32.7 C
Kuala Lumpur
Tuesday, April 20, 2021

Panas Di Kedah: Ketua-ketua Bahagian UMNO Hilang Kepercayaan Terhadap Mukhriz – Minta Perdana Menteri Menukar Pemimpin Negeri

PANAS di Kedah…
mukriz-minta - ditukar-oleh-15 bahagian-kedah

Pimpinan Bahagian-bahagian UMNO negeri Kedah hilang kata dah hilang kepercayaan pada Menteri Besar Dato Seri Mukhriz Mahathir.

Mereka merayu Perdqna Menteri mengubah kepimpinan negeri Kedah.

Beruta lanjut menyusul.

Berita Berkaitan

Komen

  1. Geng bahagian dah tolak mukhriz dah…15 tu…takpa2…otak bahagian ngan otak rakyat takkan sama naa…tggu pru…pakat kita ahli umno kedah pulun pangkah pas klo mukhriz tak jadi mb

  2. Mukhriz mahathir adalah mb yg bagus… Buat apa nak tukar… Banyak kemajuan yg dibawa olehnya…. Hanya org bodoh dan penjilat sahaja cakap beliau tidak bagus..

  3. Hati hati kalau main kan issue Sentimen Admin….
    Jgn tersilap langkah…
    Lebih baik Admin pikirkan buat satu pos..
    Bagaimana cara Terbaik nak satu kan Bangsa Melayu dari pihak yang memang minat lihat kaum Melayu runtuh dan bergaduh sesama sendiri..
    Muga kepentingan Bangsa lebih di Utamakan dari Kepentingan Individu..
    Melayu Tetap Bersatu..!
    AamiiN….!

  4. Panas lah..sebab semua dlm gamba diatas tu kaki ampu..ada kes duit…nak x nak takut ilang kuasa, tepaksa la sokong papa panda!! Kalu x..kena buang la nnt!!! Jamil khir tu belajar agama…tp entah la..
    Depa yg ada dlm gamba diatas ni semua caca merba!! Umno kedah bakal tersungkur jika singkir MM…

  5. ni semua sbb bapak dia jugak yg terlalu rakus tidak puas puas utk mengejar kekayaan dan kuasa. Mukriz pun tidak kluakan apa2 statement dlm isu bapak dia tp sbg anak sudah tentu dia menyokong bapa sendiri…ini la lumrah dunia politik….hari ini dia penyokong dan kepercayaan kita tp tidak mustahil sekelip mata dia menjadi musuh kita pula.

  6. Assalammualaikum… Maaf iklan sebentar !!! Ingin menjana income RM900 sehari ? PERCUMA je .. Tiada apa-apa bayaran dikenakan(kalau rasa program ni menipu, anda tidak rugi apa-apa sebab tak keluar modal pun). Anda hanya perlu open link dibawah dan register. Anda akan terus dapat USD20 x4.4=RM81.60 Selepas dapat link anda sendiri, copy ayat saya ni. paste ke Facebook,Twitte r,Whataspp dan sebagainya .. Setiap org yg buka link anda, anda akan dibayar. MUDAH kan ?? Anda boleh pilih nk masuk ke akaun atau cek di pos ke alamat rumah anda. INGAT!! Anda tidak rugi apa-apa. Click link dibawah http:// YouthToEarn.com/?ref=43563

  7. Wahai Perdana Menteri negara kesayanganku dan pemimpin UMNO Kedah, jangan Bodoh Sombong.
    Rakyat marhaen dah berbuih mulut bersuara untuk memulihkan kemudi Kapal Malaysia yang sudah pun tersasar dari destinasinya.
    Jangan hanya membisukan mulut dan memekakkan telinga.
    Enough is enough!
    Mari kita menilai logik penyingkiran DS Mukhriz
    1) DS Jamil Khir, Menteri dibelakang Skandal YAPEIM dibela dan tidak disingkirkan.
    (Beliau berani pulak nak mendesak DS Mukhriz untuk berundur)
    2) MB Pahang yang dikatakan muka disebalik skandal Bauksit yang menenggelamkan bumi Pahang dipelihara dan tidak disingkirkan
    3) My once beloved Prime Minister who has steered Malaysia into what could possibly be the biggest National Scandal (1MDB) is treated like a King.
    Yang bersih disingkirkan, yang dikatakan kotor diagungkan.
    What is happening to our beloved country?
    Malaysians have spoken time after time again to no avail.
    It’s time for UMNO leaders to act.
    Please do what is right.
    Saya tidak duduk di atas takhta politik.
    Saya tidak berjawatan tinggi.
    Saya tidak kaya.
    Tetapi saya hanya salah seorang rakyat marhaen yang mencintakan Negara saya.
    Please do something!
    I beg of you,
    I beg of you,
    I beg of you.
    Please.
    Regards,
    Macai Malaysia

MENINGGALKAN SUATU JAWAPAN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.