24.4 C
Kuala Lumpur
Friday, January 22, 2021

Mazlan Aliman Jual Borang Palsu Untuk Menipu!!!!

Mazlan Aliman

Kalau ada sesiapa yang tak kenal Mazlan Aliman, aku rasalah orang tu memang dilahirkan cacat otak. Lebih-lebih lagi kalau orang tu dari FELDA atau FELCRA. Mesti kenal dan tahu bila disebut ANAK dan BAPA. ANAK untuk FELDA dan BAPA untuk FELCRA.

Perjuangan Mazlan Aliman seperti yang diketahui semua orang, adalah untuk menipu! Dia akan menghasut anak-anak generasi kedua dan ketiga FELDA untuk memberontak serta mendesak kerajaan menyediakan tanah yang serupa diberikan kepada ibu bapa mereka untuk diusahakan. Konon-kononnya kerajaan terhutang budi dengan mereka sebab mereka masuk FELDA, walaupun hakikatnya adalah terbalik!

Itu cerita, ramai sudah tahu…

Ni aku nak cerita… Mazlan Aliman dan konco-konconya dah edarkan borang permohonan tanah kepada para peserta FELCRA di Pahang. Konon-kononnya, mana-mana yang terlibat dengan FELCRA akan diberikan tanah berdasarkan permohonan mereka sekarang. Itu pun kalau PAS berjaya memenangi Pahang dan menjadi Kerajaan Negeri.

Satu borang berharga RM10!

Korang bayangkan berapa banyak sudah dapat kaut hanya dengan menjual angan-angan?

BACA SETERUSNYA DI BLOG HOUSE of PK

Berita Berkaitan

Komen

MENINGGALKAN SUATU JAWAPAN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.