Home / :: BLOG :: / PRU14: Dua kali PRU diadakan pada hari bekerja semasa Mahathir menjadi PM

PRU14: Dua kali PRU diadakan pada hari bekerja semasa Mahathir menjadi PM

Kelmarin, saya terkejut membaca kenyataan Mahathir mengatakan terkejut Bahama hari mengundi diadakan pada hari bekerja.

Dua Pilihan raya umum semasa Mahathir menjadi Perdana Menteri iaitu pada PRU ke-9 dan ke-10 juga diadakan pada hari bekerja.

Mungkin Mahathir terlupa lagi?

Melayu mudah lupa!

http://pakdin.my/tag/suruhanjaya-pilihan-raya

#FailedState
#Corruption
#Fitnah
#PakatanHipokrit
#TunM93Tahun
#KekalBN
#RespectMyPM #BarisanProRakyat
#UndilahBarisanNasional
#UndilahBN
#BersamaBN
#HebatkanNegaraku
#DahulukanRakyat
#JanjiDitepati

(Visited 3 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

Check Also

Harga Gula Dunia Merudum, rejim PH Senyap-Senyap Tax rakyat

Siapa yang untung? Kerajaan kenakan cukai kepada rakyat dalam senyap? Saudagar gula? …………. Harga gula …

17 comments

  1. Mohammad Sedek Yusof

    Aku dah tua lupa lah pulak opocot

  2. Musnoor Zamri

    ialah, dah berumur ni sangat mudah lupa.

  3. Aki Manang

    Tun m x ingat lg. Melayu mudah lupa lh

  4. Sukaini Nani

    Lidah biawak komodo……budak muda tak mahir feel attitude maha…….ni.Biarkn luncai tidur memeluk labunya….

  5. Mohd Fadhil

    Kesian ade yg bodo percaya..hahahaha

  6. Muhammad Tahir

    Tok tak lupa tapi tok nyanyok

  7. Aji Firdaus

    yang saya pulak kenapa hari rabu x khamis. nak sambung cuti de

  8. Omar Yaacob

    Atok dah xda perty lompat sana lompat sini PARTI HARAM MANA BOLEH JADI PM???

  9. Zulkifli Ahmad

    Tun ni dah mudah lupa…tu sy kata dia buat apa pun x apa tapi kalau org semua salah..

  10. Nixam Ghani

    Hari tu di isytiharkan cuti umum kan? Berita fitnah kot? Boleh didakwa di bawah akta berita palsu kan?Wallahualam

  11. Alias Omar

    Habih!dah dpt cuti camno jang?

  12. Rosli Osman

    Dah sampai masa ..buang tebiat

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: