Home / :: BLOG :: / Rumah Pegawai Masjid Subang Diroboh (Tanpa Resettlement)

Rumah Pegawai Masjid Subang Diroboh (Tanpa Resettlement)

*Terkini! Mereka yang ditangkap mempertahankan rumah pegawai Masjid Subang dari diroboh (tanpa resettlement).*
1. Sivarajan Arumugam (SUA PSM)
2. T Mohan (PSM Subang)
3. Khalid Mohd Ismath (KP PSM)
4. Sharan Raj (Pemuda PSM)
5. SMM ParanJothi Ks Joma (Pemuda PSM)
6. Ahmad Ridzuan
7. Ahmad Fauzi
8. Hafizudin
9. Mohamad Anaqy bin Zulkifli
Mohon turun solidariti di IPD Petaling Jaya.
Maklumat terkini:
Sehingga rumah dirobohkan, dan penahanan dibuat 9 org, tiada langsung arahan MB utk hentikan perobohan!
Orang PH yg ada disitu cuba spin cerita mengatakan MB suruh hentikan perobohan, tapi Pegawai PTG yang tak ikut.
Isu ini dah bawa kepada MB sejak Nov 2016.
Langsung tiada Tindakan Kerajaan Negeri Selangor.
Semalam Sivarajan SUA PSM terus hubungi PA MB, Suhaime, dia juga enggan hentikan perobohan ini.
(Visited 14 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

26 comments

  1. Lina Akrimi Ledang

    apsal pan tuduh krjaan persekutuan yg arah roboh..

  2. Rauzan Adnan

    Mana pendokong2 tegar ph,suci sngt la konon,,,,,

  3. Yazid Palal Rp

    Nma2 tu berlakon aje pertahankan rumah

  4. Ramlah Jali

    Dengki tetap Ada….x lama lagi mkn tanggonglah….

  5. Zainurin Zakaria

    Ni semua umno nya keje la ha ha ha najib rosmah nya angkara ha ha ha
    Umno juga salah ye tapi dah lama tak dengo posting camni

  6. Yusnimohamed Razali

    Buat lh mentara ade kuasa,, benda yg bole bincang settle cara kasar

  7. Azlan Hassan

    Kan.. tanah tu tanah airport.. suka hati dia lah nak roboh.. mudah je tuduh2.. macai sungguh

  8. Din Man

    Biar la jemin Kasi roboh Suma…Kan rakyat syg jemin jamban… rasakanlah

  9. Faiz Bohatý

    Hanya macai yg bodoh xtau pucuk pangkal..pastu percaya page2 yg adminnya yg tahap jibauk..hahaha..pihak satu tu semakin terdesak tu.. itu hak milik MAHB.. ape kna mengena dgn kerajaan selangor..? Haha.. lg satu.. harap2 semua india yg tertangkap tu berhijrah la nnti to muslim bcoz dorg ni turut sama pertahankan “kuaters pegawai masjid yg bumbung kuaters zink bewarna cmpur2 tu.”

  10. Faiz Bohatý

    Hanya macai yg bodoh xtau pucuk pangkal..pastu percaya page2 yg adminnya yg tahap jibauk..hahaha..pihak satu tu semakin terdesak tu.. itu hak milik MAHB.. ape kna mengena dgn kerajaan selangor..? Haha.. lg satu.. harap2 semua india yg tertangkap tu berhijrah la nnti to muslim bcoz dorg ni turut sama pertahankan “kuaters pegawai masjid yg bumbung kuaters zink bewarna cmpur2 tu.”

  11. Faizal Tapoo

    undilaah jemin ali….kahkah..padan mukooo

  12. Berong Luncai

    depa dok kata selangor dh cukup bagus dibawah PH….hu3…betui ka???

  13. Shalhuddin Shah

    Kan elok di roboh kan
    Sebab Dap Pkr nak buat pesta kat situ ya kan

  14. Shahrizat Abd Hamid

    Mesti kerajaan negeri dah bagi notis. Tuan tanah nak ambil tanah balik, itu hak dia.

  15. Shaipul Azmi

    Berdiri semua?

    Bersatu Kita Bersatu
    Dengan Setia Berganding Bahu
    Jiwa Teguh Berpadu
    Kita Rumpun Melayu
    Bersama Kita Bersama
    Mendukung Hasrat Semua
    Berjasa Pada Bangsa
    Agama Dan Negara
    Lambang Kita Yang Gagah
    Dipandang Mulia Dan Indah
    “Bersatu, Bersetia, Berkhidmat”
    Cogan Katanya
    UMNO Terus Mara
    Untuk Rakyat Malaysia

  16. Mohd Fetri Aziz Sheriff

    Betul..Nasib baik bukan umno yg buat..Kalau tidak mati UMNO.kihkihkihkihkih..

  17. Mohd Nordin Mansor

    Bagus jugak ahli PSM ni mempertahan kan ruman imam lagi.

  18. Faiz Bohatý

    Lg bangang bila buat cerita xbetul..manipulate

  19. Mustapa B Yaakob Tapa

    Dengan org melayu senang je. Cuba dangan Cina kalau berani. Tak kan berani lah. tertama dekat PRU.

  20. Senjata Kimia

    Cuba kalau umno yang buat, tak de lah macai Fuckatan nak sebut pasal MAHB..

  21. Ezuan Ruzi

    Dah bg notis ape smua da siap nak bg pampasan..tp diorang yg nak saman balik… xpasal2

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.