25.4 C
Kuala Lumpur
Thursday, November 26, 2020

Mubahalah: Kenapa gelabah? Sepatutnya mahacai PH gembira

Dah seharian saya perhati. Pelik sungguh.

Kalau awak semua yakin Dato Seri Najib itu pembunuh, sepatutnya awak semua gembira dia bersumpah laknat. Sebab laknat Tuhan akan kembali kepada dia.

Tapi awak semua menggelabah macam api sedang mencucuk kaki

Rilekslah. Tak sampai 24 jam takkan awak dah kena makan sumpah.

Oleh: Abdul Rahim Hilmi Zakariya

…………..

“Wallahi, wabillahi, watallahi.

“Malah saya tak pernah berjumpa dan tak mengenali mendiang sama sekali. Jika saya berdusta maka laknat Allah SWT ke atas diri saya.

“Dan jika saya benar, maka mereka yang memfitnah saya dan tidak bertaubat akan dilaknat oleh Allah SWT di dunia dan akhirat,”

Berita Berkaitan

Moratorium, fakta mana lagi harus diketengahkan? – Najib Razak

Media melapor keuntungan bank-bank Malaysia bagi suku ketiga 2020 (Julai hingga Sept) dijangka akan...

Najib boleh bagi BR1M RM2,000 tanpa jarah Petronas atau jual aset GLC

Bukan nak membodek orang ini. Orang ni bukan boleh bagi apa-apa jawatan dan kedudukan pun...

Mampukah peruntukan BPR RM6.5b selamatkan ekonomi negara? Tanya Najib

Dalam perbahasan bajet 2021 saya minggu lepas, saya juga menujukan soalan ini: Bayaran Bantuan Prihatin...

Ekonomi – Mahathir Vs Najib

Aku tengah tengok temuramah Sinar Harian terhadap DS Najib. Satu soalan yang ditanya adalah apakah...

Komen

MENINGGALKAN SUATU JAWAPAN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Moratorium, fakta mana lagi harus diketengahkan? – Najib Razak

Media melapor keuntungan bank-bank Malaysia bagi suku ketiga 2020 (Julai hingga Sept) dijangka akan naik antara 25% hingga 30% lebih tinggi berbanding suku ke-2...