Home / :: BLOG :: / PRU14: Wan Azizah tidak tolak kemungkinan tubuh suruhanjaya menyiasat Mahathir jika Pakatan menang #SinsOfMahathir #DosaMahathir

PRU14: Wan Azizah tidak tolak kemungkinan tubuh suruhanjaya menyiasat Mahathir jika Pakatan menang #SinsOfMahathir #DosaMahathir

Selepas PKR memenangi pilihan raya ini di bawah bendera PKR, seperti apa yang pernah mereka katakan sebelum bahawa mereka akan menubuhkan suruhanjaya untuk menyiasat Mahathir.

Oleh itu, Mahathir boleh menang tetapi dia mungkin akan berakhir disumbat dalam penjara oleh PKR. ?

Selepas menang, Mahathir tidak diperlukan lagi. Dia tidak akan mempunyai apa-apa nilai lagi kepada PKR

Malahan disebabkan oleh kelemahan mereka sendiri, Mahathir tidak mempunyai parti sendiri (PPBM) kerana ia akan dibatalkan pendaftarannya oleh mereka – memaksa ahli mereka untuk melompat ke PKR.

Setiap undi untuk PKR mungkin bermakna ia satu langkah lebih dekat untuk Mahathir disumbatkan ke penjara.

Jadi, jangan kata Mahathir dan penyokong mereka tidak diberi amaran lebih awal.

———
Sumber:
https://www.nst.com.my/news/politics/2017/07/260915/wan-azizah-not-ruling-out-possible-commission-investigate-dr-m-if

http://pakdin.my/?s=Mahathir+Wan+Azizah

#TunM93Tahun
#PakatanHipokrit
#FailedState
#TolakPKR
#TolakLogoPKR
#Rasuah

(Visited 3 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

Check Also

Harga Gula Dunia Merudum, rejim PH Senyap-Senyap Tax rakyat

Siapa yang untung? Kerajaan kenakan cukai kepada rakyat dalam senyap? Saudagar gula? …………. Harga gula …

16 comments

  1. Sukaini Nani

    INGAT.ORG MEMALI YG SYAHID DIBUNUH OLEH ARAHAN MAHATHIR.YANG DISALAHKAN MUSA HITAM.para syahidin yg sfg berada d alam barzakh… doa mereka lebih hampir kpd ALLAH.ALLAH SEBAIK BAIK PEMBERI BALADAN.

  2. Achmad Achmad

    Doa orang teraniaya makbul..

  3. Sabri Langbuana

    Dia tkut tu psal kutty selindung dlm kain ko jijah

  4. Amerrudin Md Yossoff

    Kes Memali dik taksub pada amanat TGHH mati tanpa di bela…..
    ANAK MEMALI di biarkan merana meneruskan kehidupan harian sedangkan TABUNG MEMALI dikutip setiap ceramah…..
    KEMUSKILANnya mana perginya hasil kutipan tabung tersebut di anggarkan hampir 12 Juta Ringgit……baca dlm buku AIR MATA MEMALI

  5. Achmad Achmad

    Amerrudin Md Yossoff

    Kena tanya mat sabu..hanya dia yang tahu..

  6. Sukaini Nani

    Mat Sapu jadi ketua tukang kutip…….

  7. Anya Juka

    Ha ha ha luka walaupun dah sembuh akan nampak parutnya. Anjing kalau dah makan taik, akan diciumnya juga walaupun tak makan.. huuuuhaaaaaa

  8. Badang Laksamana Temasek

    Dah nak PRU kan. Minta “sympathy vote” t u. Bukan apa.

  9. Yop Kidai

    Sembang jer kipas ni

  10. Mat Jan

    siasat semua geng depa ni..mahadir najib.anuar

  11. Abdullah Din Shamsudin

    Tun akan disingkir selepas PH menang, PBM bukan parti yg dominen, ahlinya pun bekas umno, bekas menteri yg kes mereka dalam poket DAP, tun juga akan jadi puppet yg akan dikuis kesana kemari, pengaruh tun akan terus menjunam selepas PH memerintah…. habis madu sepah dibuang

  12. Dato Japri

    Deyyyy..mamak ..kopi o.. Kasi ikat tengah ya..

  13. Dato Japri

    Ya ..sprti yg d janka.
    TM akan jd cam order kopi ..ikat tengah…

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: