Home / :: BLOG :: / Perempuan Melayu penganut DAP kata manusia perumpamaan seperti babi

Perempuan Melayu penganut DAP kata manusia perumpamaan seperti babi

Janganlah kerana Tahun Baru Cina tahun ini berzodiakkan babi maka kena ambil perumpamaan manusia seperti babi.

Inilah yang dikatakan bodoh tak leh diajar. Setiap kejadian yang Allah ciptakan mempunyai kelebihan dan kekurangan masing-masing. Manusia dengan cara manusia dan binatang dengan cara binatang.

Tapi pelik juga bila ada yang masih tidak boleh membezakan makhluk ciptaan Allah seperti kita. Manakan sama manusia yang mempunyai tahap otak yang baik, jika hendak dibandingkan dengan seekor babi.

Kat celah mana manusia ni sama seperti babi? Kebodohan apakah yang cuba ditunjukkan oleh budak perempuan Melayu DAP ini.

Kalau nak buat contoh yang membawa maksud kita perlu jadi manusia berguna sekalipun, tak perlulah samakan dengan binatang. Kan kita boleh contohi pekerti sama seperti Rasulullah S.A.W.

Kot ya nak bodek boss dalam DAP, janganlah nampak bangang sangat. Kesian tengok, muka cantik tapi otak useless. 

http://pakdin.my/tag/dap

(Visited 2,199 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

56 comments

  1. Khairuddin Rosle

    Patutlah suka babi bangsa DAPigs rupanya

  2. Mokhtar Md Zain

    Dia yg babi…dh byk makan sup domoi gn D4P

  3. Azahar Salih

    Tidak ada didikan agama ni le jadi nya

  4. Mustapa Hamid

    Dia yg Babi, babit Kan orang. Dah Mak Bapak Babi, nak buat camne?

  5. Zaidi Asan

    Dia tu yang babi… bengap punya betina….

  6. Zai Man U

    x nak aku, kau je la jd macam BABI.

  7. Ahmad Tajul PenjejakAwan

    tu kamu… sy serta umat islam tidak… pui

  8. Molani Sajono

    Aduhai…
    Tak boleh tahan punya iq lahanat sorang ni…
    Mahacai ph tak kan tengok je…
    BIGBOSS PH TETAP HINDRAF DAP PH…
    MELAYU PH HANYALAH BARUA HINDRAF DAP PH….

  9. Pakya Yaacob

    Jgn sampai akhir hayat takut xsempat bertaubat.mati tu seksa tahu

  10. Hj Zack Jaybee

    Dah bodo sangat ke, kau nak samakan manusia dengan binatang.. Manusia berada di peringkat paling atas dibandingkan dengan semua mahlok di dunia..

  11. Fauzi Jamari

    Dia yang mengaku babi…. sibuk nak ajak orang ngaku sama… chittttt…

  12. Johnjehan Psic

    Dia mmg cina pn..dia hanya guna nama melayu

  13. Fibbonachy Maxwell

    Yang babi itu engkau, mak kau dan bapak kau serta seluruh keturunan penganut Agama D4P. Kami bukan mcm kamu.

  14. Suhaili Sunari

    Kita? Rasa kau je yg babi ni marina ibrahim

  15. Amran Abdul Manaf

    Tak tahu ke babi tu haram. Aku nak tanya.. Kau suka ke orang panggil kau babi. Tuhan dah cipta manusia ni dari sebaik baik kejadian… Kau nak jugak yang seburuk buruk kejadian. Kau manusia ke babi jadian.

  16. Abdul Rahman Auf

    Panggil Mufti Terulung ubatkan dia…

  17. Edzrey Noor

    Muke ade, otak xde. Berckp melebih professor kononnya

  18. Mrc Musafir

    Kesian kt mak ayah dia ni…tu pn jk mak.ayah dia x merelakn dia mganut fahaman DAP

  19. Muhamad Yusof

    Dia bukan nya maknusia dia apa kalau maknusia 2 yang ada ni babi dia pun babi juga ,dia bukan maknusia saperti kita juga bodoh betul perempuan ni udah lah bodoh bengap pulak tu

  20. Iqbal Khalid

    Wow statement ingat Islam mengharamkan babi.jgn smp diri sendiri yg kene samak

  21. Midi Fahlid

    kenyataan yg teramat bodoh .allah jadikan maknusia sebaik2 kejadian .

  22. Atfan Zayyad Idris

    Sehelai rambut yg dia tontonkan tu pun dah tak terkira azabnya di akhirat kelak.. Semoga dia mendapat hidayat Allah

  23. Zainuddin Zainuddinazizan

    setakat nk mngeliru dgn nama islam dan usaha utk mnyakiti islam hurrmmm xpayah lh ,islam ada dua jln baik dan buruk senang nk nilaikn sikap dan perbuatn seseorg itu juga yg brperangai munafik.

  24. Latfi Ahmad

    Sebab depa kuat makan babi itu yg depa suka menyondol mcm babi.

  25. Cikgu Spekk

    memang tak syak lagi. dapsy propaganda dap dah berjaya menyekolahkan melayu2 perkhianat dalam dap untuk menjadi babi kepada dap

  26. Hasnah Khahar

    Bodoh bertingkat-tingkat jangan nak umpama kan manusia spt babi hanya manusia spt kamu sahaja yg spt babi. Cakap tak guna otak.

  27. Mat Likis

    Punya la bak jilat jubo dapigs sampai sanggup ngaku babi. Adoi melayu apakah dia ni

  28. Noris Didi

    Marina ibrahim awak jer lah jadi babi kami tak nak

  29. Yusofnibong Yusof

    Manusia Allah beri akal untuk berfikir. Babi tak berakal. Kalau samakan babi jadi tak berakal bila tak berakal tak siuman, orang tak siuman jangan diikut. Nanti semua jadi gila.

  30. Jumali Jalal

    Jangan sampai ko pun bersetubuh dgn babi….

  31. Michael Black

    Sebab dia sudah terminum darah babi setiap hr itu yg jadi berperangai mcm tu

  32. Ku Atok

    Ni jns dh x ksh da.yg pnting pokit masuk. agama maruah tolak tepi…

  33. Mohd Daud

    eloklah jadi bab,sendiri2 sudah asal jgn bawa org lain…

  34. Mohd Shaiful

    Bodoh babi tahi kawan dia pun dia makan.lg mau cam babi.

  35. Mansor Ngah

    ,melayu penganut D4P la macam babi….jadi babi belaan D4P…

  36. Obah Manobah

    Itu melayu keturunan dap..tok nenek mereka pernah jadi komunis

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Loading...