Statistik Corona

Malaysia
2,436,498
Confirmed
Updated on October 26, 2021 01:33 1:33 am
Malaysia
2,334,783
Recovered
Updated on October 26, 2021 01:33 1:33 am
Malaysia
73,223
Active
Updated on October 26, 2021 01:33 1:33 am
Malaysia
28,492
Deaths
Updated on October 26, 2021 01:33 1:33 am

Malaysia

Malaysia
2,436,498
Confirmed
Updated on October 26, 2021 01:33 1:33 am
Malaysia
2,334,783
Recovered
Updated on October 26, 2021 01:33 1:33 am
Malaysia
28,492
Deaths
Updated on October 26, 2021 01:33 1:33 am

Indonesia

Indonesia
4,240,479
Confirmed
Updated on October 26, 2021 01:33 1:33 am
Indonesia
4,083,690
Recovered
Updated on October 26, 2021 01:33 1:33 am
Indonesia
143,235
Deaths
Updated on October 26, 2021 01:33 1:33 am

Thailand

Thailand
1,859,157
Confirmed
Updated on October 26, 2021 01:33 1:33 am
Thailand
1,740,316
Recovered
Updated on October 26, 2021 01:33 1:33 am
Thailand
18,799
Deaths
Updated on October 26, 2021 01:33 1:33 am

Global

All countries
244,634,716
Confirmed
Updated on October 26, 2021 01:33 1:33 am
All countries
219,904,699
Recovered
Updated on October 26, 2021 01:33 1:33 am
All countries
4,967,173
Deaths
Updated on October 26, 2021 01:33 1:33 am
Array

Mazlan Aliman Jual Borang Palsu Untuk Menipu!!!!

Mazlan Aliman

Kalau ada sesiapa yang tak kenal Mazlan Aliman, aku rasalah orang tu memang dilahirkan cacat otak. Lebih-lebih lagi kalau orang tu dari FELDA atau FELCRA. Mesti kenal dan tahu bila disebut ANAK dan BAPA. ANAK untuk FELDA dan BAPA untuk FELCRA.

Perjuangan Mazlan Aliman seperti yang diketahui semua orang, adalah untuk menipu! Dia akan menghasut anak-anak generasi kedua dan ketiga FELDA untuk memberontak serta mendesak kerajaan menyediakan tanah yang serupa diberikan kepada ibu bapa mereka untuk diusahakan. Konon-kononnya kerajaan terhutang budi dengan mereka sebab mereka masuk FELDA, walaupun hakikatnya adalah terbalik!

Itu cerita, ramai sudah tahu…

Ni aku nak cerita… Mazlan Aliman dan konco-konconya dah edarkan borang permohonan tanah kepada para peserta FELCRA di Pahang. Konon-kononnya, mana-mana yang terlibat dengan FELCRA akan diberikan tanah berdasarkan permohonan mereka sekarang. Itu pun kalau PAS berjaya memenangi Pahang dan menjadi Kerajaan Negeri.

Satu borang berharga RM10!

Korang bayangkan berapa banyak sudah dapat kaut hanya dengan menjual angan-angan?

BACA SETERUSNYA DI BLOG HOUSE of PK

Berkaitan

Melaka memilih

spot_img

PENAMAAN CALON: 8 NOV 2021
PENGUNDIAN AWAL: 18 NOV 2021
PENGUNDIAN: 20 NOV 2021