Saturday - July 24, 2021 @ 23:06
POLITIKNyanyuk Mahathir Semakin Kronik 

Nyanyuk Mahathir Semakin Kronik 

Bekas perdana menteri itu memberitahu akhbar Britain, The Guardian, yang Anwar “mangsa dendam politik” dan “diperlakukan secara tidak adil”. “

Keputusan mahkamah jelas dipengaruhi pemerintah dan saya fikir kerajaan akan datang boleh meyakinkan Agong untuk mengampunkan Anwar.

“Jika begitu beliau boleh melibatkan diri dalam politik dan menjadi perdana menteri. Saya tidak akan menolaknya,” kata Mahathir menurut laporan itu.

Mahathir sudah lupa dia sendiri yang pertama sekali sumbat Anwar masuk ke dalam dengan caj yang sama lalu meneroka seluruh dunia untuk menjelaskan kesalahan Anwar Ibrahim dan mempertahankan keputusan mahkamah?

Keputusan 8 hakim dan dua mahkamah tertinggi semua salah?

Nyanyuk Mahathir semakin kronik..

LSS.

http://www.freemalaysiatoday.com/category/bahasa/2017/07/06/dr-m-bebaskan-anwar-dan-benarkan-dia-bertanding/

Berkaitan:

26 COMMENTS

  1. Yg ambil tindakan mahkamah pun maa Madey dulu .. pemerintah masa tu dia Madey la .. skrg kata mangsa politik .. jadi mangsa Madey lah .. siapa yg tak betul ni.. Tentu lah Madey kan … yg kes ke-2 nampak proses mahkamah mmg laa panjang berjela2 bertahun2 .. apa yg dia kata mangsa pulak .. ini dah mcm Madey ni menghina mahkamah pulak … pening laa dgn Madey ni …

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here