26.8 C
Kuala Lumpur
Sunday, January 17, 2021

Peramugari bertuah dapat nombor telefon Mat Sabu. Bukti beliau memahami denyut nadi rakyat

Semalam tersebar gambar Menteri Pertahanan Mat Sabu bergambar bersama seorang peramugari MAS.

Gambar tersebut mendapat pujian ramai orang kerana menunjukkan beliau seorang Menteri yang sangat mesra dan berjiwa rakyat serta tidak sombong seperti Menteri di zaman BN.

Selepas gambar peramugari itu selfie dengan Mat Sabu tersebar, kini telah tersebar pula gambar peramugari MAS memuatnaik gambar menunjukkan dia telah mendapat nombor telefon Mat Sabu yang ditulis oleh Mat Sabu sendiri di atas sampul envelop MAS.

Ia tertulis seperti:

Abang Mat Sabu
016 9311381

Seorang pekerja di pam minyak BHP di Johor bila ditanyakan pendapat mengenai perkara ini, beliau mengatakan bahawa apa yang ditulis di atas kertas envelop itu sebenarnya adalah kimia dan ini juga menunjukkan bukti yang Menteri Pertahanan yang baru adalah berjiwa rakyat dan memahami denyut nadi rakyat dan peramugari tersebut.

Sumber:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=210006146332590&id=170782270254978

Berita Berkaitan

Komen

  1. Untungkan pramugari tu…bkn senang pak menteri nk bgi no phone….teringat kisah seorang kawan yg sgt cantik persis ziana zain….tiap2 hari naik bas pergi pjbt…ada driver bas tulis no phone pada tiket bas…biasalah org cantik semua tgok blh cair…

  2. Weeeii org tua kau klu tak buat bodoh dlm sehari tak boleh ke apa masalah kau cai tua,rakyat Malaysia dah tolak umnoporn tolak Najib tolak bn tak payah la kau nak tambahkan lagi kebencian orang,aku tengok post kau dlm fb langsung tak membantu nak kembalikan kepercayaan rakyat pada umno bn tapi kau hanya buatkan rakyat semakin menyampah benci meluat dgn umno bn kau sedar tak cai tua org umno sendiri benci menyumpah org mcm kau ne cai,bodoh punyai macai tapi perasan bagus gie mampos la kauj

  3. Weeeii org tua kau klu tak buat bodoh dlm sehari tak boleh ke apa masalah kau cai tua,rakyat Malaysia dah tolak umnoporn tolak Najib tolak bn tak payah la kau nak tambahkan lagi kebencian orang,aku tengok post kau dlm fb langsung tak membantu nak kembalikan kepercayaan rakyat pada umno bn tapi kau hanya buatkan rakyat semakin menyampah benci meluat dgn umno bn kau sedar tak cai tua org umno sendiri benci menyumpah org mcm kau ne cai,bodoh punyai macai tapi perasan bagus gie mampos la kauj

  4. Klu betul cerita ni…saya kurang yakin dgn menteri ni…klu dia benar ikhlas kenapa bergambar dgn pramugari…gambarlah dgn nenek tua…tanya masaalah mereka…barulah dikira menteri prihatin terhadap rakyat

MENINGGALKAN SUATU JAWAPAN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.