25.8 C
Kuala Lumpur
Thursday, January 28, 2021

Pak Lah – salah seorang yang menjadi mangsa Mahathir.

*Gambar – Mantan PM yg ingat masa dia akan tiba dan tak mahu memporak perandakan Negara dengan hal duniawi kerana dia redha dengan ketentuan Ilahi.

Jangan tertipu kali kedua oleh Mahathir

Walaupun pelbagai dakwaan rasuah terhadap Pak Lah dan menantunya oleh Mahathir pada ketika itu, kedua-dua mereka kekal bebas dan tidak pernah dikenakan apa2 pertuduhan mahkamah.

Sampai sekarang Mahathir tak ada bukti sahih dakwaan beliau terhadap Pak Lah.

Berita Berkaitan

Komen

  1. Pak Lah jd mangsa tp Najib yg untung dpt jd PM. Lepas tu dpt lak duit derma masuk dlm akaun peribadi.. Ada org byrkn duit kad kredit.. Boleh naik kapal terbang baru.. Boleh bercuti naik kapal..

  2. Ramai betul yg ckp rakyat2…rakyat tang mana? Kalau mangsa la sgt, aku hairan camne depa nie boleh pakai fon canggih, boleh surf internet nak kondem org lain. Nie bangsa tak tau bersyukur dgn pemberian Allah…tau nak free jer semua.

  3. Ada jgk macai najib yg bangang,kami bukan bercakap tentang kami,yg leh pakai hndphone cnggih tp kami bercakap untuk orng yg nak mkn pun susah,fakir2 miskin dan asnaf yg turut dikenakan cukai oleh najib lahanat.barua2 mcm korang la buat najib makin angkuh,bersyukur kepala bapak ko klau asyik kena perah dengan pemimpin.bodoh tuy simpan sket kat anak ko bebal..wat geram jer berbahas dngan orng yg x bercampur dngan golongan asnaf dan fakir miskin.pg haji pun tak guna klau otak lembu..puiii

  4. Teruk la org skrg ni, lupa daratan. Apa yg Tun Mahathir buat semuanyer tak betul, salah. Sedangkan dialah org yg byk bwk pembangunan pada negara. Nak harap Pak Lah, semua ditukornyer sampai lagu Negaraku dibuat slow, jambatan Singapore Johor patut dibuat, dibungkusnya alasan takder duit tapi jambatan Pulau Pinang kedua pada masa yg sama ada pulak duitnyer. Admin jgn la pandang sebelah mata, bersikap berat sebelah. Perangai orang skrg ni dah umpama, habis madu sepah dibuang. Dunia, dunia, dunia.

MENINGGALKAN SUATU JAWAPAN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.