Pak Lah – salah seorang yang menjadi mangsa Mahathir.

*Gambar – Mantan PM yg ingat masa dia akan tiba dan tak mahu memporak perandakan Negara dengan hal duniawi kerana dia redha dengan ketentuan Ilahi.

- Advertisement -

Jangan tertipu kali kedua oleh Mahathir

Walaupun pelbagai dakwaan rasuah terhadap Pak Lah dan menantunya oleh Mahathir pada ketika itu, kedua-dua mereka kekal bebas dan tidak pernah dikenakan apa2 pertuduhan mahkamah.

Sampai sekarang Mahathir tak ada bukti sahih dakwaan beliau terhadap Pak Lah.

Berita Berkaitan

Komen

......
  1. Ada jgk macai najib yg bangang,kami bukan bercakap tentang kami,yg leh pakai hndphone cnggih tp kami bercakap untuk orng yg nak mkn pun susah,fakir2 miskin dan asnaf yg turut dikenakan cukai oleh najib lahanat.barua2 mcm korang la buat najib makin angkuh,bersyukur kepala bapak ko klau asyik kena perah dengan pemimpin.bodoh tuy simpan sket kat anak ko bebal..wat geram jer berbahas dngan orng yg x bercampur dngan golongan asnaf dan fakir miskin.pg haji pun tak guna klau otak lembu..puiii

  2. Teruk la org skrg ni, lupa daratan. Apa yg Tun Mahathir buat semuanyer tak betul, salah. Sedangkan dialah org yg byk bwk pembangunan pada negara. Nak harap Pak Lah, semua ditukornyer sampai lagu Negaraku dibuat slow, jambatan Singapore Johor patut dibuat, dibungkusnya alasan takder duit tapi jambatan Pulau Pinang kedua pada masa yg sama ada pulak duitnyer. Admin jgn la pandang sebelah mata, bersikap berat sebelah. Perangai orang skrg ni dah umpama, habis madu sepah dibuang. Dunia, dunia, dunia.

Advertisment

Instagram

Terkini

Najib Saran UMNO Ambil Balik Parlimen Mersing Dari Abdul Latiff

Datuk Dr Abdul Latiff Ahmad tiada keperluan untuk membuat kenyataan bahawa UMNO Sabah sudah tidak laku biarpun sudah melompat parti, kata Datuk Seri Najib...

Najib Saran UMNO Ambil Balik Parlimen Mersing Dari Abdul Latiff

Datuk Dr Abdul Latiff Ahmad tiada keperluan untuk membuat kenyataan bahawa UMNO Sabah sudah tidak laku biarpun sudah melompat parti, kata Datuk Seri Najib...

Gading gajah di rumah Tun M jadi perhatian

Tun Dr Mahathir pada Ahad lalu memuat naik foto sedang menonton siaran langsung persidangan Parlimen Digital di Facebook melalui komputer riba. Namun menjadi tanda tanya...

37 Ditahan, Sambut Hari Jadi Menu Dadah

Seramai 37 individu termasuk enam wanita dengan tiga daripadanya warga Indonesia ditahan dalam keadaan lalok dipercayai mengambil dadah ketika meraikan sambutan hari lahir di...

Pawagam berkonsepkan tonton dalam kereta pertama di Malaysia

Akibat pandemik covid-19 yang melanda seluruh dunia, syarikat M-Junction telah memperkenalkan pawagam yang berkonsepkan tonton dalam kereta “drive in theatre” yang pertama di Malaysia...

Ekonomi Malaysia Dijangka Berkembang 6.3 – 7.5 Peratus Tahun Depan

Agensi-agensi antarabangsa mengunjurkan keluaran dalam negara kasar (KDNK) Malaysia pada 2021 akan berada dalam sekitar 6.3 peratus hingga 7.5 peratus, kata Menteri Kewangan Tengku...

Sering Dibaca

[Video] Apa motif Mahathir & Guan Eng buat pinjaman Bon Samurai sedangkan ekonomi negara disahkan kukuh?

Menteri kewangan Tengku Zafrul buat kenyataan bahawa kerajaan tak perlu buat pinjaman luar negara kerana kedudukan kewangan negara masih kukuh. Menjadi persoalan kenapa kerajaan terlucut...

[Video] Apa motif Mahathir & Guan Eng buat pinjaman Bon Samurai sedangkan ekonomi negara disahkan kukuh?

Menteri kewangan Tengku Zafrul buat kenyataan bahawa kerajaan tak perlu buat pinjaman luar negara kerana kedudukan kewangan negara masih kukuh. Menjadi persoalan kenapa kerajaan terlucut...

Covid-19: Masa sesuai kaji semula dasar pelaburan negara

Ini merupakan masa yang sesuai untuk Malaysia membuat pertimbangan yang mendalam berhubung insentif dan proses pelaburannya yang akan menjadikan negara ini menonjol daripada yang...

[Video] Covid-19: Hutang Negara jauh lebih tinggi semasa PH tetapi tiada pakej perihatin rakyat

Jan-Apr 2019 (tak ada krisis Covid): - Pinjaman baru: RM54.8b (termasuk bon samurai RM7.8b) - Bayaran balik hutang: RM17.7b - Hutang negara tambah RM37.1b. Jan-Apr 2020 (krisis Covid) -...

Dr Mahathir letak jawatan?

Antara yang disebut dalam printscreen itu adalah “Tun nak resign sebagai Perdana Menteri esok hari” ia dipercayai berkait dengan perubahan senarai Exco Johor seperti yang disebut dalam ayat sama dalam WhatsApp berkenaan.

Projek JUAL NEGARA oleh Rejim PH dah settle – jom kita bersorak dengan gembira

Dalam rundingan. Ramai yang minat. Sabar. Tapi mesti kasi settle. Syarikat lapangan terbang Malaysia Airports Berhad ada jual tak?