Kantoi banglo bukan milik Najib Razak

Kantoi banglo bukan milik Najib Razak

#MalaysiaMemilih #FaktaBukanAuta #MalaysiaBaru #RuleOfLaw

Kantoi lagi.

Banglo Presint 10 bukan milik Najib…

Macam biasa ianya hanya didakwa ada “kaitan”, “terkait”, “berkaitan”, “linked”, “related” dengan Najib.

Rumah yang “dipercayai” dibeli menggunakan duit yang dicuri daripada 1MDB rupa-rupanya adalah rumah milik kerajaan.

Satu lagi premis yang kononnya rumah “berkaitan” Najib di Presinct 11 turut diserbu, tetapi tak ada apa-apa yang disita.

Aku masih tertanya-tanya bagaimana SPRM, PDRM mahu buktikan tuduhan mereka yang “kononnya” barang-barang yang dirampas, “disyaki” dibeli menggunakan duit 1MDB, seperti hadiah perkahwinan anaknya Nooryana Najwa, beberapa pasang kasut bayi, baju kanak-kanak, telefom bimbit lama, Ipad, tv, kain baju, daripada rumah anak-anak Najib; dan duit-duit, beg tangan mewah yg dirampas di unit Pavillion Tan Sri Desmond iaitu pemilik Pavillion.

Ada money trail untuk kasut bayi dan hadiah hantaran perkahwinan?

Patutlah Peguam Negara pening kepala macamm mana nak bawa kes ke mahkamah. Heh

—————–
http://pakdin.my/tag/najib-razak

272 Replies to “Kantoi banglo bukan milik Najib Razak

  1. semua badan kerajaan Bewok Padang Pasir ni dah kuasai. pencacai Pakatan’s dah mula segan nak menyalak “Najib Perompak Duit Negara” seperti di zaman BN sebab asyik salah info jer 😂.

    sebenarnya sangat senang kalau Bewok Padang Pasir ni nak sumbat Najib Tun Razak ke penjara. cacai Pakatan’s tak guna otak, tapi dunia sedang “melihat” atas dasar apa Najib Tun Razak hendak dipenjara.

    Bewok Padang Pasir tak pandang pencacai Pakatan’s sebab mereka jenis uneducated .. tapi diorang nak kena jawab dengan ahli dunia yang educated.

    hooiii .. serbu pon salah alamat ke ?
    bodoh piang punya KERA-jaan. 😂

  2. aku dah naik muak media masa Malaysia dah jadi bangang sebab asyik dok jilat bos hancing dia tu tanpa rasa pelik benda2 tu macam tak masuk akai, baik RadioTelevisyenMacai (RTM), TVGILE, radio.. asterok… semua cakap pasal curi.. serbu.. hutang.. 1 trillion.. 1MDB.. rasuah.. berkaitan.. disyaki.. najibb itu ini… tapi hapah pun tak dapat… dulu kes madey kutty curi RM32 billion ada masuk rancangan 999 tak? PC pulak dok sibuk cari salah itu ini tapi semua sampah, penambah baikan takde langsung.. oooiii KERA’jaan bangang.. jangan nak membawang je…! buat la kerja..!!!