#PRKTanjungPiai: Salahuddin kali ni tidak menangis.. kali ni dia tunjuk garang pulak [Video]

Ehh.. agak-agak kalau tidak umum sebelum PRK Tanjung Piai selesai ni, nelayan boleh jadi jatuh sebab jeti runtuh ke? | pakdin.my]

Ditanya apa beza umum jeti 3 juta menjelang PRK Tanjung Piai dengan umum lepas PRK kerana buatnya pun dicadang tahun hadapan?

Menjengil mata si Salahudin ni jawab sebegini;

“Saya nak umum esok apa salahnya? Saya nak umum semalam tak salah. Sebagai menteri, saya boleh umum apa yang saya yakin untuk menggembirakan rakyat.”

Ha Ha.. Salehudin yakin yang janji janji manis akan mengembirakan rakyat Tanjung Piai.. Sebab itu akan lebih banyak lagi janji manis untuk gembirakan Tanjung Piai.. Jika umum pun dah cukup untuk gembirakan rakyat, memang umum je lah yang rakyat mendapat…

Jap.. itu tak cukup lawak. Setakat janji manis ni mmg mainan lidah PH termasuk Salahuddin ni..

Ditanya mengapa peruntukan itu tidak diumumkan selepas PRK, Salahuddin menegaskan ia perlu diumumkan kerana peruntukan sudah diluluskan.

Dia tambah lagi utk kuatkan hujah dia dengan statement berikut:

“Kalau nelayan jatuh daripada jeti yang runtuh macam mana?

Peruntukan dah sampai, saya kena umumkan. Takkan nak tunggu atau saya nak alergik dengan PRK, takut untuk umumkan peruntukan kerana berlakunya pilihan raya,” katanya.

Ehh.. agak-agak kalau tidak umum sebelum PRK Tanjung Piai selesai ni, nelayan boleh jadi jatuh sebab jeti runtuh ke? Nak temberang pun biarlah logik sikit Din oiiiii… kau janji nak buat jeti tu tahun depan tapi kau umum sekarang sebab takut jeti runtuh… ha ha.. kalau kau takut dan risau dengan nelayan, kau buatlah sekarang… eh, kau cari alasan lain lah Din. jangan mengarut..

https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2019/10/620029/peruntukan-salahuddin-jawab-pembangkang

https://www.sinarharian.com.my/article/53171/BERITA/Nasional/RM3-juta-naik-taraf-tiga-jeti-di-Tanjung-Piai

Ibni Ismail
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=765521350557817&id=100012998771978

* Seronok juga kalau tonton video janji Salahuddin Ayub sebwlum PRU-14

Loading...