28.7 C
Kuala Lumpur
Thursday, January 21, 2021

SSTDM mengakui ada wakil Mahathir bertemu Xavier Justo

Apayang SSTDM maksudkan melalui pos mereka ini. Siapa boleh bantu untuk menjelaskan?

sstdm-sufi-bertemu-justo

Posting mereka kerana kepanasan apabila dikhabarkan dan dilaporkan bahawa PDRM menemuramah Justo di penjara Bangkok dua hari lepas, Justo memberikan beberapa nama individu yang telah berhubung dengan beliau sebelum dipenjarakan. Antaranya ahli politik pembangkang, The Edge Tong Kooi Ong dan Ho Kay Tat dan juga seseorang yang bernama Sufi juga merupakan pembantu Tun Mahathir.

Apa yang dimaksud dengan:

Kalau Untuk Pengesahan Apa Salah nya … takkan nak terima saja Tanpa Dokumen Pengesahan Melalui Perjumpaan empat mata …

Berita Berkaitan

Komen

  1. alahai makin terserlah kebodohan ko yg bodoh tu..xreti nk paham ayat langsung…dulu ko ni sekolah sampai darjah 2 je ke…bodoh ko dari lahir mmg bertambah ke..dh besar mmg cita2 jd barua ke

  2. Siasatan tengah berjalan kan jdi x perlu le nk buat mcm2 spekulasi..kita tgu dn lihat apa hasil penyiasatan pdrm..tengok siapa yg kenaaa..jgn bila dh ada keputusan sok ada pulak pihak yg meroyan x boleh terima kenyataan..

  3. skang aku tgk BN dh xder nafsu dh nk jaga negara..nk def melayu..hari2 aku tgk keje depa seme ni nk cari kambing hitam..sibuk nk jatuhkan mahathir..korek segala cerita karut marut yg dh berkarat pun kasi polish mcm baru suh org benci mahathir..aku undi utk parti yg sia2 nyesal der

MENINGGALKAN SUATU JAWAPAN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.