Home / :: BLOG :: / Kantoi banglo bukan milik Najib Razak
Kantoi banglo bukan milik Najib Razak

Kantoi banglo bukan milik Najib Razak

#MalaysiaMemilih #FaktaBukanAuta #MalaysiaBaru #RuleOfLaw

Kantoi lagi.

Banglo Presint 10 bukan milik Najib…

Macam biasa ianya hanya didakwa ada “kaitan”, “terkait”, “berkaitan”, “linked”, “related” dengan Najib.

Rumah yang “dipercayai” dibeli menggunakan duit yang dicuri daripada 1MDB rupa-rupanya adalah rumah milik kerajaan.

Loading...

Satu lagi premis yang kononnya rumah “berkaitan” Najib di Presinct 11 turut diserbu, tetapi tak ada apa-apa yang disita.

Aku masih tertanya-tanya bagaimana SPRM, PDRM mahu buktikan tuduhan mereka yang “kononnya” barang-barang yang dirampas, “disyaki” dibeli menggunakan duit 1MDB, seperti hadiah perkahwinan anaknya Nooryana Najwa, beberapa pasang kasut bayi, baju kanak-kanak, telefom bimbit lama, Ipad, tv, kain baju, daripada rumah anak-anak Najib; dan duit-duit, beg tangan mewah yg dirampas di unit Pavillion Tan Sri Desmond iaitu pemilik Pavillion.

Ada money trail untuk kasut bayi dan hadiah hantaran perkahwinan?

Patutlah Peguam Negara pening kepala macamm mana nak bawa kes ke mahkamah. Heh

—————–
http://pakdin.my/tag/najib-razak

(Visited 61 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

272 comments

  1. Shadi Dino

    Taktik mewujudkan bukti….pentaksub akan percaya apa sahaja hatta taik najib pun di katakan emas akan d kaji…itulah zombi malaysia

  2. Punk Cheff Punkrockcheff

    Wakakakakakaka……lepas ni serbu jamban yg ade pangkah X pulak….madey kutty & 40 penyamun!!!

  3. Azam Are-jey

    Bodoh pnye pentaksub..mdah2 prcya

  4. Zulieza Nieza

    X habis2…Najib…Najib…fed up…nk crik slh org je…paz ni ape plk

  5. Johari Rosilan

    Kena kencing gak penguatkuasa tu…sampai hati korang….???????

  6. Asymuni Asymuni

    X habis2 kes njib …kes bglo n trlorong bila lgi nk buka blk

  7. Mohd Zul Hilmi

    Nampak bagi ade keje… puak2 ni nk najib kene tangkap je… Yg diaorg dpt taikkk dia org xkisah.. Klu ckp respect tun.. Respect2 la tuntut la jnji untuk kesenangan puak2 kamu… Ni x.. Buta tuli respect tun9x.. Bg taik pn respect lg… Masalah btol..

  8. Azrul Arul

    dosa fitnah ni seronok time puasa cam ni kot….

  9. Amirul Iskandar

    Ghairah sgt cai2 ph ni nk cari bukti..

    Sbb bukti tk cukup lg katanya..

    Yg canang bergegar bukti dh cukup sblum ni tu mcm mana pulak?

  10. Roy Vtec

    siasat sebelum serbu … memalukan

  11. Harmurni Izhar

    Tuduh org tu biar laa terbukti xpsal2 dpat dosa kering dlm bulan puasa nii

  12. Nor Hasila Mohd Nawi

    Alhamdulillah.. Sekali lg gagal utk buat DSN nmpk bersalah

  13. Dye İsabella

    Spe yg ckp NAJIB byk mkn rasuah ambik duit rakyat.sile MAMPOS owg tu

  14. Onwi Hj Harun

    Biar mereka serbu semoga mendapat tahi.

  15. Dye İsabella

    Itu lh skolah tggi tp kne kencing jgk pui

  16. Asymuni Asymuni

    Dh smpai msa dtk sri saman org2 ph …kasih saman smpai 1kluraga mereka mampus ….

  17. Norzaidatul Yasin

    aku rasa 5 tahun ni media xkan stop papar cite pasal najib.. gerentii

  18. Fet

    Najib gelak je tgk …..???

  19. Dahlia Cors

    Memalukan kredibiliti pihak berkuasa…takde satu pun usaha yg berhasil membawa kepada pendakwaan…sabitan kes jauh sekali, lantiklah thomas ke thompson ke tamos ke..kalau tak dpt dakwa mmg memalukan, konon bukti dah ada..

  20. Baidrul Hisham Mohd Pandi

    Wei dah bosan la.. X ada citer lain ke…. Apa citer kabinet yang x siap2 lagi ni…

  21. Zainie Mokhtar

    Norzaidatul Yasin.. Media sapa kontrol.. Org kuat DAP.. Dah sah2 lah asyik cite buruk Najib je lah pas tu war2 kan kebaikkan DAP.. Lima tahun nak hadap smpai semua hadam

  22. Ali Pamma

    ????atok dah lupa …jamban rupanya paksa mandi taik???mandi kencing ok lg

  23. Joe Labu Labi

    awat nya terpangkah jamban lagi ke….

  24. Badang Laksamana Temasek

    Minta2 jgn ada penganiayaan seperti apa yg telah terjadi pada DSAI. Agak nya sedang dipikirkan aniaya version 2.0

  25. Za Lano

    Bulan puasa ni….udah2 asek nak wat dosa kering je….

  26. Spectra Naza

    Sape la yg bg info pasal banglo tu… Apelah perasaan depa yg menyerbu tu.. ???

  27. Rahmat Yasin

    Kalau hendak dapat dgn cara
    menipu & memfitnah dah dapat kenalah teruskan menipu & memfitnah.

  28. Spectra Naza

    Thomas pun malu akhirnya nanti.. ??

  29. Spectra Naza

    Canang sbg halwa telinga.. Rakyat suka dgr.. Hahha

  30. Nabila Firas

    nk cr bukti semua nk selongkar…

  31. Fairouz Hamdan

    aku dah naik muak media masa Malaysia dah jadi bangang sebab asyik dok jilat bos hancing dia tu tanpa rasa pelik benda2 tu macam tak masuk akai, baik RadioTelevisyenMacai (RTM), TVGILE, radio.. asterok… semua cakap pasal curi.. serbu.. hutang.. 1 trillion.. 1MDB.. rasuah.. berkaitan.. disyaki.. najibb itu ini… tapi hapah pun tak dapat… dulu kes madey kutty curi RM32 billion ada masuk rancangan 999 tak? PC pulak dok sibuk cari salah itu ini tapi semua sampah, penambah baikan takde langsung.. oooiii KERA’jaan bangang.. jangan nak membawang je…! buat la kerja..!!!

  32. Liza

    Kihkih..mcm main polis sentri plak..kebabian apa la krajaan gila ni?????

  33. Farisya Rizqy Halim

    seronak lah dato najib.pahala dia bduyun2 datang bulan puasa gara2 fitnah2 ni..berganda2 lagi tu.

  34. Hadzrammi Suhaimi Al-Bahanji

    Ada uncle cina ckp, “skrg bulan puasa, sekejap lg mau raya, kalau tangkap sekarang, nampak kerajaan PH zalim, lepas raya baru kita kasi angkat itu Najib.”

    Kena tunggu lepas raya la gamaknya….hehehe

  35. Azli Rusli

    Nohorom KERAjaan pakatun mahacai ni. Hahaha

  36. Hairul Abdul Talibb

    Kena kencing lagi.. Oh malaysia baru.. ???

    #hancengquat

  37. Jamal Masri

    Kenapalah sibuk sgt hal Najib..
    Dah bg kuasa nak kuasa. Keje Tak buat pun… Mangkuk … Hari terus berganti… bila Tanya lebih ..kata kawen sehari esok Mana boleh dtp anak… Bengong ker apa..

  38. Fet

    Kat mana kredibiliti pihak berkuasa sampai dpt salah maklumat…?

  39. Jija Aziz

    jgn thomas jadi thermos dh la…

  40. Haryati Halil

    Bodoh la smlm beriya² buat live ckp umah Najib , pencacai PH dgn bangganya bersorak gembira di hari raya……last² kena kencing hancing dgn iblis madey mahafiraun.

  41. KapalTerbang Kertas

    ptt kne angkot banglo tu naik lori..haha

  42. Hamidah Aziz

    Dh kantoi sapa nk d salahkn…bodoh betul

  43. Elyanei Natasha Abdull Hamid

    Taksub nk cr slh dsn…
    Last menjatuhkan imej PDRM..

  44. Shah Shah

    Main terjah mereka ini rumah siapa lah korang masuk…baik masuk rumah madey mana tahu jumpa bukti pelik2 haha.

  45. Elyanei Natasha Abdull Hamid

    Tau tak per…
    Sy dah sebulan x buka TV…
    Berhabukkkk..
    Rancangan sumer dah jd kuttylanakkkk…
    Berita memfitnah…. Hancussd

  46. Madie Abdullah

    Piala thomas x dapat..dapat thomas ni pown jd laaaa???…

  47. Elyanei Natasha Abdull Hamid

    Nak tangkap tang mn bukti x der…
    Kes habdbeg.. Senyap terus.. X kan smp HR ni x dpt total cost LG..
    Hairan binti ajaib…

  48. Elyanei Natasha Abdull Hamid

    Ak rs x smp 5 tahun.. Nmpk maday nk kiokkkk dah tuh

  49. Yop Kidai

    Bkn senang nk adakan bukti, dgr ckp madey dan fuckatan gunung pun runtuh, penyudahnya kredibiliti sprm dan pdrm hilang

  50. November Rain

    semua badan kerajaan Bewok Padang Pasir ni dah kuasai. pencacai Pakatan’s dah mula segan nak menyalak “Najib Perompak Duit Negara” seperti di zaman BN sebab asyik salah info jer ?.

    sebenarnya sangat senang kalau Bewok Padang Pasir ni nak sumbat Najib Tun Razak ke penjara. cacai Pakatan’s tak guna otak, tapi dunia sedang “melihat” atas dasar apa Najib Tun Razak hendak dipenjara.

    Bewok Padang Pasir tak pandang pencacai Pakatan’s sebab mereka jenis uneducated .. tapi diorang nak kena jawab dengan ahli dunia yang educated.

    hooiii .. serbu pon salah alamat ke ?
    bodoh piang punya KERA-jaan. ?

  51. Shidah Salim Ilias

    Elyanei Natasha Abdull Hamid betul, dh sebulan tk tgk berita mna2 tv… Tv pn dh jrg tgk..

  52. Larrah Shahira Ramlan

    Aper masalah korang niee.. Bulan mulia doa2 org teraniaya nie dimakbulkan..

  53. Zahril Spring

    Aku rasa kerajaan ph nak bubarkan 3 jabatan polis tu sebab nak tubuhkan dan biayai jabatan serbu rumah najib..

  54. Larrah Shahira Ramlan

    Najib.. Najib.. Najib.. Najib.. Najib.. Rakyat n negara taa tau aper citer..? Daa laa duet rakyat sume nak sapu smpai ke haji pown dipertikaikan hurmmm

  55. Maidin Othman

    Makin tak siuman puak2 keraa jaan haramjadah nie..

  56. Nik Rozaina Rahim

    Ini mesti ada org report nie..tu yg polis buat serbuan

  57. Nur Herawati

    Ada bukti, x semestinya tangkap skrg.. lps raya pun bley tangkap.. ni bukti pun xdak, nk tangkap apanya

  58. Johari Rosilan

    Begitu la agaknya bila kita terlalu sibuk mencari kesalahan org lain…insafla atok…

  59. Harm Ka

    Ya Allah yang menurunkan al Kitab. Yang menghisab perbuatan manusia dengan cepat. Kalahkanlah golongan musuh ya Allah. Dihancurkanlah mereka dan digoncangkanlah mereka..ya Allah…aamiin..

  60. Harm Ka

    Ya Allah yang menurunkan al Kitab. Yang menghisab perbuatan manusia dengan cepat. Kalahkanlah golongan musuh ya Allah. Dihancurkanlah mereka dan digoncangkanlah mereka..ya Allah…aamiin..

  61. Rohayu Kamarul

    Ade hikmah jugak tv rosak..klu cmni xyah tgk tv pon xpe..hihi..

  62. Ameanthy Amean

    Mcm zaman p ramle ..silap pangkah jamban ..dpt taik

  63. Samsudin Musa

    ni salah ibrahim pendek laaa… pi pangkah jamban buat pa…

  64. Puan Wawa

    SBB ni tanda2 Allah nak tunjukkan Kekuasaannya pd PH aka ALLAH nk tunjuk Kemurkaannya pd PH ..so juz wait n see

  65. Che Noran Mohd Jelas

    Tak serik lagi buat kesilapan demi kesilapan, dosa demi dosa.
    Tak malu ke? Desperate sgt ke asyik mncari kesilapan org, mengaibkan saudara sesama Islam…?

  66. Dahlia Cors

    Spectra Naza letak jawatan..tomas tu nanti, tak pun kena pecat x sampai 2 tahun ???

  67. Dahlia Cors

    Jija Aziz kalau ni mmg betul2 melingkup terlingkup

  68. Mohd Firdaus

    Betul jugak..dok cari salah orang..kabinet tunggang langgang..pakatan ni memang caca merba tunggang langgang

  69. Nizam Syaifu

    Selama ni tuduh je bukti tak tahu kat mana , hebat permainan fitnah,

  70. Kamal Zamri

    Macam parangai Macai Hancing PH ni….

  71. Hanisah Idris Asnie

    Fitnah pihak PH dan sekutunya berpisah tiada..hmmm..semoga DSN terus tabah..

  72. Kronos Delta

    Uncle tu sunat ka dak..lanjiaooo kat uncle

  73. Ponijan Marjikon

    Kan dh trkena…..tu la jgn selalu nk memfitnah n menyalahkn org je!!! ahirnya ap yg dtp trtipu kuang3 memnglh ph ni ngencing nerata brdiri pula tu…

  74. Ameer Hamzah

    Ni yg betul nak ‘ siap kan bukti’ seperti yg di script kan!!

  75. Salim Samad

    Raid yg kat rumah haritu,sampai kasut budak dgn kucing pn depa amik…tu bulan bila tu?

  76. Ed Dayakz Dayakz

    Uncle berak selet ckp dia dengar, ustaz2, ulama2 ckp “dosa fitnah lagi dashyat dari dosa membunuh” dia takmu dengar…

  77. Khairul Azmi

    Akhir zaman org suka jatuh hukum dulu baru nk siasat..org yg pandai agama pon trkena fitnah ye….

  78. Mat Jan

    gila keja ni….dulu mcm tu jugak..usung tilam rata cerok nak bagi ada bukti jugak..mampoih mcm ni

  79. Pendekar Melaka

    pdrm,sprm dan lhdn dah,harap DSN tabah.mungkin lepas ni jkr,jabatan pertanian dan jabatan cari gali pulak akan buat serbuan……mcm tu lah yg akan berlaku sepanjang tahun ni

  80. Dorre Jali

    dulu sebelum Pru14 memang kita dah bagitahu,tapi sikap dengki dan penuh hasad khianat,mereka menolak,semoga sdarlah,dah terhantuk dah ni..

  81. Mohd Nazaruddin Mohd Nadzir

    Waaa waaaa kahhh kahhh kahhh kahhh kahhh kahhh kahhh kahhh kahhh kahhh kahhh kahhh Kikkk kikkk kikkk kikkk kikkk kikk hadoi
    Hadam kn jee laa haaaa haaaa haaaa haaaa haaaa haaaa haaaa haaaa haaaa haaaa haaaa

  82. EricMicheal Yoong

    Nama pun misi balas dendam seorang diktator. Selagi masih bernafas sesorang diktator takkan terhenti dendamnya. Percaya lah.

  83. Attatrade Atta

    Bersungguh2 depa ni cari pahala kan haaha

  84. Achmad Achmad

    Fitnah akhir zaman..menunggu kehancuran umat yg suka memfitnah

  85. Ujang Lengcai

    Biasa lh tu madey ni x ada bukti tp nk wujud kn bukti last2 nanti keluar pulak tilam

  86. Noorjan Jan

    Lawyer US terhebat dunia dtg
    Kita tunggu…
    World Class DSNajib

  87. Ojam Nazuaf

    Teringat zaman reformasi dlu..polis usung tilam masuk mahkamah dr tivoli villa yg penting anuar boleh di dakwa..arini selongkar bonglo kosong cri duit 1mdb sok luse jmp lak duit kt gua batu cave konon najib sorok..selagi najib tk duk dlm usaha tk akn berhenti..teringat kisah2 dlu je..

  88. Sabri Langbuana

    Ni smua lembu yg di cucuk hidung….

  89. Hisham Yassin

    Serbu rumah kosong,ph memang kosong harapan.

  90. Zulfiteri Abd Manaf

    Setiap hari berita kat tv dihidangkan cerita kelakar dan mengarut.. Ada jer benda merepek yg disampaikam KERAjaan baru

  91. Zulfiteri Abd Manaf

    Dia nak tunaikan manifesto x leh.. Nak nampak buat keje, najib jer la modal nya.. Sedikit sebanyak benda ni mengembirakan macai PH walaupun realiti nya kos sara hidup meningkat.. Barang semua naik.. Kena kencing hidup2..

  92. Halijah Ibrahim

    Aamiin semoga Allah pelihara DSN dan keluarga

  93. Jamal Iswan

    Sape ye lawyer ds najib? Ada info?

  94. Buhizam Abu Hashim

    X LAMA LG TAIK DSN PUN AKAN SPRM BAWA BALIK UTK BUAT KAJIAN UTK SABITKAN KESALAHAN.

  95. Shadi Dino

    Kes handbeg tgh calculate…..berapa byk duit boleh bg masok dlm semua beg2 tu……boleh di tambah sampai 2.6 bil baru puas hati kot

  96. Shadi Dino

    Xcukup paku la…..yg ada semua paku dulang serpih…mengata org dia yg lebih…sbb tu kabinet x siap2

  97. Azzir Gräfenberg

    Barang dapur makin naik pulak..asal takde perbincangan pasal tu?

  98. Shadi Dino

    Besok2 jabatan bekalan air selangor pun d arah soal siasat najib

  99. Muhammad Nurshazni Mohd Salleh

    Najib duduk Seri Perdana la masa jadi PM. Bukan duduk kuarters. Haha

  100. Noorjan Jan

    Jamal Iswan
    Ada…
    Cuba google…

  101. مازانا محمد

    Semoga Allah swt permudahkan segala urusan dunia dan akhirat DSNR…Aamiinn yra….

  102. مازانا محمد

    Semoga Allah swt permudahkan segala urusan dunia dan akhirat DSNR…Aamiinn yra….

  103. Gombloh Johor

    Politik balas dendam la ni. Nmpk sgt dia org ni semua terdesak sgt. Haprak

  104. Yuhana Bin Yusof

    Dah meroyan takut dgn bayangan sendiri

  105. Noorjan Jan

    Jamal Iswan
    Ada… Cuba google…

  106. Shasa Shahira

    Sabotaj ke. Kotornya taktik kau org tua

  107. Brie Zal Resoures

    Brp byk fitnah lagi la.. Korang ingat boleh hidup sampai bila bila ka?? Korang permainkan azab Allah ker?? Cukup tgk Tsunami je korang dah tahu mcm mna perihnya Azab Allah.. Siapa pun tak boleh selamatkan diri.. Jgn la main main dgn dosa fitnah

  108. Qeqen E

    Same la.. I pon benci gila kat maday.. Bila nak out tah

  109. Zamrie T-men

    Alih perhatian biau rakyat lupa nak tuntut janji 100 hari…

  110. Mohd Syahrizal Min Rizal

    Hahaha buat malu saja. Ada saja org kya2. Bnyak isi rumah mewah2. Najib punya. Entah2 yg d duduki ank madey umah najib jgak. Huhuhu baru tau. Main srbu saja.

  111. Abdul Halim

    Sendiri letak handbag…
    Lps tu sendiri hantar org p ambush…
    ?

  112. Mohammad Ainuddin

    Adakah ini sejenis lawak jenaka atau lawak hambar yg dibuat oleh kerajaan PH..lpas nie nk kaitkan ape plak dgn DSN..tunaikn janji2 manifesto kerajaan PH dlu..bru pk mcm mane nk cri bukti yg blh kaitkan dgn DSN..

  113. Seindah Ciptaan Tuhan

    Pakai main redah je umah orng dah mcm…..

  114. Noor Hasanah Ahmad

    Kalau ada bukti kukuh …ingat depa nak tunggu kaa …penzalim macam ni , dia tak tunggu esok lusa punya ….tengok apa jadikat DSAnwar dulu ….pi merayu kat dia pun , pun dia tak peduli ….terus hukum …tak ada belas kesian punya orang … pendendam .

  115. Hassan Awang

    Blik raya lah kin. Takyah la sebok pasal najib tu. Hahaha

  116. Lee Mali

    kalau x fitnah bkn ph namanya… ckp rampas brg berharga lah n mcm2 lg…. ramai penyokong PH yg kena cri DSN utk minta maaf… SEDARLAH WAHAI BANGSAKU…

  117. Ibrahim Sabtu

    Ingat lagi zaman nuarrr usung tilam

  118. Mataharey Wand

    Haryati Halil kenapa x sopan bekata bergitu…tapi aku sokong kau.hahahahah

  119. Mataharey Wand

    Oleh itu siapa lagi zalim…kiwak tol laaaa

  120. Nazlli Dion Sr.

    harap dsn standby saman kerajaan ph ni klu x bersalah…taruk cukup2..

  121. Azrul Affandee Mohd

    Dah cakap dah 100 hari diorang akan main isu DSN.. Lepas 100hari semua rakyat dah muak dengan isu DSN.. Last sekali semua orang kena redha la pulak..

  122. JoHar NiZz

    Alhamdulillah Najib dapat ganjaran pahala berganda2 di bulan puasa ni…semoga DSN tabah dan dirahmati Allah

  123. Nazim Panut

    Pakai tudung mulut mcm ape. Bwk istighfar makcik.

  124. Mirza Sharfz Mimi

    Nazim Panut suruh madey istighfar bukn sy..madey bnyk buat kejahatan di.muka bumi.ni…

  125. Sea Gypsy

    Ala macam2 lagi la korang tak ngaku cakap kapal layar milik org lain la.. semua kasi spin.. takpe..mase belum sampai tapi da hampir sampai najib plak yg kantoi

  126. LadyRiena Jamal

    Shidah Salim Ilias benda yg sma ulang2

  127. LadyRiena Jamal

    Elyanei Natasha Abdull Hamid mcm rupa org tak bersalah je kan..

  128. LadyRiena Jamal

    kdg heran gak.. org lain bnyak gak kumpul handbeg semua .. tauke kosmetik handbeg pun bkeh tahan.. knapa nak jadi isu? suka dianla kan nak bnyaknhandbeg??? tu pun nak jadi salah ke…

  129. Kasih Teruna

    Hahaha..kalu dh tua tu nyanyuk ttp nyanyuk..mcm ni lah jdinya..jamban di katakan bilik tido..kan dh hancing kena kencing…trbayang muka2 macai ph tntu buat muka kcewa di smping air kncing penuh di kpala ..kahkahkah

  130. Putera Arjuna

    Hahaha..mna tahu Allah nk tunjuk kekuasaanNya satu hari terserbu rumah anak sndiri..baru berakaiii..

  131. Yusra Aljunaid

    Aik…ramai pulak pyokong dsn..
    Semoga dsn tabah

  132. Elyanei Natasha Abdull Hamid

    Qeqen E’in esok lusa.. Kikiki baik mati Dr hidup dibenci..

  133. Elyanei Natasha Abdull Hamid

    LadyRiena Jamal Wat muka kesian… Psiko trend Lama… Pas tuh nangis… Muakkkk…

  134. Elyanei Natasha Abdull Hamid

    Shidah Salim Ilias tahu x per… Mujur ad HP.. Drama pun mls nk tgk… Menyampahhhh ya rabbi tgk berita..

  135. Elyanei Natasha Abdull Hamid

    Kt x der gst.. 0%… Tp harga sm jerk ngan ad gst dl… Sy rs byk kedai yg mansuhkan gst Kat resit jerk..

  136. Azlan Ahmad

    Kerja bodoh nk cari bukti yg xde..bukti kn dulu manifasto yg korang dok canang tu..

  137. Noraz NM

    Dah siap masuk tv bagai, dah bukan pulak. Kebangangan apakah yg sedang dimainkan ini? Drama demi drama…

  138. Aiyei Ken

    ??taktik2 kotor madey.dlu dn kini ttp mha zalim..

  139. Aiyei Ken

    Yes i hate him too madey nayayok tu

  140. Elyanei Natasha Abdull Hamid

    Kerajaan plg bengong… Batak2 plak uneducated sbb pilih pm nyanyuk..

  141. Elyanei Natasha Abdull Hamid

    Kan… Dia akn cr jugak smp dsn masuk…
    Kalo X, dia malu besar…
    Dl x per… Malaysia jerk…
    Skrg 1dunia sng perhatikan game Dia…

  142. Elyanei Natasha Abdull Hamid

    Kan… Sblm ni dunia luar respect pdrm… Ms zaman dsn… Alihh2 pdrm kerajaan baru nih semua x menjadi…
    Org luar pun pndai menilai…
    Ini sah2 menjatuhkan kredibiliti PM n pdrm..
    OK. Tu 1 hal….
    Next… Pm ckp HSR dibatalkan… Tp Kat jepun lain plak Dia ckp… Org akn pk dia ckp x supaaaa bikin…

  143. Elyanei Natasha Abdull Hamid

    Dahlia Cors Thomas pun kn nih…
    6 bulan Nnt tgk….

  144. Elyanei Natasha Abdull Hamid

    Korang semua Nak tahu x nape Dia pilih Thomas??

  145. LadyRiena Jamal

    ada kedai lagi best.. dia kata masa ada gst bolwh beri offer.. skrg walaupun nak hari raya x leh beri offer kena harga biasa sbb x de gst?… gitu eh?

  146. Elyanei Natasha Abdull Hamid

    LadyRiena Jamal mcm2…tgk…. Rakyat jugak terbeban…

  147. Aliya Shahida

    Amin…DSN dpt bnyak pahala bulan Ramadhan ni

  148. Sara Bella

    Lol source dr pakdin.my …. okay ?

  149. Shafiee Hamzah

    hahaha caibingok kena bahan berjemaah..sonyap teruih jd tikus

  150. Suhaimi Yahya

    Hi hi..udah mcm cerita penyamun ..P Ramlee…hihi adoi…

  151. Mazli Muhamad Ali

    Memang … Berpeluh2 mereka melayan bos baru?

  152. Annie Pangkor

    Tu la.. Nk cari salah datuk najib je.. Sudah2 lah.. Korang ni xtahu letih ke.. Bawak2la mengucap.. Dlm bulan Ramadhan org nk buat amal ibadat.. Cari pahala.. Korang nk cari dosa…

  153. Pinjaman Peribadi Bsn

    mcm2 cara nk buruk2 kan..sambil2 dlm diam bagi projek dekat kroni2…rakyat sokong ph mana dia tau..dana2 ditarik balik tah kemana la disalurkan tu…

  154. Mohamad Faizal

    Kantoi pulak dah..
    Ish ish ish.. dunia2

  155. Husni Yus

    Udah udah le ..cari bukti…buat letih je bulan puasa ni..rumah kerajaan kata rumah najib….bukti yang sedia ada tu x cukup ke..hihi…

  156. ED STEVEN

    ini nmnye ceritera dongeng raayat..sm mcm cite sang kelembai..ke puak2 sang kelembai yg bt cite ni?sumpah jd btu kang…

  157. Peng Yaani

    Mereka ini lebih dari nabi muhammad dan Allahyg menghukum

  158. Muhammad Nazrel Safian

    Selepas pru14, aku sedar bahawa pengundi ph benar2 bodoh dan pembawa sial…

  159. Salimimail Salimi

    KOREK KOREK DPT TAIK ….PAKATAN TUN TUANG NI ASYIK KNE KENCHINGGG TH ABIS ABIS……

  160. Khairuddin Mohd Yassin

    Hidup ngan fitnah pasal dah kawan rapat ngan mata sepet tu..

  161. Sue Cheras

    Bole dpt ank ..ank angkat ank tiri

  162. Lee Mali

    sejak kes DSAI n tilam lah aku benci sesangat dgn madey kutty ni… dan skrng satu dunia dh tahu yg dulu mmg kutty ni sengaja fitnah n penjarakan DSAI…

  163. November Rain

    Elyanei Natasha Abdull Hamid tu la namanya KERA-jaan beruk. ?

  164. EL Hafez

    Elyanei Natasha Abdull Hamid np? Aduh saje nk bg gantung cite

  165. Raja Al Amir Naim

    Semua sudah tertulis.. ada hikmah knp kali ni bn umno kalah.. mungkin Allah nk tunjuk kt rakyat, nk bg kesedaran tentang kebenaran.. selagi x dibuktikan n ditunjukkan, selagi tu rakyat xpercaya.. lebih percaya berita2 fitnah.. antara tanda2 akhir zaman.. InsyaAllah skrg ni satu demi satu bukti tentang kebenaran.. kita tunggu n lihat..

  166. Ummu Haany Fuad

    Pening,, patutla smua CEO kerajaan letak jawatn.. Bole sakit segala sakit dgn kerajaan gilani

  167. Allan James

    Banglo ini milik seorg cina yg bernama Tan Sri Lim Su Chiang. Dia adalah barua Mahathir.

  168. Wan Hafizah Ahmad Shah

    Muncul lah wahai mngsa kena kencing dan berak ph ???

  169. Harry Anuwar

    Ini kerja menteri kominikasi dari DAP. Hari2 mahu ada cerita hot

  170. Anas Zairi

    Byk ooo tahi najib tinggai….macai jilat najib ja buat2 tak tau…kikikikiki

  171. Elyanei Natasha Abdull Hamid

    EL Hafez geng atok ler… Auta keling… Kikiki

  172. Abdul Rashid

    Allah berkuasa..mahkluk tidak berkuasa

  173. Abdul Rashid

    Rumah LGE bila nak sport check. Kita tengok bahan apa pulak…

  174. Nicola Ventola

    depa siasat x pakai otak…
    depa pakai buah tomato.
    #hahaha

  175. Syed Nazrul

    Semoga Allah bagi pengampunan buat mereka yg FITNAH

  176. Onn Agus

    Umnolahanat#..perosakbangsa#…macaituankmampuss

  177. Mujahid Nasir Senshi

    Baru nk cari bukti,dulu sblum pru ckp semua fail bukti cukup dah kau fitnah kau tanggung dunia akhirat

  178. Mujahid Nasir Senshi

    Moga2 terserbu rumah anak2 cucu T. madet plak..hahaha

  179. Salawati Buyong

    Amboi!! Cantiknya bahasa
    #adabkatmana

  180. Salawati Buyong

    Kalau kita nk mencari salah org…siasat betul2 dulu…jgn main serkap jarang aje

  181. Anas Zairi

    Itu saja bahasa yg sesuai utk macai umno/bn….kikiki

  182. Mohd Hairi Daud

    Jenis vangang lah tu..spesis makan tahi..

  183. Ummu Haany Fuad

    Membosankn.. Lg kerajaan Gila ni cakap pasal nak tangkap dsn.. Saya tengok dsn lg relax@cool

  184. Ben Kysar

    Sibuk serbu sana serbu sini….janji PHitnah sblm pru 14 oleh mat sabu govind lks lge madey nak serbu rmh pm ke4 hantu dan bapak pelingkup negara tu..bila lg? Sembang sampai arash pun bergegar….tp habuk hu hu

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Loading...