Home / :: BLOG :: / Pakatun fitnah Najib tonton video lucah

Pakatun fitnah Najib tonton video lucah

Tingkah laku yang tidak senonoh dari penyokong pembangkang.

Edit gambar Perdana Menteri Najib Razak dan Isteri sedang menonton perlawanan badminton kepada gambar lucah.

Gambar edit dan penipuan adalah diet harian mereka. Ptui!

Tak Tipu bukan Pakatan.

Nota: kotak hitam sensor pada gambar lucah ditambah kemudian.


https://www.facebook.com/foosing.wai

(Visited 18 times, 2 visits today)

Artikel berkaitan

Check Also

Harga Gula Dunia Merudum, rejim PH Senyap-Senyap Tax rakyat

Siapa yang untung? Kerajaan kenakan cukai kepada rakyat dalam senyap? Saudagar gula? …………. Harga gula …

63 comments

  1. Ahmad Ibrahim

    Dah ketandusan modal
    Dsn dah bentangkan semua ,kenapa senyak, inilah politik keanakanakan di malaysia, sungguh memalukan opposition di negara ni

  2. Mohd Fauzi

    HAHAHAHA………………!?INI BUKAN BADAN ABG ANUAR.

  3. Mimi Rusmiyati

    Rakyat Malaysia yg #BODOH jer pilih #pakatoon & #dapig ?

  4. Mohammad Jaafar

    Cam ni pun PDRM nk tggu org report ke….mhina pmimpin…

  5. Rosli Ibrahim

    Uni semua madey punya kerja.

  6. Saiful Ibrahim

    SKMM kena cepat bertindak…

  7. Hamid Leman

    Tu..lah
    SKMM..mana tugas awak.
    Dari segi akal..tak kn Najib dn isteri tnguk video ni dg pakaian kemas

  8. Rozaidin Yazid

    Pizi ajak dorang camne nak spin.

  9. Hokage Chai Rasenggan

    Tak baik buat cerita mcm tu…buatlah cerita yg benar mcm pak arab bagi derma 2.6b masuk dlm akaun PM dgn tujuan tertentu…

  10. Rauzan Adnan

    pakatan dn fitnah brpisah tiada….

  11. Sham Jusuh

    Bkn umngok ke yg pandai fitnah lucah2 ni???

  12. Khairi Eley

    Baso jenis jahat.patut tangkap ore buat keja x betul

  13. Shelly Nasution

    Umngok yg edit pastu kata pakatanyg buat. Hello. Pakatan buka bongok mcm umngok!

  14. Azli Mad

    Umno dan lucah berpisah tiada

  15. Mohamed Zuhri Amir

    SKMM PDRM dh blh bt siasatan…

  16. HasinaLin Mohd Ali

    Kann ..yg pakar edit2 mengedit ni hya umno jer

  17. Munir Nir

    Moga Allah Melindungi PM Najid sekeluarga dri fitnat dajjal

  18. Harm Ka

    Ya Allah dilumpuh dan dihapuskanlah kafir musyrik, munafik dan fasiq yang bertujuan merosak dan menghancurkan kepimpinan islam raja berpelembagaan negara islam tanahair kami ini Ya Allah..dan dilindungilah pemimpin dan kami dari bala yang telah engkau tetapkan Ya Allah…aamiin..Ya Allah..aamiin Ya Allah..

  19. Merah Helang

    biasa la..fitnah ni main depa

  20. Shelly Nasution

    Dan yg suka buat benda2 x senonoh n keji ni pun geng2 umngok gak

  21. Zairil Mohamad

    #sayno4dapigsnkronis
    Ini sebab aku bg hashtag setiap Komen aku. Fitnah Dr kaum2 kufur(Dajal laknatullah). Melayu n Islam x sedar x Tau la…, Klaw bole kuburkan terus DAPigs Ni.

  22. Zairil Mohamad

    Da buat pastu salahkn org lain… Bagus la cai2 DAPigs Ni…

  23. King Black

    Cerita dah basi lh bro…… Depan depan siap cium mulut… Kat blkg hentam macam nak rak….. Orng pndai politik lh katenye…

  24. Mohd Shafa Azam

    Cuba lagi di masa depan ye cai2 PH…

    Benda macam tu pun nak tipu..??

    Low class mentality..

  25. Fakhrul Shahrom

    RBA punya kerja..haaaakkktuuuiih

  26. Fakhrul Shahrom

    RBA punya sifat dan perangai..mengalahkan BABI

  27. Zainab Suratmon

    SKMM/PDRM sila ambil tindakkn!

  28. Kay Maria

    Nauzubillah..pakatan dh muflis modal ke nk fitnah pm..

  29. Zamrie T-men

    Edit paling kelako pernah aku tengok….sape yg percaya tu memang buta teknologi…haha…

  30. Zainie Mokhtar

    Cuba kita memikir mendalam.. apakah agaknya akan jadi pada negara yg dipimpin oleh mereka yg menang kerana penyokongnya banyak dan pandainya mereka dan menyebar fitnah..

  31. Shahrul Nizam

    Dorg mn nk mengaku pun..putar sana sini..

  32. Adi Azri

    kene ambil tindakan dengan perkara2.macam ni tak lih nak dibiarkan aja…dah takde rasa hormat pada pemimpin dan sultan…dah semakin kurang ajar…jgn diamkan aja fitnah dah tohmahan bermaharaja lela…kene ingat idologi komunis masih ada lagi tau….salah satu cara die org…ingat tu cai

  33. Petak Utama

    Moga kebenaran trbukti pd pru nnt
    Agenda politik yg x chat ni

  34. Azli Mad

    DAP keMCA ke Gerakan ke sama je tiada kalau umno ada MCA dan gerakan pembangkang ada dap salah ke ?? hahahah

  35. Jamal Abd Kadir

    masalahnya DAPig tu dominan dalam PH dalam BN yg berkuasa UMNO.. PAHAM X

  36. Azli Mad

    Umno pun ikut telunjuk MCA kene ikut apa yg MCA sama je MCA dominan gak dlm BN cuma tak nak tunjuk sangat

  37. Azli Mad

    apa pun anda fikirlah sendiri bukan nak jatuh kan orng melayu tetapi melayu sendiri yg buat melayu bodoh untuk selamanya oleh peminpin

  38. Radin Fakhrurrazi

    Sendiri edit, sendiri buat bising, sendiri tunjuk hero

  39. Ben Mohamed

    kalao yg buat fitnah tu muslim…uuuiiiii…. byknya laa pahala dia yek…ke dia tu jenis lapo dosa….

  40. Permata Nilam

    Mudah no percaya yek ! PH bukannya ahli2 yang kurang SEMIAK.. Kami lebih berakal dan berakhlak..

  41. Permata Nilam

    Mudah no percaya yek ! PH bukannya ahli2 yang kurang SEMIAK.. Kami lebih berakal dan berakhlak..

  42. Mohd Affendi Ismail

    Munafik gila macai PH ni..semua salah org lain

  43. Mohd Affendi Ismail

    Bkn pemimpin & macai PH paling kuat fitnah & spin?

  44. Gir Rizalo

    Gay sehari klo tk dpt hisap mmg otak dia mereng..

  45. Gir Rizalo

    Gay sehari klo tk dpt hisap mmg otak dia mereng..

  46. Gir Rizalo

    Gay lgbt mmg tk bole mmg tk bole ckp apa dah bebal..

  47. Gir Rizalo

    Gay lgbt mmg tk bole mmg tk bole ckp apa dah bebal..

  48. Gir Rizalo

    Gay lgbt DAPig tk bole kata apa dah bebal telan byk..

  49. Gir Rizalo

    Gay lgbt DAPig tk bole kata apa dah bebal telan byk..

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: