Home / :: BLOG :: / Janji palsu PH dipercayai punca pemandu teksi biadab

Janji palsu PH dipercayai punca pemandu teksi biadab

Datuk Seri Najib Tun Razak percaya janji palsu PH sebelum PRU14 menjadi punca tindakan biadab segelintir pemandu teksi di Langkawi terhadap Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad.

Menurut bekas perdana menteri itu, seperti yang beliau nyatakan minggu lalu, janji palsu tersebar di kalangan pemandu-pemandu teksi sebelum PRU14 bahawa PH akan haramkan Uber dan Grab apabila mereka berkuasa.

Ia adalah antara punca utama pemandu-pemandu teksi menolak dan memburukkan kerajaan BN yang pernah banyak menolong mereka.

“Selain janji palsu, turut tersebar kononnya isteri saya adalah pemilik Grab menambah kebencian mereka.
“Kebenaran akhirnya muncul pagi ini,” kata Najib yang juga Ahli Parlimen Pekan di Facebooknya, hari ini.

Beliau mengulas berhubung perjumpaan Dr Mahathir bersama persatuan pemandu teksi di Langkawi yang bertukar kecoh apabila ada antara mereka bertindak biadab keluar majlis kerana tidak setuju dengan pandangan perdana menteri berhubung perkhidmatan e-panggilan, Grab.

Mereka berteriak dan mengeluarkan kata-kata kesat sambil berjalan keluar selepas perdana menteri berkata beliau akan terus mencari jalan terbaik untuk menyelesaikan isu berkenaan demi manfaat semua pihak.

Bagaimanapun menurut Dr Mahatir yang juga Ahli Parlimen Langkawi, beliau bersedia melepaskan jawatan perdana menteri sekiranya tidak diperlukan lagi.

Facebook Najib Razak


LIHAT video disini: https://youtu.be/B-PHNokBLac

http://pakdin.my/tag/teksi
Mahathir sedia letak jawatan, kesal sikap biadap pemandu teksi
https://pakdin.my/dr-mahathir-sedia-letak-jawatan-kesal-sikap-biadap-pemandu-teksi/

Saya setuju desakan pemandu teksi terhadap Perdana Menteri – Anwar Ibrahim
https://pakdin.my/saya-setuju-desakan-pemandu-teksi-terhadap-perdana-menteri-anwar-ibrahim/

(Visited 15 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

35 comments

  1. Rosli Hashim

    Bukan dgn pemadu teksi aja rakyat kena tipu ,cuba buat perjumpaan orang felda pasti kena ludah lagi

  2. Abdulkadir Ali Atok Rela

    yang memberontak tu orang umno. mana boleh nak rugi saja tahu nak untung je.

  3. Yanti Othman

    Sikit2 salah kan org umno
    Ingat semua tu org umno

  4. Mohd Sulaiman Mohd Yassin

    Macai bodoh umno yang bikin kacau ,biar janji palsu jangan jadi perompak

  5. Elias Hj Idris

    Kan banyak lg hal camni… rakyat bangkit.

  6. Mohd Said Mohamed

    Ya buktikan. Sy sokong pemandu teksi. Runtuh kl dan kerajaan munafik. Menipu rakyat. Pemandu2 ph bangkit bantu pemandu teksi bikan bantu pm kuty

  7. Ijam Al Haj

    Ni kwn pak din dulu ye hihihi, udahhhhh lahhh tuuuu pak din, bila nk jumpa minum2 kitaaa

  8. Aliza Liza

    Yg beria2 nk tukar bukan ker depa ni knape nk slhln umno. Dh tukar terima sajerla

  9. Azizah Ishak

    kepala tokchik ang janji palsu PH !

  10. Bin Leman

    DSN jangan lah mengambil kesempatan juga ke

  11. Khalid Ali

    PH tiada janji palsu jib. Tak usahlah ko batu api. Sedia sahaja kes ko tu bahlol….

  12. Yanti Othman

    Zol Dra mak hang tak ajar ker?
    Mencarut jer yg disebut pun mak hang pun ada.hei malu dapat anak cam ni. Habis masuk FB pulak tu.

  13. Jon Navaratnam

    Din Bacul nape nak tulis dongeng bila boleh bawak teksi memandangkan awak sokong gerombolan ni?

  14. Awie Win

    Korng yg pangkah knp umno nk disalahkn…akai ada ka..

  15. Bswee Teng

    Tunggu lah teksi akan bawa you ke Sg. Buloh Resort Cell

  16. Jama

    Dsn meiluluskan Grab, tapi dia tak berjanji, tapi dia tak berjaji mcm PH

  17. Yus Aida

    Tak payah menyibuk hal org lah. Buat dosa jer… X tau hujung pangkal, tuduh org bukan2.

  18. Zamli Husin

    Menguruskan orang yang mati lebih senang Daripada menguruskan hati yang mati,

    Orang yang mati dimandikan,
    Dikafankan, disolatkan lalu dikuburkan,

    Tapi hati yang mati
    Hendak dimandi akalnya ada,
    Hendak dikafan jasad bernyawa,
    Hendak disolat masih bermaya,
    Hendak dikubur nafasnya ada

    NILAI PEMIMPIN KERAjaan DAN MACAI PH …. .

  19. Aija Wahab

    Camna tak biadap? … dah lah janji ke laut… pastu ditekan lg hidup mereka… Yg berjanji tu…. senang lenang pulak… menambah kekayaan ankbranak dan kaum krabat bini dia.. Patut.. bukan takat biadap… kasi sumbat minyak hitam taxi..kat.mulut org tua ganyut tuh…