Home / :: BLOG :: / MahaChai Mahathir Terdesak, Sanggup Guna Akaun Palsu FB Sultan Brunei

MahaChai Mahathir Terdesak, Sanggup Guna Akaun Palsu FB Sultan Brunei

MahaChai Mahathir dah terdesak sangat.. sehingga sanggup buat akaun FB palsu dan memfitnah Sultan Brunei.

Pakai logik lah… takkan Sultan Brunei buat posting dan dengan dengan bahasa macam ini.

Takkan Sultan Brunei mahu panggil Mahathir sebagai “Master” dan melibatkan diri dalam politik dalaman Malaysia?

Takkan ini tidak pernah masuk sebarang berita ataupun surat khabar di Malaysia ataupun di Brunei kalau Sultan Brunei pernah buat kenyataan kontroversial macam ini?

Tak ada akal ke?

Pakatan memang pemfitnah tegar yang sudah terdesak.

LSS

Untuk pengetahuan umum, posting fitnah yang disebarkan oleh puak Pakatan datang dari akaun FB ini:
https://web.facebook.com/H-H-Haji-Hassanal-Bolkiah-374074126098701/?ref=br_rs

Nilaikan sendiri jika Akaun ini benar-benar milik Sultan Brunei atau bukan.

Sesiapa pun boleh buat akaun ataupun page FB palsu menggunakan nama orang lain. Jangan tertipu.

*Jangan disesat oleh orang yang sudah sesat*

(Visited 9 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

Check Also

Hamzah Zainuddin mengaku menjadi broker 36 Ahli Parlimen BN melompat

Hamzah Zainuddin mengesahkan beliau adalah broker 36 ahli Parlimen BN menandatangi surat menyokong Mahathir sebagai …

12 comments

  1. Mohamed Zuhri Amir

    Bila dh terdesak puok pembangang pembangkang trus d rasuk syaiton utk tabur fitnah…. bangang ²

  2. Ramzy Ramz

    Negara Asian Xkan masuk campur urusan politik sesebuah Negara Korang.. America je sibuk nk JD polis dunia

  3. Faizal Maksom

    iyer ke cytroo pembangkang yg buat?saper yg terdesak skrg ni?”…kita mesti menang by hook or by crook…” kikiki…

  4. Iman Azairi

    pembangkang akn menang
    jgn risau
    tp mnang dlm fb jela ..

  5. Iman Azairi

    menang berkokok dlm fb je ..

  6. EricMicheal Yoong

    Bahaya puak pembangkang. Dah jadi agen dajjal pula. Fitnah akhir zaman.

  7. Putra Shukur

    tu tentera dajjal dah keluar dah tu.

  8. Putra Shukur

    tu tentera dajjal dah keluar dah tu.

  9. Hamizan Tokiman

    Siapa yg mengamuk kt kedutaan msia kt indon tu yea?

  10. Hamizan Tokiman

    Tau dah.. Mmg taktik geng2 depa. Fake page kt mana2.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: