Kantoi banglo bukan milik Najib Razak

#MalaysiaMemilih #FaktaBukanAuta #MalaysiaBaru #RuleOfLaw

- Advertisement -

Kantoi lagi.

Banglo Presint 10 bukan milik Najib…

Macam biasa ianya hanya didakwa ada “kaitan”, “terkait”, “berkaitan”, “linked”, “related” dengan Najib.

Rumah yang “dipercayai” dibeli menggunakan duit yang dicuri daripada 1MDB rupa-rupanya adalah rumah milik kerajaan.

Satu lagi premis yang kononnya rumah “berkaitan” Najib di Presinct 11 turut diserbu, tetapi tak ada apa-apa yang disita.

Aku masih tertanya-tanya bagaimana SPRM, PDRM mahu buktikan tuduhan mereka yang “kononnya” barang-barang yang dirampas, “disyaki” dibeli menggunakan duit 1MDB, seperti hadiah perkahwinan anaknya Nooryana Najwa, beberapa pasang kasut bayi, baju kanak-kanak, telefom bimbit lama, Ipad, tv, kain baju, daripada rumah anak-anak Najib; dan duit-duit, beg tangan mewah yg dirampas di unit Pavillion Tan Sri Desmond iaitu pemilik Pavillion.

Ada money trail untuk kasut bayi dan hadiah hantaran perkahwinan?

Patutlah Peguam Negara pening kepala macamm mana nak bawa kes ke mahkamah. Heh

—————–
https://pakdin.my/tag/najib-razak

Berita Berkaitan

Komen

......
  1. aku dah naik muak media masa Malaysia dah jadi bangang sebab asyik dok jilat bos hancing dia tu tanpa rasa pelik benda2 tu macam tak masuk akai, baik RadioTelevisyenMacai (RTM), TVGILE, radio.. asterok… semua cakap pasal curi.. serbu.. hutang.. 1 trillion.. 1MDB.. rasuah.. berkaitan.. disyaki.. najibb itu ini… tapi hapah pun tak dapat… dulu kes madey kutty curi RM32 billion ada masuk rancangan 999 tak? PC pulak dok sibuk cari salah itu ini tapi semua sampah, penambah baikan takde langsung.. oooiii KERA’jaan bangang.. jangan nak membawang je…! buat la kerja..!!!

  2. semua badan kerajaan Bewok Padang Pasir ni dah kuasai. pencacai Pakatan’s dah mula segan nak menyalak “Najib Perompak Duit Negara” seperti di zaman BN sebab asyik salah info jer ?.

    sebenarnya sangat senang kalau Bewok Padang Pasir ni nak sumbat Najib Tun Razak ke penjara. cacai Pakatan’s tak guna otak, tapi dunia sedang “melihat” atas dasar apa Najib Tun Razak hendak dipenjara.

    Bewok Padang Pasir tak pandang pencacai Pakatan’s sebab mereka jenis uneducated .. tapi diorang nak kena jawab dengan ahli dunia yang educated.

    hooiii .. serbu pon salah alamat ke ?
    bodoh piang punya KERA-jaan. ?

  3. Teringat zaman reformasi dlu..polis usung tilam masuk mahkamah dr tivoli villa yg penting anuar boleh di dakwa..arini selongkar bonglo kosong cri duit 1mdb sok luse jmp lak duit kt gua batu cave konon najib sorok..selagi najib tk duk dlm usaha tk akn berhenti..teringat kisah2 dlu je..

  4. Semua sudah tertulis.. ada hikmah knp kali ni bn umno kalah.. mungkin Allah nk tunjuk kt rakyat, nk bg kesedaran tentang kebenaran.. selagi x dibuktikan n ditunjukkan, selagi tu rakyat xpercaya.. lebih percaya berita2 fitnah.. antara tanda2 akhir zaman.. InsyaAllah skrg ni satu demi satu bukti tentang kebenaran.. kita tunggu n lihat..

Advertisment

Instagram

Terkini

Najib Saran UMNO Ambil Balik Parlimen Mersing Dari Abdul Latiff

Datuk Dr Abdul Latiff Ahmad tiada keperluan untuk membuat kenyataan bahawa UMNO Sabah sudah tidak laku biarpun sudah melompat parti, kata Datuk Seri Najib...

Najib Saran UMNO Ambil Balik Parlimen Mersing Dari Abdul Latiff

Datuk Dr Abdul Latiff Ahmad tiada keperluan untuk membuat kenyataan bahawa UMNO Sabah sudah tidak laku biarpun sudah melompat parti, kata Datuk Seri Najib...

Gading gajah di rumah Tun M jadi perhatian

Tun Dr Mahathir pada Ahad lalu memuat naik foto sedang menonton siaran langsung persidangan Parlimen Digital di Facebook melalui komputer riba. Namun menjadi tanda tanya...

37 Ditahan, Sambut Hari Jadi Menu Dadah

Seramai 37 individu termasuk enam wanita dengan tiga daripadanya warga Indonesia ditahan dalam keadaan lalok dipercayai mengambil dadah ketika meraikan sambutan hari lahir di...

Pawagam berkonsepkan tonton dalam kereta pertama di Malaysia

Akibat pandemik covid-19 yang melanda seluruh dunia, syarikat M-Junction telah memperkenalkan pawagam yang berkonsepkan tonton dalam kereta “drive in theatre” yang pertama di Malaysia...

Ekonomi Malaysia Dijangka Berkembang 6.3 – 7.5 Peratus Tahun Depan

Agensi-agensi antarabangsa mengunjurkan keluaran dalam negara kasar (KDNK) Malaysia pada 2021 akan berada dalam sekitar 6.3 peratus hingga 7.5 peratus, kata Menteri Kewangan Tengku...

Sering Dibaca

[Video] Apa motif Mahathir & Guan Eng buat pinjaman Bon Samurai sedangkan ekonomi negara disahkan kukuh?

Menteri kewangan Tengku Zafrul buat kenyataan bahawa kerajaan tak perlu buat pinjaman luar negara kerana kedudukan kewangan negara masih kukuh. Menjadi persoalan kenapa kerajaan terlucut...

[Video] Apa motif Mahathir & Guan Eng buat pinjaman Bon Samurai sedangkan ekonomi negara disahkan kukuh?

Menteri kewangan Tengku Zafrul buat kenyataan bahawa kerajaan tak perlu buat pinjaman luar negara kerana kedudukan kewangan negara masih kukuh. Menjadi persoalan kenapa kerajaan terlucut...

Covid-19: Masa sesuai kaji semula dasar pelaburan negara

Ini merupakan masa yang sesuai untuk Malaysia membuat pertimbangan yang mendalam berhubung insentif dan proses pelaburannya yang akan menjadikan negara ini menonjol daripada yang...

[Video] Covid-19: Hutang Negara jauh lebih tinggi semasa PH tetapi tiada pakej perihatin rakyat

Jan-Apr 2019 (tak ada krisis Covid): - Pinjaman baru: RM54.8b (termasuk bon samurai RM7.8b) - Bayaran balik hutang: RM17.7b - Hutang negara tambah RM37.1b. Jan-Apr 2020 (krisis Covid) -...

Dr Mahathir letak jawatan?

Antara yang disebut dalam printscreen itu adalah “Tun nak resign sebagai Perdana Menteri esok hari” ia dipercayai berkait dengan perubahan senarai Exco Johor seperti yang disebut dalam ayat sama dalam WhatsApp berkenaan.

Bimbang rusuhan di AS, harga minyak jatuh

NEW YORK – Harga minyak jatuh disebabkan rusuhan di bandar-bandar besar Amerika Syarikat (AS) ketika dagangan meningkat kerana pasaran optimistik Pertubuhan Negara-Negara Pengeksport Minyak...