Hina Agong: Apa tindakan Mahathir

Hina Agong: Apa tindakan Mahathir

Kongsi:

#MalaysiaMemilih #MalaysiaBaru

Presiden Pemantau Malaysia Baharu, Datuk Lokman Noor Adam mempersoal kegagalan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad bertindak terhadap individu yang menghina Yang di-Pertuan Agong, Sultan Muhammad V.

Sambil menyeru rakyat Malaysia yang masih mentaati institusi Raja-Raja Melayu supaya tampil membuat laporan polis terhadap pengendali laman blog yang menghina Yang di-Pertuan Agong.

Tindakan ini sekaligus akan memperlihatkan ketelusan Peguam Negara baharu, Tommy Thomas untuk bertindak secara adil dan saksama dalam menjalankan tugasnya sebagai peguam yang tidak berat sebelah untuk menjatuhkan hukuman.

“Saya menyeru kepada rakyat Malaysia, mohon bantu buat laporan polis malam ini juga satu negara lepas solat sunat terawih terhadap manusia durjana ini.

“Kita tengok Peguam Negara yang baharu ambil tindakan atau tidak. Ambil gambar laporan polis dan muat naik ke media sosial masing-masing.

“Kita mahu lihat ‘Regim Mahathir’ akan bertegas atau tidak,”katanya dalam satu kenyataan pada Rabu.

Laman blog http://tukartiub.blogspot.com/2018/06/agong-kuat-berjubo.html yang dikecam itu didapati menghina Yang di-Pertuan Agong dengan kata-kata biadab serta mampu menjatuhkan institusi Raja.

Hina Agong: Apa tindakan Mahathir

Kongsi:

Terkini

Sering dibaca

Dari FB Najib Razak

26 Replies to “Hina Agong: Apa tindakan Mahathir

  1. Pm.sempana raya ini saya akan umumkan pemansuhan toll opsss.. pengurangan tol sebanyak 5% pssss…bukan 5%…50%…ialah 50%lah betullah tu 50%.
    nampak betul ada nyanyuk pm kita.untung ada zizah dan Guan eng dekat dia.dapat juga diperbetulkan ketersasulan.

  2. Al Fateh kalau pm kena hina laju je kena tngkap ye. Kitaorng minta pihak gomen buat tindakan yg sama kepada yg mengina AGONG. Ke kau salah sorang yg menghina agong juga? Yg menyalak nya puak puak kau .Time kalah maki hamun polis, kerajaan, SPR beeguling atas jalan. Da menang pun menyalak juga lagi. Anjing kurap? Macam ludah dekat muka sendiri je. Ops lupa, puak kau babi kurap? sembang pakai fake account, jenis jumpa face to face telur masuk dalam?

  3. Apa nak tanya Tun M admin.. Dulu time Najib ramai yg hina Agong.. Polis yg ambil tindakan ..tu yg menghina Sultan Johor n TMJ yg ambil tindakan. Polis yg ambil tindakkan.. .. Yg ni pun ketua polis dah ambil tindakan. Tu la..

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.