Saturday - July 31, 2021 @ 11:33
POLITIKPenipuan Pembinaan 12 Masjid, PAS Kedah Bakal Di Kenakan Tindakan mahkmah- Badrul...

Penipuan Pembinaan 12 Masjid, PAS Kedah Bakal Di Kenakan Tindakan mahkmah- Badrul Hisham Hashim #TolakPAS #TukarKedah

azizan_abdul_razak_mb_kedah_pas_gagalKalau dah nama penipu tu, buatlah macam mana pun, dia tetap akan menipu. Sampai bina masjid pun nak menipu? Tu maknanya Pas Kedah ni dah sampai tahap nazak. Kalau tak mampu nak bina masjid, jangan la menipu. Parah-parah!

Kat bawah ni ada list masjid, ‘KONONNYA’ dibina oleh Kerajaan Negeri sejak 2008. Betul ke dibina oleh Kerajaan Negeri? Takpa, tengok dulu list tu..

Baca selanjutnya di Kedah Ke KL

 

Berkaitan:

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here