Mahatir: Bawa berehat dan beramal sebelum tersungkur

WAKTU untuk Mahathir berehat hangan taksub sangat dan selamanya bergantung pada politik dan sains.

Zaman dah berubah, kita perlukan kepimpinan order baru yang compatible dengan iklim dunia sekarang.

Pemikiran lama sudah tidak relevan dan sebab itu Mahathir tidak di layama di Jepun malah secara sinis di hina bila membawa pemikiran lapuk ke China.

Gambar-gambar ini dan apa yang berlaku di Masjid Negara pagi tadi menceritakan segalanya….

Kepada pentaksub beliau, berlaku adillah kepada Mahathir..

!Rehatlah Mahathir..!

Mungkin beliau terlalu keletihan dan stress memikirkan soal negara yang tidak lagi dilayan oleh negara luar untuk meminta bantuan.

Memikirkan masalah dalaman PPBM dimana Presidennya bergelut dengan kanser, Timbalannya tidak cerdik langsung berpolitik, bergayut atas nama bapa.

Ini baru kesukaran untuk bangkit belum lagi tersungkur dan tersembam.

Allah beri peringatan..!

Mahatir: Bawa berehat dan beramal sebelum tersungkur

(Visited 6 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

111 Replies to “Mahatir: Bawa berehat dan beramal sebelum tersungkur

  1. Bukan nak kutuk tapi kalau lepas ni tak insaf lagi tak tahu lah se belum terlambat kembali la kelandasan se benar klau ada betsalah tu cepat cepat lah bertaubat jumpa lah ngan orang di fitnah tuuu takut nanti tak sempat kan senang nak jumpa di padang mahshat nanti

  2. Kalau tun m tak jadi pm ke 7, dlm fikiran kita dialah antara lagenda pemimpin melayu yg terhebat
    Tapi bila tun m naik jadi pm ke 7, dunia mengenali siapa sebenarnya dia
    Bukan rakyat malaysia saja
    Pemimpin kuasa besar dunia kenal siapa sebenarnya tum m

  3. Bagi aku..

    Doa je baik2 tuk situa bangka ni..
    Rumah kata pergi..
    Kubur kata mari..

    Semoga dia bertaubat..
    Kerna hati dia penuh hasad..
    Alquran dan sunah dia hambat..
    Ekot dia punya pendapat..

    So semoga dia kembali..
    Atau dipanggil pergi..
    Usahlah kita hina dia lagi..
    Mantapkan iman dlm diri…

  4. Mahatir berlakun saja ni!! Nak tes market!! Ada yg simpati tak?jika ada lama lagilah utk berundor!! Mahatir tak peduli org suka ke tidak!! Janji temboloknya serta keroninya penoh!! Pusinglah kot mana!! Mahatir tetap berseh dan suci lagi mencucikan!!!

  5. Bawalah negara malaysia bersama beliau ke ALAM KUBUR kerana tidak yakin pada PEMIMPIN melayu yang lain MEMERINTAH negara MALAYSIA ini.BURUK SANGKAAN beliau pada orang melayu masa kini.sifat tamak dan EGO konon beliau lah terpandai yang boleh memimpin negara sedangkan diri nya makin hampir ke penghujungnya.Beliau belum sedar,,,, perjuangan belum selesai…kata nya.MUNGKIN harta dan darjat kurang lagi dimiliki oleh TUN MAHATHIR.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.