Home / :: BLOG :: / Sampai Bila Pengikut Pakatan Nak Kena Kencing Pemimpin Sendiri

Sampai Bila Pengikut Pakatan Nak Kena Kencing Pemimpin Sendiri

Saya tertanya-tanya berapa kali penyokong Pakatan sanggup kena kencing dengan tuduhan kitar semula yang sama oleh pemimpin Pakatan?

Membodohkan pengikut sekali, memalukan, Membodohkan dua kali, memalukan diri sendiri .

Tetapi membodohkan sepanjang masa, Betapa bangangnya mereka?

********

Rujukan:

https://www.facebook.com/nurulizzahanwar/posts/10155828789672418

https://www.wakeupmalaya.com/2016/06/gst-naik-jika-bn-menang-prk/

(Visited 5 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

Check Also

Kos operasi penternakan ayam meningkat selepas rejim PH memerintah kata persatuan

Persatuan terbesar mewakili industri ternakan mengalu-alukan siasatan berhubung dakwaan tentang kewujudan kartel di sebalik kekurangan bekalan telur ayam yang dikatakan menjadi punca kenaikan harganya sejak kebelakangan ini.

29 comments

  1. Hasyim Ahmad

    Kepala bapak kau..sory admin kawan mencontohi gaya percakapan yang sopan dri piyem kite ds najib

  2. Matcom Mohd

    Mmmm naik la nanti tu tggu jer la

  3. Mamat Libero

    Itu aku x nak tahu..yg aku tahu rakyat malaysia yg kena kencing skrg ni..minyak naik lagi..puikkkkkk

  4. Ike Azman

    Kepala bapak ko, sorry saya cuma mencontohi anwar ibrahim ,azmin ha ha ha

  5. Shariff Ibrahim

    Membodohkan orang yg sedia bodoh mmg mudah pd pembanggang…

  6. Arzeeo Lee

    ckp la kt kepala bapak tu.. mintak naik.. harga brg naik.. minyak turun.. harga brg maintain.. skali ni naik lg tgi.. harga brg pun ikut naik lg…
    nak mampos agaknya.. harga brg naik.. ikut myk.. bila org komplen ckp kedai memandai naik kan.. bila report.. diam je tkde tindakan.. kepala hotak dia… smpi bila?!

  7. Arash Ku

    Pengikut pakatan ..memang suka kena kencing tu…

  8. Muhamad Zaidi Yusof

    Terbaek Kerajaan Pimpinan PM Najib…. Alhamdulillah done dakwah LGE….. macai2 jer masih lagi degil macam kaum nabi LUTH kaum2 lgbt

  9. Iqbal Zharif

    yang penting minyak naik terussssssssss

  10. MmZy Hjmalik

    Satahu aku, melayu Lah yg kena tipu oleh umno..
    Umno memang jilake…kikiki

  11. Hamidah Mohd

    minyak Naik barang naik. yang kena kencing rakyat marhaen. dari dulu sampai kini yg d atas kebanyakan Islam. sepatutnya yg diberi jawatan turun padang. ini asyik pamer kekayaan dgn kereta besar, bini muda, percutian luar negara. tiada pemimpin yg zuhud Hari ini seperti arwah Nik Aziz.

  12. Muhammad Nizam

    Sampai depa bau hancing la….hahaha

  13. Anuar Ibrahim

    Negara perlukan PAKATAN yg kuat….untuk imbangi kuasa tadbir dan menegur…..mana yg kurang…..inilah DEMOKRASI…..

  14. Hasyim Ahmad

    Hahaha terbangsat lah kau

  15. Manickam Nadeson

    Bila-bila tipu dan bohong adalah alat dan modal politik bagi Pakatan harapan, bangang betul

  16. Yusman Man

    Jgn perasan …macai2 UMNO x sedar dh bnyak mnum kencing Najib sb tu semua dh angguk mcm burung unta …otak dh jd kecil x mampu nk menilai mna rumput mna taik..telan sja

  17. Mazmi Muhidris

    Dgn BN…tiap2 minggu kena kencing

  18. Roslee Abbas

    PHaprak sering mengencingkan macai macai NGOK mereka.. hahahahaha

  19. Pok Jie

    Fitnah lebih berat dari pada bunuh.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: