Semalam, Mahathir kata dia tak tahu ada bayaran untuk melawat Presiden USA dan tuduh anak Megat Junid menipu kerana mahu cari makan.
Teruknya Mahathir fitnah anak Megat Junid.
Tetapi dulu Mahathir sendiri yang kata bayaran macam ini ialah perkara biasa dan bukan rasuah.

“Dr Mahathir said in the United States, the practice to see a leader was to go through a lobbyist, who had to be paid.
“I did not touch the money. But, I think somebody paid. That is their practice,” he said. “That is their system. It is not corruption at all. It is very open.”

Siapa yang menipu? Mahathir semalam atau Mahathir 11 tahun dahulu?
Ataupun Mahathir sudah lupa apa yang dia pernah cakap?
#TakTahu

48 KOMEN

  1. Madey Kutty umpama kain buruk dah..hanya guna utk lap kaki jae..klu surat kabar buruk tak boleh di baca lagi ..tapi boleh kesat punggung si sepet tu..sebab tu Madey Kutty DAPig jadikan utk lap kaki jae..

  2. Ini lah pepatah org dulu menepuk air di dulang terpercik kemuka sendiri.. konon nak menjatuhkan tun dlm masa yg sama mendedahkan korupsinya pemimpin didalam umno n bn..

  3. Itu bukan rasuah..Isu tu adalah utk pengurusan visa ..kemudahan pengurusan visa..bukan di malaysia jer di us kena set up jugak ..investment tu dibuat krn perlu ..ini cite tun sblom pencen ..sbbtu najib senang ke us skrg


TINGGALKAN KOMENTAR

Masukkan komentar anda
Sila masukkan nama anda