Home / :: BLOG :: / Malaysiak akan jadi negara Republik Kristian seperti Singapura dan Fiji?

Malaysiak akan jadi negara Republik Kristian seperti Singapura dan Fiji?

Apa sudah jadi kepada Filipina? Dulunya Manila diperintah oleh Raja Sulaiman. Mindanao diperintah oleh Sultan Muhammad Kabungsuwan. Sekarang dah jadi negara Kristian diisamping puluhan agama lagi ada di dalamnya.

Apa sudah jadi kepada Vietnam? Dulu namanya kerajaan Melayu Islam Campa (Panduranga, Kauthara, Vijaya, Inderapura, Simhapura). Sekarang dah jadi negara Komunis-Buddha. Orang Malaysia tak tahu pun Vietnam tu dulu sebenarnya sebuah kerajaan Melayu Islam.

Apa jadi kepada Thailand?
Sebahagiannya dulu di sebelah selatan adalah wilayah Melayu Islam dan tempat lahir ramai para ulamak Islam Nusantara. Sekarang sudah jadi negara Buddha. Orang Melayu pun sudah tak reti bercakap Melayu dan tidak tahu tulisan jawi. Budak sekolah rendah Melayu di sana sudah percaya bahawa Perlis, Kedah, Kelantan adalah asal Thailand yang kini dijajah oleh Malaysia.

Apa dah jadi kepada Singapura? Dulunya bernama Temasek, tempat berdagang pelbagai rumpun Melayu. Tempat berlabuh sultan-sultan Melayu dari Riau-Lingga. Sekarang sudah jadi negara kosmopolitan berkiblat ke Washington dan Tel Aviv.. Anak kita kat Johor pun tak tahu bahawa Singapura dulu negeri Melayu Islam beraja di bawah kedaulatan Johor. Itu dulu..

Apa pula akan terjadi kepada Pulau Batam dan banyak lagi wilayah di Indonesia? Bukankah gerakan Kristianisasi di sana sudah masuk gear 5? Batam sudah jadi daerah kristian terbesar di Indonesia!

Jadi apa mustahilnya jika Malaysia adalah sasaran seterusnya? Mereka acah kita sedikit dengan isu kalimah Allah. Sudah ada di kalangan orang Melayu dan tokoh-tokoh Melayu yang murtad. Mereka tuntut agar perlembagaan yang menghalang penganut agama lain sebar agama mereka kepada umat Islam dimansuhkan. Mereka minta anak-anak yang baru lahir tidak ada status agama. Kita berlonggar mereka sudah leapfrogging, melompat katak jauh ke depan lagi. Kita mungkin mati dalam iman, tapi cucu cicit kita belum tentu lagi.

Sedikit sikap hazar (berhati-hati) lebih baik dari bersikap selamba rock dan tidak apa selamanya..

Nota Kaki: Pesanan ustaz di atas amat wajar diambil iktibar memandangkan bahawa di dalam kerajaan PH kini DAP yang paling dominan dan berkuasa. Mereka ada 66 MP bukan Islam berbanding 58 MP beragama Islam. Jika statistik ini pun kita tak nampak rasanya pemikiran politik orang Melayu kita sekarang sudah boleh dibuang ke laut. – NBI.


……………………………
https://youtu.be/-PiTHi57tqM

(Visited 26 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

639 comments

  1. Zaki Akī

    Ok esok umno jdi kerajaan noh..hahaha ..

  2. Tok Chu Su

    Dah bg ke umno lahanat semua menteri ugama pun tibai duit…apa nk kata…tepuk air kena muka….tk fhm tk ambik iktibar tk tahu la

  3. Mazlan Sabli

    Ya..dengan adanya org spt pakdin…

  4. Kalaichelvan Jaganathan

    Masukan sekali dengan parti pembangkang… baru betul…

  5. Kalaichelvan Jaganathan

    Masukan sekali dengan parti pembangkang… baru betul…

  6. Mohd Rashid Salleh

    Klu jadi republik pun ape masalahnye…indonesia x dak masalah pun…ni banding filipina..hrmjadah admin

  7. Mohd Rashid Salleh

    Klu jadi republik pun ape masalahnye…indonesia x dak masalah pun…ni banding filipina..hrmjadah admin

  8. Amir Amirudin

    Kata dap parti brbilang kaum..
    Kenapa sorang jew kursi melayu..
    Lagi satu penipuan cina..
    Org melayu ph x nmpk semua tu..

  9. Roger Urin

    Dah mainkan agama sudah ni orang… Bahaya tu tuan…???

  10. Roger Urin

    Dah mainkan agama sudah ni orang… Bahaya tu tuan…???

  11. Ibrahim Mohamad Ali

    Ada yg PEKAK matematik! Melayu yg 58 perentah bkn DAP 66.Hprak!!

  12. Ibrahim Mohamad Ali

    Ada yg PEKAK matematik! Melayu yg 58 perentah bkn DAP 66.Hprak!!

  13. Aini Napiah Aini

    Bukan kristiani tapi komunis syah yahudi ..golongan. ..diluar agama

  14. Sarip Doll Kb

    Tak mungkin..kita masih negara beraja.. Masih ada Agong…

  15. Sarip Doll Kb

    Tak mungkin..kita masih negara beraja.. Masih ada Agong…

  16. Ammoc Lad

    Sukahati engkau lah din nak kata apa pun …..

  17. Ku Khalid

    Hang pi masjid ka berjemaah….lebih baik dari tabur fitnah….dah tentu iman kita kukuh

  18. Zamri Abdul Salam Abdullah

    Bodohh..dah melayu pembangkang ramai2 buat apa?bukan senang nak ubah pelembagaan

  19. Zamri Abdul Salam Abdullah

    Bodohh..dah melayu pembangkang ramai2 buat apa?bukan senang nak ubah pelembagaan

  20. Pak Lah Md Nor

    Dok merapu ja puak2 ni.ingat rakyat melaysia semua bodoh mcm dedak2

  21. Pak Lah Md Nor

    Dok merapu ja puak2 ni.ingat rakyat melaysia semua bodoh mcm dedak2

  22. Baharudin Aziz

    Harap pdrm pantau orang yang memainkan isu2 sensitif

  23. Angah Chini

    DAP paling kuat dlm pakatan sbb tu madey suara takda hanya jadi lembu dicucuk hidung

  24. Baharudin Aziz

    Harap pdrm pantau orang yang memainkan isu2 sensitif

  25. Ibjhjismail Maie

    Melayu bangsat umnogok bila hilang kuasa umpama bunuh diri…?

  26. Ibjhjismail Maie

    Melayu bangsat umnogok bila hilang kuasa umpama bunuh diri…?

  27. Azmi Bin Jaafar

    SELAPAS INI PUKI BINI DAN EMAK ENGKO SUDAH BEBAS DIKONGKEK OLEH SESIAPA SAJA…

  28. Azmi Bin Jaafar

    SELAPAS INI PUKI BINI DAN EMAK ENGKO SUDAH BEBAS DIKONGKEK OLEH SESIAPA SAJA…

  29. Khairul Nizam Md Isa

    Pkr lebih banyak kerusi tp tetap nak letak dap atas jgk..hrmmmmm..??????????..

  30. Khairul Nizam Md Isa

    Pkr lebih banyak kerusi tp tetap nak letak dap atas jgk..hrmmmmm..??????????..

  31. Abdul Rahim Abu Bakar

    Klau sakit otak minum air ketum org yg tulis ni

  32. Abdul Rahim Abu Bakar

    Klau sakit otak minum air ketum org yg tulis ni

  33. Che Bee Abdullah

    Minta pd Allah jgn terjadi hendaknya. Umat islam berdoa bersama.

  34. Raziah Zol

    Moga Allah permudahkan segala nya Aamin pelihara lah nagara kita Malaysia

  35. Abdul Hadi Gani

    #awaspesakitmental kau org pertama akan dibaptist

  36. Abdul Hadi Gani

    #awaspesakitmental kau org pertama akan dibaptist

  37. Abdul Hadi Gani

    #awaspesakitmental kau org pertama akan dibaptist

  38. Abdul Hadi Gani

    #awaspesakitmental kau org pertama akan dibaptist

  39. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  40. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  41. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  42. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  43. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  44. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  45. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  46. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  47. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  48. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  49. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  50. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  51. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  52. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  53. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  54. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  55. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  56. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  57. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  58. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  59. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  60. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  61. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  62. Bombang Salina

    Bila Melayu islam diberi peluang memerintah lebih 60th apa yg dibuat utk islam..pemimpin2 mereka hanya sibuk dgn kuasa dan harta..orang cina dan india didatangi oleh mubaligh kristian dan ramai menjadi kristian..yg kononnya menjaga islam mana..sepatutnya cina dan india ramai dah jadi islam…bangsa cina dan india mereka bersungguh2 dlm semua perkara..kalau mereka menjadi pendakwah islam..ramai yg masok islam..sebaliknya melayu menjauhkan islam..Pemimpin yg kalah kalau diberi Peluang ke2..perkara yg sama dibuatnya…Melayu islam muhasabah diri ini takdir Allah..kejatuhan empayar islam berlaku kerana pemimpin islam dan pengikutnya jauh dari landasan islam sebenar.

  63. Sakariya Akop

    Lagi hebat Najib
    Melayu Islam
    Juara segala juara

  64. Sakariya Akop

    Lagi hebat Najib
    Melayu Islam
    Juara segala juara

  65. Mohd Hisham Halos

    kalau admin anak jantan pakai acc sendiri la..dasar pengecut mcm najib gak perangai ko..wahaha

  66. Mohd Hisham Halos

    kalau admin anak jantan pakai acc sendiri la..dasar pengecut mcm najib gak perangai ko..wahaha

  67. Ismail Mael

    Elok la klu nk harap umno bn rosak habis malaysia

  68. Mrj Datoamar

    Lima thun lgi kerusi umngok n pus akan dmiliki pkatan…maka ramailh mlayu dlm pkatan…

  69. Mrj Datoamar

    Lima thun lgi kerusi umngok n pus akan dmiliki pkatan…maka ramailh mlayu dlm pkatan…

  70. Shalhuddin Shah

    Sudah bole kira juga berapa banyak Gereja kecil dan besar seluruh KL Selangor paling tumbuh macam cendawan dah
    Di kilang serta di rumah kedai

    Apa dah jadi

    Siap ramai pastor dan paderi ada yg dari negara luar

    Apa dah jadi

  71. Shalhuddin Shah

    Sudah bole kira juga berapa banyak Gereja kecil dan besar seluruh KL Selangor paling tumbuh macam cendawan dah
    Di kilang serta di rumah kedai

    Apa dah jadi

    Siap ramai pastor dan paderi ada yg dari negara luar

    Apa dah jadi

  72. Shalhuddin Shah

    Sudah bole kira juga berapa banyak Gereja kecil dan besar seluruh KL Selangor paling tumbuh macam cendawan dah
    Di kilang serta di rumah kedai

    Apa dah jadi

    Siap ramai pastor dan paderi ada yg dari negara luar

    Apa dah jadi

  73. Shalhuddin Shah

    Sudah bole kira juga berapa banyak Gereja kecil dan besar seluruh KL Selangor paling tumbuh macam cendawan dah
    Di kilang serta di rumah kedai

    Apa dah jadi

    Siap ramai pastor dan paderi ada yg dari negara luar

    Apa dah jadi

  74. Noraini Deris

    Ini yg sebenarnya yg diperjuangkn selama ini..

  75. Noraini Deris

    Ini yg sebenarnya yg diperjuangkn selama ini..

  76. Japit Timbangan

    Portugis memerintah Melaka dari 1511 – 1641, Belanda teruskan sehingga 1824, selepas itu disambung British sehingga 1957. Orang Melayu tetap Islam! Jangan perkecilkan Orang Islam!

  77. Tan Musa

    Ahli Umno Bumiputra yg bukan Islam ramai tak????

  78. Tan Musa

    Ahli Umno Bumiputra yg bukan Islam ramai tak????

  79. Tan Musa

    Ahli Umno Bumiputra yg bukan Islam ramai tak????

  80. Tan Musa

    Ahli Umno Bumiputra yg bukan Islam ramai tak????

  81. Wak Nazri

    Tu belum kira lg yb pkr yg jiwa cina rasanya ada separuh kut ! Yb Pan boneka daPig yg yb parti bunga penghianat bangsa jd x mustahil apa yg Admin highlight kan

  82. Wak Nazri

    Tu belum kira lg yb pkr yg jiwa cina rasanya ada separuh kut ! Yb Pan boneka daPig yg yb parti bunga penghianat bangsa jd x mustahil apa yg Admin highlight kan

  83. Wak Nazri

    Tu belum kira lg yb pkr yg jiwa cina rasanya ada separuh kut ! Yb Pan boneka daPig yg yb parti bunga penghianat bangsa jd x mustahil apa yg Admin highlight kan

  84. Wak Nazri

    Tu belum kira lg yb pkr yg jiwa cina rasanya ada separuh kut ! Yb Pan boneka daPig yg yb parti bunga penghianat bangsa jd x mustahil apa yg Admin highlight kan

  85. Wak Labuani Wak Labuani

    Elok le… Cepat sikit kiamat…
    Seblom rasullah d angkat menjadi nabi/rasul pon tiada negara islam d bumi allah ini.. Semua asing…. D akhir zaman pon islam asing.

  86. Wak Labuani Wak Labuani

    Elok le… Cepat sikit kiamat…
    Seblom rasullah d angkat menjadi nabi/rasul pon tiada negara islam d bumi allah ini.. Semua asing…. D akhir zaman pon islam asing.

  87. Wak Labuani Wak Labuani

    Elok le… Cepat sikit kiamat…
    Seblom rasullah d angkat menjadi nabi/rasul pon tiada negara islam d bumi allah ini.. Semua asing…. D akhir zaman pon islam asing.

  88. Wak Labuani Wak Labuani

    Elok le… Cepat sikit kiamat…
    Seblom rasullah d angkat menjadi nabi/rasul pon tiada negara islam d bumi allah ini.. Semua asing…. D akhir zaman pon islam asing.

  89. Norzlan Yusoff

    Itu tak termasuk kerusi umno dan pas jadi melayu islam masih majoriti dalam parlimen walaupun berlainan parti…jangan memperbodohkan rakyat dengan membuat penyataan bodoh….

  90. Raja Rahim Raja Mamat

    Konon nak salahkan rakyat malaysia kerana undi ph, bukan umno dan pas,.. Apa yang kau sebut semua tu, baca sejarahnya, kenapa runtuhnya empayar islam di seluruh dunia, semua umat islam tak perlu fikir dan ambil kesah apa yang din ni cakap, dalam kitab, dan hadis telah tertulis semuanya, di akhir zaman, dekatnya kedatangan hari kemusnahan, iaitu hari kiamat.. Maka trjadilah kehwncuran dalam kerajaan islam, selepas itu barulah berlakunya kebangkitan, setelah di bawah pinpinan imam terakhir.. Imam mahdi

  91. Raja Rahim Raja Mamat

    Konon nak salahkan rakyat malaysia kerana undi ph, bukan umno dan pas,.. Apa yang kau sebut semua tu, baca sejarahnya, kenapa runtuhnya empayar islam di seluruh dunia, semua umat islam tak perlu fikir dan ambil kesah apa yang din ni cakap, dalam kitab, dan hadis telah tertulis semuanya, di akhir zaman, dekatnya kedatangan hari kemusnahan, iaitu hari kiamat.. Maka trjadilah kehwncuran dalam kerajaan islam, selepas itu barulah berlakunya kebangkitan, setelah di bawah pinpinan imam terakhir.. Imam mahdi

  92. Raja Rahim Raja Mamat

    Konon nak salahkan rakyat malaysia kerana undi ph, bukan umno dan pas,.. Apa yang kau sebut semua tu, baca sejarahnya, kenapa runtuhnya empayar islam di seluruh dunia, semua umat islam tak perlu fikir dan ambil kesah apa yang din ni cakap, dalam kitab, dan hadis telah tertulis semuanya, di akhir zaman, dekatnya kedatangan hari kemusnahan, iaitu hari kiamat.. Maka trjadilah kehwncuran dalam kerajaan islam, selepas itu barulah berlakunya kebangkitan, setelah di bawah pinpinan imam terakhir.. Imam mahdi

  93. San San

    Insap lah. Jangan di doa yang bukan bukan.

  94. San San

    Insap lah. Jangan di doa yang bukan bukan.

  95. San San

    Insap lah. Jangan di doa yang bukan bukan.

  96. Vera Veri

    Dari FB wall Ipohmali..

    Dr Mujahid dedahkan dalam Parlimen tadi tentang perbelanjaan IKSIM.. dari 7.6 juta.. 7.3 Juta perbelanjaan tiada rekod, tak boleh disahkan kemana perginya.. ?

    Memang lah orang tahu IKSIM ni buat kerja dan jad Barua UMNO..masuk pejabat2 Kerajaan, masuk Universiti,Sekolah hasut main isu perkauman.. mana depa nak rekod, buat kerja jahat.. depa ni gigih kononnya nak pertahan Islam..

    Hat Songlap tu satu hal, Lebih teruk katanya pakai Duit dan peruntukan Pusat Zakat.. ni Lagi Jahat dari perompak kedai emas.. ni Lagi teruk dari Orang Kapir..

    Dengar cerita duit Zakat digunakan untuk aktiviti IKSIM ni lebih 20 Juta.. bayangkan, punya ramai gelandangan kat KL.. duit zakat Wilayah depa bagi kat IKSIM untuk buat kerja..sebarkan sentimen perkauman..

    Aku harap pemuka pemuka perkauman ni bukan saja patut disingkirkan dari IKSIM.. Tetapi dibawa kemuka Pengadilan..

    Bab bab ni Mahkamah Syariah tak boleh bicara, seba Mahkamah Syariah cuma bicara kes kuliah tanpa Tauliah..bab Laki bini bergaduh..bercerai..

    Kalau Mahkamah Syariah ada bidang kuasa biacar kes Rasuah pun, jenis lebai songlap duit macam ni memang tak bicara punya.. kononya buat kerja demi Islam.. mcm orang agama, songlap duit 1MDB untuk majlis Salawat.. untuk kerja kerja Islam kononnya.. 🙂

    Ipohmali

  97. Vera Veri

    Dari FB wall Ipohmali..

    Dr Mujahid dedahkan dalam Parlimen tadi tentang perbelanjaan IKSIM.. dari 7.6 juta.. 7.3 Juta perbelanjaan tiada rekod, tak boleh disahkan kemana perginya.. ?

    Memang lah orang tahu IKSIM ni buat kerja dan jad Barua UMNO..masuk pejabat2 Kerajaan, masuk Universiti,Sekolah hasut main isu perkauman.. mana depa nak rekod, buat kerja jahat.. depa ni gigih kononnya nak pertahan Islam..

    Hat Songlap tu satu hal, Lebih teruk katanya pakai Duit dan peruntukan Pusat Zakat.. ni Lagi Jahat dari perompak kedai emas.. ni Lagi teruk dari Orang Kapir..

    Dengar cerita duit Zakat digunakan untuk aktiviti IKSIM ni lebih 20 Juta.. bayangkan, punya ramai gelandangan kat KL.. duit zakat Wilayah depa bagi kat IKSIM untuk buat kerja..sebarkan sentimen perkauman..

    Aku harap pemuka pemuka perkauman ni bukan saja patut disingkirkan dari IKSIM.. Tetapi dibawa kemuka Pengadilan..

    Bab bab ni Mahkamah Syariah tak boleh bicara, seba Mahkamah Syariah cuma bicara kes kuliah tanpa Tauliah..bab Laki bini bergaduh..bercerai..

    Kalau Mahkamah Syariah ada bidang kuasa biacar kes Rasuah pun, jenis lebai songlap duit macam ni memang tak bicara punya.. kononya buat kerja demi Islam.. mcm orang agama, songlap duit 1MDB untuk majlis Salawat.. untuk kerja kerja Islam kononnya.. 🙂

    Ipohmali

  98. Vera Veri

    Dari FB wall Ipohmali..

    Dr Mujahid dedahkan dalam Parlimen tadi tentang perbelanjaan IKSIM.. dari 7.6 juta.. 7.3 Juta perbelanjaan tiada rekod, tak boleh disahkan kemana perginya.. ?

    Memang lah orang tahu IKSIM ni buat kerja dan jad Barua UMNO..masuk pejabat2 Kerajaan, masuk Universiti,Sekolah hasut main isu perkauman.. mana depa nak rekod, buat kerja jahat.. depa ni gigih kononnya nak pertahan Islam..

    Hat Songlap tu satu hal, Lebih teruk katanya pakai Duit dan peruntukan Pusat Zakat.. ni Lagi Jahat dari perompak kedai emas.. ni Lagi teruk dari Orang Kapir..

    Dengar cerita duit Zakat digunakan untuk aktiviti IKSIM ni lebih 20 Juta.. bayangkan, punya ramai gelandangan kat KL.. duit zakat Wilayah depa bagi kat IKSIM untuk buat kerja..sebarkan sentimen perkauman..

    Aku harap pemuka pemuka perkauman ni bukan saja patut disingkirkan dari IKSIM.. Tetapi dibawa kemuka Pengadilan..

    Bab bab ni Mahkamah Syariah tak boleh bicara, seba Mahkamah Syariah cuma bicara kes kuliah tanpa Tauliah..bab Laki bini bergaduh..bercerai..

    Kalau Mahkamah Syariah ada bidang kuasa biacar kes Rasuah pun, jenis lebai songlap duit macam ni memang tak bicara punya.. kononya buat kerja demi Islam.. mcm orang agama, songlap duit 1MDB untuk majlis Salawat.. untuk kerja kerja Islam kononnya.. 🙂

    Ipohmali

  99. Vera Veri

    Nyamuk Mengigit:
    Jika dikuti dengan teliti hujah-hujah yang dikemukakan oleh MP PAS di Parlimen mengambarkan Kelantan dan Terengganu ekonominya dalam keadaan mewah dan selesa.

    Juga memperlihatkan seperti rakyat di kedua-dua negeri tersebut tidak menghadapi permasalah penghidupan seperti kemiskinan, isu perumahan, pekerjaan anak muda dll.

    Yang lebih menjadi perhatian adalah soal Pramugari, soal royalti serta isu-isu berkait dengan janji Manifesto Pakatan Harapan yg tidak pernah pun mereka menyokongnya malah menentang dengan pelbagai usaha sebelum ini.

    Pakaian Pramugari itu memang bagus di perkemaskan agar mematuhi syariah namun jangan lupa, pakaian pramugari itulah yang ada sewaktu PAS dan BN bersama sebagai kerajaan pada tahun 1974. Tidak seinci pun PAS berhujah di Parlimen pada ketika itu juga tidaklah sehebat desakan dibuat dikala BN berkuasa sebelum ini.

    Lebih memalukan apabila dilihat MP-MP ini tidak pun bersedia dgn hujah-hujah yang mantap dan berilmiah dgn isian data dan fakta. Lebih banyak dengan pantun-pantun yang menyindir dan menghentam Kerajaan yang usianya tidak pun sampai 100 hari.

    Contoh terbaik yang memperlihatkan rendahnya iq dan pengetahuan oleh wakil PAS dari Setiu yang dia sendiri pun mungkin tak faham apa yg diucapkan.

    Terkasima perlukan bantuan Kerajaan, lagak dan gaya tidak mengambarkan nilai intelek sebagai pihak yg memerlukan bantuan. Angkuh dan sombong dan tidak sedar diri lebih diserlahkan di perbahasan yg menjadi tontonan awam.
    https://web.facebook.com/profile.php?id=100015017496986&ref=bookmarks

    Nyamuk Menggigit
    8 Ogos 2018.

  100. Vera Veri

    Nyamuk Mengigit:
    Jika dikuti dengan teliti hujah-hujah yang dikemukakan oleh MP PAS di Parlimen mengambarkan Kelantan dan Terengganu ekonominya dalam keadaan mewah dan selesa.

    Juga memperlihatkan seperti rakyat di kedua-dua negeri tersebut tidak menghadapi permasalah penghidupan seperti kemiskinan, isu perumahan, pekerjaan anak muda dll.

    Yang lebih menjadi perhatian adalah soal Pramugari, soal royalti serta isu-isu berkait dengan janji Manifesto Pakatan Harapan yg tidak pernah pun mereka menyokongnya malah menentang dengan pelbagai usaha sebelum ini.

    Pakaian Pramugari itu memang bagus di perkemaskan agar mematuhi syariah namun jangan lupa, pakaian pramugari itulah yang ada sewaktu PAS dan BN bersama sebagai kerajaan pada tahun 1974. Tidak seinci pun PAS berhujah di Parlimen pada ketika itu juga tidaklah sehebat desakan dibuat dikala BN berkuasa sebelum ini.

    Lebih memalukan apabila dilihat MP-MP ini tidak pun bersedia dgn hujah-hujah yang mantap dan berilmiah dgn isian data dan fakta. Lebih banyak dengan pantun-pantun yang menyindir dan menghentam Kerajaan yang usianya tidak pun sampai 100 hari.

    Contoh terbaik yang memperlihatkan rendahnya iq dan pengetahuan oleh wakil PAS dari Setiu yang dia sendiri pun mungkin tak faham apa yg diucapkan.

    Terkasima perlukan bantuan Kerajaan, lagak dan gaya tidak mengambarkan nilai intelek sebagai pihak yg memerlukan bantuan. Angkuh dan sombong dan tidak sedar diri lebih diserlahkan di perbahasan yg menjadi tontonan awam.
    https://web.facebook.com/profile.php?id=100015017496986&ref=bookmarks

    Nyamuk Menggigit
    8 Ogos 2018.

  101. Vera Veri

    Nyamuk Mengigit:
    Jika dikuti dengan teliti hujah-hujah yang dikemukakan oleh MP PAS di Parlimen mengambarkan Kelantan dan Terengganu ekonominya dalam keadaan mewah dan selesa.

    Juga memperlihatkan seperti rakyat di kedua-dua negeri tersebut tidak menghadapi permasalah penghidupan seperti kemiskinan, isu perumahan, pekerjaan anak muda dll.

    Yang lebih menjadi perhatian adalah soal Pramugari, soal royalti serta isu-isu berkait dengan janji Manifesto Pakatan Harapan yg tidak pernah pun mereka menyokongnya malah menentang dengan pelbagai usaha sebelum ini.

    Pakaian Pramugari itu memang bagus di perkemaskan agar mematuhi syariah namun jangan lupa, pakaian pramugari itulah yang ada sewaktu PAS dan BN bersama sebagai kerajaan pada tahun 1974. Tidak seinci pun PAS berhujah di Parlimen pada ketika itu juga tidaklah sehebat desakan dibuat dikala BN berkuasa sebelum ini.

    Lebih memalukan apabila dilihat MP-MP ini tidak pun bersedia dgn hujah-hujah yang mantap dan berilmiah dgn isian data dan fakta. Lebih banyak dengan pantun-pantun yang menyindir dan menghentam Kerajaan yang usianya tidak pun sampai 100 hari.

    Contoh terbaik yang memperlihatkan rendahnya iq dan pengetahuan oleh wakil PAS dari Setiu yang dia sendiri pun mungkin tak faham apa yg diucapkan.

    Terkasima perlukan bantuan Kerajaan, lagak dan gaya tidak mengambarkan nilai intelek sebagai pihak yg memerlukan bantuan. Angkuh dan sombong dan tidak sedar diri lebih diserlahkan di perbahasan yg menjadi tontonan awam.
    https://web.facebook.com/profile.php?id=100015017496986&ref=bookmarks

    Nyamuk Menggigit
    8 Ogos 2018.

  102. Xiom Asia

    Malaysia salah aje apa la pak din ni..

  103. Xiom Asia

    Malaysia salah aje apa la pak din ni..

  104. Xiom Asia

    Malaysia salah aje apa la pak din ni..

  105. Yusak Yahya

    Udah2 la mengkomerr berdoa la untuk kebaikan bersama allah tu satu

  106. Yusak Yahya

    Udah2 la mengkomerr berdoa la untuk kebaikan bersama allah tu satu

  107. Yusak Yahya

    Udah2 la mengkomerr berdoa la untuk kebaikan bersama allah tu satu

  108. Sfira Damfa

    Mcapig.. Micpig dh mampus .. Gerakan terus mampus .. Rakyat bangsa bukan islam menolak parti perkauman UMNopuki bnpig

  109. Sfira Damfa

    Mcapig.. Micpig dh mampus .. Gerakan terus mampus .. Rakyat bangsa bukan islam menolak parti perkauman UMNopuki bnpig

  110. Sfira Damfa

    Mcapig.. Micpig dh mampus .. Gerakan terus mampus .. Rakyat bangsa bukan islam menolak parti perkauman UMNopuki bnpig

  111. Yahaya Aziz

    Apakah kamu ini betul2 sayang pada agama kamu wahai kamaludin.?jangan jadi m…………k

  112. Yahaya Aziz

    Apakah kamu ini betul2 sayang pada agama kamu wahai kamaludin.?jangan jadi m…………k

  113. Yahaya Aziz

    Apakah kamu ini betul2 sayang pada agama kamu wahai kamaludin.?jangan jadi m…………k

  114. Intan Liana Baharum

    Mmm menarik, mcm nie rupanya susunan kerusi

  115. Intan Liana Baharum

    Mmm menarik, mcm nie rupanya susunan kerusi

  116. Intan Liana Baharum

    Mmm menarik, mcm nie rupanya susunan kerusi

  117. Hamzah Uzae

    Tak la mana ada orang umno kata mcm tu hahaha

  118. Tan Tarie

    Issue lapuk..tak habis2 tabur fitnah simacai Kemaluan Din ini..

  119. Tan Tarie

    Issue lapuk..tak habis2 tabur fitnah simacai Kemaluan Din ini..

  120. Abdul Razak

    Klu +umno+pas=melayu berapa awat melayu islam dlm pakatan kafir ke?

  121. Kolak Waloh

    Tak pe la kot..dah org melayu islam pun tak nak pertahankan negaranya..biar je lah..sibuk2 buat apa.

  122. Muhamad Akhir Ab Rahman

    446 tahun kita dijajah portugis, belanda, jepun dan inggeris tapi tak jadi negara kristian pun. PH baru peruntah 3 bulan barua umno dah buat fitnah

  123. Muhamad Akhir Ab Rahman

    446 tahun kita dijajah portugis, belanda, jepun dan inggeris tapi tak jadi negara kristian pun. PH baru peruntah 3 bulan barua umno dah buat fitnah

  124. Shahrin Masdar

    Penulis article tu nak semua org melayu bodoh macam dia.

  125. Shahrin Masdar

    Penulis article tu nak semua org melayu bodoh macam dia.

  126. Shahrin Masdar

    Penulis article tu nak semua org melayu bodoh macam dia.

  127. Adie Ilham

    APelah org tua ni nak Sgt ke bagang Betul

  128. Adie Ilham

    APelah org tua ni nak Sgt ke bagang Betul

  129. Akim Pangkor II

    Si bingai ni kira dlm ph ja..cer kira dlm dewan plakk?? b0d0h t0 jgn nk tnjuk kt 0wg sgt! setiap akta harus di buat dlm dewan parlimen utk dptkan undian..klu amen0 ngan pas x s0k0ng, kami nk kata apa?

  130. Noura Rahman

    HAHAH KALAU TAK BODOH BUKAN MACAI UMNO. MALAYSIA DITAKLUK JEPUN LEBIH 4 TAHUN, BERAPA RAMAI UMAT ISLAM YG TUKAR UGAMA? SEBELUM MERDEKA MALAYSIA DI BAWAH BTITISH, BERAPA RAMAI UMAT ISLAM YG MASUK KRISTIAN? PORTUGIS TAKLUK MELAKA TAHUN 1511 KEMUDIAN BELANDA TAHUN 1641, KENAPA NEGERI MELAKA MASIH RAMAI UMAT ISLAM. COME ON IBNI IDRUS, CARI ISU LAIN LA.

  131. Noura Rahman

    HAHAH KALAU TAK BODOH BUKAN MACAI UMNO. MALAYSIA DITAKLUK JEPUN LEBIH 4 TAHUN, BERAPA RAMAI UMAT ISLAM YG TUKAR UGAMA? SEBELUM MERDEKA MALAYSIA DI BAWAH BTITISH, BERAPA RAMAI UMAT ISLAM YG MASUK KRISTIAN? PORTUGIS TAKLUK MELAKA TAHUN 1511 KEMUDIAN BELANDA TAHUN 1641, KENAPA NEGERI MELAKA MASIH RAMAI UMAT ISLAM. COME ON IBNI IDRUS, CARI ISU LAIN LA.

  132. Noura Rahman

    HAHAH KALAU TAK BODOH BUKAN MACAI UMNO. MALAYSIA DITAKLUK JEPUN LEBIH 4 TAHUN, BERAPA RAMAI UMAT ISLAM YG TUKAR UGAMA? SEBELUM MERDEKA MALAYSIA DI BAWAH BTITISH, BERAPA RAMAI UMAT ISLAM YG MASUK KRISTIAN? PORTUGIS TAKLUK MELAKA TAHUN 1511 KEMUDIAN BELANDA TAHUN 1641, KENAPA NEGERI MELAKA MASIH RAMAI UMAT ISLAM. COME ON IBNI IDRUS, CARI ISU LAIN LA.

  133. Puteh Syeedaa

    Fitnah makin berleluasa semenjak bee end jadi pembangang

  134. Mohammad Rasek

    Org islam masih di buai mimpi. Satu masa dan ketika mereka akan bersatu.harap2 gitu lah

  135. Mohammad Rasek

    Org islam masih di buai mimpi. Satu masa dan ketika mereka akan bersatu.harap2 gitu lah

  136. Mohammad Rasek

    Org islam masih di buai mimpi. Satu masa dan ketika mereka akan bersatu.harap2 gitu lah

  137. Mohammad Rasek

    Org islam masih di buai mimpi. Satu masa dan ketika mereka akan bersatu.harap2 gitu lah

  138. Mohammad Rasek

    Org islam masih di buai mimpi. Satu masa dan ketika mereka akan bersatu.harap2 gitu lah

  139. Mohammad Rasek

    Org islam masih di buai mimpi. Satu masa dan ketika mereka akan bersatu.harap2 gitu lah

  140. Mohammad Rasek

    Org islam masih di buai mimpi. Satu masa dan ketika mereka akan bersatu.harap2 gitu lah

  141. Mohammad Rasek

    Org islam masih di buai mimpi. Satu masa dan ketika mereka akan bersatu.harap2 gitu lah

  142. Mohammad Rasek

    Org islam masih di buai mimpi. Satu masa dan ketika mereka akan bersatu.harap2 gitu lah

  143. Mohammad Rasek

    Org islam masih di buai mimpi. Satu masa dan ketika mereka akan bersatu.harap2 gitu lah

  144. Mohammad Rasek

    Org islam masih di buai mimpi. Satu masa dan ketika mereka akan bersatu.harap2 gitu lah

  145. Mohammad Rasek

    Org islam masih di buai mimpi. Satu masa dan ketika mereka akan bersatu.harap2 gitu lah

  146. Mohammad Rasek

    Org islam masih di buai mimpi. Satu masa dan ketika mereka akan bersatu.harap2 gitu lah

  147. Mohammad Rasek

    Org islam masih di buai mimpi. Satu masa dan ketika mereka akan bersatu.harap2 gitu lah

  148. Mohammad Rasek

    Org islam masih di buai mimpi. Satu masa dan ketika mereka akan bersatu.harap2 gitu lah

  149. Mohammad Rasek

    Org islam masih di buai mimpi. Satu masa dan ketika mereka akan bersatu.harap2 gitu lah

  150. Mohammad Rasek

    Org islam masih di buai mimpi. Satu masa dan ketika mereka akan bersatu.harap2 gitu lah

  151. Mohammad Rasek

    Org islam masih di buai mimpi. Satu masa dan ketika mereka akan bersatu.harap2 gitu lah

  152. Mohammad Rasek

    Org islam masih di buai mimpi. Satu masa dan ketika mereka akan bersatu.harap2 gitu lah

  153. Mohammad Rasek

    Org islam masih di buai mimpi. Satu masa dan ketika mereka akan bersatu.harap2 gitu lah

  154. Farid Faizal

    TUAN Sawaluddin Ismail SETUJU KE JIKA IA BAKAL TERJADI

  155. Farid Faizal

    TUAN Sawaluddin Ismail SETUJU KE JIKA IA BAKAL TERJADI

  156. Farid Faizal

    TUAN Sawaluddin Ismail SETUJU KE JIKA IA BAKAL TERJADI

  157. Farid Faizal

    TUAN Sawaluddin Ismail SETUJU KE JIKA IA BAKAL TERJADI

  158. Asyir Qarl

    Ap ka bodoh bngsat nya la kau ni.. Suda la bodoh bebal, lagi nak membodoh kan orng dengan cara macam ni.
    Kena usaha keras lagi kot..

  159. Asyir Qarl

    Ap ka bodoh bngsat nya la kau ni.. Suda la bodoh bebal, lagi nak membodoh kan orng dengan cara macam ni.
    Kena usaha keras lagi kot..

  160. Asyir Qarl

    Ap ka bodoh bngsat nya la kau ni.. Suda la bodoh bebal, lagi nak membodoh kan orng dengan cara macam ni.
    Kena usaha keras lagi kot..

  161. Asyir Qarl

    Ap ka bodoh bngsat nya la kau ni.. Suda la bodoh bebal, lagi nak membodoh kan orng dengan cara macam ni.
    Kena usaha keras lagi kot..

  162. Asyir Qarl

    Ap ka bodoh bngsat nya la kau ni.. Suda la bodoh bebal, lagi nak membodoh kan orng dengan cara macam ni.
    Kena usaha keras lagi kot..

  163. Asyir Qarl

    Ap ka bodoh bngsat nya la kau ni.. Suda la bodoh bebal, lagi nak membodoh kan orng dengan cara macam ni.
    Kena usaha keras lagi kot..

  164. Asyir Qarl

    Ap ka bodoh bngsat nya la kau ni.. Suda la bodoh bebal, lagi nak membodoh kan orng dengan cara macam ni.
    Kena usaha keras lagi kot..

  165. Mustafa Mus

    Jangan pandai komen sahaja dan adakah pernah kita fikir apa sumbangan kita pada Islam dan Negara?Jangan lihat apa orang kerja tetapi apa yang kita kerja untuk lslam dan Negara.

  166. Mustafa Mus

    Jangan pandai komen sahaja dan adakah pernah kita fikir apa sumbangan kita pada Islam dan Negara?Jangan lihat apa orang kerja tetapi apa yang kita kerja untuk lslam dan Negara.

  167. Mustafa Mus

    Jangan pandai komen sahaja dan adakah pernah kita fikir apa sumbangan kita pada Islam dan Negara?Jangan lihat apa orang kerja tetapi apa yang kita kerja untuk lslam dan Negara.

  168. Mustafa Mus

    Jangan pandai komen sahaja dan adakah pernah kita fikir apa sumbangan kita pada Islam dan Negara?Jangan lihat apa orang kerja tetapi apa yang kita kerja untuk lslam dan Negara.

  169. Mustafa Mus

    Jangan pandai komen sahaja dan adakah pernah kita fikir apa sumbangan kita pada Islam dan Negara?Jangan lihat apa orang kerja tetapi apa yang kita kerja untuk lslam dan Negara.

  170. Mustafa Mus

    Jangan pandai komen sahaja dan adakah pernah kita fikir apa sumbangan kita pada Islam dan Negara?Jangan lihat apa orang kerja tetapi apa yang kita kerja untuk lslam dan Negara.

  171. Mustafa Mus

    Jangan pandai komen sahaja dan adakah pernah kita fikir apa sumbangan kita pada Islam dan Negara?Jangan lihat apa orang kerja tetapi apa yang kita kerja untuk lslam dan Negara.

  172. Mustafa Mus

    Jangan pandai komen sahaja dan adakah pernah kita fikir apa sumbangan kita pada Islam dan Negara?Jangan lihat apa orang kerja tetapi apa yang kita kerja untuk lslam dan Negara.

  173. Mustafa Mus

    Jangan pandai komen sahaja dan adakah pernah kita fikir apa sumbangan kita pada Islam dan Negara?Jangan lihat apa orang kerja tetapi apa yang kita kerja untuk lslam dan Negara.

  174. Mustafa Mus

    Jangan pandai komen sahaja dan adakah pernah kita fikir apa sumbangan kita pada Islam dan Negara?Jangan lihat apa orang kerja tetapi apa yang kita kerja untuk lslam dan Negara.

  175. Mustafa Mus

    Jangan pandai komen sahaja dan adakah pernah kita fikir apa sumbangan kita pada Islam dan Negara?Jangan lihat apa orang kerja tetapi apa yang kita kerja untuk lslam dan Negara.

  176. Mustafa Mus

    Jangan pandai komen sahaja dan adakah pernah kita fikir apa sumbangan kita pada Islam dan Negara?Jangan lihat apa orang kerja tetapi apa yang kita kerja untuk lslam dan Negara.

  177. Mustafa Mus

    Jangan pandai komen sahaja dan adakah pernah kita fikir apa sumbangan kita pada Islam dan Negara?Jangan lihat apa orang kerja tetapi apa yang kita kerja untuk lslam dan Negara.

  178. Mustafa Mus

    Jangan pandai komen sahaja dan adakah pernah kita fikir apa sumbangan kita pada Islam dan Negara?Jangan lihat apa orang kerja tetapi apa yang kita kerja untuk lslam dan Negara.

  179. Mustafa Mus

    Jangan pandai komen sahaja dan adakah pernah kita fikir apa sumbangan kita pada Islam dan Negara?Jangan lihat apa orang kerja tetapi apa yang kita kerja untuk lslam dan Negara.

  180. Mustafa Mus

    Jangan pandai komen sahaja dan adakah pernah kita fikir apa sumbangan kita pada Islam dan Negara?Jangan lihat apa orang kerja tetapi apa yang kita kerja untuk lslam dan Negara.

  181. Mustafa Mus

    Jangan pandai komen sahaja dan adakah pernah kita fikir apa sumbangan kita pada Islam dan Negara?Jangan lihat apa orang kerja tetapi apa yang kita kerja untuk lslam dan Negara.

  182. Mustafa Mus

    Jangan pandai komen sahaja dan adakah pernah kita fikir apa sumbangan kita pada Islam dan Negara?Jangan lihat apa orang kerja tetapi apa yang kita kerja untuk lslam dan Negara.

  183. Mustafa Mus

    Jangan pandai komen sahaja dan adakah pernah kita fikir apa sumbangan kita pada Islam dan Negara?Jangan lihat apa orang kerja tetapi apa yang kita kerja untuk lslam dan Negara.

  184. Abd Razak Kassim

    penghasut taraf pukimak!! raja kita tu kristian ke?..bodoh macam babi

  185. Abd Razak Kassim

    penghasut taraf pukimak!! raja kita tu kristian ke?..bodoh macam babi

  186. Abd Razak Kassim

    penghasut taraf pukimak!! raja kita tu kristian ke?..bodoh macam babi

  187. Abd Razak Kassim

    penghasut taraf pukimak!! raja kita tu kristian ke?..bodoh macam babi

  188. Abd Razak Kassim

    penghasut taraf pukimak!! raja kita tu kristian ke?..bodoh macam babi

  189. Abd Razak Kassim

    penghasut taraf pukimak!! raja kita tu kristian ke?..bodoh macam babi

  190. Ilham Ibrahim

    400 tahun dijajah kristian , tidak pula Malaya jadi negara kristian. Apa yg bangang sgt?

  191. Fauzi Idaham

    Ini dah menyentuh sensiviti kaum ..

  192. Fauzi Idaham

    Ini dah menyentuh sensiviti kaum ..

  193. Dzuryme Zolkapli

    Semasa mereka menulis panjang lebar tentang orang bukan Islam ramai menjadi ahli parlimen di PH … Mereka terlupa .. Malaysia mempunyai Perlembagaan Negara …

    Negara republik tidak sama dengan sistem pemerintahan beraja di malaysia

  194. Dzuryme Zolkapli

    Semasa mereka menulis panjang lebar tentang orang bukan Islam ramai menjadi ahli parlimen di PH … Mereka terlupa .. Malaysia mempunyai Perlembagaan Negara …

    Negara republik tidak sama dengan sistem pemerintahan beraja di malaysia

  195. Jafa Ali

    Org2 islam ramai sok sendiri, ramai berlumba2 nk murtad. X heran lah malaysia jdi kristian, kerana ramai melayu islam lalai dgn keduniaan. Byk hal2 haram diserap dgn x sedar dn jdi darah daging org2 melayu islam dh. Dn dh jdi budaya org melayu islam.

  196. Jafa Ali

    Org2 islam ramai sok sendiri, ramai berlumba2 nk murtad. X heran lah malaysia jdi kristian, kerana ramai melayu islam lalai dgn keduniaan. Byk hal2 haram diserap dgn x sedar dn jdi darah daging org2 melayu islam dh. Dn dh jdi budaya org melayu islam.

  197. Hamzah Ohi

    bukanlah nak jadi macai umno mahupun macai mana2 parti, tapi mentality ” islam pun rasuah lebih baik ambik pemimpin non muslim” adalah suatu mentality yang cukup bahaya. Kesan memang xkan nampak masa sekarang, tapi untuk long term akan cukup jelas kelihatan. Satu lagi situasi yang saya nampak sekarang adalah apabila timbulnya isu2 rasisme dari kaum lain, Penyokong PH lebih cenderung untuk mengambil jalan mudah dengan menyalahkan UMNO(umno partially responsible tpi x secara keseluruhan), sedangkan isu itu wujud dan betul2 terjadi .Sebagai contoh isu zakir naik etc2 ,ia seolah menunjukkan penyokong PH hidup dengan “penyakit” self denial, mereka x dapat akui konsep malaysia baru telah diambil kesempatan oleh pihak2 tertentu.Di saat kaum2 lain mula bersatu pertahankan kepentingan mereka kita pula melayu terus berpecah sehingga terlalu lemah dalam memperjuangkan hak2 kita.Kita perlu belajar dengan mereka,jangan sampai kelak generasi akan datang persalahkan kita atas incompetence kita hari ini.

  198. Hamzah Ohi

    bukanlah nak jadi macai umno mahupun macai mana2 parti, tapi mentality ” islam pun rasuah lebih baik ambik pemimpin non muslim” adalah suatu mentality yang cukup bahaya. Kesan memang xkan nampak masa sekarang, tapi untuk long term akan cukup jelas kelihatan. Satu lagi situasi yang saya nampak sekarang adalah apabila timbulnya isu2 rasisme dari kaum lain, Penyokong PH lebih cenderung untuk mengambil jalan mudah dengan menyalahkan UMNO(umno partially responsible tpi x secara keseluruhan), sedangkan isu itu wujud dan betul2 terjadi .Sebagai contoh isu zakir naik etc2 ,ia seolah menunjukkan penyokong PH hidup dengan “penyakit” self denial, mereka x dapat akui konsep malaysia baru telah diambil kesempatan oleh pihak2 tertentu.Di saat kaum2 lain mula bersatu pertahankan kepentingan mereka kita pula melayu terus berpecah sehingga terlalu lemah dalam memperjuangkan hak2 kita.Kita perlu belajar dengan mereka,jangan sampai kelak generasi akan datang persalahkan kita atas incompetence kita hari ini.

  199. Bull Fightar

    belajar pelembangaan dahalu, kaji 5 perkara dalam perlembangaan?

  200. Bull Fightar

    belajar pelembangaan dahalu, kaji 5 perkara dalam perlembangaan?

  201. Amiie Hamidah

    Kalau rakyat melayu masih angguk².x mustahil jd seperti negara² tu.

  202. Fitri Pete

    Alhamdullilah kerajaan lakibini kleptokrate sudah hancur!

  203. Fitri Pete

    Alhamdullilah kerajaan lakibini kleptokrate sudah hancur!

  204. Som Abdul Hamid

    Yang melayu islam yang lain tu jadi apa tunggul kayu kah dalam dewan rakyat ……

  205. Yazit Darus

    Padan muko Kodi kodi yang makan gaji buta, penyebab orang melayu Islam tukar ugama.

  206. Yazit Darus

    Padan muko Kodi kodi yang makan gaji buta, penyebab orang melayu Islam tukar ugama.

  207. Nor Intan Talip

    cerita cerita mcm nilah sebenarnya akan menghuru harakan masyarakat.. benda tak pasti tapi diulang ulang sampai org pun bole terpengaruh

  208. Nor Intan Talip

    cerita cerita mcm nilah sebenarnya akan menghuru harakan masyarakat.. benda tak pasti tapi diulang ulang sampai org pun bole terpengaruh

  209. Zakariaembi Aldelima

    Yg patut di fikirkan umno akan jadi bahan kajian sejarah kerana kerakusan pemimpin nya mengumpul kekayaan tanpa memikirkan agama bangsa dan negara . Dah tersungkur main isu agama dan perkauman . Nasib umno akan jadi saperti parti kongres india parti LDP jepun dan parti golkar indonesia .

  210. Fazli Lie

    Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK

  211. Fazli Lie

    Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK

  212. Fazli Lie

    Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK

  213. Fazli Lie

    Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK

  214. Fazli Lie

    Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK Mahacai TEPUK

  215. Syahril Izwan Bin Hamdan

    Semoga Allah swt melaknat mereka2 yg menganiyai kaum seagama

  216. Bakhtiar Othman

    Sumbangan Melayu pada negara sekarang adalah membenarkan LGBT Aktif dengan SAH. Takde Melayu yg bole tangkap LGBT dah la ni. Syabas Melayu PH. #Takgunameroyan

  217. Bakhtiar Othman

    Sumbangan Melayu pada negara sekarang adalah membenarkan LGBT Aktif dengan SAH. Takde Melayu yg bole tangkap LGBT dah la ni. Syabas Melayu PH. #Takgunameroyan

  218. Bakhtiar Othman

    Sumbangan Melayu pada negara sekarang adalah membenarkan LGBT Aktif dengan SAH. Takde Melayu yg bole tangkap LGBT dah la ni. Syabas Melayu PH. #Takgunameroyan

  219. Bakhtiar Othman

    Sumbangan Melayu pada negara sekarang adalah membenarkan LGBT Aktif dengan SAH. Takde Melayu yg bole tangkap LGBT dah la ni. Syabas Melayu PH. #Takgunameroyan

  220. Bakhtiar Othman

    Sumbangan Melayu pada negara sekarang adalah membenarkan LGBT Aktif dengan SAH. Takde Melayu yg bole tangkap LGBT dah la ni. Syabas Melayu PH. #Takgunameroyan

  221. Bakhtiar Othman

    Sumbangan Melayu pada negara sekarang adalah membenarkan LGBT Aktif dengan SAH. Takde Melayu yg bole tangkap LGBT dah la ni. Syabas Melayu PH. #Takgunameroyan

  222. Bakhtiar Othman

    Sumbangan Melayu pada negara sekarang adalah membenarkan LGBT Aktif dengan SAH. Takde Melayu yg bole tangkap LGBT dah la ni. Syabas Melayu PH. #Takgunameroyan

  223. Bakhtiar Othman

    Sumbangan Melayu pada negara sekarang adalah membenarkan LGBT Aktif dengan SAH. Takde Melayu yg bole tangkap LGBT dah la ni. Syabas Melayu PH. #Takgunameroyan

  224. Bakhtiar Othman

    Sumbangan Melayu pada negara sekarang adalah membenarkan LGBT Aktif dengan SAH. Takde Melayu yg bole tangkap LGBT dah la ni. Syabas Melayu PH. #Takgunameroyan

  225. Bakhtiar Othman

    Sumbangan Melayu pada negara sekarang adalah membenarkan LGBT Aktif dengan SAH. Takde Melayu yg bole tangkap LGBT dah la ni. Syabas Melayu PH. #Takgunameroyan

  226. Bakhtiar Othman

    Sumbangan Melayu pada negara sekarang adalah membenarkan LGBT Aktif dengan SAH. Takde Melayu yg bole tangkap LGBT dah la ni. Syabas Melayu PH. #Takgunameroyan

  227. Bakhtiar Othman

    Sumbangan Melayu pada negara sekarang adalah membenarkan LGBT Aktif dengan SAH. Takde Melayu yg bole tangkap LGBT dah la ni. Syabas Melayu PH. #Takgunameroyan

  228. Bakhtiar Othman

    Sumbangan Melayu pada negara sekarang adalah membenarkan LGBT Aktif dengan SAH. Takde Melayu yg bole tangkap LGBT dah la ni. Syabas Melayu PH. #Takgunameroyan

  229. Bakhtiar Othman

    Sumbangan Melayu pada negara sekarang adalah membenarkan LGBT Aktif dengan SAH. Takde Melayu yg bole tangkap LGBT dah la ni. Syabas Melayu PH. #Takgunameroyan

  230. Bakhtiar Othman

    Sumbangan Melayu pada negara sekarang adalah membenarkan LGBT Aktif dengan SAH. Takde Melayu yg bole tangkap LGBT dah la ni. Syabas Melayu PH. #Takgunameroyan

  231. Bakhtiar Othman

    Sumbangan Melayu pada negara sekarang adalah membenarkan LGBT Aktif dengan SAH. Takde Melayu yg bole tangkap LGBT dah la ni. Syabas Melayu PH. #Takgunameroyan

  232. Zakri Kamaludin

    Umno…pas…agamo gapo….nok ubah2 undang…semua wakil rakyat mesti undi…..adoiiiii…

    Tipu hok tok cerdik bulihla…..

  233. Zakri Kamaludin

    Umno…pas…agamo gapo….nok ubah2 undang…semua wakil rakyat mesti undi…..adoiiiii…

    Tipu hok tok cerdik bulihla…..

  234. Jamlus Fulus

    Pilihan rakyat Malaysia! Tahniah!!!!!

  235. Jamlus Fulus

    Pilihan rakyat Malaysia! Tahniah!!!!!

  236. Jamlus Fulus

    Pilihan rakyat Malaysia! Tahniah!!!!!

  237. Asraf Mohamad

    Madeylah punca pepecahanmelayu islam dimalaysia..apa lagi dap ambil kesempatan atas kebodohan orang melayu sendiri…

  238. Asraf Mohamad

    Madeylah punca pepecahanmelayu islam dimalaysia..apa lagi dap ambil kesempatan atas kebodohan orang melayu sendiri…

  239. Asraf Mohamad

    Madeylah punca pepecahanmelayu islam dimalaysia..apa lagi dap ambil kesempatan atas kebodohan orang melayu sendiri…

  240. Khairie Isma

    Turki pun dulu negara Islam…
    Kalaulah Hang Tuah ada lagi pasti Singapura tak kan dilanggar todak…hihihi

  241. Johari Abu Bakar

    Bn dah tumbang…amno dah kaloh…mo1 bakal ke dlm…bersyukorlah

  242. Aim Gemilang Plaster Ceiling

    Sejarah tidak pernah menipu
    Semoga malaysia terus terpelihara daripada anasir2 luar @ dalam yang boleh menggugat kedaulatan Agama Islam + perlembagaan

  243. Aim Gemilang Plaster Ceiling

    Sejarah tidak pernah menipu
    Semoga malaysia terus terpelihara daripada anasir2 luar @ dalam yang boleh menggugat kedaulatan Agama Islam + perlembagaan

  244. Aim Gemilang Plaster Ceiling

    Sejarah tidak pernah menipu
    Semoga malaysia terus terpelihara daripada anasir2 luar @ dalam yang boleh menggugat kedaulatan Agama Islam + perlembagaan

  245. Aim Gemilang Plaster Ceiling

    Sejarah tidak pernah menipu
    Semoga malaysia terus terpelihara daripada anasir2 luar @ dalam yang boleh menggugat kedaulatan Agama Islam + perlembagaan

  246. Kapcaik Putor

    Nk sembang pasai sejarah..tpi tk tau sejarah

  247. Kapcaik Putor

    Nk sembang pasai sejarah..tpi tk tau sejarah

  248. Kapcaik Putor

    Nk sembang pasai sejarah..tpi tk tau sejarah

  249. Kapcaik Putor

    Nk sembang pasai sejarah..tpi tk tau sejarah

  250. Kapcaik Putor

    Nk sembang pasai sejarah..tpi tk tau sejarah

  251. Kapcaik Putor

    Ngape tk khabor dulu spanyol merupakan kerajaan Islam..

  252. Kapcaik Putor

    Ngape tk khabor dulu spanyol merupakan kerajaan Islam..

  253. Kapcaik Putor

    Ngape tk khabor dulu spanyol merupakan kerajaan Islam..

  254. Kapcaik Putor

    Ngape tk khabor dulu spanyol merupakan kerajaan Islam..

  255. Kapcaik Putor

    Ngape tk khabor dulu spanyol merupakan kerajaan Islam..

  256. Kapcaik Putor

    Sembang..bab agama..duit zakat pun kena sebat.n tabung haji

  257. Kapcaik Putor

    Sembang..bab agama..duit zakat pun kena sebat.n tabung haji

  258. Kapcaik Putor

    Sembang..bab agama..duit zakat pun kena sebat.n tabung haji

  259. Kapcaik Putor

    Sembang..bab agama..duit zakat pun kena sebat.n tabung haji

  260. Mohamad Shukeri Hussain

    Statement ni kurang tepat, bebas sepatutnya 5 (3 mp umno), parti dari pbb dari sarawak kenapa tak masuk dlm list diatas…

  261. Mohamad Shukeri Hussain

    Statement ni kurang tepat, bebas sepatutnya 5 (3 mp umno), parti dari pbb dari sarawak kenapa tak masuk dlm list diatas…

  262. Mohamad Shukeri Hussain

    Statement ni kurang tepat, bebas sepatutnya 5 (3 mp umno), parti dari pbb dari sarawak kenapa tak masuk dlm list diatas…

  263. Mohamad Shukeri Hussain

    Statement ni kurang tepat, bebas sepatutnya 5 (3 mp umno), parti dari pbb dari sarawak kenapa tak masuk dlm list diatas…

  264. Mohamad Shukeri Hussain

    Statement ni kurang tepat, bebas sepatutnya 5 (3 mp umno), parti dari pbb dari sarawak kenapa tak masuk dlm list diatas…

  265. Mohamad Shukeri Hussain

    Statement ni kurang tepat, bebas sepatutnya 5 (3 mp umno), parti dari pbb dari sarawak kenapa tak masuk dlm list diatas…

  266. Mohamad Shukeri Hussain

    Statement ni kurang tepat, bebas sepatutnya 5 (3 mp umno), parti dari pbb dari sarawak kenapa tak masuk dlm list diatas…

  267. Mohamad Shukeri Hussain

    Statement ni kurang tepat, bebas sepatutnya 5 (3 mp umno), parti dari pbb dari sarawak kenapa tak masuk dlm list diatas…

  268. Mohamad Shukeri Hussain

    Statement ni kurang tepat, bebas sepatutnya 5 (3 mp umno), parti dari pbb dari sarawak kenapa tak masuk dlm list diatas…

  269. Mohamad Shukeri Hussain

    Statement ni kurang tepat, bebas sepatutnya 5 (3 mp umno), parti dari pbb dari sarawak kenapa tak masuk dlm list diatas…

  270. Mohamad Shukeri Hussain

    Statement ni kurang tepat, bebas sepatutnya 5 (3 mp umno), parti dari pbb dari sarawak kenapa tak masuk dlm list diatas…

  271. Mohamad Shukeri Hussain

    Statement ni kurang tepat, bebas sepatutnya 5 (3 mp umno), parti dari pbb dari sarawak kenapa tak masuk dlm list diatas…

  272. Franklin Ling

    Habis modal ye? Main isu perkauman? Bodoh punye keje..

  273. Abdullah Fru

    Tengok dan nilailah sendiri wahai pengundi islam yang kamu pi undi ph tu .. itu lah hasilnya yang dapat

  274. Abdullah Fru

    Tengok dan nilailah sendiri wahai pengundi islam yang kamu pi undi ph tu .. itu lah hasilnya yang dapat

  275. Abdullah Fru

    Tengok dan nilailah sendiri wahai pengundi islam yang kamu pi undi ph tu .. itu lah hasilnya yang dapat

  276. Abdullah Fru

    Tengok dan nilailah sendiri wahai pengundi islam yang kamu pi undi ph tu .. itu lah hasilnya yang dapat

  277. Dave Id Ng

    Sudah la tu admin bangang. X habis2 Isi perkauman dan agama.

  278. Dave Id Ng

    Sudah la tu admin bangang. X habis2 Isi perkauman dan agama.

  279. Dave Id Ng

    Sudah la tu admin bangang. X habis2 Isi perkauman dan agama.

  280. Yunus Abdullah

    Sebelum ni najib berkuasa buat apa?…buat duit haram….la ni meroyan tak habis2…..

  281. Yunus Abdullah

    Sebelum ni najib berkuasa buat apa?…buat duit haram….la ni meroyan tak habis2…..

  282. Yunus Abdullah

    Sebelum ni najib berkuasa buat apa?…buat duit haram….la ni meroyan tak habis2…..

  283. Yunus Abdullah

    Sebelum ni najib berkuasa buat apa?…buat duit haram….la ni meroyan tak habis2…..

  284. Yunus Abdullah

    Sebelum ni najib berkuasa buat apa?…buat duit haram….la ni meroyan tak habis2…..

  285. Yunus Abdullah

    Sebelum ni najib berkuasa buat apa?…buat duit haram….la ni meroyan tak habis2…..

  286. Yunus Abdullah

    Sebelum ni najib berkuasa buat apa?…buat duit haram….la ni meroyan tak habis2…..

  287. Yunus Abdullah

    Sebelum ni najib berkuasa buat apa?…buat duit haram….la ni meroyan tak habis2…..

  288. Yunus Abdullah

    Sebelum ni najib berkuasa buat apa?…buat duit haram….la ni meroyan tak habis2…..

  289. Yunus Abdullah

    Sebelum ni najib berkuasa buat apa?…buat duit haram….la ni meroyan tak habis2…..

  290. Yunus Abdullah

    Sebelum ni najib berkuasa buat apa?…buat duit haram….la ni meroyan tak habis2…..

  291. John Stephen

    Kalau pun jadi…itu adalah kehendak Allah…siapakah kita mahu menghalang rencana dan kehendak Dia??

  292. Pak Uh-Su Daeng

    IA AKAN BERLAKU SEKIRA BN MASIH MENTADBIR NEGARA INI DI BAWAH KUASA NAJIB RAZAK… NOT DI BAWAH TUN M…

  293. Pak Uh-Su Daeng

    IA AKAN BERLAKU SEKIRA BN MASIH MENTADBIR NEGARA INI DI BAWAH KUASA NAJIB RAZAK… NOT DI BAWAH TUN M…

  294. Pak Uh-Su Daeng

    IA AKAN BERLAKU SEKIRA BN MASIH MENTADBIR NEGARA INI DI BAWAH KUASA NAJIB RAZAK… NOT DI BAWAH TUN M…

  295. Landz Cast

    Min.. dah teruk sgt bodoh ko tu…???

  296. Landz Cast

    Min.. dah teruk sgt bodoh ko tu…???

  297. Syed Zarriq

    Admin ni dulu skolah mna ye.. bebal semacam

  298. Syed Zarriq

    Admin ni dulu skolah mna ye.. bebal semacam

  299. Syed Zarriq

    Admin ni dulu skolah mna ye.. bebal semacam

  300. Ayie Riee

    Melayu ph nk malaysia jdi mcm tu.. Kita tgk je lah

  301. Lizayuz Qaiser

    Ex pm kita Islam tp menyamun duit rakyat..tahu tak hukumnya?

  302. Lizayuz Qaiser

    Ex pm kita Islam tp menyamun duit rakyat..tahu tak hukumnya?

  303. Man Al Bertami

    Kehendak majoriti rakyat hendak begitu .

  304. Man Al Bertami

    Kehendak majoriti rakyat hendak begitu .

  305. Troy Lee Dukez

    aobenda la ko ni merepek.. merapu je nk jaja fitnah.. ko nk ap sebenarnya.. keamanan ketenteraman ke nk kacaubilau. jiwa ko rosak.. bro..

  306. Troy Lee Dukez

    aobenda la ko ni merepek.. merapu je nk jaja fitnah.. ko nk ap sebenarnya.. keamanan ketenteraman ke nk kacaubilau. jiwa ko rosak.. bro..

  307. Troy Lee Dukez

    aobenda la ko ni merepek.. merapu je nk jaja fitnah.. ko nk ap sebenarnya.. keamanan ketenteraman ke nk kacaubilau. jiwa ko rosak.. bro..

  308. Troy Lee Dukez

    aobenda la ko ni merepek.. merapu je nk jaja fitnah.. ko nk ap sebenarnya.. keamanan ketenteraman ke nk kacaubilau. jiwa ko rosak.. bro..

  309. Troy Lee Dukez

    aobenda la ko ni merepek.. merapu je nk jaja fitnah.. ko nk ap sebenarnya.. keamanan ketenteraman ke nk kacaubilau. jiwa ko rosak.. bro..

  310. Troy Lee Dukez

    aobenda la ko ni merepek.. merapu je nk jaja fitnah.. ko nk ap sebenarnya.. keamanan ketenteraman ke nk kacaubilau. jiwa ko rosak.. bro..

  311. Troy Lee Dukez

    aobenda la ko ni merepek.. merapu je nk jaja fitnah.. ko nk ap sebenarnya.. keamanan ketenteraman ke nk kacaubilau. jiwa ko rosak.. bro..

  312. Troy Lee Dukez

    aobenda la ko ni merepek.. merapu je nk jaja fitnah.. ko nk ap sebenarnya.. keamanan ketenteraman ke nk kacaubilau. jiwa ko rosak.. bro..

  313. Asri W Ab Rahman

    Semua betul…hanya tepuk dada,tanya hati….Bujang dlm sarjan hassan pun betul…

  314. Asri W Ab Rahman

    Semua betul…hanya tepuk dada,tanya hati….Bujang dlm sarjan hassan pun betul…

  315. Asri W Ab Rahman

    Semua betul…hanya tepuk dada,tanya hati….Bujang dlm sarjan hassan pun betul…

  316. Asri W Ab Rahman

    Semua betul…hanya tepuk dada,tanya hati….Bujang dlm sarjan hassan pun betul…

  317. Asri W Ab Rahman

    Semua betul…hanya tepuk dada,tanya hati….Bujang dlm sarjan hassan pun betul…

  318. Asri W Ab Rahman

    Semua betul…hanya tepuk dada,tanya hati….Bujang dlm sarjan hassan pun betul…

  319. Asri W Ab Rahman

    Semua betul…hanya tepuk dada,tanya hati….Bujang dlm sarjan hassan pun betul…

  320. Asri W Ab Rahman

    Semua betul…hanya tepuk dada,tanya hati….Bujang dlm sarjan hassan pun betul…

  321. Zamri Zainudin

    simpan sikit bodoh tu bagi2 pada anak cucu…jgn bolot sorg

  322. Zamri Zainudin

    simpan sikit bodoh tu bagi2 pada anak cucu…jgn bolot sorg

  323. Zamri Zainudin

    simpan sikit bodoh tu bagi2 pada anak cucu…jgn bolot sorg

  324. Zamri Zainudin

    simpan sikit bodoh tu bagi2 pada anak cucu…jgn bolot sorg

  325. Zamri Zainudin

    simpan sikit bodoh tu bagi2 pada anak cucu…jgn bolot sorg

  326. Zamri Zainudin

    simpan sikit bodoh tu bagi2 pada anak cucu…jgn bolot sorg

  327. Zamri Zainudin

    simpan sikit bodoh tu bagi2 pada anak cucu…jgn bolot sorg

  328. Zamri Zainudin

    simpan sikit bodoh tu bagi2 pada anak cucu…jgn bolot sorg

  329. Victor Lian Munan

    Kalau dalam malaysia masih ada mentaliti macam ini, saya rasa malaysia tak akan maju sampai mana pun.

  330. Pelita Buluh

    Layankan je sesi luahan rasa admin ni.pendek akal punya mentality

  331. Pelita Buluh

    Layankan je sesi luahan rasa admin ni.pendek akal punya mentality

  332. Pelita Buluh

    Layankan je sesi luahan rasa admin ni.pendek akal punya mentality

  333. Pelita Buluh

    Layankan je sesi luahan rasa admin ni.pendek akal punya mentality

  334. Pelita Buluh

    Layankan je sesi luahan rasa admin ni.pendek akal punya mentality

  335. Pelita Buluh

    Layankan je sesi luahan rasa admin ni.pendek akal punya mentality

  336. Pelita Buluh

    Layankan je sesi luahan rasa admin ni.pendek akal punya mentality

  337. Pelita Buluh

    Layankan je sesi luahan rasa admin ni.pendek akal punya mentality

  338. Danny Yusak

    Kihkihkih…sumber dari PAKDIN ye…

  339. Danny Yusak

    Kihkihkih…sumber dari PAKDIN ye…

  340. Danny Yusak

    Kihkihkih…sumber dari PAKDIN ye…

  341. Danny Yusak

    Kihkihkih…sumber dari PAKDIN ye…

  342. Danny Yusak

    Kihkihkih…sumber dari PAKDIN ye…

  343. Danny Yusak

    Kihkihkih…sumber dari PAKDIN ye…

  344. Danny Yusak

    Kihkihkih…sumber dari PAKDIN ye…

  345. Danny Yusak

    Kihkihkih…sumber dari PAKDIN ye…

  346. Danny Yusak

    Kihkihkih…sumber dari PAKDIN ye…

  347. Danny Yusak

    Kihkihkih…sumber dari PAKDIN ye…

  348. Danny Yusak

    Kihkihkih…sumber dari PAKDIN ye…

  349. Danny Yusak

    Kihkihkih…sumber dari PAKDIN ye…

  350. Danny Yusak

    Kihkihkih…sumber dari PAKDIN ye…

  351. Danny Yusak

    Kihkihkih…sumber dari PAKDIN ye…

  352. Danny Yusak

    Kihkihkih…sumber dari PAKDIN ye…

  353. Danny Yusak

    Kihkihkih…sumber dari PAKDIN ye…

  354. Danny Yusak

    Kihkihkih…sumber dari PAKDIN ye…

  355. Danny Yusak

    Kihkihkih…sumber dari PAKDIN ye…

  356. Danny Yusak

    Kihkihkih…sumber dari PAKDIN ye…

  357. Danny Yusak

    Kihkihkih…sumber dari PAKDIN ye…

  358. Rudi Tahir Mohd

    Bukti org Melayu leka di ulik momokan dan baik tak bertempat! Org Melayu yg undi PH adalah mereka2 ini! Gang bodoh yg gadai tanahair akibat momokan yg tak tentu benar! Baghal

  359. Rudi Tahir Mohd

    Bukti org Melayu leka di ulik momokan dan baik tak bertempat! Org Melayu yg undi PH adalah mereka2 ini! Gang bodoh yg gadai tanahair akibat momokan yg tak tentu benar! Baghal

  360. Mohd Ariff

    Lanntaklah asal aku tetap Islam selamanya.

  361. Mohd Amirul Ikhwan

    bukan soal perkauman .. cer bagi tahu di mna perkauman?? adakah bangsa non bumiputra boleh meniaga tidak lbg dari 30 k perdapata.cakap baik baik sikit

  362. Saidi Liasan

    Kalau semua pemimpin menganuti agama yang sama sebagai pentadbir negara sedangkan korupsi,pengkhianat,penipu,penyonglap dan menghuru-harakan negara pun tiada gunanya.

  363. Butai Aling

    Janganlah mainkan isu agama. PH biarlah pengikutnya berbilang kaum demi keadilan.

  364. Mohd Amirul Ikhwan

    so melayu pakatan harapan perompak jgk la. so betul ka mat sabu kata madey bapak perompak kakaka

  365. Aimullah Azmi

    Masa dulu filipina kerajaan islam kalah PRU dgn Kristian ka? Lucu aku baca…

  366. Aimullah Azmi

    Masa dulu filipina kerajaan islam kalah PRU dgn Kristian ka? Lucu aku baca…

  367. Aziz Aziz

    Mencegah lebih baik dari merawat..

  368. Kudin Kumairakunoras

    Pokoknya ahli parlimen sendiri yg mainkan peranan… Bukan rakyat yg berjuang utk mempertahankan agama. Ramai ahli parlimen yg islam tetapi takut membuat keputusan.
    60 tahun parlimen dikuasai org melayu malah beragama islam , yg nyata islam juga kian lemah malah tiada perkara dakwah dari wakil wakil rakyat yg kita pilih. Ahli parlimen dari PAS sendiri dok ponteng parlimen memang patut perkara ini berlaku yg islam akan hilang kekuatan. Perkara takdir allah pun boleh diambil kira dgn lahir imam mahdi,turunnya nabi isa. Jika islam terus kuat imam mahdi dan kisah nabi isa pasti tidak wujud.

  369. Ayahchik Pakyob

    Cari lah modal lain weyyy.. selagi Tuanku Sultan Raja2 yg memerintah…tak ada nya boleh tukar kpd Kristian sesuka je…dah2 la tu meroyan tu…baiki semula umno bn dari dlm diri tu dulu baru boleh isytihar tegar nya umno membela melayu…

  370. Ayahchik Pakyob

    Cari lah modal lain weyyy.. selagi Tuanku Sultan Raja2 yg memerintah…tak ada nya boleh tukar kpd Kristian sesuka je…dah2 la tu meroyan tu…baiki semula umno bn dari dlm diri tu dulu baru boleh isytihar tegar nya umno membela melayu…

  371. ReZa HeLmi

    Nak tanya… Kenapa bodoh sgt perlu bezakn mengikut agama?
    Matangkn pemikiran tu.. Jgn jd jumud sgt…
    Muslim di negara China lbih ramai dari Malaysia.. Hakikat yg perlu ditelan oleh pencuci bontot umno

  372. Bani Amin

    Raja patut berDaulat bukan Daulat itu datang dari Raayat

  373. Bani Amin

    Raja patut berDaulat bukan Daulat itu datang dari Raayat

  374. Farham Shah

    Hancur lebur….sbb Rajyat Melayu akal x panjang …Keno kencing

  375. Farham Shah

    Hancur lebur….sbb Rajyat Melayu akal x panjang …Keno kencing

  376. لڠ بايو

    tak mustahil berlaku.
    asakan2 kafir makin lama makin jelas..
    kalo buta hati, mmg takkan nampak.. walau diberi fakta sekalipon.

  377. Rosli Tiara

    Ph bertekak dgn mno kutty dpt kapal yg baru bawa blk,,,kikiki

  378. Rosli Tiara

    Ph bertekak dgn mno kutty dpt kapal yg baru bawa blk,,,kikiki

  379. Asry Eqa Sofea

    Asyik gaduh ag2 pasal parti….cubalh bijak skit sbb xdpt faedah pun.

  380. Asry Eqa Sofea

    Asyik gaduh ag2 pasal parti….cubalh bijak skit sbb xdpt faedah pun.

  381. Asry Eqa Sofea

    Asyik gaduh ag2 pasal parti….cubalh bijak skit sbb xdpt faedah pun.

  382. Asry Eqa Sofea

    Asyik gaduh ag2 pasal parti….cubalh bijak skit sbb xdpt faedah pun.

  383. Mohd Zais

    Macai DAP dh panas..bekap kaw2…PEE HEAD

  384. Mohd Zais

    Macai DAP dh panas..bekap kaw2…PEE HEAD

  385. Sayyid Muhd Salleh

    Ini nama nya keadilan berdemokrasi yang bersih. Tiada bangsa atau agama 100% Demokrasi berparlimen yang Perlembagaan Ketajaan tutut dan Amali sejak pertubuhan Negara Malaysia. Kalau Bangsa Melayu kalah akhir nya itu salah bangsa Melayu tidak bersatu dan mudah menerima dan membuat fitnah. Counsil Diraja tak kesah sbb macam mana pun perobahan corak pemerintah mereka sudah serah dengan rakyaat Malaysia untuk memilih secara adil. Kalau Melayu berpecah itu salah bangsa Melayu sendiri kerana senang diperbodohkan oleh bangsa lain. Sogok saja meteka telan. Fitnah saja mereka terima bulat2 dan berani bersumpah dan tak kisah kalah atau menang. Dan lagi demokrasi berparlimen bukan cara Islam yang di amalkan oleh Rasulullah Saw dan para Sahabat. Maka telan lah, tunggu kehancuran nya atas kebodohan rakyaat melayu sendiri.

  386. Maharaja Sendoh

    masih xsedar2.geng2 bhuta sjrah.acah2 power dlm ni.

  387. Asyir Qarl

    Buta sejarah tak apa , apa ada hal pun, bukan itu yg di hitung di sana kelak.. .
    Dari Buta Hati..

  388. Asyir Qarl

    Buta sejarah tak apa , apa ada hal pun, bukan itu yg di hitung di sana kelak.. .
    Dari Buta Hati..

  389. Mohd Ezaharul

    Kutty gak yg kaya raya… Haa tepokkk

  390. Mohd Ezaharul

    Kutty gak yg kaya raya… Haa tepokkk

  391. Sarimah Abdulmanaf

    Yg Islam tu dh buta n pekak agknye..yg PM nye pun mcm x sklh…

  392. Sarimah Abdulmanaf

    Yg Islam tu dh buta n pekak agknye..yg PM nye pun mcm x sklh…

  393. Sarimah Abdulmanaf

    Yg Islam tu dh buta n pekak agknye..yg PM nye pun mcm x sklh…

  394. Rahim Malik

    CaI ni bla nk pencen dan tobat? “?

  395. Rahim Malik

    CaI ni bla nk pencen dan tobat? “?

  396. Rahim Malik

    CaI ni bla nk pencen dan tobat? “?

  397. Rahim Malik

    CaI ni bla nk pencen dan tobat? “?

  398. Rahim Malik

    CaI ni bla nk pencen dan tobat? “?

  399. Rahim Malik

    CaI ni bla nk pencen dan tobat? “?

  400. Rahim Malik

    CaI ni bla nk pencen dan tobat? “?

  401. Rahim Malik

    CaI ni bla nk pencen dan tobat? “?

  402. Japit Timbangan

    Dalam Perlembagaan Malaysia, yang menjaga Agama Islam dan Kepentingan Orang Melayu + Bumiputera adalah Raja2 Melayu. Kecualilah mereka merelakan perkara ini diubah oleh Kerajaan PH….. Sesuatu yang mustahil berlaku! Tak payah lah membodohkan orang Malaysia!

  403. Japit Timbangan

    Dalam Perlembagaan Malaysia, yang menjaga Agama Islam dan Kepentingan Orang Melayu + Bumiputera adalah Raja2 Melayu. Kecualilah mereka merelakan perkara ini diubah oleh Kerajaan PH….. Sesuatu yang mustahil berlaku! Tak payah lah membodohkan orang Malaysia!

  404. Yusman Darham

    Sudah2 la menabur fitnah tu Pak Din …x takut siksaan Allah ker?

  405. Yusman Darham

    Sudah2 la menabur fitnah tu Pak Din …x takut siksaan Allah ker?

  406. Yusman Darham

    Sudah2 la menabur fitnah tu Pak Din …x takut siksaan Allah ker?

  407. Yusman Darham

    Sudah2 la menabur fitnah tu Pak Din …x takut siksaan Allah ker?

  408. Yusman Darham

    Sudah2 la menabur fitnah tu Pak Din …x takut siksaan Allah ker?

  409. Lionel Rengian

    Kiranya ankor wat dan candi borobudur, lembah bujang ni dibuat selepas 1957 ler? Selepas pru14 agaknya? Kerajaan siam tu baru juga padahal? Vatican tu saya dengar baru ditubuhkan minggu lepas. Kerajaan komunis china saja yang ada lama sikit, 2000 tahun dahulu, sebab tu uncle najib ko banyak minta tolong kat sana. Maharaja china baru ada sekarang. Kerajaan British, Sepanyol, Portugis, ROM baru wujud dalam 10tahun ni kalau mengikut fakta. Belanda memang belum wujud, yang ada tu bukan belanda, itu melaka. Tak percaya pergi lah ke bandar melaka. Apa punya hebatlah fakta ni. Agak2 lah kalau nak membohong. Jangan sampai YDP Agong murka sebab kau anggap dia Kristian. Belum kena saman oleh Madey lagi? Puak Cina, India n Melayu dap belum tentu lagi 100% Kristian. Dia orang pun ada agama n pegangan hidup sendiri. Takkan

  410. Rosmady Kamaruddin

    Awat yg duk pikir pakai otak kepala lutut…..kaji perlembagaan dulu…..kelu melibatkan islam….awt org umno dgn pas pun tak nak sokong ka…..ka nak lari keluar dewan…..

  411. Nazri Zainal

    Hahahhahaha….
    Diiiinnn…din…????

  412. Mat Jan

    Utk berdakwan dan sebarkan agama islam bukan terletak kepada tugas tokkodi dgn ustad2 saja..semua org kena mainkan peranan

  413. Martelo Gomezz

    Pak Din…di usia hujung2 senja ni, tak yah la nk jadi batu api, melaga-lagakan rakyat msia…Takkan amalan semacam ni awak nk masuk kubur nnti…

  414. Wan Al Fateh

    Min…apa dah jd dgn pmimpin umno dan mantan pee end skrg…

  415. Wali Matul Kurus

    58 kalau tambah 18 tambah lagi 52 jadi berapa?

  416. Wali Matul Kurus

    58 kalau tambah 18 tambah lagi 52 jadi berapa?

  417. Wali Matul Kurus

    58 kalau tambah 18 tambah lagi 52 jadi berapa?

  418. Wali Matul Kurus

    58 kalau tambah 18 tambah lagi 52 jadi berapa?

  419. Wali Matul Kurus

    58 kalau tambah 18 tambah lagi 52 jadi berapa?

  420. Wali Matul Kurus

    58 kalau tambah 18 tambah lagi 52 jadi berapa?

  421. Wali Matul Kurus

    58 kalau tambah 18 tambah lagi 52 jadi berapa?

  422. Nordin Din

    Puak2 yg undi ph hancing mata sepek tak nampak semua tu

  423. Nordin Din

    Puak2 yg undi ph hancing mata sepek tak nampak semua tu

  424. See Dang

    Bodoh kritikal sampai keanak cucu ini, kesian generasi kamu yg x berdosa jadi mangsa punca dari kebodohan kamu??

  425. Mawar Berduri

    Bygkn org bkn islm menerajui negara islam…kau rasa?

  426. Baharudin Hasnah

    Belum terlambat mari kita bubar kerajan yg ada sekarang .mana pergi nya bijak pandai orang melayu…?

  427. Baharudin Hasnah

    Belum terlambat mari kita bubar kerajan yg ada sekarang .mana pergi nya bijak pandai orang melayu…?

  428. Baharudin Hasnah

    Belum terlambat mari kita bubar kerajan yg ada sekarang .mana pergi nya bijak pandai orang melayu…?

  429. Baharudin Hasnah

    Belum terlambat mari kita bubar kerajan yg ada sekarang .mana pergi nya bijak pandai orang melayu…?

  430. Baharudin Hasnah

    Belum terlambat mari kita bubar kerajan yg ada sekarang .mana pergi nya bijak pandai orang melayu…?

  431. Baharudin Hasnah

    Belum terlambat mari kita bubar kerajan yg ada sekarang .mana pergi nya bijak pandai orang melayu…?

  432. Baharudin Hasnah

    Belum terlambat mari kita bubar kerajan yg ada sekarang .mana pergi nya bijak pandai orang melayu…?

  433. Abdul Razzaq My

    Tapi Singapura Subuh masjid ramai orang

  434. Yaakob Sulaiman

    Menakutkan kena buat sesuatu kerana masih ada peluang atau hati telah hitam

  435. Hamid Sain

    perlu 2/3 ahli Parlimen tukar constitution?….tak logik

  436. Gir Rizalo

    Puak2 DAPig tu tggu masa sesuai jer..tggu cine2 singaPORK masok tukar ic cine2 tanah besar masok tukar ic..

  437. Gir Rizalo

    Puak2 DAPig tu tggu masa sesuai jer..tggu cine2 singaPORK masok tukar ic cine2 tanah besar masok tukar ic..

  438. Badrul Hisham

    Salah siapa…? Salah pemimpin umno sekarang…mereka berlumba mengumpul kekayaan dgn memperbodohkan bangsa dgn laungan smgt pariotik ….. Budi sekelumit…gah segunung…ni lah golongan bangsat n haramjadah yg mengkhianati perjuangan yg terdahulu .

  439. Badrul Hisham

    Salah siapa…? Salah pemimpin umno sekarang…mereka berlumba mengumpul kekayaan dgn memperbodohkan bangsa dgn laungan smgt pariotik ….. Budi sekelumit…gah segunung…ni lah golongan bangsat n haramjadah yg mengkhianati perjuangan yg terdahulu .

  440. Badrul Hisham

    Salah siapa…? Salah pemimpin umno sekarang…mereka berlumba mengumpul kekayaan dgn memperbodohkan bangsa dgn laungan smgt pariotik ….. Budi sekelumit…gah segunung…ni lah golongan bangsat n haramjadah yg mengkhianati perjuangan yg terdahulu .

  441. Badrul Hisham

    Salah siapa…? Salah pemimpin umno sekarang…mereka berlumba mengumpul kekayaan dgn memperbodohkan bangsa dgn laungan smgt pariotik ….. Budi sekelumit…gah segunung…ni lah golongan bangsat n haramjadah yg mengkhianati perjuangan yg terdahulu .

  442. Pokcit Ya Abe Ya

    Betul sgtx tu jika ikut telunjuk DAP
    Je

  443. Aman Ieya

    Silap haribulan malaysia akan jadi macam palestin suatu hari nanti..

  444. Zulkifli Arshad

    Dalam Pakatan Harapan tu sekarang pun dah macam Kristian dah.

  445. Zulkifli Arshad

    Dalam Pakatan Harapan tu sekarang pun dah macam Kristian dah.

  446. Zulkifli Arshad

    Dalam Pakatan Harapan tu sekarang pun dah macam Kristian dah.

  447. Zulkifli Arshad

    Dalam Pakatan Harapan tu sekarang pun dah macam Kristian dah.

  448. Zulkifli Arshad

    Dalam Pakatan Harapan tu sekarang pun dah macam Kristian dah.

  449. Zulkifli Arshad

    Dalam Pakatan Harapan tu sekarang pun dah macam Kristian dah.

  450. Zulkifli Arshad

    Dalam Pakatan Harapan tu sekarang pun dah macam Kristian dah.

  451. Zulkifli Arshad

    Dalam Pakatan Harapan tu sekarang pun dah macam Kristian dah.

  452. Zulkifli Arshad

    Dalam Pakatan Harapan tu sekarang pun dah macam Kristian dah.

  453. Zulkifli Arshad

    Dalam Pakatan Harapan tu sekarang pun dah macam Kristian dah.

  454. Johari Ishak Tobiar

    Puak party Umngok kira tang ,mana….nk payong mr bijan..ker….MR BIJAN NI BUANG KAREN JER DAH JADI KUDIS BUTA PAD umngok….simpan pun tak nilai….Mudharat yg dia buat tuu biaq dia tanggong sendiri laa di mahkamah..suruh dia study mcm mana nak jaga parlimen SG BULOH DAN SEMAH JAGA DUN KAJANG.

  455. Johari Ishak Tobiar

    Puak party Umngok kira tang ,mana….nk payong mr bijan..ker….MR BIJAN NI BUANG KAREN JER DAH JADI KUDIS BUTA PAD umngok….simpan pun tak nilai….Mudharat yg dia buat tuu biaq dia tanggong sendiri laa di mahkamah..suruh dia study mcm mana nak jaga parlimen SG BULOH DAN SEMAH JAGA DUN KAJANG.

  456. Johari Ishak Tobiar

    Puak party Umngok kira tang ,mana….nk payong mr bijan..ker….MR BIJAN NI BUANG KAREN JER DAH JADI KUDIS BUTA PAD umngok….simpan pun tak nilai….Mudharat yg dia buat tuu biaq dia tanggong sendiri laa di mahkamah..suruh dia study mcm mana nak jaga parlimen SG BULOH DAN SEMAH JAGA DUN KAJANG.

  457. Johari Ishak Tobiar

    Puak party Umngok kira tang ,mana….nk payong mr bijan..ker….MR BIJAN NI BUANG KAREN JER DAH JADI KUDIS BUTA PAD umngok….simpan pun tak nilai….Mudharat yg dia buat tuu biaq dia tanggong sendiri laa di mahkamah..suruh dia study mcm mana nak jaga parlimen SG BULOH DAN SEMAH JAGA DUN KAJANG.

  458. Johari Ishak Tobiar

    Puak party Umngok kira tang ,mana….nk payong mr bijan..ker….MR BIJAN NI BUANG KAREN JER DAH JADI KUDIS BUTA PAD umngok….simpan pun tak nilai….Mudharat yg dia buat tuu biaq dia tanggong sendiri laa di mahkamah..suruh dia study mcm mana nak jaga parlimen SG BULOH DAN SEMAH JAGA DUN KAJANG.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.