Home / :: BLOG :: / Sampai Bila Pengikut Pakatan Nak Kena Kencing Pemimpin Sendiri

Sampai Bila Pengikut Pakatan Nak Kena Kencing Pemimpin Sendiri

Saya tertanya-tanya berapa kali penyokong Pakatan sanggup kena kencing dengan tuduhan kitar semula yang sama oleh pemimpin Pakatan?

Membodohkan pengikut sekali, memalukan, Membodohkan dua kali, memalukan diri sendiri .

Tetapi membodohkan sepanjang masa, Betapa bangangnya mereka?

********

Rujukan:

https://www.facebook.com/nurulizzahanwar/posts/10155828789672418

https://www.wakeupmalaya.com/2016/06/gst-naik-jika-bn-menang-prk/

(Visited 200 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

29 comments

  1. Hasyim Ahmad

    Kepala bapak kau..sory admin kawan mencontohi gaya percakapan yang sopan dri piyem kite ds najib

  2. Mamat Libero

    Itu aku x nak tahu..yg aku tahu rakyat malaysia yg kena kencing skrg ni..minyak naik lagi..puikkkkkk

  3. Ike Azman

    Kepala bapak ko, sorry saya cuma mencontohi anwar ibrahim ,azmin ha ha ha

  4. Shariff Ibrahim

    Membodohkan orang yg sedia bodoh mmg mudah pd pembanggang…

  5. Arzeeo Lee

    ckp la kt kepala bapak tu.. mintak naik.. harga brg naik.. minyak turun.. harga brg maintain.. skali ni naik lg tgi.. harga brg pun ikut naik lg…
    nak mampos agaknya.. harga brg naik.. ikut myk.. bila org komplen ckp kedai memandai naik kan.. bila report.. diam je tkde tindakan.. kepala hotak dia… smpi bila?!

  6. Arash Ku

    Pengikut pakatan ..memang suka kena kencing tu…

  7. Muhamad Zaidi Yusof

    Terbaek Kerajaan Pimpinan PM Najib…. Alhamdulillah done dakwah LGE….. macai2 jer masih lagi degil macam kaum nabi LUTH kaum2 lgbt

  8. Iqbal Zharif

    yang penting minyak naik terussssssssss

  9. MmZy Hjmalik

    Satahu aku, melayu Lah yg kena tipu oleh umno..
    Umno memang jilake…kikiki

  10. Hamidah Mohd

    minyak Naik barang naik. yang kena kencing rakyat marhaen. dari dulu sampai kini yg d atas kebanyakan Islam. sepatutnya yg diberi jawatan turun padang. ini asyik pamer kekayaan dgn kereta besar, bini muda, percutian luar negara. tiada pemimpin yg zuhud Hari ini seperti arwah Nik Aziz.

  11. Anuar Ibrahim

    Negara perlukan PAKATAN yg kuat….untuk imbangi kuasa tadbir dan menegur…..mana yg kurang…..inilah DEMOKRASI…..

  12. Manickam Nadeson

    Bila-bila tipu dan bohong adalah alat dan modal politik bagi Pakatan harapan, bangang betul

  13. Yusman Man

    Jgn perasan …macai2 UMNO x sedar dh bnyak mnum kencing Najib sb tu semua dh angguk mcm burung unta …otak dh jd kecil x mampu nk menilai mna rumput mna taik..telan sja

  14. Roslee Abbas

    PHaprak sering mengencingkan macai macai NGOK mereka.. hahahahaha

  15. Pok Jie

    Fitnah lebih berat dari pada bunuh.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.