Home / :: BLOG :: / Selepas Britain Zahid Terima Kunjungan Pesuruhjaya Tinggi Australia Hari Ini

Selepas Britain Zahid Terima Kunjungan Pesuruhjaya Tinggi Australia Hari Ini

Presiden UMNO, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, menerima kunjungan hormat Pesuruhjaya Tinggi Australia, Andrew Goledzinowski di ibu pejabat parti di sini, hari ini.

Turut bersama ialah Setiausaha Pertama Suruhanjaya Tinggi Australia, Jane Barrlett dan Setiausaha Kedua, Elizabeth Le Bas.

Ini adalah kunjungan hormat kedua dibuat oleh perwakilan asing di Malaysia ke atas beliau, selepas perwakilan Britain semalam.

Dalam pertemuan hari ini, mereka bertukar pendapat mengenai suasana politik semasa serta kerjasama erat di antara UMNO dan Australia.-

………..

http://pakdin.my/tag/zahid-hamidi

(Visited 13 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

33 comments

  1. Tun Teja Liza

    Taniah …. sekurang kurangnya ….umno masih dihormati

  2. Tun Teja Liza

    Umno masih dihormati oleh pemimpin luar… walaupun pada hakikatnya umno tidak lagi memerintah…syabas UMNO…

  3. Jamilah Yaakub

    Mamak kutty x panas telinga bila orng luar jumpa zahid…

  4. Azmie Gunners

    tu jupe sb nk mintak duit blk.xtau ka.adoii..

  5. Hasnifarina Hassan

    Org luar dtg msia nk jumpa. Bkn mcm TM yg pg kluar nk jumpa org.

  6. Zainal Yusuf

    Jgn bodoh sangat dia org datang nak tanya mcmana UMNO atau BN boleh kalah teruk pada PRU 14.tu cerita nya.

  7. Hasnifarina Hassan

    Sy xckp pun apa isi. Pointnya umno xperlu nk jumpa org. Org yg dtg cr. Klu trhegeh2 kluar pun xbw apa hasil buat apa.

  8. Ali Ali

    Zainal Yusuf UMNO&BN kalah pasal Fitnah Dajjal PH….

  9. Ali Ali

    Azmie Gunners duit Tabung harapan ke…

  10. Azmie Gunners

    Ali Ali duit najib pon sh msok tabung kikiki

  11. D

    Hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahaha

  12. Juan Ryan Sasaki

    Apa? Knp Tun x dpt kunjungan mcmni hihihi

  13. Mohd Raziman Azman

    Comfirm bn menang 4tahun lg.. bincang strategi utk tumbangkan pH

  14. Leni A Srr

    Ada yg kena serangan Jantung jap lagi.. Allhamdulillah.. Mati la ko cepat Org tua Bangsat

  15. Zainal Yusuf

    Ali Ali oh PH ja yg buat Fitnah UMNO BN tu suci lah sangat x buat fitnah.klu raayat dah x suka mcmana.jgn nak salah kan org lain pulak.sebenar nya sy nak beritahu awak Ali Ali pemimpin UMNO yg ada tu sombong dan bongkak.sy Ju ahli UMNO Johor baharu.tapi dah keluar.sokong lah yg membawa rebah.

  16. Zainal Yusuf

    Norlida Ahmad apa yg betul nya.suami kt kaluar rumah pun x beri tahu kita apa yg dia bawa balik.awak siapa yg Rm nak beri tahu apa yg dia bawa balik.

  17. Ali Ali

    Zainal Yusuf king of Fitnahkan Rafizi lepas itu bergurau…

  18. Fadilah Abd Kadir

    Zahid buat atok marah,habislah Zahid pulak kena tahan

  19. Jamilah Yaakub

    Juan Ryan Sasaki pasal atok suka jaje keburokan malaysia di mata dunia,dia ingat mcm zaman dia ,skrng tecnologi changeh berita tersebar dgn pantas….

  20. Aija Wahab

    Tuuu diahhhhh….. tok tun tuangggg…pi berucap kat unga…. Tp depa mai cari zahid pulak… tak caya pd pyem yg dah tua ganyut tu kotttt….haha.

  21. Zainal Yusuf

    Ani Melaka Melaka pun kalah.Skg ph kerajaan Melaka. Jgn lupa tu.x malu ke org2 Melaka.

  22. Zainal Yusuf

    Ali Ali king of fitnah pada Rafizi abis mencuri dan merompak duit raayat siapa pulak bukan ke kerja org2 UMNO jgn nak nafikan pulak.

  23. Rohana Ismail

    Hahaha nanti ada fitnah pnbkng terima rasuah pula macam najib yg tak sudah5

  24. Shah Nadz

    Negara luar masih yakin kepimpinan BN

  25. Abdullah Mohd

    Awas zahid….org tua dok perati tuu….kalau nanti dia sakit hati……susah kau zahid…….nanti ada 100 pertuduhan ( dlm CD)…….minta jaminan 100j……… apa macam……kan kena pakai baju oren nanti.

  26. Wang Pau Wang

    Tv3 tv1 x berani nk up berita mcmni ke..tnye je..