Loading...
Home / :: BLOG :: / Takziah kepada rakyat Malaysia kerana LRT3 akan dilambatkan tempoh siap pada 2023
Takziah kepada rakyat Malaysia kerana LRT3 akan dilambatkan tempoh siap pada 2023

Takziah kepada rakyat Malaysia kerana LRT3 akan dilambatkan tempoh siap pada 2023

#WakeUpMalaya #UneducatedMinister #RakyatTakBodoh #KERAjaanTomato #MalaysiaMemilih #MalaysiaBaru #FaktaBukanAuta

Kerajaan BN sebelum ini merancang untuk siapkan LRT3 pada 2020.

Takziah juga kepada penduduk di kawasan 5 stesen LRT3 yang dibatalkan.

Takziah juga kepada semua rakyat kerana dari tren yang dirancang oleh Kerajaan BN sebanyak 6 koc dulu, kini Lim Guan Eng akan kurangkan ke 3 koc saja. Bersesak la korang nanti.

Takziah kepada rakyat Malaysia kerana ada KERAjaan yang amat “kedekut” untuk membina infrastruktur untuk rakyat dan anak-anak cucu kita nanti.

Takziah juga kepada rakyat Malaysia walaupun tak “kedekut” untuk menderma kepada Tabung Harapan.

Berjuta kali takziah.

Takziah kepada rakyat Malaysia kerana LRT3 akan dilambatkan tempoh siap pada 2023

-Tun Carlos

Loading...
(Visited 24 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

25 comments

  1. Rem Has

    Tahniah utk orang bandar yg terlebih pandai..biaq diaorang susah dah pangkah utk lebih susah akihkihkih

  2. Saiful Ibrahim

    Manifesto pH yg akan datang…hahaha

  3. Norma Ab Rahman

    Biar lambat siap…asal kita pengguna selamat…klau siap cpt x selamat buat apa…biar kerajaan ph buat kerja merka jng d gangu…bkn senang nk ambil alih kerja orng…sebelum nk sambung kerja orang kita kena siasat selidik dulu dng kefahaman…bila smua beres baru boleh sambung kerja…jadilah pemerhati yg bijak…klau beri pendapat yg x bijak…orng boleh nmpk apa mksud tersitat d sebalik luahan kita tu…kembali lah k landasan islam

  4. Punk Cheff Punkrockcheff

    Apa ke bangang nye menteri ph ni…bab2 kemudahan rakyat dilambatkn….utk kemudahan kroni itu jam siap!!!….lancau lh PH.

  5. Muhamad Norzia Zia

    Krjaan bkn kedekut tpi pokjib byk tggl htg jual aset ngra kpda Cina tpi htg x berkurang pn..anaakk haraam jadah macai UMNO..

  6. Muhamad Syafiq Noh

    Tahniah kpd Din bacul kerana hr2 membodohkan diri

  7. Mohd Dani

    ??jaan baruAaaaa ke arah blakang…tahniah penyokong ph..ubahla lagi…

  8. Udeen Abd Shukor

    Kincing skarang manyak kuat pasai mabuk XO pun kuat lloorr…

  9. Nadarajan Arjunan

    pukimak betul din mangkok ni. tak ada modal ke

  10. Harun Osman

    Kerajaan boneka…nak wat cam na..ikut aje le…kah kah..kah.

  11. Muhamad Syafiq Noh

    KAH3 ADA BONEKA AMENOK BACKUP DIN BACUL.. KAH.. KAH..

  12. Leong Huat Soon

    Itu tak penting sebab itu perjanjian lama dan tujuan rakyat sudah menjadi kenyataan iaitu hapuskan pencuri, perompak dan penipu.

  13. Abdul Hadi Gani

    #awaspesakitmental nasib baik najib tumbang kalau tidak naya 15billion hilang.

  14. Kamaluddin Idrus

    Sorang lagi uneducated kata Madey.
    Bebal.. Najib buat 9 bilion mahal. #KerajaanTomato buat 16billion murah.
    Bangang! ?

  15. Kamaluddin Idrus

    Dah lah kos bertambah dari 9 kepada 16 billion, stesen dan jarak jadi kurang.
    Macai #KERAjaanTomato memang uneducated dan bangang ?

  16. Wan Rizal

    Lambat takpa, Jgn cepat duit rasuah masuk poket da la….

  17. Yazit Darus

    Selamat memperbodohkan diri sendiri rakyat Malaysia,, negara jiran semakin maju, Malaysia mengundur kebelakang. Siapa yang kurang cerdik disini

  18. Yusof Wazir

    suka tngok mamat ni meroyan…ha..ha..

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Loading...