Home / :: BLOG :: / Terowong Pulau Pinang: P Ramasamy hadir ke pejabat SPRM

Terowong Pulau Pinang: P Ramasamy hadir ke pejabat SPRM

Oh.. . Itu macam ka? Di luar membuat kenyataan sampah kepada akhbar untuk mempertahankan penipuan Terowong Pulau Pinang.

Kemudian apabila dipanggil oleh SPRM untuk soalsiasat, Ramasamy mengatakan bahawa dia tidak terlibat secara langsung dalam projek Terowong.

Tiba-tiba semua tak tahu.

Apa punya lawak lah?

https://www.bharian.com.my/berita/kes/2018/02/388499/p-ramasamy-hadir-ke-pejabat-sprm


Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang, P Ramasamy, hadir ke Pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di Jalan Sultan Ahmad Shah, di sini, hari ini.

Beliau yang ditemani peguamnya, Datuk Aljit Singh Jessy, dilihat memasuki pejabat SPRM pada jam 8.45 pagi tadi.

Ramasamy yang ditemui sebelum itu berkata, beliau diarah hadir ke pejabat SPRM pada jam 9 pagi bagi memberi keterangan berhubung kontroversi projek terowong dasar laut dianggar bernilai RM3.6 bilion.

* “Saya tidak terbabit secara langsung dalam projek terowong ini kerana ia bukan bawah portfolio saya. *

“Namun, saya dipanggil mungkin disebabkan penulisan saya berhubung isu ini,” katanya kepada pemberita sambil menambah akan memberi kerjasama penuh kepada SPRM.

 

 

(Visited 3 times, 1 visits today)

Artikel berkaitan

Check Also

Harga Gula Dunia Merudum, rejim PH Senyap-Senyap Tax rakyat

Siapa yang untung? Kerajaan kenakan cukai kepada rakyat dalam senyap? Saudagar gula? …………. Harga gula …

26 comments

  1. Mohamed Zuhri Amir

    Biasa lh penyakit madey dh berjangkit???

  2. Araz Caliph

    Keling memang cam tu…. ally utae!

  3. Baharudin Kader Gani

    Admin..waktu sign penjajian bukan najib ada sekali ka…awt lah afmin bodoh sangat….lepas tu buat cerita gempaq…mcm paria geng bn ni

  4. Hussain Bakar

    Dey lu cakap apa kutty.Ada arti ka ini hal…..

  5. Baharudin Kader Gani

    Puki lu punya mak sembang gila… u sembang mcm anak haram….u bmyk makan dedak babi..sebab tu bodoh….barua seyeiuiiiii…puki makk anng

  6. Shah Naz

    Pariah kuat belit punya….Hahaha

  7. Harm Ka

    Baharudin Kader Gani adik beradik ramasamy

  8. Zaman Rahman

    kecut telo thambi ni dah…

  9. Mohamed Zuhri Amir

    Puok² pH tahunya maki hamun itu lh Cara mereka berpolitik…esk dpt memerintah hbs smue rakyat d makinya??

  10. Zamrie T-men

    Baharudin Kader Gani sekarang aku panggil ko babi…kalo ko jawab memang ko babi…suka sangat sebut babi kan?

  11. EricMicheal Yoong

    Dia ni melayu munafik. Bukan islam pun tapi kafir. Perangai anjing ph mmg mcm tu.

  12. Sukaini Nani

    India kalu itu lidah adaaa 10 cabang.Ayoo biawak komodo pun tara itu lidah.

  13. Zulkifli Ahmad

    Kerajaan Pusat pun salah juga..dah separuh jalan baru nak suruh siasat itu ini..kenapa masa KM P.Pinang mula2 nak buat terowong kerajaan pusat x halang..

  14. Zahari Ishak

    masa mula2 xkan nak siasat terus. mana nampak salah bro.

  15. Hussain Bakar

    Siapa paria.Kaulah Baharudin Kader Gani keturunan Paria datang sini.Paria bangsat macam inilah bahasanya.

  16. Zulkifli Ahmad

    Kata x boleh la..jambatan dah ada dua dah…jambatan kedua pun x banyak org x pakai..

  17. Roslan Jaafar

    Deii aya yenna deii mutektelomna pigi yinggei po yinggie? a da da da da

  18. Roslan Jaafar

    Xtau ke DAP sengaja mnyakitkan kerajaan BN

  19. Noorazizi Hatt

    Bkn ke JKR dah bgi tau semuanya pd krjaan PP….

  20. Mizan Syed

    Sebarang aje ckp najib setuju mk ko peguam ke

  21. Arif Mohd

    Bangsa x tau malu punya ph

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: