Home / :: BLOG :: / Keluarga Mahathir dan jatuh papa sehingga terpaksa merayu minta sedekah menguruskan PPBM

Keluarga Mahathir dan jatuh papa sehingga terpaksa merayu minta sedekah menguruskan PPBM

Semalam, Tun Mahathir membuat video untuk merayu secara awam kepada Rakyat Malaysia untuk menghulurkan sumbangan kepada tabung parti dia.

Ini ialah kerana Tun Mahathir dan anak-anak dia mungkin sangat miskin dan perlukan pertolongan dari orang yang jauh lebih miskin dari dia.

Mungkin juga sebagai alasan untuk menutup kemasukan dana yang akan diterima mereka dari luar. Bila di pertikai mereka akan kata itu hasil sumbangan orang ramai.


Close to 40 horses (not 30): http://www.malaysiakini.com/news/339205

Keluarga Mahathir memiliki 488 syarikat:

http://pakdin.my/semua-yang-anda-ingin-tahu-tentang-penglibatan-perniagaan-keluarga-mahathir-tetapi-takut-untuk-bertanya/

Mahathir pemegang saham syarikat jet peribadi FlyJet Sdn Bhd.: http://pakdin.my/mahathir-pemegang-saham-syarikat-jet-peribadi-flyjet-sdn-bhd/


https://1.bp.blogspot.com/-Qmn9CBb7wAM/V8HDVaFgH1I/AAAAAAAA6W0/szM8UwbFB_42_ylz5ro4yRRB7aU6HX0JgCK4B/s1600/mahathir-flyjet-sdn-bhd-745090.jpg

Mahathir sewa jet peribadi:
http://kadirjasin.blogspot.my/2016/09/cacian-kukuhkan-azam-dan-iltizam-dr.html

Mokhzani – ke-9 terkaya di Malaysia:
http://pakdin.my/anak-mahathir-ke-9-terkaya-di-malaysia-anak-nabi-tidak-bergelar-jutawan-pun/

Mahathir pemegang saham Palace of Golden Horse: http://pakdin.my/mahathir-meroyan-kerana-lhdn-mengejar-rakan-dan-rakan-kongsi-perniagaannya/

https://3.bp.blogspot.com/-yM5dkP2JMCA/WcqDG7pELKI/AAAAAAAAGbY/ZUNnUNKM_esD4-oImpWHOoJ1yRisHlj7wCLcBGAs/s1600/20170927-mahathir-palaceof-golden-horses.jpg

(Visited 68 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

70 comments

  1. Jaka Bayu Indera

    Hehehehe..jgn lupa najib dah kehilangan penyokong dgn ahli..tu yg merayu2 macam pengemis suh org sokong najibai macibai

  2. Jaka Bayu Indera

    Hehehehe..jgn lupa najib dah kehilangan penyokong dgn ahli..tu yg merayu2 macam pengemis suh org sokong najibai macibai

  3. Ned Salleh

    Tak la papa tapi tak de 2.6 billion nak tabur melata lata kan…..

  4. Ned Salleh

    Tak la papa tapi tak de 2.6 billion nak tabur melata lata kan…..

  5. Amer Husin

    Lakonan utk dapat dana Dr Israel. Betul betul lakonan dlm hidup manusia

  6. Amer Husin

    Lakonan utk dapat dana Dr Israel. Betul betul lakonan dlm hidup manusia

  7. Amer Husin

    Lakonan utk dapat dana Dr Israel. Betul betul lakonan dlm hidup manusia

  8. Amer Husin

    Lakonan utk dapat dana Dr Israel. Betul betul lakonan dlm hidup manusia

  9. EricMicheal Yoong

    Kesian kat nenek munafik ni. Kami tak makan fitnah dajjal 2.6b la org tua. Tudung tu betulkan sikit. Malu org tengok nanti Tuhan murka tau. Ingat2 la solat. Umur bukan panjang pun lagi tu. Buat2 amal dan jgn asyik nak tabur fitnah terhadap kerajaan saja. Nanti tak dapat cium bau syurga.

  10. EricMicheal Yoong

    Kesian kat nenek munafik ni. Kami tak makan fitnah dajjal 2.6b la org tua. Tudung tu betulkan sikit. Malu org tengok nanti Tuhan murka tau. Ingat2 la solat. Umur bukan panjang pun lagi tu. Buat2 amal dan jgn asyik nak tabur fitnah terhadap kerajaan saja. Nanti tak dapat cium bau syurga.

  11. Rosli Ibrahim

    Fuuuh banyak barua dan anjing2 madey yang buta hati mempertahankan dia.

  12. Rosli Ibrahim

    Fuuuh banyak barua dan anjing2 madey yang buta hati mempertahankan dia.

  13. Emi Ayub

    Masih akal kartun si Jaka Bayu Indera

  14. Emi Ayub

    Masih akal kartun si Jaka Bayu Indera

  15. Emi Ayub

    Kan sudah saya kata jentik je TDM mesti Ned Salleh hangat pungkok

  16. Emi Ayub

    Kan sudah saya kata jentik je TDM mesti Ned Salleh hangat pungkok

  17. Emi Ayub

    Kan sudah saya kata jentik je TDM mesti Ned Salleh hangat pungkok

  18. Jamaludin Ali

    dgr duit trillion tak dpt bawa masuk betulke dari mana dan ini sbb miskin dan marah kot

  19. Jamaludin Ali

    dgr duit trillion tak dpt bawa masuk betulke dari mana dan ini sbb miskin dan marah kot

  20. Ned Salleh

    Emi Ayub….sama la juga ngan hang.. Dok cuit Najib skit hang dah mengelatat… ?????..

  21. Ned Salleh

    Emi Ayub….sama la juga ngan hang.. Dok cuit Najib skit hang dah mengelatat… ?????..

  22. Ijam

    Lebih mulia minta dari mencuri dalam diam…kikikiki

  23. Ijam

    Lebih mulia minta dari mencuri dalam diam…kikikiki

  24. Amir Noor

    Ini menunjukkan TDMM tidak makan rasuah.

  25. Amir Noor

    Ini menunjukkan TDMM tidak makan rasuah.

  26. Sheikh Ahmad

    kilang arak bleh jual buat modal.
    xckup petron ada bleh legooo. klu xckup lg. harta mediang eric chia byk hasil perwaja steel

  27. Sheikh Ahmad

    kilang arak bleh jual buat modal.
    xckup petron ada bleh legooo. klu xckup lg. harta mediang eric chia byk hasil perwaja steel

  28. Guslanibrahim Lan

    Ni namo nya pelakun terhodoh pru ke 14 jatuh pd ppbm broooo

  29. Guslanibrahim Lan

    Ni namo nya pelakun terhodoh pru ke 14 jatuh pd ppbm broooo

  30. Emi Ayub

    Ned Salleh cuba awak cari komen saya yang mengelatat bila cuit DSN

  31. Emi Ayub

    Ned Salleh cuba awak cari komen saya yang mengelatat bila cuit DSN

  32. Emi Ayub

    Kesian si Jaka Bayu Indera sudahlah akal kartun bercampur pula dgn akal macai PH

  33. Emi Ayub

    Kesian si Jaka Bayu Indera sudahlah akal kartun bercampur pula dgn akal macai PH

  34. Amin Arise

    Slama ni madey xmncuri dlm diamke???

  35. Amin Arise

    Slama ni madey xmncuri dlm diamke???

  36. Ned Salleh

    ” Kan sudah saya kata jentik je TDM mesti Ned Salleh hangat pungkok “..ni tak nenggelatat ke bila kau carut aku Emi Stub.. ????..

    Tak la papa tapi tak de 2.6 billion nak tabur melata lata kan…..

  37. Ned Salleh

    ” Kan sudah saya kata jentik je TDM mesti Ned Salleh hangat pungkok “..ni tak nenggelatat ke bila kau carut aku Emi Stub.. ????..

    Tak la papa tapi tak de 2.6 billion nak tabur melata lata kan…..

  38. Noreffenddy Norlina Abd Samat

    Jangan terperanjat pulak nanti bila mahadir istiharkan dapat 1 bilion derma orang ramai, pada hal dia sendiri keluar duit nak bagi tau rakyat malaysia sanggup berhabis duit sokong pati depa…..tak salah berfikir jauh kedepan macam mahatir kan kan kan…?????

  39. Noreffenddy Norlina Abd Samat

    Jangan terperanjat pulak nanti bila mahadir istiharkan dapat 1 bilion derma orang ramai, pada hal dia sendiri keluar duit nak bagi tau rakyat malaysia sanggup berhabis duit sokong pati depa…..tak salah berfikir jauh kedepan macam mahatir kan kan kan…?????

  40. Abd Malik Jamaludin

    Ye lh ,dia taada kawan putra arab yg bolih minta bntuan.trpaksa lh merayu kpd penyokong2 utk dapat bntuan.

  41. Abd Malik Jamaludin

    Ye lh ,dia taada kawan putra arab yg bolih minta bntuan.trpaksa lh merayu kpd penyokong2 utk dapat bntuan.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.