa. la tv 1,2,3,7,8 astro suku asik wawancara org tua ni?? Tak kesian ka kat dia??? Bila bukak.mulut…. yg kluo… kata2 merapu dan tak masuk dik akai ja… Tak yah wawancara lah len kali situa nih…. siaran tv2, radio…panggil ank2 dia…. Tanya camna boleh jd kaya raya tahap billionaire lg. dlm masa kurang 20 tahun…Negara len tak da tau.. manusia yg telajak bijak… mcm ank2 org tua93 tuh..

  1. Pingback: Forum Sinar Harian Bersama Mahathir – Portal Pakdin.my | Malaysia Updates News Portal