Loading...
Home / :: BLOG :: / LGBT bukan sekadar dosa oleh pelaku

LGBT bukan sekadar dosa oleh pelaku

#PHsokongLGBT #MalaysiaMemilih #MalaysiaBaru

Sekiranya tidak dibendung oleh pemerintah lebih parah lagi kalau dihalalkan dari sesi undang² negara..

Jangan lupa pertistiwa kaum daerah Sodom ketika zaman Nabi Luth yang ditimpa bala kerana berleluasa nya hubungan sejenis..

Bala Allah bukan sahaja kepada pelaku tetapi kepada seluruh negeri dan kaum sekiranya dibiarkan berleluasa.

Terdapat dalam kitab suci AlQuran untuk dijadikan pengajaran.

Kisah Nabi Luth dalam Al-Quran terdapat pada 85 ayat dalam 12 surah diantaranya: * Surah Al-Anbiyaa ayat 74 dan 75 ,
* Surah Asy-Syu’ara ayat 160 sampai  ayat 175 ,
* Surah Hud ayat 77 sampai  ayat 83 ,
* Surah Al-Qamar ayat 33 sampai  39; dan
*Surah At-Tahrim ayat 10

http://www.astroawani.com/berita-malaysia/lgbt-berdosa-tapi-tak-jadikan-mereka-kafir-dr-maza-180235
………….
Rujukan:
http://pakdin.my/tag/lgbt

Loading...
(Visited 16 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

23 comments

  1. Shafiq Razali

    Septot nya mufti mengeluar dalil yang btol. Bkan main agak2 guna kepala otak je. Kalau buka salah besar kenape allah binasakan kaum nabi luth dulu. Sedang nabi pon tak mngaku si pelaku ni adalah umatnya. Jadi. Tu bukan salah besar ke? Aku pon tak paham la. Knape dia dilantik. Tolong sapew azan kan kat twlinga dia. Mungkin tersampuk ni.

  2. Omar Yaacob

    semua hal sekadar dosa oleh pelaku,kerajaan tenguk aje jangan ganggu kerana itu perjuangan PH

  3. Jeff Mat

    Kena tanya pak menteri agamalah…

  4. Punk Cheff Punkrockcheff

    Sepatut nye barah social ni di cegah dari berluluasa bukan nye digalakan!…rosak sesuatu bangsa itu kerana kejahilan mereka sendiri….ni baru betul usetart penjual agama dan penjilat KERAjaan yg berkudis!!!

  5. Ujie Gee Malek Fauziah

    Pening laa tgk ulamak ular dalam semak skrg ni…bagi die benda2 ni biasa2 bagi die

  6. Lara Indah

    Memang dosa itu antara pelaku dgn Allah…tetapi kalau Allah murka bukan pelaku saja tanggung akibat dgn yg tak melakukan pun kena sekali….Cukup kalau dibagi banjir besar tenggelam malaysia dalam peta dunia…

  7. Kazuya Sky

    Saudara2 Islam ku apa yg berlaku skrg adalah kerana sikap Kpimpinan secara terbuka..Berhati2 la kita akn menghadapi musuh2 Islam yg lebih dasyat..amat sukar kita perangi jika tdak bersatu..
    Antaranya
    Syiah
    Wahabi
    Liberal
    Mereka semua sudah mula menonjolkn diri..

  8. Zaidi Jaib

    Ye betul, rujuk sejarah sodom n ghamorah…

  9. Askota Utama

    oi bang..mmg la dosa antara pelaku dgn tuhan..tp knyataan ko ni ibarat lesen mmbolehkan bakal pelaku lahir makin byk..sbb knytaan bodoh ko ni la…..patut ko sarankan KERAjaan melalui jab agama bendung masalah ni supaya tak tular dlm negara agama rasmi dan pnduduknya islam..bg la idea mekanisma yg boleh sekat bnde2 mcmni…rosak woii klai cmni generasi akan dtg..NGO non muslim mmg tggu knyataan org mcm ko atas dasar agama..gerakkan diorang tak prnah berhenti atas tiket hak asasi..baik ko g Mam laa……

  10. Mona Majid

    Mrk yg ada iman klu yg dilaknat tu tetap haram dan dosa t bg merek krg iman dan kata dirinya moden mrk akan kata tak dosa

  11. FC Suermiela

    Nak sgt kan umat islam… Tggu azab Allah… Nahuzubillah jauhkan ya Allah…

  12. Eidazairi Eidazairi

    Mmg la dosa si pelaku dengn allah….tapi sekali allah murka,turunkan bala sapa yg kena???belajar agama pun x habis ke apa dia ni..dah tua pun baghal…

  13. Putera Arjuna

    Mmg dosa pelaku dgn Allah..tpi x kn nk biarkn kot..x kan tiada hukuman kot..cntoh mncuri dosa pelaku dgn Allah jugak…tpi apsal ada hukuman kna tgkap..kna tuduh pncuri pun ada hukuman beku akaun walau x pasti lg sama ada bersalah ker tidak…

  14. Yusof Wazir

    suka tngok mamat ni meroyan…ha..ha..

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Loading...