Home / :: BLOG :: / SPRM geledah rumah Irwan Serigar, pulang tangan kosong

SPRM geledah rumah Irwan Serigar, pulang tangan kosong

Lawak jenaka berterusan 😂

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menggeledah rumah Tan Sri Irwan Serigar Abdullah di Precint 8, Putrajaya, ketika bekas ketua setiausaha Perbendaharaan itu ditahan dalam siasatan kes pembayaran hutang 1MDB kepada International Petroleum Investment Company (Ipic).

Sumber SPRM berkata rumah Irwan digeledah pada 4.00 petang tadi. “Tiada apa-apa sitaan hasil penggeledahan,” katanya.

Irwan ditahan pada 3.35 petang tadi selepas dipanggil ke ibu pejabat badan anti-rasuah bagi melengkapkan proses akhir siasatan dan pendakwaan.

Bekas perdana menteri, Datuk Seri Najib Razak yang turut hadir memberi keterangan berhubung isu sama, meninggalkan ibu pejabat SPRM 5 petang tadi.

BACA seterusnya disini:
https://www.freemalaysiatoday.com/category/bahasa/2018/10/24/sprm-geledah-rumah-irwan-serigar-pulang-tangan-kosong/

(Visited 12 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

32 comments

  1. Shamsul Bakri

    Hehe rupa nya Jib bukan saja bantu ekonomi US malah bantu juga ekonomi Arab…
    ‘Hebatkan Negaraku’
    Hehe kalau pro Jib komen carut2 ..jangan ambil hati tu mmg standard mereka haha.

  2. Muhamad Hazril Hamzah

    Dia dah simpan di tempat lain dah….bos dia dah kena…standby awal la…

  3. Art Mat

    Bagi le kat pengeladah tu,telur sorang sebiji. .

  4. Wan Aziz

    Apa sdh jdi.
    Dendam mengatasi akal.

  5. Mohd Ramazan Mohd Isa

    X malu ke serbu2 rumah org x tentu pasal…

  6. Oyah Aisy

    Haha abg sprm bwk balik sbtg timun n 2 bj telur

  7. Acik Otai

    Kalau nak berjayo pi rumah madey Kutty anak beranak pasti balik tangan tak kosong.

  8. Morad Husin

    Biarkanlah selagi kukunya dan tangan dangan dirasakan kekuasaan dan bila kebas seluruh anggota tubuh badannya akan dirasainya dan masanya nanti……

  9. Raja ULam

    Rumah & pejabat JLOW tak de pulok serbuan Ye..

  10. Mohd Yusoff Ahmad

    Sprm being make a fool. He has divert to other places maybe next time be smart bcoz crook knows how to escape

  11. Shah Nadz

    Suruh mahathir jer lah pergi ambush…hampeh mahathir

  12. Loka Jaya Brandal

    Lambat sangat tindakan. Patutnya lepas menang saja terus Arabian polis berkawal di rumah setiap makhluk yg berkepentingan

  13. Hj Ahmad Kamal

    Nak spin pun jangan sampai tipu. SPRM bawa keluar dokumen dalam briefcase serta pakaian, brrita FMT. Blog hampas #sprm

  14. Aiz Ismail

    geledeah nk cri duit rakyat mesti di pulangkan. apa salah polis

  15. Hamidah Aziz

    Ni la dia UNDANG2 RIMBA MADEY KUTTY

  16. Zahar Sharif

    Dekat dunia bolehlah tunggu di Mahsyar nanti, terlondeh semuanya

  17. Aija Wahab

    Tak pa SPRM…. buat pertuduhan jer…Pastu kutip wang jaminan berjuta.. Kertas pertuduhan dan bukti…. lepas 5 tahun tak siap pun tak pa…..Senang jer… bg jer alasan… printer rosak ker…. Ketua sprm sakit terkezut kerr… AG tomato… mc cuti ceret beret kerr…. Janji…. tanggong jawab sebagai kuli, barua batak kepada pyem hati budu terlaksana…

  18. Ani Melaka

    Apa lagi yang kau tak puas hati pemerintah kuku anjing

  19. Wan Rizal

    Banyak pulak pemakan dedak Kat sini..

  20. Md Rodzi

    Hi..hi..wang jaminan lepas bayar gaji 1 tahun

  21. Aufa Batrisya Danish

    Bau tanah dah semakin hampir.. Xsedar² lagi ke? Hmmm