Loading...
Home / :: BLOG :: / Mahatir: Bawa berehat dan beramal sebelum tersungkur

Mahatir: Bawa berehat dan beramal sebelum tersungkur

WAKTU untuk Mahathir berehat hangan taksub sangat dan selamanya bergantung pada politik dan sains.

Zaman dah berubah, kita perlukan kepimpinan order baru yang compatible dengan iklim dunia sekarang.

Pemikiran lama sudah tidak relevan dan sebab itu Mahathir tidak di layama di Jepun malah secara sinis di hina bila membawa pemikiran lapuk ke China.

Gambar-gambar ini dan apa yang berlaku di Masjid Negara pagi tadi menceritakan segalanya….

Kepada pentaksub beliau, berlaku adillah kepada Mahathir..

!Rehatlah Mahathir..!

Mungkin beliau terlalu keletihan dan stress memikirkan soal negara yang tidak lagi dilayan oleh negara luar untuk meminta bantuan.

Memikirkan masalah dalaman PPBM dimana Presidennya bergelut dengan kanser, Timbalannya tidak cerdik langsung berpolitik, bergayut atas nama bapa.

Ini baru kesukaran untuk bangkit belum lagi tersungkur dan tersembam.

Allah beri peringatan..!

Mahatir: Bawa berehat dan beramal sebelum tersungkur

Loading...
(Visited 76 times, 3 visits today)

Artikel berkaitan

111 comments

  1. Yuswan Al-Teluk Intani

    Tun Mahathir…lepas kan la dunia yg fana ini… berehat la…fokus kpd dunia yg abadi…

  2. Anugisan Ahmad

    Hentikanlah fitnah until teruskan berkuasa.

  3. Amy Mat Piah

    No komen min..aku nak gelak ke nak sedih pun xtau nie..

  4. Abdul Khalid Khalid

    Dah lagu tupun masih nak paksa diri lagi…..hai tak taulah apa nak jadi…..dunia dunia….takkan berhenti selagi dikejar….

  5. Norlaila Abd Wahab

    Banyak sangat yang nak di fikirkan oleh atuk

  6. Lori Meyers Armstrong

    ambik.. d jepun kena reject… d china kena seloroh haha… bangang la..

  7. Roslimohamad Pok Lie

    Dah xlama lg mungkin 2-3 hari atau sminggu 2 lg kut…

  8. Law Foo San

    Tak lama jumaat depan habisla nampak cara mcm dah nak buang tebiat tu

  9. Cheredza Junied

    Mahathir ibarat langau … kaki dengki…

  10. Hasmaa Hanamaa

    yea la masih x sedar usia dh terlalu tua

  11. Mizi Ahmad

    ni la ikot sgt cerita kalipah DAP .. harap TUN sedar sebelum terlambat fitnah kaum DAP ni…

  12. Zaman Taslim

    Pintu taubat masih terbuka.. Insaf lh kalian smue
    Cukup2lh tu

  13. Sabri Langbuana

    First waning dr allah..klu kutty x insaf jgk x rhu lh nk ckp ape lg

  14. MFauzi NazDar

    Bertaubat la tok baik tok det lpas je jawatan adakan pilihan raya besar.. Perebutan kuasa semula.. Dok ja rumah.. Bca surah al-mulk bnyk2..

  15. Zandra Amanda

    Lakonan nanti dia kata saya dah x kuat boleh lah bagi siapa2 jilat taik sy hahaha

  16. Naz Ismadiee Khalit

    Lepas makn ubat ok lah tu.. Terlupa makan ubat lah tu.. Babo kata orang Sarawak.. Kan dia kata sains yg panjangkan umur dia.. Doa tu tolak tepi.

  17. Adee Dean

    aku nk komen x smpai aty..
    maha pengasih dan penyayang tu sentiasa bg peluang utk ingatkan Dia..tp lau x ingat mmg dicampakNya dok blkg masjid sorg2 la..yg pentaksub2 pun rsenye xmo ikut kot

  18. Gir Rizalo

    Tggu masa laa puak2 ni nk baling2 krusi..

  19. Ismail Rizalman

    Dah sampai masa mengenali islam secara mendalam tanpa prejudis dah tu

  20. Khaderi Razak

    Sudahlah Tun takpayah dok jadi kuda DAP dunia pun tau siapa Tun semasa Tun memerintah byk dunia tak suka ingatlah…

  21. Norani Mohammed

    Sempena bulan baik hari baik saya doa kan Tun di beri petunjuk dan hidayah oleh Allah. Walaupun saya kecewa dengan sikap Tun tapi saya tetap doa kan Tun di beri peluang membaiki diri selagi masih bernafas. Aamiin

  22. Day Rashid

    Maleh cakap .. kang bertambah dosa mak .. huhuhu

  23. Nik Zinnirah Yusof

    Dah slow -slow datang…. bagi warning tuuu!!

  24. Noreda Nored

    Allahuakhbar.semuga Allah membuka hatinya utk bersara secepat mungkin dan diberi hidayah sebelum terlmbt…bersara dn berehat la…

  25. Khairuddin Rosle

    Inilah balasan kifarah Allah swt kerana selama ini memfitnah menipu mencaci dan pelbagai dosa terhadap rakyat harap atok patut sedar bukannya hidup diera mula2 jadi pm4 dulu

  26. Omar Bakri

    Tu la dah menipu rakyat ni lah jd nya x nak minta maaf pulak

  27. Shila Shila

    Bukan nak kutuk tapi kalau lepas ni tak insaf lagi tak tahu lah se belum terlambat kembali la kelandasan se benar klau ada betsalah tu cepat cepat lah bertaubat jumpa lah ngan orang di fitnah tuuu takut nanti tak sempat kan senang nak jumpa di padang mahshat nanti

  28. Mohd Zaman

    Allah maha mengetahui segala2nya…

  29. اكروم زاكى

    Kuatkan semangat atuk.. perjuWANGngan belum selesai

  30. Mohd Nizam Ahmad

    seeloknya….masa dh tiba utk berehat dan jgn dok mengata org tu menipu..org ni pencuri

  31. Mohd Nor Mat Baseri

    Dah penat , pencen cepat. Banyak lagi orang lain boleh ganti.

  32. Fazilah Ella

    Tu Allah dh tunjuk..buat la amalan byk

  33. Hj Borhan

    Semoga tun m dibagi kesihatan oleh allah insyaallah

  34. Sailong Amy

    ini kalifah melayu campur kling dn tong

  35. Ibrahim B. Kamat

    Peluang terbuka luas untuk beribadat & bertaubat sebelum terlambat.

  36. Attatrade Atta

    Walaupun saya x suka cara beliau memerintah saya doakan agar Tun di beri petunjuk dan hidayah dan kesihatan yg baik

  37. Zarina Zainal

    Dulu masa Najib perintah oramg Msia ckp malu masa kat luar negara. Skrg siapa yg malu

  38. Lam Thye

    aku tgh sedih nk nangis ni. sat aku tanya guam eng ong… pitis tinggai brp duit? dalam loghat utare?????

  39. Umi Nadia Azwa

    Sebagai sedara kesian dgn dia..semoga kita semua jadi org baik2

  40. Ridzwan Shafik

    Dh tua pergi blik masjid je la ,, bukan sbk hal dunia lg … Umr dh phjg dh kot …

  41. Mohd Radzi Ismail

    Doakan TM supaya sihat dan berehat. Tinggallah hal dunia. Berilah kepada yg lain..

  42. Salmiah Siti

    Kalau tun m tak jadi pm ke 7, dlm fikiran kita dialah antara lagenda pemimpin melayu yg terhebat
    Tapi bila tun m naik jadi pm ke 7, dunia mengenali siapa sebenarnya dia
    Bukan rakyat malaysia saja
    Pemimpin kuasa besar dunia kenal siapa sebenarnya tum m

  43. Saiful Jamadi

    Bagi aku..

    Doa je baik2 tuk situa bangka ni..
    Rumah kata pergi..
    Kubur kata mari..

    Semoga dia bertaubat..
    Kerna hati dia penuh hasad..
    Alquran dan sunah dia hambat..
    Ekot dia punya pendapat..

    So semoga dia kembali..
    Atau dipanggil pergi..
    Usahlah kita hina dia lagi..
    Mantapkan iman dlm diri…

  44. Adee Dean

    jumper mana jumper..aku x snggup nk komen camni..tp jari ni..menggeletar jer

  45. Fahmyzz Fazin

    jgan LGE klualr ayat al fadil sudah la…”yang baik itu dtang dri tuhan…yang bruk tu dtang dari kekhilafan dri sndri”…

  46. Akja Kj

    Alhamdulillah
    Apabila umur sudah lanjut
    Dekatilah Allah swt dgn amal
    Bkn celupur ketaksuban dunia
    Jgn ego sombong melanpau
    Kata org solat tdk semesti baik
    Insaflah ………

  47. Md Yusof

    Mahatir berlakun saja ni!! Nak tes market!! Ada yg simpati tak?jika ada lama lagilah utk berundor!! Mahatir tak peduli org suka ke tidak!! Janji temboloknya serta keroninya penoh!! Pusinglah kot mana!! Mahatir tetap berseh dan suci lagi mencucikan!!!

  48. Fatimah Mak Ngah

    Jasa yang baik tetap Rakyat kenang……

  49. Hetty Izzaty

    Kdg2 trsentuh hati tgk atok ni sebagai org tue.. Tp apekan daya. Mudah2an Allah beri atok taufik dan hidayah di penghujung usianya. Aamiin.

  50. Jais Rahman

    BUKAN MASA NK TUNJUK HERO. SERAH LAH KT ANWAR. BIAR TELUNGKUP TERUS PENTADBIRAN.

  51. Melissa Hasim

    Atok dah dah le Atok… Duk berehat le Atok weeiiiiiii bg je lah org lain memerintah

  52. Ramli Musa

    Tak usah comeh na ! Dio boleh rasuah melaikat maut duiteh banyak tak ado masak alah bagi nyo.

  53. Rahmah Arai

    Wah mulut
    Nama MD sampana nama rasul
    Yusof sampana nama rasul juga
    Subhanallah najubillminjk

  54. Megat Khir

    ORG ORG PH MANA NAK TERIMA BERITA MCM NI FITNAH LAH BOHONG DEDAK LAH BUM BAM

  55. Shahrizan Shah

    allah akan tunjuk kn satu persatu . apa kita lakukan.. –

  56. Anora Zakaria

    Semoga tun cepat mati ….allah dah letih.

  57. Shah Nadz

    Aikk…kata sains dia yg boleh hidup lama…kejap2 je Allah cash dia..

  58. Asry Aziz

    bagi je la daim pikir camner nak agihkan tender kat kroni…susah2 pk…kesian atukk

  59. Ridzuan Magnectica Perfume

    Dah terlalu tua bg la dkt org muda yg layak jgn gila kuasa sgt utk dpt habuan projek bg dkt anak2 dan kroni

  60. Din Lee

    Bawalah negara malaysia bersama beliau ke ALAM KUBUR kerana tidak yakin pada PEMIMPIN melayu yang lain MEMERINTAH negara MALAYSIA ini.BURUK SANGKAAN beliau pada orang melayu masa kini.sifat tamak dan EGO konon beliau lah terpandai yang boleh memimpin negara sedangkan diri nya makin hampir ke penghujungnya.Beliau belum sedar,,,, perjuangan belum selesai…kata nya.MUNGKIN harta dan darjat kurang lagi dimiliki oleh TUN MAHATHIR.

  61. Maizatul Amirah II

    Tun gagahkan diri membetulkan semula negara selepas kerosakan yg #NajibRazak buat.

    #SRC
    #Altantuya
    #AhmadNajidi

  62. Maizatul Amirah II

    Teringat masa Anwar jd menteri kewangan…

    #SRC

  63. Cuddn Hicjs

    Udah2 la tun letak je jawatan…cian plk nengok nye…Kerna kuase…dan jawatan

  64. Zulkifli Mohamad

    Mapohhhh la mu lg molek ….kito pakat doa ramai2 bia cepat mapohh

  65. Hasnan Hasnan Nan

    Subahanallah…
    Nahuzibillah
    Dasyatnya org melayu yg dikata ugama islam bila berpolitik…

  66. Saadiah Saleh

    Peringatan tu… Umur dah sampai umur bonus masa untuk persediaan ke akhirat…bw lah berehat dan beramal…

  67. Anora Zakaria

    Tun m ..dtg masjid swbab nak sembahyang raya jerr…sebab tu tersungkur..hati tak ihklas…

  68. Anora Zakaria

    Mahathir yg busuk hati dendam politik

  69. Hj Borhan

    MANUSIA BUSUK HATI TUN M DALAM KEADAAN BERAMAL DIDALAM MASJID DISURU BERAMAL LAGI NAMPAK BETUL HATI BUSUK DENDAM POLITIK SIAL MANUSIA BERHATI IBLAS ALLAHUAKBAR

  70. Husaini Yahya

    kuat sangat mereka cerita. Jangan ambik sekerat-sekerat gambar.. ambik la yang penuh. Sudah2 la membohong. Apa pon hangpa dah kalah….hehe

  71. Hj Borhan

    Jangan fitnah jika ada yg dirompak dia sudah kana tangkap hahaha

  72. Anora Zakaria

    Rasa difitnah pulak….yg najib tu madey duk fitnah …takpe pulak…..

  73. Kiel Bin Juss

    Allah dah bg signal..tersungkur dn langkawi banjir ribut, fikirkan lah ya tun

  74. Mohd Yusof Maidin

    Tun M. Ingat. Tiada plus dan tiada minus. Bersedialah.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Loading...