Wednesday - August 4, 2021 @ 01:28
POLITIKNik Aziz Nasihatkan Gangnan Psy Tutup Aurat - "Psy needs to tutup...

Nik Aziz Nasihatkan Gangnan Psy Tutup Aurat – “Psy needs to tutup ‘her’ aurat” hahahaha @nikabdulaziz

psy tutup urat
Malaysiakini 6/2/2013

Kah kah kah..

Macamana To Guru macam tu lah penyokongnya.
Orang nak komen dia pun nak komen tapi tak tau apa yang dia  komen

Psy needs to tutup ‘her’ aurat, says Nik Aziz… HER? kah kah kah

Yang ini Nik Aziz tak nak komen  minta tutup aurat, Takut kepada Ketua Umum dan Karpal Singh.

Yang ini baru betul ‘HER’

kpop kulim
https://pakdin.my/?p=26222

Konsert Tahun Baru Cina di Kulim, Kedah telah melanggar garis panduan yang dibuat oleh Menteri Besar dari parti PAS .

garispanduan cny
https://pakdin.my/?p=24726

Kalau dah tua nyanyuk dan telinga pun tak berapa dengar baik duduk rumah main dengan cucu.

Berkaitan:

20 COMMENTS

    • Dialog pemberita akhbar cina dgn Nik Aziz:
      – Pandangan mengenai konsert: "Artis kena tutup aurat"
      – Psy lelaki: "Tak apa lah tapi kandungan lagu mestilah bermoral" Nik Aziz mengalih perhatian.
      – Psy nyanyi dalam bahasa apa: "…….. " terdiam.
      – Aku kata: "Dlm bahasa korea.. bukan cina malaysia faham pun apa lirik lagu tu" hahahaha

    • Kamaluddin Olexs pemberita cina gelakkan ulama kita, kita pun tumpang gelak sama hahaha..zaman sekarang ni tak kenal artis terkenal semasa memang boleh malu, tak kenal nabi tak kenal agama takde orang kesah sangat
      .

    • Orang yang berilmu @ ulama tidak akan bercakap sesuatu yang dia tidak tau.. apa lagi memberi komem berasaskan persepsi bukan atas pengetahuannya.
      Maka jangan jadi ulamak yang gelojoh mementingkan sokongan duniawi sehingga memalukan diri sendiri dan agama.

    • Ulama ini juga tiba2 berkata sambutan maulidurasul bidaah dan nabi muhammad itu dilahir sama seperi muhammad yang lain2 hanya kerana nak pertahankan larangan Lim Guan Eng terhadap umat islam P Pinang yang nk sambut maulidurrasul.
      Selama ini tidak pula dia melarang sambutan tersebut dan mengatakan bidaah. Sambutan harijadi Nik Aziz tak bidaah pun.
      https://www.youtube.com/watch?v=FHOEnKig9TE

    • Dialog pemberita akhbar cina dgn Nik Aziz:
      – Pandangan mengenai konsert: "Artis kena tutup aurat"
      – Psy lelaki: "Tak apa lah tapi kandungan lagu mestilah bermoral" Nik Aziz mengalih perhatian.
      – Psy nyanyi dalam bahasa apa: "…….. " terdiam.
      – Aku kata: "Dlm bahasa korea.. bukan cina malaysia faham pun apa lirik lagu tu" hahahaha

    • Kamaluddin Olexs pemberita cina gelakkan ulama kita, kita pun tumpang gelak sama hahaha..zaman sekarang ni tak kenal artis terkenal semasa memang boleh malu, tak kenal nabi tak kenal agama takde orang kesah sangat
      .

    • Orang yang berilmu @ ulama tidak akan bercakap sesuatu yang dia tidak tau.. apa lagi memberi komem berasaskan persepsi bukan atas pengetahuannya.
      Maka jangan jadi ulamak yang gelojoh mementingkan sokongan duniawi sehingga memalukan diri sendiri dan agama.

    • Ulama ini juga tiba2 berkata sambutan maulidurasul bidaah dan nabi muhammad itu dilahir sama seperi muhammad yang lain2 hanya kerana nak pertahankan larangan Lim Guan Eng terhadap umat islam P Pinang yang nk sambut maulidurrasul.
      Selama ini tidak pula dia melarang sambutan tersebut dan mengatakan bidaah. Sambutan harijadi Nik Aziz tak bidaah pun.
      https://www.youtube.com/watch?v=FHOEnKig9TE

    • Kamaluddin Olexs pemberita cina gelakkan ulama kita, kita pun tumpang gelak sama hahaha..zaman sekarang ni tak kenal artis terkenal semasa memang boleh malu, tak kenal nabi tak kenal agama takde orang kesah sangat
      .

    • Orang yang berilmu @ ulama tidak akan bercakap sesuatu yang dia tidak tau.. apa lagi memberi komem berasaskan persepsi bukan atas pengetahuannya.
      Maka jangan jadi ulamak yang gelojoh mementingkan sokongan duniawi sehingga memalukan diri sendiri dan agama.

    • Kamaluddin Olexs pemberita cina gelakkan ulama kita, kita pun tumpang gelak sama hahaha..zaman sekarang ni tak kenal artis terkenal semasa memang boleh malu, tak kenal nabi tak kenal agama takde orang kesah sangat
      .

    • Orang yang berilmu @ ulama tidak akan bercakap sesuatu yang dia tidak tau.. apa lagi memberi komem berasaskan persepsi bukan atas pengetahuannya.
      Maka jangan jadi ulamak yang gelojoh mementingkan sokongan duniawi sehingga memalukan diri sendiri dan agama.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here