Home / :: BLOG :: / Keluarga Mahathir dan jatuh papa sehingga terpaksa merayu minta sedekah menguruskan PPBM

Keluarga Mahathir dan jatuh papa sehingga terpaksa merayu minta sedekah menguruskan PPBM

Semalam, Tun Mahathir membuat video untuk merayu secara awam kepada Rakyat Malaysia untuk menghulurkan sumbangan kepada tabung parti dia.

Ini ialah kerana Tun Mahathir dan anak-anak dia mungkin sangat miskin dan perlukan pertolongan dari orang yang jauh lebih miskin dari dia.

Mungkin juga sebagai alasan untuk menutup kemasukan dana yang akan diterima mereka dari luar. Bila di pertikai mereka akan kata itu hasil sumbangan orang ramai.


Close to 40 horses (not 30): http://www.malaysiakini.com/news/339205

Keluarga Mahathir memiliki 488 syarikat:

http://pakdin.my/semua-yang-anda-ingin-tahu-tentang-penglibatan-perniagaan-keluarga-mahathir-tetapi-takut-untuk-bertanya/

Mahathir pemegang saham syarikat jet peribadi FlyJet Sdn Bhd.: http://pakdin.my/mahathir-pemegang-saham-syarikat-jet-peribadi-flyjet-sdn-bhd/


https://1.bp.blogspot.com/-Qmn9CBb7wAM/V8HDVaFgH1I/AAAAAAAA6W0/szM8UwbFB_42_ylz5ro4yRRB7aU6HX0JgCK4B/s1600/mahathir-flyjet-sdn-bhd-745090.jpg

Mahathir sewa jet peribadi:
http://kadirjasin.blogspot.my/2016/09/cacian-kukuhkan-azam-dan-iltizam-dr.html

Mokhzani – ke-9 terkaya di Malaysia:
http://pakdin.my/anak-mahathir-ke-9-terkaya-di-malaysia-anak-nabi-tidak-bergelar-jutawan-pun/

Mahathir pemegang saham Palace of Golden Horse: http://pakdin.my/mahathir-meroyan-kerana-lhdn-mengejar-rakan-dan-rakan-kongsi-perniagaannya/

https://3.bp.blogspot.com/-yM5dkP2JMCA/WcqDG7pELKI/AAAAAAAAGbY/ZUNnUNKM_esD4-oImpWHOoJ1yRisHlj7wCLcBGAs/s1600/20170927-mahathir-palaceof-golden-horses.jpg

(Visited 11 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

Check Also

Hamzah Zainuddin mengaku menjadi broker 36 Ahli Parlimen BN melompat

Hamzah Zainuddin mengesahkan beliau adalah broker 36 ahli Parlimen BN menandatangi surat menyokong Mahathir sebagai …

70 comments

  1. Hj Idris Abdul Rahman

    Usah percaya lah berpra pura je.

  2. Hj Idris Abdul Rahman

    Usah percaya lah berpra pura je.

  3. Jaka Bayu Indera

    Hehehehe..jgn lupa najib dah kehilangan penyokong dgn ahli..tu yg merayu2 macam pengemis suh org sokong najibai macibai

  4. Jaka Bayu Indera

    Hehehehe..jgn lupa najib dah kehilangan penyokong dgn ahli..tu yg merayu2 macam pengemis suh org sokong najibai macibai

  5. Shelly Nasution

    Najib pengemis undi . HAHAHAAAA!

  6. Shelly Nasution

    Najib pengemis undi . HAHAHAAAA!

  7. Ned Salleh

    Tak la papa tapi tak de 2.6 billion nak tabur melata lata kan…..

  8. Ned Salleh

    Tak la papa tapi tak de 2.6 billion nak tabur melata lata kan…..

  9. Amer Husin

    Lakonan utk dapat dana Dr Israel. Betul betul lakonan dlm hidup manusia

  10. Amer Husin

    Lakonan utk dapat dana Dr Israel. Betul betul lakonan dlm hidup manusia

  11. Amer Husin

    Lakonan utk dapat dana Dr Israel. Betul betul lakonan dlm hidup manusia

  12. Amer Husin

    Lakonan utk dapat dana Dr Israel. Betul betul lakonan dlm hidup manusia

  13. EricMicheal Yoong

    Kesian kat nenek munafik ni. Kami tak makan fitnah dajjal 2.6b la org tua. Tudung tu betulkan sikit. Malu org tengok nanti Tuhan murka tau. Ingat2 la solat. Umur bukan panjang pun lagi tu. Buat2 amal dan jgn asyik nak tabur fitnah terhadap kerajaan saja. Nanti tak dapat cium bau syurga.

  14. EricMicheal Yoong

    Kesian kat nenek munafik ni. Kami tak makan fitnah dajjal 2.6b la org tua. Tudung tu betulkan sikit. Malu org tengok nanti Tuhan murka tau. Ingat2 la solat. Umur bukan panjang pun lagi tu. Buat2 amal dan jgn asyik nak tabur fitnah terhadap kerajaan saja. Nanti tak dapat cium bau syurga.

  15. Rosli Ibrahim

    Fuuuh banyak barua dan anjing2 madey yang buta hati mempertahankan dia.

  16. Rosli Ibrahim

    Fuuuh banyak barua dan anjing2 madey yang buta hati mempertahankan dia.

  17. Emi Ayub

    Masih akal kartun si Jaka Bayu Indera

  18. Emi Ayub

    Masih akal kartun si Jaka Bayu Indera

  19. Emi Ayub

    Kan sudah saya kata jentik je TDM mesti Ned Salleh hangat pungkok

  20. Emi Ayub

    Kan sudah saya kata jentik je TDM mesti Ned Salleh hangat pungkok

  21. Emi Ayub

    Kan sudah saya kata jentik je TDM mesti Ned Salleh hangat pungkok

  22. Jaka Bayu Indera

    Masih akal macai si Emi Ayub

  23. Jaka Bayu Indera

    Masih akal macai si Emi Ayub

  24. Jaka Bayu Indera

    Masih akal macai si Emi Ayub

  25. Jamaludin Ali

    dgr duit trillion tak dpt bawa masuk betulke dari mana dan ini sbb miskin dan marah kot

  26. Jamaludin Ali

    dgr duit trillion tak dpt bawa masuk betulke dari mana dan ini sbb miskin dan marah kot

  27. Ned Salleh

    Emi Ayub….sama la juga ngan hang.. Dok cuit Najib skit hang dah mengelatat… ?????..

  28. Ned Salleh

    Emi Ayub….sama la juga ngan hang.. Dok cuit Najib skit hang dah mengelatat… ?????..

  29. Ned Salleh

    Eric Michael Yoong……..

  30. Ijam

    Lebih mulia minta dari mencuri dalam diam…kikikiki

  31. Ijam

    Lebih mulia minta dari mencuri dalam diam…kikikiki

  32. Amir Noor

    Ini menunjukkan TDMM tidak makan rasuah.

  33. Amir Noor

    Ini menunjukkan TDMM tidak makan rasuah.

  34. Sheikh Ahmad

    kilang arak bleh jual buat modal.
    xckup petron ada bleh legooo. klu xckup lg. harta mediang eric chia byk hasil perwaja steel

  35. Sheikh Ahmad

    kilang arak bleh jual buat modal.
    xckup petron ada bleh legooo. klu xckup lg. harta mediang eric chia byk hasil perwaja steel

  36. Guslanibrahim Lan

    Ni namo nya pelakun terhodoh pru ke 14 jatuh pd ppbm broooo

  37. Guslanibrahim Lan

    Ni namo nya pelakun terhodoh pru ke 14 jatuh pd ppbm broooo

  38. MmZy Hjmalik

    Jangan memfitnah sesama Islam…

  39. MmZy Hjmalik

    Jangan memfitnah sesama Islam…

  40. MmZy Hjmalik

    Jangan memfitnah sesama Islam…

  41. MmZy Hjmalik

    Jangan memfitnah sesama Islam…

  42. Emi Ayub

    Ned Salleh cuba awak cari komen saya yang mengelatat bila cuit DSN

  43. Emi Ayub

    Ned Salleh cuba awak cari komen saya yang mengelatat bila cuit DSN

  44. Emi Ayub

    Kesian si Jaka Bayu Indera sudahlah akal kartun bercampur pula dgn akal macai PH

  45. Emi Ayub

    Kesian si Jaka Bayu Indera sudahlah akal kartun bercampur pula dgn akal macai PH

  46. Amin Arise

    Slama ni madey xmncuri dlm diamke???

  47. Amin Arise

    Slama ni madey xmncuri dlm diamke???

  48. Amin Arise

    Xmakan sbb xde org yg bg….

  49. Amin Arise

    Xmakan sbb xde org yg bg….

  50. Ijam

    Ada ckp sokong madey ke bang

  51. Ijam

    Ada ckp sokong madey ke bang

  52. Ned Salleh

    ” Kan sudah saya kata jentik je TDM mesti Ned Salleh hangat pungkok “..ni tak nenggelatat ke bila kau carut aku Emi Stub.. ????..

    Tak la papa tapi tak de 2.6 billion nak tabur melata lata kan…..

  53. Ned Salleh

    ” Kan sudah saya kata jentik je TDM mesti Ned Salleh hangat pungkok “..ni tak nenggelatat ke bila kau carut aku Emi Stub.. ????..

    Tak la papa tapi tak de 2.6 billion nak tabur melata lata kan…..

  54. Noreffenddy Norlina Abd Samat

    Jangan terperanjat pulak nanti bila mahadir istiharkan dapat 1 bilion derma orang ramai, pada hal dia sendiri keluar duit nak bagi tau rakyat malaysia sanggup berhabis duit sokong pati depa…..tak salah berfikir jauh kedepan macam mahatir kan kan kan…?????

  55. Noreffenddy Norlina Abd Samat

    Jangan terperanjat pulak nanti bila mahadir istiharkan dapat 1 bilion derma orang ramai, pada hal dia sendiri keluar duit nak bagi tau rakyat malaysia sanggup berhabis duit sokong pati depa…..tak salah berfikir jauh kedepan macam mahatir kan kan kan…?????

  56. Abd Malik Jamaludin

    Ye lh ,dia taada kawan putra arab yg bolih minta bntuan.trpaksa lh merayu kpd penyokong2 utk dapat bntuan.

  57. Abd Malik Jamaludin

    Ye lh ,dia taada kawan putra arab yg bolih minta bntuan.trpaksa lh merayu kpd penyokong2 utk dapat bntuan.

  58. Jamaludin Hamzah

    Fuyoooo… admin dengki… phd.

  59. Jamaludin Hamzah

    Fuyoooo… admin dengki… phd.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: