Janganlah kerana Tahun Baru Cina tahun ini berzodiakkan babi maka kena ambil perumpamaan manusia seperti babi.

Inilah yang dikatakan bodoh tak leh diajar. Setiap kejadian yang Allah ciptakan mempunyai kelebihan dan kekurangan masing-masing. Manusia dengan cara manusia dan binatang dengan cara binatang.

Tapi pelik juga bila ada yang masih tidak boleh membezakan makhluk ciptaan Allah seperti kita. Manakan sama manusia yang mempunyai tahap otak yang baik, jika hendak dibandingkan dengan seekor babi.

Kat celah mana manusia ni sama seperti babi? Kebodohan apakah yang cuba ditunjukkan oleh budak perempuan Melayu DAP ini.

Kalau nak buat contoh yang membawa maksud kita perlu jadi manusia berguna sekalipun, tak perlulah samakan dengan binatang. Kan kita boleh contohi pekerti sama seperti Rasulullah S.A.W.

Kot ya nak bodek boss dalam DAP, janganlah nampak bangang sangat. Kesian tengok, muka cantik tapi otak useless. 

http://pakdin.my/tag/dap

56 KOMEN

  1. Aduhai…
    Tak boleh tahan punya iq lahanat sorang ni…
    Mahacai ph tak kan tengok je…
    BIGBOSS PH TETAP HINDRAF DAP PH…
    MELAYU PH HANYALAH BARUA HINDRAF DAP PH….

  2. Tak tahu ke babi tu haram. Aku nak tanya.. Kau suka ke orang panggil kau babi. Tuhan dah cipta manusia ni dari sebaik baik kejadian… Kau nak jugak yang seburuk buruk kejadian. Kau manusia ke babi jadian.

  3. Dia bukan nya maknusia dia apa kalau maknusia 2 yang ada ni babi dia pun babi juga ,dia bukan maknusia saperti kita juga bodoh betul perempuan ni udah lah bodoh bengap pulak tu

  4. Manusia Allah beri akal untuk berfikir. Babi tak berakal. Kalau samakan babi jadi tak berakal bila tak berakal tak siuman, orang tak siuman jangan diikut. Nanti semua jadi gila.


TINGGALKAN KOMENTAR

Masukkan komentar anda
Sila masukkan nama anda