Kantoi banglo bukan milik Najib Razak

Kantoi banglo bukan milik Najib Razak

Kongsi:

#MalaysiaMemilih #FaktaBukanAuta #MalaysiaBaru #RuleOfLaw

Kantoi lagi.

Banglo Presint 10 bukan milik Najib…

Macam biasa ianya hanya didakwa ada “kaitan”, “terkait”, “berkaitan”, “linked”, “related” dengan Najib.

Rumah yang “dipercayai” dibeli menggunakan duit yang dicuri daripada 1MDB rupa-rupanya adalah rumah milik kerajaan.

Satu lagi premis yang kononnya rumah “berkaitan” Najib di Presinct 11 turut diserbu, tetapi tak ada apa-apa yang disita.

Aku masih tertanya-tanya bagaimana SPRM, PDRM mahu buktikan tuduhan mereka yang “kononnya” barang-barang yang dirampas, “disyaki” dibeli menggunakan duit 1MDB, seperti hadiah perkahwinan anaknya Nooryana Najwa, beberapa pasang kasut bayi, baju kanak-kanak, telefom bimbit lama, Ipad, tv, kain baju, daripada rumah anak-anak Najib; dan duit-duit, beg tangan mewah yg dirampas di unit Pavillion Tan Sri Desmond iaitu pemilik Pavillion.

Ada money trail untuk kasut bayi dan hadiah hantaran perkahwinan?

Patutlah Peguam Negara pening kepala macamm mana nak bawa kes ke mahkamah. Heh

—————–
http://pakdin.my/tag/najib-razak

Kongsi:

Terkini

Sering dibaca

Dari FB Najib Razak

272 Replies to “Kantoi banglo bukan milik Najib Razak

  1. Nampak bagi ade keje… puak2 ni nk najib kene tangkap je… Yg diaorg dpt taikkk dia org xkisah.. Klu ckp respect tun.. Respect2 la tuntut la jnji untuk kesenangan puak2 kamu… Ni x.. Buta tuli respect tun9x.. Bg taik pn respect lg… Masalah btol..

  2. Memalukan kredibiliti pihak berkuasa…takde satu pun usaha yg berhasil membawa kepada pendakwaan…sabitan kes jauh sekali, lantiklah thomas ke thompson ke tamos ke..kalau tak dpt dakwa mmg memalukan, konon bukti dah ada..

  3. aku dah naik muak media masa Malaysia dah jadi bangang sebab asyik dok jilat bos hancing dia tu tanpa rasa pelik benda2 tu macam tak masuk akai, baik RadioTelevisyenMacai (RTM), TVGILE, radio.. asterok… semua cakap pasal curi.. serbu.. hutang.. 1 trillion.. 1MDB.. rasuah.. berkaitan.. disyaki.. najibb itu ini… tapi hapah pun tak dapat… dulu kes madey kutty curi RM32 billion ada masuk rancangan 999 tak? PC pulak dok sibuk cari salah itu ini tapi semua sampah, penambah baikan takde langsung.. oooiii KERA’jaan bangang.. jangan nak membawang je…! buat la kerja..!!!

  4. semua badan kerajaan Bewok Padang Pasir ni dah kuasai. pencacai Pakatan’s dah mula segan nak menyalak “Najib Perompak Duit Negara” seperti di zaman BN sebab asyik salah info jer ?.

    sebenarnya sangat senang kalau Bewok Padang Pasir ni nak sumbat Najib Tun Razak ke penjara. cacai Pakatan’s tak guna otak, tapi dunia sedang “melihat” atas dasar apa Najib Tun Razak hendak dipenjara.

    Bewok Padang Pasir tak pandang pencacai Pakatan’s sebab mereka jenis uneducated .. tapi diorang nak kena jawab dengan ahli dunia yang educated.

    hooiii .. serbu pon salah alamat ke ?
    bodoh piang punya KERA-jaan. ?

  5. Teringat zaman reformasi dlu..polis usung tilam masuk mahkamah dr tivoli villa yg penting anuar boleh di dakwa..arini selongkar bonglo kosong cri duit 1mdb sok luse jmp lak duit kt gua batu cave konon najib sorok..selagi najib tk duk dlm usaha tk akn berhenti..teringat kisah2 dlu je..

  6. Brp byk fitnah lagi la.. Korang ingat boleh hidup sampai bila bila ka?? Korang permainkan azab Allah ker?? Cukup tgk Tsunami je korang dah tahu mcm mna perihnya Azab Allah.. Siapa pun tak boleh selamatkan diri.. Jgn la main main dgn dosa fitnah

  7. Kalau ada bukti kukuh …ingat depa nak tunggu kaa …penzalim macam ni , dia tak tunggu esok lusa punya ….tengok apa jadikat DSAnwar dulu ….pi merayu kat dia pun , pun dia tak peduli ….terus hukum …tak ada belas kesian punya orang … pendendam .

  8. Kan… Sblm ni dunia luar respect pdrm… Ms zaman dsn… Alihh2 pdrm kerajaan baru nih semua x menjadi…
    Org luar pun pndai menilai…
    Ini sah2 menjatuhkan kredibiliti PM n pdrm..
    OK. Tu 1 hal….
    Next… Pm ckp HSR dibatalkan… Tp Kat jepun lain plak Dia ckp… Org akn pk dia ckp x supaaaa bikin…

  9. Semua sudah tertulis.. ada hikmah knp kali ni bn umno kalah.. mungkin Allah nk tunjuk kt rakyat, nk bg kesedaran tentang kebenaran.. selagi x dibuktikan n ditunjukkan, selagi tu rakyat xpercaya.. lebih percaya berita2 fitnah.. antara tanda2 akhir zaman.. InsyaAllah skrg ni satu demi satu bukti tentang kebenaran.. kita tunggu n lihat..

  10. Sibuk serbu sana serbu sini….janji PHitnah sblm pru 14 oleh mat sabu govind lks lge madey nak serbu rmh pm ke4 hantu dan bapak pelingkup negara tu..bila lg? Sembang sampai arash pun bergegar….tp habuk hu hu

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.