Home / :: BLOG :: / Pandangan Hadi Awang Terhadap UMNO Berubah Kerana Mahafirun Sudah Tiada?

Pandangan Hadi Awang Terhadap UMNO Berubah Kerana Mahafirun Sudah Tiada?

Apakah yang dimaksudkan oleh Mahathir?

Mungkin Hadi memanggil UMNO sebagai Kafir kerana Mahathir adalah ketua ketika itu?

Sekarang Firaun sudah tiada maka mungkin pandangan Hadi mengenai UMNO telah berubah?

Di bawah Mahathir, kerajaan pusat telah menyekat Kelantan dari mendapat kemudahan lebuh raya, air minuman bersih (yang mengakibatkan ramai mati atau menghidapi penyakit taun) dan pembangunan infrastruktur.

Di bawah Najib, Kelantan kini mendapat pelbagai lebuh raya, dana untuk menaik taraf infrastruktur bekalan air bersih dan pembangunan melalui ECRL.

Nampak tak perbezaannya?


Rujukan:
https://m.malaysiakini.com/news/404796

(Visited 14 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

12 comments

  1. Mahendra Rao

    Umno adalah parti berasaskan bangsa me layu
    Bukan berasaskan parti agama islam
    Bangasa lain agama lain jangan di kaiitkan

  2. Yusman Man

    Hebat sungguh guru agama kau mengajar kau hingga mampu buat fatwa org lain firaun dn bos kau golongan maksum bkn atas ajaran al- quran dn sunah nabi tp atas akal binatang korang …! Kau rujuk lh pd Tuan guru Hadi yg songsang tu trus dn ikut lh dia…krana dia akn tntukn korang masuk syurga dn neraka…

  3. Ahmad Ibrahim

    Sebab umno dah buat banyak pendekatan islam, walau pun bwlum sepenuh nya, tapi banyak ke arah itu, jadi kalau bergabung, pas boleh dajwah kuat lagi……….kita banyak sabgat buruk sabgka pun tak kam membaiki negara ni

  4. KEchik Junjani

    Yep byk pendekatan..pendekatan Trump.

  5. Shariff Ibrahim

    PAS yg sejati dari Alllahyarham ustat fadzil nor hingga Allahyarham tuan guru nik aziz hingga kini tuan guru hj.hadi bukan marah pada umno tp yg sebenar marah pd madey atas apa yg dia pernah buat.contoh peristiwa memali…

  6. Pak Zam Aileu

    Parti Ajaran Sesat???? Biar bebeno sikit…..Kita Islam jgn sampai ke jalan yang tidak lurus…..takut aku nak berlebih……

  7. Harun Abu Bakar

    Masa Pak Lah pun PAS masih mengangap Umno sebagai parti Taghut. Adakah Pak Lah dan Mahathir sama Standard. Admin pun biar cerdik sikit berhujah. Bodoh tu simpan dalam poket dan jangan biar anak cucu tahu kebodohan tu.

  8. Mohd Ibrahim

    Betul ke tak betul ke fikir2 lah angkara dan puncanya apa …

  9. Ayeni Zul

    Setuju tuan,era tun anti ulamak,sbb itu,umno digelar brmcm2 gelaran burok tpi skrg,UMNO dihormati dimata Pas,alhmdllah…

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.