Home / :: BLOG :: / Gangster Cina sudah bersedia untuk 13 Mei?

Gangster Cina sudah bersedia untuk 13 Mei?

1. MalaysiaToday tulisan Raja Petra Kamaruddin (RPK) mendedahkan bahawa DAP telah memanggil kumpulan gangster-gangster Cina untuk meminta mereka tidak membuat kacau yang boleh mencetuskan kembali insiden 13 Mei.

BACA sini: At last, DAP has awoken a sleeping tiger (https://www.malaysia-today.net/2018/11/26/at-last-dap-has-awoken-a-sleeping-tiger/)

2. Ini kerana, walaupun gangster Cina ini memiliki senjata api dan kebanyakan orang Melayu tidak, tetapi Rejimen Askar Melayu tidak akan berdiam diri dan akan turut masuk campur menyebelahi orang Melayu jika kekacauan berlaku.

3. Ketakutan DAP ini jelas apabila Lim Kit Siang sendiri mengakui bahawa sebab ICERD tidak boleh dilaksanakan kerana bimbang berlakunya kembali insiden 13 Mei.

4. Mengikut MalaysiaToday lagi, Special Branch telah melaporkan bahawa berlaku peningkatan mendadak penyeludupan senjata api di sempadan Malaysia-Thai seolah-olah ada pihak yang sedang merancang ‘sesuatu’.

5. Namun, masih tidak jelas siapa pihak itu. Dan pengumuman Tun Mahathir bahawa ICERD tidak akan dilaksanakan diharap mampu meredakan ketegangan dan pihak berkuasa mampu mencari senjata-senjata yang diseludup itu.

6. “Terlajak perahu boleh diundur”, inilah akibatnya bila ada pihak yang cuba bermain api, mengganggu keharmonian kaum yang sedia ada di Malaysia.

7. Sebagai rakyat Malaysia, kita mahukan negara yang aman dan damai. Tapi keamanan itu hanya boleh dicapai jika semua kaum saling hormat menghormati.

8. Sebab inilah DAP harus dihapuskan dari bumi Malaysia kerana sudah terbukti dari dulu mereka ini adalah “kepala pembuat kacau” di Malaysia.

.
http://pakdin.my/tag/dap

(Visited 12,674 times, 8 visits today)

Artikel berkaitan

45 comments

  1. Rickey Tedung Melancar

    Wah…..dengan india tak habis…nie pula nak dengan.cina…..
    Memang.
    melayu vs india…
    Melayu vs cina….
    Admin, tak boleh hidup aman damai kah admin? Penuh dengan keharmonian? Bertoleransi…..patut lah BN tak menang kat selangor sebab masaalah air di selangor lebih parah dari.isu 1mdb….(kata idola admin)

  2. Iskandar Ahmad

    Kami mlyu lbh bersedia kalau nk coba….

  3. Fevrielhechem Niekh

    Kami pun sedia!!!!…..tunggu siapa yg buat mula dulu…..

  4. Muhammad Nurshazni Mohd Salleh

    Rickey Tedung Melancar wow Korperal RBA sudah mari. Tak cuti ka. Haha

  5. Yatt Ibrahim

    Rickey Tedung Melancar dap tu penyebab yg harus di haramkan you ribu2 masuk ok rbb

  6. Yatt Ibrahim

    Buat la dap parang terbang pun tak sabar nak keluar

  7. Rickey Tedung Melancar

    Muhamad nurshazni mohd salleh prebet RBA…sahabatku…..hehehe…cuti nie…hehehe 1 malaysia cuti.esok kan…? Hehehehe

  8. Kulaiman Jj

    musuh utama org melayu islam ialah DAPIG KAFIR HARBI …..ingat tu org melayu.

  9. Mat Padil Putera

    Sy xrase bangse cine nak.. Indu mgkin.

  10. Zulkefli Ghazali

    Gengster2 cina ni berani sebab mereka dah kenal dgn pihak berkuasa….kawan rapat
    Tp mereka tidak mampu berkawan dgn ATM.

  11. Umie Fatimah

    Dan juga jgn main2 dgn org melayu..

  12. Mohd Rosli Mat Nor

    Kalau brani la. Jgn lupa SUMPAH melayu.

  13. Shah Rul

    Kau pikir kau punya sedia je.. Aku punya geram tunggu masa je nak melantun ni

  14. Zainuddin Abdul Hadi

    Harap2 kaki admin tak gout masa tu…. boleh sesama main pedang nanti yeee… lastik pun boleh

  15. Ram Otai Ram

    Aiiikkk nak main kaso**** pulak dak melayu tak gentar sedikit pun demi kedaulatan tanah air dan bangsa melayu jangan jolok datang tebuan

  16. Ezham Khan

    Razak Baharom betul boss..kalau x abis pun kita jgn bg angkat muka lg

  17. Agk Kaji

    Sudah2 la tu…sampai bila nak bermusuhan???

  18. Muhammad Hassan

    btl tu…kelekapan segala untuk hadapi segala kemukinan adalah telah mencukupi n telah sedia lebih cangih dr kita.tersembunyi tiap2 tempat yg dinamakan tempat berdoa…haha tp jgn lah 13 m yg lepas berlaku krna mrka sgt bersdia….oleh itu kita jgn lupa bersedia dan jgn pula tidur lena…walaupun kemenangan ada milik kita n bersdia utk semua nya….

  19. Jason King

    sediakan payung sblum hujan sahabat2…

  20. Perajurit Biru

    ORANG MELAYU KENA FAHAM AKAN KEPENTINGAN RAMD.BANGSA CINA BYK DUIT MEREKA BOLEH BELI APA SAJA.

  21. Aduka Rayyan

    Masa tu parti gerakan dibawah Bn ka diluar Bn?

  22. Khairul Afrizal Ahmad

    bukan ke lim kit siang…petualang masa 13mei..bapak komunis tu..dia da rasa kot

  23. Mohd Aiman

    Peduli setan dgn gansgter2 cina kapir harbi ni.Berpantang maut sblm ajal.Takbir!!!ALLAHHUAKBAR!!!!

  24. Muhamad Ismail

    Melayu xde gangster tp ramai pahlawan…nk tau cuba lah…

  25. Pncuri Hati

    Np lim kit siang nk ajk prang ke 13 mei thun dpn

  26. Hantu Kopek

    Cina sekarang x sekuat cina dulu..jangan takut..sebab cina sekarang lahir lahir jer dah kaya..cina dulu struggle nak kaya..macam.gak gangster cina..xda riot kat malaysia ni macamana nak test power jadi gangsterkan……hahahahaha..macam budak kecik la..

  27. Mohd Khairil Anuar Khalid

    Perlengkapkan diri anda semua wahai melayu islam…

  28. Sejagat Insan

    Kamu jual….kami umat melayu sentiasa bersedia utk membeli.
    Panglima2 13 mei ramai yg masih ada lagi malah kini dgn murid2 baru akan hancurkan kamu.
    Plaza Low Yat tu baru intro belum keseluruhannya lagi.

  29. Pak Andak Sahak

    ayoh kite sambot gengster cina biar mandi darah sekali pun

  30. Xiaoqing Meihui

    China sudah kena amok melayu tapi paria hindu hindraf belum kenal melayu lagi itu pasal mereka sangat berani bunuh bomba melayu

  31. Abah Kau

    Jika org2 melayu diasak dari semua sudut.. pemimpin melayu dlm PH akan berada di posisi mana?
    Atau sekadar laungan..
    Sabar! sabar..!!
    Bawak bertenang..!!
    Itu saja…kah??

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.